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皮膚化粧品スキンケア製品の世界市場規模調査&予測、用途別(アンチエイジング、スキンブライトニング、ヘア&スカルプケア、ベビーケア、サンケア、リップケア、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、薬局&ドラッグストア、オンライン)、地域分析、2022-2029年


Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Size study & Forecast, by Application (Anti-ageing, Skin Brightening, Hair & Scalp Care, Baby Care, Sun Care, Lip Care, Others), by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Pharmacy & Drug Stores, Online) and Regional Analysis, 2022-2029

皮膚化粧品スキンケア製品の世界市場は、2021年に約521億2000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には7.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。Dermocosmeticsスキンケア製品は、様々な肌の状... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年10月17日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

皮膚化粧品スキンケア製品の世界市場は、2021年に約521億2000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には7.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。Dermocosmeticsスキンケア製品は、様々な肌の状態に健康と美しさへの利点を提供するために洗練された有効成分の使用によって形成されるスキンケア溶液です。Dermocosmeticsスキンケア製品には、アンチエイジング、スキンブライトニング、ヘア&スカルプケア、ベビーケア、サンケア、リップケア、その他の製品が含まれます。個別化された美容製品への需要の高まり、既存のスキンケアソリューションの新規および改良版の開発の高まり、そして様々な大手製薬会社や化粧品会社による大規模な投資が、世界市場の成長を後押ししています。

Statistaによると、2021年、世界のスキンケア市場は1558億米ドルと推定され、2025年には1893億米ドルに達すると予測されています。したがって、スキンケア製品の盛んな需要が、世界中で市場の成長に秀でているのです。また、主要な市場参加者による強固な製品ポートフォリオと、天然美容製品に対する消費者の志向の高まりが、予測期間中に市場成長のための有利な機会を生み出しています。しかし、スキンケアに対する国民の意識の低さや、一部の皮膚化粧品スキンケア製品には危険で発癌性のある化合物が含まれていることが、2022~2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げになっています。

皮膚化粧品スキンケア製品の世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、および世界の残りの部分です。ヨーロッパは、様々なブランドを通じて化粧品の売上が増加しており、パーソナルケア製品への消費者支出が増加していることから、収益の面で市場空間を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に大きく成長することが予想されます。セレブリティの間でプレミアムコスメティックブランドへの傾倒が高まっていること、人口の増加、可処分所得の増加などの要因が、予測期間中に市場の成長を急拡大させるものと思われます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです。
プロクター・アンド・ギャンブル
L'Oréal Groupe
ユニリーバ
ジョンソン・エンド・ジョンソン サービス株式会社
株式会社資生堂
株式会社カネボウ化粧品
エイボン・プロダクツ
ロータスハーバルズ社
VLCC ヘルスケアリミテッド
ヒマラヤ・グローバル・ホールディングス
最近の市場の動向
2021 年 6 月、Procter & Gamble は、ビタミン C、ビタミン B セラム、日焼け止め、レスキュークリーム、ナイトクリーム、クレンザーなど 6 品目からなる新しいスキンケアブランド GoodSkin MD の導入を発表しました。
2022年7月、LYS Beautyは、シアーでリッチなディープブラックベリーカラーの新色「Excellence」を発売しました。アーモンド、サフラン、チリ、ローズなどの高品質な成分を配合した製品ラインアップ。
2021年5月、エイボン・プロダクツ社は、ANEW社の最新のスキンケアイノベーションを結集し、表皮細胞のビタミンD活性化を目指したウォータークリーム「ANEW Hydra Pro Vita-D」を発売しました。

世界の皮膚化粧品スキンケア製品市場レポートスコープ。
ヒストリカルデータ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022年~2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
カバーするセグメント 用途、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(最大8アナリストの作業時間相当)。国、地域、セグメント範囲の追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的側面と量的側面の両方を取り込むことを目的としています。

また、市場の将来的な成長を定義する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。

用途別
アンチエイジング
スキンブライトニング
ヘア&スカルプケア
ベビーケア
サンケア
リップケア
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
薬局・ドラッグストア
オンライン
地域別
北米
アメリカ
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Dynamics
3.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for personalized beauty care products
3.1.1.2. Rising development of new and improve existing skin care solutions
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of awareness among population for skin care
3.1.2.2. Some dermocosmetics skin care products contain dangerous and cancer causing compounds
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Robust product portfolio by the key market players
3.1.3.2. Rising consumer inclination toward natural beauty products
Chapter 4. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Anti-ageing
6.4.2. Skin Brightening
6.4.3. Hair & Scalp Care
6.4.4. Baby Care
6.4.5. Sun Care
6.4.6. Lip Care
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
7.4.2. Pharmacy & Drug Stores
7.4.3. Online
Chapter 8. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, Regional Analysis
8.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.2.1. U.S. Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3. Europe Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.2. Germany Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.3. France Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.4. Spain Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.5. Italy Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.6. Rest of Europe Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4. Asia-Pacific Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot
8.4.1. China Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.2. India Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.3. Japan Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.4. Australia Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.5. South Korea Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.5. Latin America Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.5.2. Mexico Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.6. Rest of The World Dermocosmetics Skin Care Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Procter & Gamble
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. L’Oréal Groupe
9.2.3. Unilever
9.2.4. Johnson & Johnson Services, Inc.
9.2.5. Shiseido Co., Limited
9.2.6. Kanebo Cosmetics Inc.
9.2.7. Avon Products, Inc.
9.2.8. Lotus Herbals Pvt. Ltd.
9.2.9. VLCC Health Care Limited
9.2.10. Himalaya Global Holdings Ltd.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Dermocosmetics Skin Care Products Market is valued at approximately USD 52.12 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.5% over the forecast period 2022-2029. Dermocosmetics skin care product is a skincare solution that is formed by the usage of sophisticated active ingredients to offer benefits to health and beauty to various skin conditions. Dermocosmetics skin care product includes anti-aging, skin brightening, hair & scalp care, baby care, sun care, lip care, and others products. The growing demand for personalized beauty products, rising development of new and improved existing skincare solutions, coupled with substantial investments by various major pharmaceutical and cosmetological companies are driving the global market growth.

According to Statista, in 2021, the global skincare market was estimated to be valued at USD 155.8 billion, which is projected to reach USD 189.3 billion by 2025. Therefore, the thriving demand for skin care products is excelling the growth of the market around the world. In addition, a robust product portfolio by the key market players and rising consumer inclination toward natural beauty products are creating lucrative opportunities for market growth over the forecasting years. However, the lack of awareness among the population for skin care and some dermocosmetics skin care products contains dangerous and cancer-causing compounds that are hindering market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Dermocosmetics Skin Care Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe is dominating the market space in terms of revenue, owing to the rising sales of cosmetic products through various brands and increasing consumer spending on personal care products. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period. Factors such as rising inclination toward premium cosmetic brands among celebrities, growing population, as well as the increasing disposable income are burgeoning the market growth in the forecasting years.

Major market players included in this report are:
Procter & Gamble
L’Oréal Groupe
Unilever
Johnson & Johnson Services, Inc.
Shiseido Co., Limited
Kanebo Cosmetics Inc.
Avon Products, Inc.
Lotus Herbals Pvt. Ltd.
VLCC Health Care Limited
Himalaya Global Holdings Ltd.
Recent Developments in the Market:
 In June 2021, Procter & Gamble announced the introduction of GoodSkin MD- a new skincare brand, which comprises six products such as vitamin C, vitamin B serums, sunscreen, a rescue cream, a night cream, and a cleanser.
 In July 2022, LYS Beauty launched of its new shade Excellence featuring a sheer, rich deep blackberry color. The product line is made with high-quality components like almonds, saffron, chili, and rose
 In May 2021, Avon Products, Inc. introduced the ANEW Hydra Pro Vita-D water cream, which combines the most recent skincare innovations from ANEW and aims to activate vitamin D in epidermal cells.

Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Application, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study.

The report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Application:
Anti-ageing
Skin Brightening
Hair & Scalp Care
Baby Care
Sun Care
Lip Care
Others
By Distribution Channel:
Supermarkets & Hypermarkets
Pharmacy & Drug Stores
Online
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Dynamics
3.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for personalized beauty care products
3.1.1.2. Rising development of new and improve existing skin care solutions
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of awareness among population for skin care
3.1.2.2. Some dermocosmetics skin care products contain dangerous and cancer causing compounds
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Robust product portfolio by the key market players
3.1.3.2. Rising consumer inclination toward natural beauty products
Chapter 4. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Anti-ageing
6.4.2. Skin Brightening
6.4.3. Hair & Scalp Care
6.4.4. Baby Care
6.4.5. Sun Care
6.4.6. Lip Care
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
7.4.2. Pharmacy & Drug Stores
7.4.3. Online
Chapter 8. Global Dermocosmetics Skin Care Products Market, Regional Analysis
8.1. Dermocosmetics Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.2.1. U.S. Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3. Europe Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.2. Germany Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.3. France Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.4. Spain Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.5. Italy Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.3.6. Rest of Europe Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4. Asia-Pacific Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot
8.4.1. China Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.2. India Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.3. Japan Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.4. Australia Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.5. South Korea Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.5. Latin America Dermocosmetics Skin Care Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.5.2. Mexico Dermocosmetics Skin Care Products Market
8.6. Rest of The World Dermocosmetics Skin Care Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Procter & Gamble
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. L’Oréal Groupe
9.2.3. Unilever
9.2.4. Johnson & Johnson Services, Inc.
9.2.5. Shiseido Co., Limited
9.2.6. Kanebo Cosmetics Inc.
9.2.7. Avon Products, Inc.
9.2.8. Lotus Herbals Pvt. Ltd.
9.2.9. VLCC Health Care Limited
9.2.10. Himalaya Global Holdings Ltd.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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