二輪車用インフォテイメントの世界市場規模調査&予測、アプリケーション別(二輪車、トライク)、販売チャネル別(OEM、アフターマーケット)、地域別分析、2022-2029年Global Motorcycle Infotainment Market Size study & Forecast, by Application (Two-wheeler Motorcycles, Trikes) and Sales Channel (Original Equipment Manufacturer (OEM), Aftermarket) and Regional Analysis, 2022-2029 バイク用インフォテイメントの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。二輪車用インフォテインメントは、オーディオ&ビデオ... もっと見る
サマリーバイク用インフォテイメントの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。二輪車用インフォテインメントは、オーディオ&ビデオインターフェースを通じて、ドライバーと同乗者にエンターテイメントと情報を提供するために利用される電子システムです。二輪車用インフォテインメントシステムは、デジタルディスプレイ、センサー、Apple Car Playなどの接続モジュールで構成されています。また、オートバイ用インフォテインメントシステムは、走行中にライダーを誘導するためのナビゲーションサービスも備えています。世界のオートバイ市場の拡大、コネクテッドモーターサイクルの世界的な採用の増加、および主要な市場プレイヤーの戦略的イニシアチブは、市場の成長を加速する主要な要因です。Statistaによると、2021年の電動バイクの世界市場は460億米ドルと推定され、2030年には1095億米ドルに達すると予測されています。また、政府当局による安全規制の強化や二輪車の電動化の進展により、予測期間中、同市場は有利な成長見通しを得ることができます。しかし、発展途上地域でのプレミアムバイクの普及の遅れと原材料コストの変動が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。 オートバイ用インフォテインメントの世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、中南米、その他の地域です。北米は、コネクテッドバイクに対する需要の高まりと、同地域における主要な市場プレイヤーの存在により、市場シェアの面で主要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、電動バイクの普及が進んでいることや、大手企業の進出が進んでいることから、予測期間中に大きな成長が見込まれています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです。 BMG AG ボンバルディアレクリエーショナルプロダクツ(BRP) Clarion Co.Ltd. ガーミン ハーマン・インターナショナル ハーレーダビッドソン 日本株式会社エヌ・ティ・ティ・ドコモ ポラリス・インダストリーズ セナ・テクノロジーズ・インク トムトム・インターナショナルBV 最近の市場の動向 2020年3月、Harley-DavidsonはインフォテインメントシステムにAndroid Autoを追加することを発表した。この新たな追加により、ライダーはインフォテインメントシステムを通じて曲を聴いたり、ナビゲーションやその他のアプリを利用することができるようになる。 2022 年 2 月、ハーマンインターナショナルは、ドイツの自動車技術企業である Apostera の買収を発表した。 世界のオートバイ用インフォテインメント市場レポート範囲。 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年~2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント アプリケーション、販売チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(最大8アナリストの作業時間相当)。国、地域、セグメント範囲の追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。 また、市場の将来的な成長を規定する駆動因子や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。 用途別 二輪車 トライク 販売チャネル別 相手先ブランド製造(OEM) アフターマーケット 地域別 北米 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Motorcycle Infotainment Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Motorcycle Infotainment Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Motorcycle Infotainment Market, by Sales Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Motorcycle Infotainment Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Motorcycle Infotainment Market Dynamics 3.1. Motorcycle Infotainment Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising expansion of global Motorbike Market. 3.1.1.2. Increasing adoption of connected motorcycles worldwide. 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Slow penetration of premium bike in developing regions. 3.1.2.2. Volatile cost of raw materials. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing number of safety compliances from government authorities. 3.1.3.2. Rising electrification of motorcycles. Chapter 4. Global Motorcycle Infotainment Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Motorcycle Infotainment Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Motorcycle Infotainment Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Motorcycle Infotainment Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Motorcycle Infotainment Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Two-wheeler Motorcycles 6.4.2. Trikes Chapter 7. Global Motorcycle Infotainment Market, by Sales Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Motorcycle Infotainment Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Motorcycle Infotainment Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Motorcycle Infotainment Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Original Equipment Manufacturer (OEM) 7.4.2. Aftermarket Chapter 8. Global Motorcycle Infotainment Market, Regional Analysis 8.1. Motorcycle Infotainment Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Motorcycle Infotainment Market 8.2.1. U.S. Motorcycle Infotainment Market 8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Motorcycle Infotainment Market 8.3. Europe Motorcycle Infotainment Market Snapshot 8.3.1. U.K. Motorcycle Infotainment Market 8.3.2. Germany Motorcycle Infotainment Market 8.3.3. France Motorcycle Infotainment Market 8.3.4. Spain Motorcycle Infotainment Market 8.3.5. Italy Motorcycle Infotainment Market 8.3.6. Rest of Europe Motorcycle Infotainment Market 8.4. Asia-Pacific Motorcycle Infotainment Market Snapshot 8.4.1. China Motorcycle Infotainment Market 8.4.2. India Motorcycle Infotainment Market 8.4.3. Japan Motorcycle Infotainment Market 8.4.4. Australia Motorcycle Infotainment Market 8.4.5. South Korea Motorcycle Infotainment Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Motorcycle Infotainment Market 8.5. Latin America Motorcycle Infotainment Market Snapshot 8.5.1. Brazil Motorcycle Infotainment Market 8.5.2. Mexico Motorcycle Infotainment Market 8.6. Rest of The World Motorcycle Infotainment Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. BMG AG 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Bombardier Recreational Products (BRP) 9.2.3. Clarion Co. Ltd. 9.2.4. Garmin Ltd. 9.2.5. Harman International 9.2.6. Harley-Davidson 9.2.7. Honda Motor Co. Ltd. 9.2.8. Polaris Industries Inc. 9.2.9. Sena Technologies Inc. 9.2.10. TomTom International BV Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Motorcycle Infotainment Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Motorcycle Infotainment is an electronic system utilized to deliver entertainment and information to the driver and the passengers through audio & video interfaces. A motorcycle infotainment system consists of digital display, sensors, connectivity modules such as Apple Car play etc. The motorcycle infotainment system also features navigation services to guide the rider during the riding. The rising expansion of global Motorbike Market and increasing adoption of connected motorcycles worldwide as well as strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Motorcycle Infotainment Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Motorcycle Infotainment Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Motorcycle Infotainment Market, by Sales Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Motorcycle Infotainment Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Motorcycle Infotainment Market Dynamics 3.1. Motorcycle Infotainment Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising expansion of global Motorbike Market. 3.1.1.2. Increasing adoption of connected motorcycles worldwide. 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Slow penetration of premium bike in developing regions. 3.1.2.2. Volatile cost of raw materials. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing number of safety compliances from government authorities. 3.1.3.2. Rising electrification of motorcycles. Chapter 4. Global Motorcycle Infotainment Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Motorcycle Infotainment Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Motorcycle Infotainment Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Motorcycle Infotainment Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Motorcycle Infotainment Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Two-wheeler Motorcycles 6.4.2. Trikes Chapter 7. Global Motorcycle Infotainment Market, by Sales Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Motorcycle Infotainment Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Motorcycle Infotainment Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Motorcycle Infotainment Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Original Equipment Manufacturer (OEM) 7.4.2. Aftermarket Chapter 8. Global Motorcycle Infotainment Market, Regional Analysis 8.1. Motorcycle Infotainment Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Motorcycle Infotainment Market 8.2.1. U.S. Motorcycle Infotainment Market 8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Motorcycle Infotainment Market 8.3. Europe Motorcycle Infotainment Market Snapshot 8.3.1. U.K. Motorcycle Infotainment Market 8.3.2. Germany Motorcycle Infotainment Market 8.3.3. France Motorcycle Infotainment Market 8.3.4. Spain Motorcycle Infotainment Market 8.3.5. Italy Motorcycle Infotainment Market 8.3.6. Rest of Europe Motorcycle Infotainment Market 8.4. Asia-Pacific Motorcycle Infotainment Market Snapshot 8.4.1. China Motorcycle Infotainment Market 8.4.2. India Motorcycle Infotainment Market 8.4.3. Japan Motorcycle Infotainment Market 8.4.4. Australia Motorcycle Infotainment Market 8.4.5. South Korea Motorcycle Infotainment Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Motorcycle Infotainment Market 8.5. Latin America Motorcycle Infotainment Market Snapshot 8.5.1. Brazil Motorcycle Infotainment Market 8.5.2. Mexico Motorcycle Infotainment Market 8.6. Rest of The World Motorcycle Infotainment Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. BMG AG 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Bombardier Recreational Products (BRP) 9.2.3. Clarion Co. Ltd. 9.2.4. Garmin Ltd. 9.2.5. Harman International 9.2.6. Harley-Davidson 9.2.7. Honda Motor Co. Ltd. 9.2.8. Polaris Industries Inc. 9.2.9. Sena Technologies Inc. 9.2.10. TomTom International BV Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(infotainment)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |