格安航空会社の世界市場規模調査&予測、目的別(レジャー旅行、Vfr(友人・親戚訪問)、ビジネス旅行、その他)、目的地別(国内、海外)、流通チャネル別(オンライン、旅行会社、その他)、地域分析、2022-2029年Global Low-Cost Airlines Market Size study & Forecast, by Purpose (Leisure Travel, Vfr (Visiting friends and relatives), Business Travel, Others), by Destination (Domestic, International), by Distribution Channel (Online, Travel Agency, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 格安航空会社の世界市場は、2021年に約2,542億3千万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には10.4%を超える健全な成長率で成長すると予測されています。格安航空会社とは、他のプレミアム航空会社と比較して、... もっと見る
サマリー格安航空会社の世界市場は、2021年に約2,542億3千万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には10.4%を超える健全な成長率で成長すると予測されています。格安航空会社とは、他のプレミアム航空会社と比較して、比較的手頃な価格で航空旅行サービスを提供する旅客航空会社のことを指します。格安航空会社は、追加料金で機内食を提供したり、燃料費を削減するために同じ会社の新しい航空機を使用するなど、様々な面で他の航空会社とは異なっている。また、直行便の運航や、小規模な空港での運航が一般的である。ポスト共産主義時代における旅行・観光分野の拡大、労働者階級の増加、および主要企業の戦略的取り組みが、市場成長の主な要因となっています。Statistaによると、2022年現在、世界の旅行・観光市場の売上高は7168億米ドルと推定され、予測によると、売上高は2022年から2026年の間に8.46%の年間成長率を示し、2026年には9919億2000万米ドルに達すると予想されています。また、発展途上地域における航空インフラへの投資の増加や格安航空会社の台頭が、予測期間中の市場成長の触媒として作用すると予想されます。しかし、原油価格の上昇、テロや犯罪の増加、旅行制限などが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げになると考えられます。 世界の格安航空会社市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、ヨーロッパ、中南米、その他の地域です。北米は、堅牢な地域航空インフラの利用可能性と、この地域における主要な市場プレイヤーの存在により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、航空インフラへの投資の増加や格安航空会社の台頭などにより、予測期間中に大きく成長することが予想され、予測期間中に市場に有利な機会を提供します。 本レポートに含まれる主な市場参加者は以下の通りです。 エア・アラビアPJSC エアアジア・グループ(AirAsia Group Berhad アラスカ航空グループ(Alaska Air Group, Inc. アズールS.A. イージージェット・ピーエルシー ニューワールドアビエーション ノルウェー・エアシャトルASA カンタス航空 ライアンエアー ホールディングス Plc. ウエストジェット・エアラインズ・リミテッド 市場の最近の動向 新サービス開始、2022年2月、フィンランドを拠点とする格安航空会社プレイは、ボルチモア、ボストン、ニューヨークのニューウィンザーとアイスランドのレイキャビクなど欧州23都市を結ぶ新低コストサービスを開始した。同社は、ナローボディのエアバスA320neoとA321neoの航空機を使用する。今回の新規就航は、同社のローコストキャリアの拡充を意図したものである。 機材の拡大、2022年5月、航空会社のノルウェー・エアシャトルはボーイングと737 MAX 8を50機購入する契約を締結した。新機材は2025年から2028年の間に納入される予定です。この拡張により、同社はヨーロッパ市場全体の短距離ネットワークを強化することができます。 世界の格安航空会社市場レポートスコープ。 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年~2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント 目的、仕向地、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(最大8アナリストの作業時間相当)。国、地域、セグメント範囲の追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。 また、市場の将来的な成長を規定する駆動因子や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。 目的別 レジャー旅行 Vfr(友人や親戚を訪ねる旅行) ビジネス旅行 その他 目的地別 国内 海外 販売チャネル別 オンライン 旅行代理店 その他 地域別 北米 アメリカ カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋地域 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Low-Cost Airlines Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Low-Cost Airlines Market, by Purpose, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Low-Cost Airlines Market, by Destination, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Low-Cost Airlines Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Low-Cost Airlines Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Low-Cost Airlines Market Dynamics 3.1. Low-Cost Airlines Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing expansion of Travel & Tourism Sector in post covid era 3.1.1.2. Increasing growth of working-class individuals 3.1.1.3. Strategic Initiatives from leading market players 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Volatile crude oil prices 3.1.2.2. Increasing incidences of terrorism and crimes 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising investment in aviation infrastructure in developing regions 3.1.3.2. Growing emergence of low-cost airline services Chapter 4. Global Low-Cost Airlines Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Low-Cost Airlines Market, by Purpose 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Low-Cost Airlines Market by Purpose, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Low-Cost Airlines Market Estimates & Forecasts by Purpose, 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Low-Cost Airlines Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Leisure Travel 6.4.2. Vfr (Visiting friends and relatives) 6.4.3. Business Travel 6.4.4. Others Chapter 7. Global Low-Cost Airlines Market, by Destination 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Low-Cost Airlines Market by Destination, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Low-Cost Airlines Market Estimates & Forecasts by Destination, 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Low-Cost Airlines Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Domestic 7.4.2. International Chapter 8. Global Low-Cost Airlines Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Low-Cost Airlines Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Low-Cost Airlines Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Low-Cost Airlines Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Travel Agency 8.4.3. Others Chapter 9. Global Low-Cost Airlines Market, Regional Analysis 9.1. Low-Cost Airlines Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Low-Cost Airlines Market 9.2.1. U.S. Low-Cost Airlines Market 9.2.1.1. Purpose breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Destination breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Low-Cost Airlines Market 9.3. Europe Low-Cost Airlines Market Snapshot 9.3.1. U.K. Low-Cost Airlines Market 9.3.2. Germany Low-Cost Airlines Market 9.3.3. France Low-Cost Airlines Market 9.3.4. Spain Low-Cost Airlines Market 9.3.5. Italy Low-Cost Airlines Market 9.3.6. Rest of Europe Low-Cost Airlines Market 9.4. Asia-Pacific Low-Cost Airlines Market Snapshot 9.4.1. China Low-Cost Airlines Market 9.4.2. India Low-Cost Airlines Market 9.4.3. Japan Low-Cost Airlines Market 9.4.4. Australia Low-Cost Airlines Market 9.4.5. South Korea Low-Cost Airlines Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Low-Cost Airlines Market 9.5. Latin America Low-Cost Airlines Market Snapshot 9.5.1. Brazil Low-Cost Airlines Market 9.5.2. Mexico Low-Cost Airlines Market 9.6. Rest of The World Low-Cost Airlines Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Air Arabia PJSC 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Purpose Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. AirAsia Group Berhad 10.2.3. Alaska Air Group, Inc. 10.2.4. Azul S.A. 10.2.5. easyjet Plc 10.2.6. New World Aviation, Inc. 10.2.7. Norwegian Air Shuttle ASA 10.2.8. Qantas Airways Limited 10.2.9. Ryanair Holdings Plc. 10.2.10. Westjet Airlines Ltd Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Low-Cost Airlines Market is valued at approximately USD 254.23 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.4% over the forecast period 2022-2029. Low-Cost Airlines also known as low-cost carrier refers to passenger carrier that offers airline travel services at a relatively affordable cost as compared to other premium airline carriers. The low-cost airlines are different from other airlines in various aspects such as they offer onboard meals only at an additional fee, to reduce fuel cost these airlines use new fleet from the same company. In addition, these airlines generally offer direct sales, and mainly operate at smaller airports. The growing expansion of travel & tourism sector in post covid era and increasing growth of working-class individuals, as well as strategic initiatives from leading market players, are key factors driving the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Low-Cost Airlines Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Low-Cost Airlines Market, by Purpose, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Low-Cost Airlines Market, by Destination, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Low-Cost Airlines Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Low-Cost Airlines Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Low-Cost Airlines Market Dynamics 3.1. Low-Cost Airlines Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing expansion of Travel & Tourism Sector in post covid era 3.1.1.2. Increasing growth of working-class individuals 3.1.1.3. Strategic Initiatives from leading market players 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Volatile crude oil prices 3.1.2.2. Increasing incidences of terrorism and crimes 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising investment in aviation infrastructure in developing regions 3.1.3.2. Growing emergence of low-cost airline services Chapter 4. Global Low-Cost Airlines Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Low-Cost Airlines Market, by Purpose 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Low-Cost Airlines Market by Purpose, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Low-Cost Airlines Market Estimates & Forecasts by Purpose, 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Low-Cost Airlines Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Leisure Travel 6.4.2. Vfr (Visiting friends and relatives) 6.4.3. Business Travel 6.4.4. Others Chapter 7. Global Low-Cost Airlines Market, by Destination 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Low-Cost Airlines Market by Destination, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Low-Cost Airlines Market Estimates & Forecasts by Destination, 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Low-Cost Airlines Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Domestic 7.4.2. International Chapter 8. Global Low-Cost Airlines Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Low-Cost Airlines Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Low-Cost Airlines Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Low-Cost Airlines Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Travel Agency 8.4.3. Others Chapter 9. Global Low-Cost Airlines Market, Regional Analysis 9.1. Low-Cost Airlines Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Low-Cost Airlines Market 9.2.1. U.S. Low-Cost Airlines Market 9.2.1.1. Purpose breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Destination breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Low-Cost Airlines Market 9.3. Europe Low-Cost Airlines Market Snapshot 9.3.1. U.K. Low-Cost Airlines Market 9.3.2. Germany Low-Cost Airlines Market 9.3.3. France Low-Cost Airlines Market 9.3.4. Spain Low-Cost Airlines Market 9.3.5. Italy Low-Cost Airlines Market 9.3.6. Rest of Europe Low-Cost Airlines Market 9.4. Asia-Pacific Low-Cost Airlines Market Snapshot 9.4.1. China Low-Cost Airlines Market 9.4.2. India Low-Cost Airlines Market 9.4.3. Japan Low-Cost Airlines Market 9.4.4. Australia Low-Cost Airlines Market 9.4.5. South Korea Low-Cost Airlines Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Low-Cost Airlines Market 9.5. Latin America Low-Cost Airlines Market Snapshot 9.5.1. Brazil Low-Cost Airlines Market 9.5.2. Mexico Low-Cost Airlines Market 9.6. Rest of The World Low-Cost Airlines Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Air Arabia PJSC 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Purpose Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. AirAsia Group Berhad 10.2.3. Alaska Air Group, Inc. 10.2.4. Azul S.A. 10.2.5. easyjet Plc 10.2.6. New World Aviation, Inc. 10.2.7. Norwegian Air Shuttle ASA 10.2.8. Qantas Airways Limited 10.2.9. Ryanair Holdings Plc. 10.2.10. Westjet Airlines Ltd Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の通信回線分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(travel)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |