世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オンラインフードデリバリーサービス市場 タイプ別(レストランtoコンシューマー、プラットフォームtoコンシューマー)、チャネル別(デスクトップ、モバイルアプリケーション)、支払い方法別(代金引換、オンライン)、地域別分析。2019-2020年の世界産業規模、シェア&動向、2030年までの予測


Online Food Delivery Services Market Segments by Type (Restaurant to Consumer and Platform to Consumer); by Channel (Desktop and Mobile Applications); By Payment Method (Cash on delivery and Online) and Regional Analysis: Global Industry Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[175ページ以上の調査報告書】世界のオンラインフードデリバリーサービス市場は、2020年の1143億6000万米ドルから2030年には5133億5000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年には16.3%のCAGRで成長... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年3月1日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
178 英語

 

サマリー

[175ページ以上の調査報告書】世界のオンラインフードデリバリーサービス市場は、2020年の1143億6000万米ドルから2030年には5133億5000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年には16.3%のCAGRで成長すると予想されています。この成長は、オンラインフードデリバリーサービスの世界的な需要を生み出す、様々な分野でのM&Aの増加によるものと予想されます。

製品概要
オンラインフードデリバリーは、ユーザーが特定のレストランにオンラインで注文することができるサービスです。これは、ウェブサイトにアクセスし直接注文するか、携帯電話のアプリケーションを使用することで行うことができます。フードデリバリーシステムの導入は、長蛇の列を減らすだけでなく、注文した料理が届くまでの時間も短縮できる便利なものでした。すでに広く導入されており、その性能は概ね満足のいくものです。

市場のハイライト
オンラインフードデリバリーサービスの世界市場は、2030年には16.3%の注目すべきCAGRが予測される。

オンラインストアの成長により、高級品の販売も推進されている。スマートフォンの普及とインターネットの浸透が市場の拡大に寄与しています。様々なレストランから料理を注文できるフードデリバリー業界全体の拡大が市場成長を後押ししている。ここ数年、ZomatoやSwiggyなどのデリバリーアグリゲーターがインド市場で拡大していることが、さらに市場拡大に寄与しています。



詳細な市場インサイトについては、無料のサンプルレポートを請求してください。

オンラインフードデリバリーサービスの世界市場セグメント
2020-30年にプラットフォームから消費者向けセグメントが最も高いCAGRで成長する
オンラインフードデリバリーサービスの世界市場は、タイプ別にレストランから消費者までとプラットフォームから消費者までとに区分されます。2020年にはPlatform to Consumerセグメントが最大の市場シェアを獲得。プラットフォーム・トゥ・コンシューマーモデルは、食品流通の物流やリソース面を処理する一方、自社で配送能力を持たないレストランに配送サービスを提供するものである。このモデルへの投資件数が増加していることが、首都圏におけるこのセグメントの成長を牽引している。業界のかなりの部分を占めているのが、レストラン・トゥ・コンシューマー事業である。レストランがこのモデルの流通部分を担当し、オンラインフードデリバリーサービスプロバイダーが注文プロセスを担当する。市場参入のために、このモデルを採用するプレーヤーは、顧客にロイヤリティや定期購入サービスを提供する。

モバイルアプリケーション分野が2020〜30年に最も高いCAGRで成長する
オンラインフードデリバリーサービスの世界市場は、チャネル別にデスクトップアプリケーションとモバイルアプリケーションに分けられる。予測期間中、モバイルアプリケーションのチャネルが最も速いペースで拡大すると予測される。このセグメントの成長は、スマートフォンの普及率の上昇と、3Gや4Gネットワークなどの技術的進歩に起因するものと思われます。さらに、いくつかのレストランでは、モバイルアプリから料理を注文した顧客に対して割引を提供しています。2020年には、デスクトップ型が大きなシェアを占めていた。ウェブサイトを通じたオンラインプレゼンスを拡大することで足を運ぼうとするレストランが増加していることが、このセグメントの上昇の要因であると考えられる。料理のオンライン注文にデスクトップチャネルが採用されるのは、Eコマースの台頭によって拍車がかかっている。

オンライン決済セグメントは2020〜30年に最も高いCAGRで成長する
オンラインフードデリバリーサービスの世界市場は、支払い方法によって代金引換とオンラインに区分される。2020年にはオンライン決済分野が最大の市場シェアを占める。決済ポータル、ネットバンキング、クレジットカード/デビットカードによる決済は、すべてオンライン決済サービスの例である。デジタルマネーに対する顧客の理解が進んでいることや、銀行とオンラインフードデリバリーサービス事業者の協業が進んでいることが、オンライン決済の利用を押し上げている。基準年の市場シェアは、キャッシュオンデリバリー部門が大きな割合を占めています。このセグメントの成長は、オンライン決済取引の保護に不安を感じるため、現金での支払いを好む消費者がいることが背景にあると思われます。

市場ダイナミクス
ドライバー
パートナーシップとインターネット普及率の上昇
パートナーシップと企業買収は、業界リーダーが事業拡大を加速させるために用いる最も一般的な手段です。インターネット普及率の上昇と労働人口の増加、食品・飲料業界の好況が、世界のオンライン食品市場を牽引しています。また、携帯電話の利用率の上昇により、オンラインフードデリバリーの需要も高まっています。特に新興国における技術の進歩とインフラのアップグレードが、今後の市場成長を促進すると予想されます。

政府支出の増加およびIoTの統合
発展途上国では、オンラインフードデリバリーサービスに対する需要が急速に高まっています。テクノロジーインフラの整備に政府が投資していることが、これらの国々での需要拡大に拍車をかけています。いくつかのレストランやオンラインプラットフォームは、技術の進歩の結果、都市全体に流通網を拡大することができました。さらに、IoTの統合により、顧客は音声コマンドを使用して食品の注文を配置することができるようになりました。一定期間ごとに、大手企業はオンライン・フードデリバリー・サービスで使用される技術の進歩を紹介している。その結果、オンラインフードデリバリーサービスの需要に恩恵がもたらされたのである。

抑制要因
大規模な食品販売店の消極性と技術的な問題
この市場の成長は、大規模な食品販売店がこの方式に消極的であることと、考えられる技術的・インフラ的な問題によって阻害される。さらに、この市場は過当競争とロイヤルカスタマーの不足によって脅かされている。

世界のオンライン・フードデリバリー・サービス市場。主要なキープレイヤー
Deliveroo
Glovo
テイクアウェイ・ドットコム
ウーバー・テクノロジーズ・インク
ゾマート・メディア・プライベート・リミテッド
Grubhub
ジャストイート・ホールディング・リミテッド
Swiggy
フードパンダ
その他有力プレイヤー
オンラインフードデリバリーサービスの世界市場地域別
オンラインフードデリバリーサービスの世界市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカを含みます。APACの世界オンラインフードデリバリーサービス市場は、2020年に最大の市場シェアを保持しました。この地域の成長は、一人当たりの所得の上昇とミレニアル世代の嗜好の変化に起因している可能性があります。さらに、ミレニアル世代によるインターネット対応スマートフォンの利用拡大や、音声アシスタントアプリなどの先進技術の急速な導入が、地域の市場発展を後押ししています。同地域におけるフードデリバリーアプリの採用は、インドや日本などの発展途上国におけるEコマース分野の発展が後押ししています。



世界のオンラインフードデリバリーサービス市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米の市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAのその他地域
オンラインフードデリバリーサービスの世界市場レポートでは、以下の分析も行っています。
オンラインフードデリバリーサービスのセグメント

タイプ別。
レストランから消費者へ
プラットフォームから消費者へ
チャネル別
デスクトップ
モバイルアプリケーション
支払い方法別
キャッシュオンデリバリー
オンライン
オンラインフードデリバリーサービス市場動向
オンラインフードデリバリーサービス市場規模
需要と供給
現在の市場動向・課題・問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
オンラインフードデリバリーサービス市場のレポート範囲とセグメンテーション


よくある質問
フードデリバリーサービスの市場規模は?
オンラインフードデリバリーサービスの市場規模はどの程度か?
オンラインフードデリバリーサービスの市場シェアが最も大きいのはどのセグメントか?
オンラインフードデリバリーサービス市場のキープレイヤーはどこか?
オンラインフードデリバリーサービス市場を牽引する要因は何か?

ページTOPに戻る


目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Online food delivery services Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Online food delivery services Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Online food delivery services Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Online food delivery services Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Restaurant to consumer, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Platform to consumer, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By channel: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Desktop, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Mobile Applications, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Payment method: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Cash on delivery, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Online, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Deliveroo
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Glovo
3. Takeaway.com
4. Uber Technologies Inc.
5. Zomato Media Pvt. Ltd.
6. Grubhub
7. Just Eat Holding Limited
8. Swiggy
9. Foodpanda
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

[175+ Pages Research Report] Global Online Food Delivery Services Market to surpass USD 513.35 billion by 2030 from USD 114.36 billion in 2020 at a CAGR of 16.3% in the coming years, i.e., 2021-30. This growth is anticipated due to increasing mergers and acquisitions across various sectors which will create a worldwide demand for online food delivery services.

Product Overview
Online food delivery is a service that allows a user to place an online order for food from a specific restaurant. This can be done by going to the website and placing an order directly, or by using a mobile phone application. The introduction of an online food delivery system has been a useful addition that has reduced not only long lines but also the time it takes for ordered food to be delivered. The online food delivery system has already been widely adopted, and its performance has been generally satisfactory.

Market Highlights
Global Online Food Delivery Services Market is expected to project a notable CAGR of 16.3% in 2030.

The growth of online stores is also propelling the selling of high-end products. Smartphone adoption and internet penetration are both contributing to market expansion. The expansion of the overall food delivery industry, which allows customers to order food from a variety of restaurants, is fueling the market growth. The expansion of delivery aggregators such as Zomato and Swiggy in the Indian market over the last couple of years has further contributed to the market growth.



To Know More Market Insights, Request Free Sample Report

Global Online Food Delivery Services Market: Segments
Platform to Consumer segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Online Food Delivery Services Market is segmented by type into Restaurant to Consumer and Platform to Consumer. Platform to Consumer segment held the largest market share in the year 2020. The platform-to-consumer model handles the logistics and resource aspects of food distribution while also providing shipping services to restaurants that lack in-house delivery capabilities. The growth of this segment in capital cities is being driven by an increase in the number of investments in this model. A significant portion of the industry was accounted for by the restaurant-to-consumer business. Restaurants handle the distribution part of this model, while online food delivery service providers handle the ordering process. In order to enter the market, players using this model give customers loyalty and subscription services.

Mobile Application segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Online Food Delivery Services Market is divided by channel into desktop and mobile applications. Over the forecast period, the mobile application channel is projected to expand at the fastest pace. The segment's growth can be attributed to rising smartphone adoption, as well as technological advances like 3G and 4G networks. Furthermore, several restaurants provide discounts to customers who order food from mobile apps. In 2020, the desktop segment had a large share of the market. The increasing number of restaurants attempting to increase foot traffic by expanding their online presence through websites can be attributed to the segment's rise. The adoption of the desktop channel for ordering food online is being fuelled by the rise of e-commerce.

Online payment segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Online Food Delivery Services Market is segmented by payment method into Cash on delivery and online. The online payment segment held the largest market share in the year 2020. Payments that payment portals, net banking, or credit/debit cards are all examples of online payment services. Increasing customer understanding of digital money, as well as a growing number of collaborations between banks and online food delivery service providers, are driving up the use of online payment methods. The cash-on-delivery segment accounted for a significant market share in the base year. The growth of this segment can be due to the fact that some consumers prefer to pay in cash because they are concerned about the protection of online payment transactions.

Market Dynamics
Drivers
Partnership and rise in internet penetration
Partnerships and acquisitions have been the most common tactics used by industry leaders to accelerate their business expansion. The rise in internet penetration, combined with an increase in the working population and a boom in the food and beverage industry, is driving the global online food market. The demand for online food delivery is also being bolstered by the rise in cell phone use. Technological advancements and infrastructure upgrades, especially in emerging economies, are expected to drive market growth in the future.

Increase in government expenditure and IoT integration
In developing countries, the demand for online food delivery services is rapidly growing. The government's investment in developing technology infrastructure is fueling demand growth in these countries. Several restaurants and online platforms have been able to extend their distribution network across cities as a result of technological advances. Furthermore, IoT integration has enabled customers to position orders for food using voice commands. At regular intervals, leading companies introduce advancements in technology used by online food delivery services. The demand for online food delivery services has benefited as a result of this.

Restraint
The reluctance of large food outlets and technological issues
The market's growth is hampered by the reluctance of large food outlets to follow this scheme, as well as possible technological and infrastructural issues. Furthermore, this market is threatened by too much competition and a lack of loyal customers.

Global Online Food Delivery Services Market: Major Key Players
Deliveroo
Glovo
Takeaway.com
Uber Technologies Inc.
Zomato Media Pvt. Ltd.
Grubhub
Just Eat Holding Limited
Swiggy
Foodpanda
Other Prominent Players
Global Online Food Delivery Services Market: Regions
Global Online Food Delivery Services Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. Global Online Food Delivery Services Market in APAC held the largest market share in the year 2020. The growth of the area can be attributed to rising per capita income and millennials' shifting preferences. Furthermore, millennials' increasing usage of internet-enabled smartphones, as well as their rapid adoption of advanced technologies such as voice-assistant apps, is driving regional market development. The adoption of food delivery apps in the area is being aided by the development of the e-commerce sector in developing countries such as India and Japan.



Global Online Food Delivery Services Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Online Food Delivery Services Market report also contains analysis on:
Online food delivery services Segments:

By Type:
Restaurant to Consumer
Platform to Consumer
By Channel
Desktop
Mobile Applications
By Payment Method
Cash on delivery
Online
Online food delivery services market Dynamics
Online food delivery services market Size
Supply & Demand
Current Market Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Online food delivery services Market Report Scope and Segmentation


Frequently Asked Questions
How big is the Online food delivery services market?
What is the Online food delivery services market growth?
Which segment accounted for the largest online food delivery services market share?
Who are the key players in the Online food delivery services market?
What are the factors driving the Online food delivery services market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Online food delivery services Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Online food delivery services Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Online food delivery services Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Online food delivery services Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Restaurant to consumer, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Platform to consumer, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By channel: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Desktop, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Mobile Applications, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Payment method: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Cash on delivery, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Online, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Deliveroo
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Glovo
3. Takeaway.com
4. Uber Technologies Inc.
5. Zomato Media Pvt. Ltd.
6. Grubhub
7. Just Eat Holding Limited
8. Swiggy
9. Foodpanda
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Fatpos Global社の通信回線分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る