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無糖菓子市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)


Sugar-free Confectionery Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

無糖菓子市場は、消費者の健康志向の高まりに後押しされ、大きな成長を遂げている。2024年の市場規模は24億5,582万ドルで、2031年には年平均成長率5.6%で35億8,500万ドルに達する見込みである。この市場拡大は、... もっと見る

 

 

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Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年7月3日 US$4,995
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サマリー

無糖菓子市場は、消費者の健康志向の高まりに後押しされ、大きな成長を遂げている。2024年の市場規模は24億5,582万ドルで、2031年には年平均成長率5.6%で35億8,500万ドルに達する見込みである。この市場拡大は、肥満や心血管系疾患などの健康問題に対する懸念によって、多くの人々が食生活に砂糖不使用の代替品を選ぶようになったことに後押しされている。

消費分析と市場動向

砂糖不使用菓子市場は歴史的に力強い成長を見せており、特に栄養価の高さで知られる砂糖不使用のチョコレート菓子が伸びている。この需要は、これらの製品が提供する多機能的な健康上の利点により、世界的に健康志向の消費者の間で人気のある選択肢となっているため、今後も高まり続けると予想される。健康意識の高まりと慢性疾患の蔓延は、この市場の主要な促進要因である。

主要市場動向

1.菓子製品における天然甘味料の需要増加

ステビアのような天然甘味料が菓子市場で人気を集めている。ゼロカロリーまたは低カロリーの甘味料であるステビアは、砂糖よりもかなり甘く、香料や砂糖の代用品として使用されている。コレステロール値や血糖値を下げるなどの健康上の利点があるため、2型糖尿病患者や子供など、砂糖の摂取量を減らしたい人々の間で人気がある。

2.砂糖無添加の表示が消費者の購買パターンに与える影響

Covid-19の大流行は健康意識を高め、食品や飲料の選択に影響を与えている。食事摂取量と砂糖消費量削減への関心の高まりは、砂糖無添加を謳った製品への需要につながっている。メーカーはこの傾向を利用し、健康意識の高い個人、ジム通い、フィットネス愛好家をターゲットにした製品を発売している。

3.砂糖不使用菓子事業への新規参入企業の出現

肥満や糖尿病率の上昇に伴う砂糖不使用製品に対する需要の高まりは、新規参入企業を惹きつけている。こうした新規参入企業は、栄養価の高い無糖菓子を製造し、健康的な代替品と位置づけている。大手企業は市場ポジションを強化するためにこうした新規参入企業を買収し、競争力強化を図っている。

4.メーカーによる製品革新への注力

砂糖の使用量を減らしたいという需要が、人工甘味料と天然甘味料の安定成長を促している。メーカー各社は、砂糖削減のためのさまざまなアプローチで革新を進めており、より低い甘味度や無添加を謳った製品を発売している。持続可能で健康的な生活習慣を維持しようとするこの傾向は、市場のさらなる成長の機会をもたらしている。

国別インサイト

英国市場の需要見通し

無添加製品への消費者の嗜好の高まりから、英国では無糖菓子の大幅な成長が見込まれる。歯へのやさしさとカロリー削減を重視し、無糖菓子の需要は増加傾向にある。

南アジア市場における優位性

南アジアの無糖菓子市場では、無添加製品の健康・栄養面での利点により、インドが大きなシェアを占めている。

カテゴリー別インサイト

砂糖不使用チョコレート菓子の高い需要

様々な砂糖不使用菓子の中でも、チョコレート製品はその健康上の利点から需要が高く、市場全体の成長を牽引している。

販売チャネルの洞察

砂糖不使用の菓子製品は、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンラインプラットフォームなど、複数のチャネルを通じて販売されている。ハイパーマーケット/スーパーマーケットが大きな市場シェアを占め、専門店も顕著な伸びを示している。

競合分析

市場の特徴は、研究開発活動と製品イノベーションの活発化である。メーカー各社は、生産施設の拡張や加工技術の改善に投資し、業務効率を高めている。

市場の主要プレーヤー

-ラ・ヌーバ高品質の天然原料を使用し、革新的な製品の研究開発に注力。

-Artinci: 低グリセミック指数、低炭水化物原料を使用し、健康志向の消費者を惹きつける。

-ハーシー社ザ・ハーシー・カンパニー:消費者の行動を理解し、販売実績を高めるために最新のツールを採用。

-ネスレS.A.: 砂糖不使用製品のポートフォリオを提供し、砂糖不使用のKitKatチョコレートバーなどが人気。

主要企業

-シュガーレス菓子

-ハーシー社

-アブダラ・キャンディーズ社

-ネスレ

-リリーズ・スイーツLLC

-アッシャーズ・チョコレート・カンパニー

-ノヴァ・チョコレート

-ドクター・ジョーンズ・ヘルシースイーツ

-シーズ・キャンディー・ショップ

-コンチネンタル・キャンディ・インダストリーズB.V.

-オーガスト・ストルクKG

-マーガレット・リバー・チョコレート社

-アトキンソン・キャンディーズ・カンパニー

-チョコゼロ社

-ラ・ヌーバ

-アルバニーズ・キャンディーズ

-アルティンチ

-ペルフェッティ・ヴァン・メレ・グループB.V.

-リンツ&シュプルングリ社(Chocoladefabriken Lindt & Sprungli AG

カテゴリー別砂糖不使用菓子産業分析

タイプ別

-砂糖不使用の従来型菓子(例:チュー&ゼリー、グミ、スイーツ、ボイルド・ハード・キャンディ)

-砂糖不使用チョコレート菓子(例:チョコレート・バー、チョコレート・クランチ・ボール、チョコレート・キャンディー、キャラメル入りチョコレート)

販売チャネル別:

-ハイパーマーケット/スーパーマーケット

-コンビニエンスストア

-専門店

-オンライン・リテール

地域別

-北米

-ラテンアメリカ

-ヨーロッパ

-南アジア・太平洋

-東アジア

-中東・アフリカ





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目次

1.要旨
1.1.無糖菓子の世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額・数量別、2023年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.生産量と貿易統計、2018年~2023年
3.1.世界の砂糖不使用菓子生産高、地域別、金額(億米ドル)および数量(トン)、2018年~2023年
3.1.1.北米
3.1.2.欧州
3.1.3.アジア太平洋
3.1.4.ラテンアメリカ
3.1.5.中東・アフリカ
4.価格分析、2018年~2023年
4.1.世界の平均価格分析、製品タイプ別、US$トン、2018年~2023年
4.2.無糖菓子の価格に影響を与える顕著な要因
4.3.世界の平均価格分析、地域別、単位:トン
5.無糖菓子の世界市場展望、2018年~2031年
5.1.無糖菓子の世界市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.砂糖不使用の従来型菓子
5.1.1.1.1.チュー&ゼリー
5.1.1.1.2.グミ
5.1.1.1.3.菓子類
5.1.1.1.4.茹でたハードキャンディ
5.1.1.1.5.その他
5.1.1.2.砂糖不使用チョコレート菓子
5.1.1.2.1.板チョコレート
5.1.1.2.2.チョコレートクランチボール
5.1.1.2.3.チョコレート・キャンディー
5.1.1.2.4.キャラメル入りチョコレート
5.1.1.2.5.その他
5.2.無糖菓子の世界市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
5.2.1.主要ハイライト
5.2.1.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
5.2.1.2.コンビニエンスストア
5.2.1.3.専門店
5.2.1.4.オンライン小売
5.3.無糖菓子の世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
5.3.1.主要ハイライト
5.3.1.1.北米
5.3.1.2.欧州
5.3.1.3.アジア太平洋
5.3.1.4.ラテンアメリカ
5.3.1.5.中東・アフリカ
6.北米の無糖菓子市場の展望、2018年~2031年
6.1.北米の無糖菓子市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.砂糖不使用の従来型菓子
6.1.1.1.1.チュー&ゼリー
6.1.1.1.2.グミ
6.1.1.1.3.菓子類
6.1.1.1.4.茹でたハードキャンディ
6.1.1.1.5.その他
6.1.1.2.砂糖不使用チョコレート菓子
6.1.1.2.1.板チョコレート
6.1.1.2.2.チョコレートクランチボール
6.1.1.2.3.チョコレート・キャンディー
6.1.1.2.4.キャラメル入りチョコレート
6.1.1.2.5.その他
6.2.北米無糖菓子市場の展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
6.2.1.主要ハイライト
6.2.1.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
6.2.1.2.コンビニエンスストア
6.2.1.3.専門店
6.2.1.4.オンライン小売
6.3.北米の無糖菓子市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
6.3.1.主要ハイライト
6.3.1.1.米国の砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
6.3.1.2.米国の無糖菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
6.3.1.3.カナダ無糖菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
6.3.1.4.カナダの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.欧州無糖菓子市場の展望(2018年~2031年
7.1.欧州無糖菓子市場の展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018〜2031年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.砂糖不使用の従来型菓子
7.1.1.1.1.チュー&ゼリー
7.1.1.1.2.グミ
7.1.1.1.3.菓子類
7.1.1.1.4.茹でたハードキャンディ
7.1.1.1.5.その他
7.1.1.2.砂糖不使用チョコレート菓子
7.1.1.2.1.板チョコレート
7.1.1.2.2.チョコレートクランチボール
7.1.1.2.3.チョコレート・キャンディー
7.1.1.2.4.キャラメル入りチョコレート
7.1.1.2.5.その他
7.2.欧州無糖菓子市場の展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
7.2.1.主なハイライト
7.2.1.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.2.1.2.コンビニエンスストア
7.2.1.3.専門店
7.2.1.4.オンライン小売
7.2.2.魅力度分析
7.3.欧州無糖菓子市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.ドイツ砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.2.ドイツ無糖菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.3.イギリス砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.4.イギリスの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.5.フランス砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.6.フランス砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.7.イタリアの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.8.イタリアの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.9.トルコの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.10.トルコの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.11.ロシアの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.12.ロシアの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.13.欧州の砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.1.14.欧州のその他の無糖菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.アジア太平洋地域の無糖菓子市場の展望(2018年~2031年
8.1.アジア太平洋地域の無糖菓子市場の展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.砂糖不使用の従来型菓子
8.1.1.1.1.チュー&ゼリー
8.1.1.1.2.グミ
8.1.1.1.3.菓子類
8.1.1.1.4.茹でたハードキャンディ
8.1.1.1.5.その他
8.1.1.2.砂糖不使用チョコレート菓子
8.1.1.2.1.板チョコレート
8.1.1.2.2.チョコレートクランチボール
8.1.1.2.3.チョコレート・キャンディー
8.1.1.2.4.キャラメル入りチョコレート
8.1.1.2.5.その他
8.2.アジア太平洋地域の無糖菓子市場の展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
8.2.1.主要ハイライト
8.2.1.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.2.1.2.コンビニエンスストア
8.2.1.3.専門店
8.2.1.4.オンライン小売
8.2.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.3.アジア太平洋地域の無糖菓子市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.主要ハイライト
8.3.1.1.中国無糖菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.2.中国無糖菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.3.日本の砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.4.日本の砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.5.韓国の砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.6.韓国の砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.7.インドの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.8.インドの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.9.東南アジアの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.10.東南アジアの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.11.アジア太平洋地域のその他の無糖菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.1.12.アジア太平洋地域のその他の無糖菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.ラテンアメリカの無糖菓子市場の展望(2018年~2031年
9.1.ラテンアメリカの無糖菓子市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.1.1.主なハイライト
9.1.1.1.砂糖不使用の従来型菓子
9.1.1.1.1.チュー&ゼリー
9.1.1.1.2.グミ
9.1.1.1.3.菓子類
9.1.1.1.4.茹でたハードキャンディ
9.1.1.1.5.その他
9.1.1.2.砂糖不使用チョコレート菓子
9.1.1.2.1.板チョコレート
9.1.1.2.2.チョコレートクランチボール
9.1.1.2.3.チョコレート・キャンディー
9.1.1.2.4.キャラメル入りチョコレート
9.1.1.2.5.その他
9.2.ラテンアメリカの無糖菓子市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
9.2.1.主なハイライト
9.2.1.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.2.1.2.コンビニエンスストア
9.2.1.3.専門店
9.2.1.4.オンライン小売
9.3.ラテンアメリカの無糖菓子市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
9.3.1.主なハイライト
9.3.1.1.ブラジル無糖菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.2.ブラジル無糖菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.3.メキシコの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.4.メキシコの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.5.アルゼンチン砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別市場規模(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.6.アルゼンチンの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.7.ラテンアメリカの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
9.3.1.8.ラテンアメリカのその他の無糖菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.中東・アフリカ無糖菓子市場の展望(2018年~2031年
10.1.中東・アフリカの砂糖不使用菓子市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.1.1.主なハイライト
10.1.1.1.砂糖不使用の従来型菓子
10.1.1.1.1.チュー&ゼリー
10.1.1.1.2.グミ
10.1.1.1.3.菓子類
10.1.1.1.4.茹でたハードキャンディ
10.1.1.1.5.その他
10.1.1.2.砂糖不使用チョコレート菓子
10.1.1.2.1.板チョコレート
10.1.1.2.2.チョコレートクランチボール
10.1.1.2.3.チョコレート・キャンディー
10.1.1.2.4.キャラメル入りチョコレート
10.1.1.2.5.その他
10.2.中東・アフリカ無糖菓子市場の展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018~2031年
10.2.1.主なハイライト
10.2.1.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
10.2.1.2.コンビニエンスストア
10.2.1.3.専門店
10.2.1.4.オンライン小売
10.2.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.3.中東・アフリカの無糖菓子市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.主なハイライト
10.3.1.1.GCCの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.2.GCCの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.3.南アフリカの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.4.南アフリカの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.5.エジプト砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.6.エジプト無糖菓子市場:販売チャネル別、金額(億ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.7.ナイジェリアの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.8.ナイジェリアの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.9.中東・アフリカの砂糖不使用菓子市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.1.10.中東・アフリカの砂糖不使用菓子市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2018年~2031年
10.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.製品タイプ別対販売チャネル別ヒートマップ
11.2.各社の市場シェア分析、2023年
11.3.競合ダッシュボード
11.4.企業プロフィール
11.4.1.シュガーレス菓子
11.4.1.1.会社概要
11.4.1.2.製品ポートフォリオ
11.4.1.3.財務概要
11.4.1.4.事業戦略と展開
11.4.2.ハーシー・カンパニー
11.4.2.1.会社概要
11.4.2.2.製品ポートフォリオ
11.4.2.3.財務概要
11.4.2.4.事業戦略と展開
11.4.3.アブダラ・キャンディーズ社
11.4.3.1.会社概要
11.4.3.2.製品ポートフォリオ
11.4.3.3.財務概要
11.4.3.4.事業戦略と展開
11.4.4.ネスレS.A.
11.4.4.1.会社概要
11.4.4.2.製品ポートフォリオ
11.4.4.3.財務概要
11.4.4.4.事業戦略と展開
11.4.5.リリーズ・スイーツ合同会社
11.4.5.1.会社概要
11.4.5.2.製品ポートフォリオ
11.4.5.3.財務概要
11.4.5.4.事業戦略と展開
11.4.6.アッシャーズ・チョコレート・カンパニー
11.4.6.1.会社概要
11.4.6.2.製品ポートフォリオ
11.4.6.3.財務概要
11.4.6.4.事業戦略と展開
11.4.7.ノヴァチョコレート
11.4.7.1.会社概要
11.4.7.2.製品ポートフォリオ
11.4.7.3.財務概要
11.4.7.4.事業戦略と展開
11.4.8.ドクタージョーンズ・ヘルシースイーツ
11.4.8.1.会社概要
11.4.8.2.製品ポートフォリオ
11.4.8.3.財務概要
11.4.8.4.事業戦略と展開
11.4.9.シーズ・キャンディ・ショップ
11.4.9.1.会社概要
11.4.9.2.製品ポートフォリオ
11.4.9.3.財務概要
11.4.9.4.事業戦略と展開
11.4.10.コンチネンタル・キャンディ・インダストリーズB.V.
11.4.10.1.会社概要
11.4.10.2.製品ポートフォリオ
11.4.10.3.財務概要
11.4.10.4.事業戦略と展開
11.4.11.アウグスト・シュトルクKG
11.4.11.1.会社概要
11.4.11.2.製品ポートフォリオ
11.4.11.3.財務概要
11.4.11.4.事業戦略と展開
11.4.12.マーガレット・リバー・チョコレート社
11.4.12.1.会社概要
11.4.12.2.製品ポートフォリオ
11.4.12.3.財務概要
11.4.12.4.事業戦略と展開
11.4.13.アトキンソン・キャンディーズ
11.4.13.1.会社概要
11.4.13.2.製品ポートフォリオ
11.4.13.3.財務概要
11.4.13.4.事業戦略と展開
11.4.14.チョコゼロ
11.4.14.1.会社概要
11.4.14.2.製品ポートフォリオ
11.4.14.3.財務概要
11.4.14.4.事業戦略と展開
11.4.15.ラ・ヌーバ
11.4.15.1.会社概要
11.4.15.2.製品ポートフォリオ
11.4.15.3.財務概要
11.4.15.4.事業戦略と展開
11.4.16.アルバネーゼ・キャンディーズ
11.4.16.1.会社概要
11.4.16.2.製品ポートフォリオ
11.4.16.3.財務概要
11.4.16.4.事業戦略と展開
11.4.17.アルティンチ
11.4.17.1.会社概要
11.4.17.2.製品ポートフォリオ
11.4.17.3.財務概要
11.4.17.4.事業戦略と展開
11.4.18.ペルフェッティ・ヴァン・メレ・グループB.V.
11.4.18.1.会社概要
11.4.18.2.製品ポートフォリオ
11.4.18.3.財務概要
11.4.18.4.事業戦略と展開
11.4.19.リンツ&シュプルングリ社
11.4.19.1.会社概要
11.4.19.2.製品ポートフォリオ
11.4.19.3.財務概要
11.4.19.4.事業戦略と展開
11.4.20.シュガーレス菓子
11.4.20.1.会社概要
11.4.20.2.製品ポートフォリオ
11.4.20.3.財務概要
11.4.20.4.事業戦略と展開
12.付録
12.1.調査方法
12.2.報告書の前提条件
12.3.頭字語および略語

 

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Summary

The sugar-free confectionery market is experiencing significant growth, fueled by an increasing focus on health among consumers. Valued at $2.45582 billion in 2024, it is expected to reach $3.585 billion by 2031, with a CAGR of 5.6%. This market expansion is propelled by concerns over health issues such as obesity and cardiovascular problems, leading many to choose sugar-free alternatives for their diets.

Consumption Analysis and Market Trends

Historically, the sugar-free confectionery market has shown strong growth, particularly in sugar-free chocolate confections known for their nutritional benefits. This demand is expected to continue rising due to the multifunctional health advantages these products offer, making them a popular choice among health-conscious consumers globally. Increased health awareness and the prevalence of chronic diseases are key drivers of this market.

Key Market Trends

1.Rising Demand for Natural Sweeteners in Confectionery Products

Natural sweeteners like Stevia are gaining traction in the confectionery market. Stevia, a zero or low-calorie sweetener, is significantly sweeter than sugar and is used as a flavoring agent and sugar substitute. Its health benefits, such as lowering cholesterol and blood sugar levels, make it popular among those looking to reduce sugar intake, including type 2 diabetes patients and children.

2.Influence of No Added Sugar Claims on Consumer Purchasing Patterns

The Covid-19 pandemic has heightened health consciousness, influencing food and beverage choices. The increased focus on dietary intake and reducing sugar consumption has led to a demand for products with no added sugar claims. Manufacturers are capitalizing on this trend, launching products targeted at health-conscious individuals, gym-goers, and fitness enthusiasts.

3.Emergence of New Entrants in the Sugar-Free Confectionery Business

The growing demand for sugar-free products due to rising obesity and diabetes rates is attracting new market players. These new entrants are producing sugar-free confections with nutritional benefits, positioning their offerings as healthy alternatives. Major companies are acquiring these new players to strengthen their market positions, driving competitive innovation.

4.Focus on Product Innovation by Manufacturers

The demand for less sugar is driving stable growth for both artificial and natural sweeteners. Manufacturers are innovating with different approaches to sugar reduction, launching products with lower sweetness levels and no-added-sugar claims. This trend of maintaining sustainable and healthy habits presents opportunities for further market growth.

Country-wise Insights

Demand Outlook in the U.K. Market

The U.K. is expected to see significant growth in sugar-free confectionery due to increasing consumer preference for no-added-sugar products. Emphasizing tooth-friendliness and calorie reduction, the demand for sugar-free confections is on the rise.

Dominance in the South Asia Market

India holds a significant share in the South Asian sugar-free confectionery market, driven by the health and nutritional benefits of no-added-sugar products.

Category-wise Insights

High Demand for Sugar-Free Chocolate Confectionery

Among various sugar-free confections, chocolate products are highly demanded due to their health benefits, driving the overall market growth.

Sales Channel Insights

Sugar-free confectionery products are available through multiple channels, including hypermarkets/supermarkets, specialty stores, convenience stores, and online platforms. Hypermarkets/supermarkets hold a significant market share, with specialty stores also growing notably.

Competitive Analysis

The market is characterized by increasing research and development activities and product innovation. Manufacturers are investing in expanding production facilities and improving processing technologies to enhance operational efficiency.

Key Players in the Market

•La Nouba: Focuses on R&D to innovate using high-quality natural ingredients.

•Artinci: Uses low glycemic index and low-carb ingredients to attract health-conscious consumers.

•The Hershey Company: Employs modern tools to understand consumer behavior and enhance sales performance.

•Nestlé S.A.: Offers a portfolio of sugar-free products, with popular items like sugar-free KitKat chocolate bars.

Leading Companies

•Sugarless Confectionery

•The Hershey Company

•Abdallah Candies Inc.

•Nestle S.A

•Lily’s Sweets LLC

•Asher’s Chocolate Company

•Nova Chocolate

•Dr. John’s Healthy Sweets

•See’s Candy Shop, Inc.

•Continental Candy Industries B.V.

•August Storck KG

•The Margaret River Chocolate Company

•Atkinson’s Candy Co.

•ChocZero Inc.

•La Nouba

•Albanese Candy

•Artinci

•Perfetti Van Melle Group B.V.

•Chocoladefabriken Lindt & Sprungli AG

Sugar-Free Confectionery Industry Analysis by Category

By Type:

•Sugar-free conventional confections (e.g., chews & jellies, gummies, sweets, boiled hard candy)

•Sugar-free chocolate confections (e.g., chocolate bars, chocolate crunch balls, chocolate candy, caramel-filled chocolate)

By Sales Channel:

•Hypermarkets/Supermarkets

•Convenience Stores

•Specialty Stores

•Online Retail

By Region:

•North America

•Latin America

•Europe

•South Asia & Pacific

•East Asia

•Middle East & Africa





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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Sugar-free Confectionery Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value and Volume, 2023
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Production Output and Trade Statistics, 2018 – 2023
3.1. Global Sugar-free Confectionery Production Output, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2023
3.1.1. North America
3.1.2. Europe
3.1.3. Asia Pacific
3.1.4. Latin America
3.1.5. Middle East and Africa
4. Price Analysis, 2018 – 2023
4.1. Global Average Price Analysis, by Product Type, US$ Tons, 2018 – 2023
4.2. Prominent Factor Affecting Sugar-free Confectionery Prices
4.3. Global Average Price Analysis, by Region, US$ Tons
5. Global Sugar-free Confectionery Market Outlook, 2018 – 2031
5.1. Global Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Sugar free conventional confections
5.1.1.1.1. Chews & jellies
5.1.1.1.2. Gummies
5.1.1.1.3. Sweets
5.1.1.1.4. Boiled hard candy
5.1.1.1.5. Others
5.1.1.2. Sugar free chocolate confections
5.1.1.2.1. Chocolate bars
5.1.1.2.2. Chocolate crunch balls
5.1.1.2.3. Chocolate candy
5.1.1.2.4. Caramel filled chocolate
5.1.1.2.5. Others
5.2. Global Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Hypermarkets/Supermarkets
5.2.1.2. Convenience Stores
5.2.1.3. Specialty Stores
5.2.1.4. Online Retails
5.3. Global Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. North America
5.3.1.2. Europe
5.3.1.3. Asia Pacific
5.3.1.4. Latin America
5.3.1.5. Middle East & Africa
6. North America Sugar-free Confectionery Market Outlook, 2018 – 2031
6.1. North America Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Sugar free conventional confections
6.1.1.1.1. Chews & jellies
6.1.1.1.2. Gummies
6.1.1.1.3. Sweets
6.1.1.1.4. Boiled hard candy
6.1.1.1.5. Others
6.1.1.2. Sugar free chocolate confections
6.1.1.2.1. Chocolate bars
6.1.1.2.2. Chocolate crunch balls
6.1.1.2.3. Chocolate candy
6.1.1.2.4. Caramel filled chocolate
6.1.1.2.5. Others
6.2. North America Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Hypermarkets/Supermarkets
6.2.1.2. Convenience Stores
6.2.1.3. Specialty Stores
6.2.1.4. Online Retails
6.3. North America Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. U.S. Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.1.2. U.S. Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.1.3. Canada Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.1.4. Canada Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Europe Sugar-free Confectionery Market Outlook, 2018 – 2031
7.1. Europe Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Sugar free conventional confections
7.1.1.1.1. Chews & jellies
7.1.1.1.2. Gummies
7.1.1.1.3. Sweets
7.1.1.1.4. Boiled hard candy
7.1.1.1.5. Others
7.1.1.2. Sugar free chocolate confections
7.1.1.2.1. Chocolate bars
7.1.1.2.2. Chocolate crunch balls
7.1.1.2.3. Chocolate candy
7.1.1.2.4. Caramel filled chocolate
7.1.1.2.5. Others
7.2. Europe Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Hypermarkets/Supermarkets
7.2.1.2. Convenience Stores
7.2.1.3. Specialty Stores
7.2.1.4. Online Retails
7.2.2. Attractiveness Analysis
7.3. Europe Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Germany Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.2. Germany Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.3. U.K. Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.4. U.K. Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.5. France Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.6. France Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.7. Italy Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.8. Italy Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.9. Turkey Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.10. Turkey Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.11. Russia Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.12. Russia Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.13. Rest of Europe Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.1.14. Rest of Europe Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Asia Pacific Sugar-free Confectionery Market Outlook, 2018 – 2031
8.1. Asia Pacific Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Sugar free conventional confections
8.1.1.1.1. Chews & jellies
8.1.1.1.2. Gummies
8.1.1.1.3. Sweets
8.1.1.1.4. Boiled hard candy
8.1.1.1.5. Others
8.1.1.2. Sugar free chocolate confections
8.1.1.2.1. Chocolate bars
8.1.1.2.2. Chocolate crunch balls
8.1.1.2.3. Chocolate candy
8.1.1.2.4. Caramel filled chocolate
8.1.1.2.5. Others
8.2. Asia Pacific Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Hypermarkets/Supermarkets
8.2.1.2. Convenience Stores
8.2.1.3. Specialty Stores
8.2.1.4. Online Retails
8.2.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.3. Asia Pacific Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. China Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.2. China Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.3. Japan Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.4. Japan Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.5. South Korea Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.6. South Korea Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.7. India Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.8. India Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.9. Southeast Asia Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.10. Southeast Asia Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.11. Rest of Asia Pacific Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.1.12. Rest of Asia Pacific Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Sugar-free Confectionery Market Outlook, 2018 – 2031
9.1. Latin America Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Sugar free conventional confections
9.1.1.1.1. Chews & jellies
9.1.1.1.2. Gummies
9.1.1.1.3. Sweets
9.1.1.1.4. Boiled hard candy
9.1.1.1.5. Others
9.1.1.2. Sugar free chocolate confections
9.1.1.2.1. Chocolate bars
9.1.1.2.2. Chocolate crunch balls
9.1.1.2.3. Chocolate candy
9.1.1.2.4. Caramel filled chocolate
9.1.1.2.5. Others
9.2. Latin America Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Hypermarkets/Supermarkets
9.2.1.2. Convenience Stores
9.2.1.3. Specialty Stores
9.2.1.4. Online Retails
9.3. Latin America Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Brazil Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.2. Brazil Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.3. Mexico Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.4. Mexico Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.5. Argentina Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.6. Argentina Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.7. Rest of Latin America Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
9.3.1.8. Rest of Latin America Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10. Middle East & Africa Sugar-free Confectionery Market Outlook, 2018 – 2031
10.1. Middle East & Africa Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.1.1. Key Highlights
10.1.1.1. Sugar free conventional confections
10.1.1.1.1. Chews & jellies
10.1.1.1.2. Gummies
10.1.1.1.3. Sweets
10.1.1.1.4. Boiled hard candy
10.1.1.1.5. Others
10.1.1.2. Sugar free chocolate confections
10.1.1.2.1. Chocolate bars
10.1.1.2.2. Chocolate crunch balls
10.1.1.2.3. Chocolate candy
10.1.1.2.4. Caramel filled chocolate
10.1.1.2.5. Others
10.2. Middle East & Africa Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.2.1. Key Highlights
10.2.1.1. Hypermarkets/Supermarkets
10.2.1.2. Convenience Stores
10.2.1.3. Specialty Stores
10.2.1.4. Online Retails
10.2.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10.3. Middle East & Africa Sugar-free Confectionery Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1. Key Highlights
10.3.1.1. GCC Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.2. GCC Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.3. South Africa Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.4. South Africa Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.5. Egypt Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.6. Egypt Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.7. Nigeria Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.8. Nigeria Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.9. Rest of Middle East & Africa Sugar-free Confectionery Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.1.10. Rest of Middle East & Africa Sugar-free Confectionery Market by Sales Channel, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2018 – 2031
10.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
11. Competitive Landscape
11.1. By Product Type vs by Sales Channel Heatmap
11.2. Company Market Share Analysis, 2023
11.3. Competitive Dashboard
11.4. Company Profiles
11.4.1. Sugarless Confectionery
11.4.1.1. Company Overview
11.4.1.2. Product Portfolio
11.4.1.3. Financial Overview
11.4.1.4. Business Strategies and Development
11.4.2. The Hershey Company
11.4.2.1. Company Overview
11.4.2.2. Product Portfolio
11.4.2.3. Financial Overview
11.4.2.4. Business Strategies and Development
11.4.3. Abdallah Candies Inc.
11.4.3.1. Company Overview
11.4.3.2. Product Portfolio
11.4.3.3. Financial Overview
11.4.3.4. Business Strategies and Development
11.4.4. Nestle S.A
11.4.4.1. Company Overview
11.4.4.2. Product Portfolio
11.4.4.3. Financial Overview
11.4.4.4. Business Strategies and Development
11.4.5. Lily’s Sweets LLC
11.4.5.1. Company Overview
11.4.5.2. Product Portfolio
11.4.5.3. Financial Overview
11.4.5.4. Business Strategies and Development
11.4.6. Asher’s Chocolate Company
11.4.6.1. Company Overview
11.4.6.2. Product Portfolio
11.4.6.3. Financial Overview
11.4.6.4. Business Strategies and Development
11.4.7. Nova Chocolate
11.4.7.1. Company Overview
11.4.7.2. Product Portfolio
11.4.7.3. Financial Overview
11.4.7.4. Business Strategies and Development
11.4.8. Dr. John’s Healthy Sweets
11.4.8.1. Company Overview
11.4.8.2. Product Portfolio
11.4.8.3. Financial Overview
11.4.8.4. Business Strategies and Development
11.4.9. See’s Candy Shop, Inc.
11.4.9.1. Company Overview
11.4.9.2. Product Portfolio
11.4.9.3. Financial Overview
11.4.9.4. Business Strategies and Development
11.4.10. Continental Candy Industries B.V.
11.4.10.1. Company Overview
11.4.10.2. Product Portfolio
11.4.10.3. Financial Overview
11.4.10.4. Business Strategies and Development
11.4.11. August Storck KG
11.4.11.1. Company Overview
11.4.11.2. Product Portfolio
11.4.11.3. Financial Overview
11.4.11.4. Business Strategies and Development
11.4.12. The Margaret River Chocolate Company
11.4.12.1. Company Overview
11.4.12.2. Product Portfolio
11.4.12.3. Financial Overview
11.4.12.4. Business Strategies and Development
11.4.13. Atkinson’s Candy Co.
11.4.13.1. Company Overview
11.4.13.2. Product Portfolio
11.4.13.3. Financial Overview
11.4.13.4. Business Strategies and Development
11.4.14. ChocZero Inc.
11.4.14.1. Company Overview
11.4.14.2. Product Portfolio
11.4.14.3. Financial Overview
11.4.14.4. Business Strategies and Development
11.4.15. La Nouba
11.4.15.1. Company Overview
11.4.15.2. Product Portfolio
11.4.15.3. Financial Overview
11.4.15.4. Business Strategies and Development
11.4.16. Albanese Candy
11.4.16.1. Company Overview
11.4.16.2. Product Portfolio
11.4.16.3. Financial Overview
11.4.16.4. Business Strategies and Development
11.4.17. Artinci
11.4.17.1. Company Overview
11.4.17.2. Product Portfolio
11.4.17.3. Financial Overview
11.4.17.4. Business Strategies and Development
11.4.18. Perfetti Van Melle Group B.V.
11.4.18.1. Company Overview
11.4.18.2. Product Portfolio
11.4.18.3. Financial Overview
11.4.18.4. Business Strategies and Development
11.4.19. Chocoladefabriken Lindt & Sprungli AG
11.4.19.1. Company Overview
11.4.19.2. Product Portfolio
11.4.19.3. Financial Overview
11.4.19.4. Business Strategies and Development
11.4.20. Sugarless Confectionery
11.4.20.1. Company Overview
11.4.20.2. Product Portfolio
11.4.20.3. Financial Overview
11.4.20.4. Business Strategies and Development
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Report Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

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