皮膚化粧品スキンケア製品の世界市場規模調査&予測、用途別(アンチエイジング、スキンブライトニング、ヘア&スカルプケア、ベビーケア、サンケア、リップケア、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、薬局&ドラッグストア、オンライン)、地域分析、2022-2029年Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Size study & Forecast, by Application (Anti-ageing, Skin Brightening, Hair & Scalp Care, Baby Care, Sun Care, Lip Care, Others), by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Pharmacy & Drug Stores, Online) and Regional Analysis, 2022-2029 皮膚化粧品スキンケア製品の世界市場は、2021年に約521億2000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には7.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。Dermocosmeticsスキンケア製品は、様々な肌の状... もっと見る
サマリー皮膚化粧品スキンケア製品の世界市場は、2021年に約521億2000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には7.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。Dermocosmeticsスキンケア製品は、様々な肌の状態に健康と美しさへの利点を提供するために洗練された有効成分の使用によって形成されるスキンケア溶液です。Dermocosmeticsスキンケア製品には、アンチエイジング、スキンブライトニング、ヘア&スカルプケア、ベビーケア、サンケア、リップケア、その他の製品が含まれます。個別化された美容製品への需要の高まり、既存のスキンケアソリューションの新規および改良版の開発の高まり、そして様々な大手製薬会社や化粧品会社による大規模な投資が、世界市場の成長を後押ししています。Statistaによると、2021年、世界のスキンケア市場は1558億米ドルと推定され、2025年には1893億米ドルに達すると予測されています。したがって、スキンケア製品の盛んな需要が、世界中で市場の成長に秀でているのです。また、主要な市場参加者による強固な製品ポートフォリオと、天然美容製品に対する消費者の志向の高まりが、予測期間中に市場成長のための有利な機会を生み出しています。しかし、スキンケアに対する国民の意識の低さや、一部の皮膚化粧品スキンケア製品には危険で発癌性のある化合物が含まれていることが、2022~2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げになっています。 皮膚化粧品スキンケア製品の世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、および世界の残りの部分です。ヨーロッパは、様々なブランドを通じて化粧品の売上が増加しており、パーソナルケア製品への消費者支出が増加していることから、収益の面で市場空間を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に大きく成長することが予想されます。セレブリティの間でプレミアムコスメティックブランドへの傾倒が高まっていること、人口の増加、可処分所得の増加などの要因が、予測期間中に市場の成長を急拡大させるものと思われます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです。 プロクター・アンド・ギャンブル L'Oréal Groupe ユニリーバ ジョンソン・エンド・ジョンソン サービス株式会社 株式会社資生堂 株式会社カネボウ化粧品 エイボン・プロダクツ ロータスハーバルズ社 VLCC ヘルスケアリミテッド ヒマラヤ・グローバル・ホールディングス 最近の市場の動向 2021 年 6 月、Procter & Gamble は、ビタミン C、ビタミン B セラム、日焼け止め、レスキュークリーム、ナイトクリーム、クレンザーなど 6 品目からなる新しいスキンケアブランド GoodSkin MD の導入を発表しました。 2022年7月、LYS Beautyは、シアーでリッチなディープブラックベリーカラーの新色「Excellence」を発売しました。アーモンド、サフラン、チリ、ローズなどの高品質な成分を配合した製品ラインアップ。 2021年5月、エイボン・プロダクツ社は、ANEW社の最新のスキンケアイノベーションを結集し、表皮細胞のビタミンD活性化を目指したウォータークリーム「ANEW Hydra Pro Vita-D」を発売しました。 世界の皮膚化粧品スキンケア製品市場レポートスコープ。 ヒストリカルデータ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年~2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド カバーするセグメント 用途、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(最大8アナリストの作業時間相当)。国、地域、セグメント範囲の追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的側面と量的側面の両方を取り込むことを目的としています。 また、市場の将来的な成長を定義する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。 用途別 アンチエイジング スキンブライトニング ヘア&スカルプケア ベビーケア サンケア リップケア その他 流通チャネル別 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 薬局・ドラッグストア オンライン 地域別 北米 アメリカ カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋地域 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Dynamics 3.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing demand for personalized beauty care products 3.1.1.2. Rising development of new and improve existing skin care solutions 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of awareness among population for skin care 3.1.2.2. Some dermocosmetics skin care products contain dangerous and cancer causing compounds 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Robust product portfolio by the key market players 3.1.3.2. Rising consumer inclination toward natural beauty products Chapter 4. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Anti-ageing 6.4.2. Skin Brightening 6.4.3. Hair & Scalp Care 6.4.4. Baby Care 6.4.5. Sun Care 6.4.6. Lip Care 6.4.7. Others Chapter 7. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 7.4.2. Pharmacy & Drug Stores 7.4.3. Online Chapter 8. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, Regional Analysis 8.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.2.1. U.S. Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3. Europe Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.2. Germany Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.3. France Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.4. Spain Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.5. Italy Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.6. Rest of Europe Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4. Asia-Pacific Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot 8.4.1. China Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.2. India Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.3. Japan Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.4. Australia Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.5. South Korea Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.5. Latin America Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.5.2. Mexico Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.6. Rest of The World Dermocosmetics Skin Care Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Procter & Gamble 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. L’Oréal Groupe 9.2.3. Unilever 9.2.4. Johnson & Johnson Services, Inc. 9.2.5. Shiseido Co., Limited 9.2.6. Kanebo Cosmetics Inc. 9.2.7. Avon Products, Inc. 9.2.8. Lotus Herbals Pvt. Ltd. 9.2.9. VLCC Health Care Limited 9.2.10. Himalaya Global Holdings Ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Dermocosmetics Skin Care Products Market is valued at approximately USD 52.12 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.5% over the forecast period 2022-2029. Dermocosmetics skin care product is a skincare solution that is formed by the usage of sophisticated active ingredients to offer benefits to health and beauty to various skin conditions. Dermocosmetics skin care product includes anti-aging, skin brightening, hair & scalp care, baby care, sun care, lip care, and others products. The growing demand for personalized beauty products, rising development of new and improved existing skincare solutions, coupled with substantial investments by various major pharmaceutical and cosmetological companies are driving the global market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Dynamics 3.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing demand for personalized beauty care products 3.1.1.2. Rising development of new and improve existing skin care solutions 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of awareness among population for skin care 3.1.2.2. Some dermocosmetics skin care products contain dangerous and cancer causing compounds 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Robust product portfolio by the key market players 3.1.3.2. Rising consumer inclination toward natural beauty products Chapter 4. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Anti-ageing 6.4.2. Skin Brightening 6.4.3. Hair & Scalp Care 6.4.4. Baby Care 6.4.5. Sun Care 6.4.6. Lip Care 6.4.7. Others Chapter 7. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 7.4.2. Pharmacy & Drug Stores 7.4.3. Online Chapter 8. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, Regional Analysis 8.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.2.1. U.S. Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3. Europe Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.2. Germany Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.3. France Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.4. Spain Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.5. Italy Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.3.6. Rest of Europe Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4. Asia-Pacific Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot 8.4.1. China Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.2. India Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.3. Japan Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.4. Australia Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.5. South Korea Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.5. Latin America Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.5.2. Mexico Dermocosmetics Skin Care Products Market 8.6. Rest of The World Dermocosmetics Skin Care Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Procter & Gamble 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. L’Oréal Groupe 9.2.3. Unilever 9.2.4. Johnson & Johnson Services, Inc. 9.2.5. Shiseido Co., Limited 9.2.6. Kanebo Cosmetics Inc. 9.2.7. Avon Products, Inc. 9.2.8. Lotus Herbals Pvt. Ltd. 9.2.9. VLCC Health Care Limited 9.2.10. Himalaya Global Holdings Ltd. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の通信回線分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(skin)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |