世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

トルティーヤチップスの世界市場規模調査、製品別(コンベンショナル、オーガニック)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2022-2028


Global Tortilla Chips Market Size study, By Product (Conventional, Organic), By Distribution Channel (Online, Offline), and Regional Forecasts 2022-2028

トルティーヤチップスの世界市場は、2021年に約286億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 トルティーヤチップスは、トウモロコシのトルティーヤ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年10月14日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

トルティーヤチップスの世界市場は、2021年に約286億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

トルティーヤチップスは、トウモロコシのトルティーヤから作られるスナック食品です。トルティーヤは三角形にカットされ、焼いたり揚げたりしてチップスにします。トルティーヤチップスは、ポテトチップスよりも低脂肪・低カロリーであると言われています。トルティーヤチップスの原料は、トウモロコシのほか、小麦も広く使われています。世界のスナック食品部門と労働者の増加だけでなく、主要な市場関係者からの最近の製品の発表の成長拡大は、世界市場の需要を加速している要因である。例えば、Statistaによると、2022年現在、世界のスナック食品部門の売上高は5062億米ドルと推定され、市場は2022年と2027年の間に5.58%のCAGRで成長し、6641億米ドルに達すると予測されています。さらに、主要な市場参加者は、トルティーヤチップスの需要拡大を活用するために、新製品の発売や買収を含むさまざまな戦略的イニシアチブに向けて取り組んでいます。例えば、2021年1月、米国ペンシルバニア州に拠点を置くUtz Brands Inc.は、米国テキサス州キャロルトンに拠点を置くTruco Enterprisesの買収を完了し、取引額は4800億米ドルとなりました。Truco Enterprisesは、ON THE BORDER(以下「OTB」)のブランド名でトルティーヤチップス、サルサ、ケソを販売する大手企業です。さらに、2021年9月には、カナダ・オンタリオ州に拠点を置くKazoo Snacks社が、新しいアップサイクル・トルティーヤ・チップスを発売しました。Kazoo Tortilla Chipsのパッケージには40%のアップサイクルコーンの胚芽が使用されており、この新しいチップスはビーガン、コーシャ、グルテンフリーで、レストランスタイル、一口サイズ、ライムゼストなど3種類のバリエーションが用意されています。また、オンライン販売チャネルの拡大やクイックサービスレストランの増加も、予測期間中の市場需要を喚起する要因として期待されています。しかし、揚げ物製品に関連する健康への懸念や、ケールチップス、ズッキーニチップスなどの健康的な代替品の入手が、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

トルティーヤチップスの世界市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、および世界の残りの部分が含まれています。北米は、トルティーヤチップスの消費量の増加と、同地域における主要な市場プレイヤーの存在により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて著しい成長率を示すと予想されています。この地域におけるクイックサービスレストランの盛んな成長やオンライン食料品店の浸透の増加などの要因は、アジア太平洋地域全体のトルティーヤチップス市場に有利な成長の見通しを作成するでしょう。

本レポートに含まれる主な市場参加者は以下の通りです。
Frito-Lay, Inc.
ミッションフーズ
Truco Enterprises LP
ハーズ
トレーダー・ジョーズ
GRUMA, S.A.B. de C.V.
ターゲット・ブランズ社
エル・ミラグロ
ウッツ・クオリティ・スナック
ブリムホール・フーズ・カンパニーInc.

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する駆動因子や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
従来型
オーガニック
流通チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北米
アメリカ
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、調査のために考慮した年は以下の通りです。

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のトルティーヤチップス市場のターゲットオーディエンス。

主要コンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティー・ナレッジ・プロバイダー
投資銀行家
投資家

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Global Tortilla Chips Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Global Tortilla Chips Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Global Tortilla Chips Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Tortilla Chips Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Tortilla Chips Market Dynamics
3.1. Tortilla Chips Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing expansion of global Snack Food Sector.
3.1.1.2. Increasing number of working people worldwide.
3.1.1.3. Recent product announcements from leading market players.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Health concern associated with fried products.
3.1.2.2. Availability of healthy alternatives
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing expansion online sales channels.
3.1.3.2. Increasing emergence of quick service restaurants.
Chapter 4. Global Tortilla Chips Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Tortilla Chips Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Tortilla Chips Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Tortilla Chips Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Tortilla Chips Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Conventional
6.4.2. Organic
Chapter 7. Global Tortilla Chips Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Tortilla Chips Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Tortilla Chips Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Tortilla Chips Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Tortilla Chips Market, Regional Analysis
8.1. Tortilla Chips Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Tortilla Chips Market
8.2.1. U.S. Tortilla Chips Market
8.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Tortilla Chips Market
8.3. Europe Tortilla Chips Market Snapshot
8.3.1. U.K. Tortilla Chips Market
8.3.2. Germany Tortilla Chips Market
8.3.3. France Tortilla Chips Market
8.3.4. Spain Tortilla Chips Market
8.3.5. Italy Tortilla Chips Market
8.3.6. Rest of Europe Tortilla Chips Market
8.4. Asia-Pacific Tortilla Chips Market Snapshot
8.4.1. China Tortilla Chips Market
8.4.2. India Tortilla Chips Market
8.4.3. Japan Tortilla Chips Market
8.4.4. Australia Tortilla Chips Market
8.4.5. South Korea Tortilla Chips Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Tortilla Chips Market
8.5. Latin America Tortilla Chips Market Snapshot
8.5.1. Brazil Tortilla Chips Market
8.5.2. Mexico Tortilla Chips Market
8.6. Rest of The World Tortilla Chips Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Frito-Lay, Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Mission Foods
9.2.3. Truco Enterprises LP
9.2.4. Herr’s
9.2.5. Trader Joe’s
9.2.6. GRUMA, S.A.B. de C.V.
9.2.7. Target Brands, Inc.
9.2.8. El Milagro, Inc.
9.2.9. Utz Quality Snacks
9.2.10. Brimhall Foods Company, Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Tortilla Chips Market is valued approximately USD 28.6 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.4 % over the forecast period 2022-2028.

Tortilla Chips is a snack food made from corn tortillas. Corn tortilla are cut into triangle shape and then baked or fried to obtain chips. Tortilla Chips are said to be low in fat and calories than potato chips. These chips are widely made from corn and from wheat also. The growing expansion of global Snack Food Sector and increasing number of working people worldwide as well as recent product announcements from leading market players are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – as of 2022, the revenue of global snack food segment is estimated at USD 506.20 billion, and the market is projected to grow at CAGR of 5.58% between 2022 & 2027 to reach to USD 664.10 billion. Moreover, leading market players are working towards different strategic initiatives including new product launches and acquisitions to leverage the growing demand for Tortilla Chips. For instance, in January 2021, Pennsylvania, USA based Utz Brands Inc. completed the acquisition of Carrollton, Texas, United States based Truco Enterprises for a transaction value of USD 480 billion. Truco Enterprises is a leading seller of tortilla chips, salsa and queso under the brand name ON THE BORDER(“OTB”). Further, in September 2021, Ontario, Canada based Kazoo Snacks launched new upcycled tortilla chips. The packaging of Kazoo Tortilla Chips is made using 40% upcycled corn germ and the new chips are vegan, kosher, gluten-free and available in three different varieties including restaurant style, bite-sized and lime zest. Also, growing expansion online sales channels coupled with increasing emergence of quick service restaurants are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, health concern associated with fried products and availability of healthy alternatives such as Kale Chips, Zucchini chips impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Tortilla Chips Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing consumption of tortilla chips and presence of leading market players in the region. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as the thriving growth of the quick service restaurants and increasing penetration of online grocery stores in the region, would create lucrative growth prospects for the Tortilla Chips Market across the Asia Pacific region.

Major market players included in this report are:
Frito-Lay, Inc.
Mission Foods
Truco Enterprises LP
Herr’s
Trader Joe’s
GRUMA, S.A.B. de C.V.
Target Brands, Inc.
El Milagro, Inc.
Utz Quality Snacks
Brimhall Foods Company, Inc

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Conventional
Organic
By Distribution Channel
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Tortilla Chips Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Global Tortilla Chips Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Global Tortilla Chips Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Global Tortilla Chips Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Tortilla Chips Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Tortilla Chips Market Dynamics
3.1. Tortilla Chips Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing expansion of global Snack Food Sector.
3.1.1.2. Increasing number of working people worldwide.
3.1.1.3. Recent product announcements from leading market players.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Health concern associated with fried products.
3.1.2.2. Availability of healthy alternatives
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing expansion online sales channels.
3.1.3.2. Increasing emergence of quick service restaurants.
Chapter 4. Global Tortilla Chips Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Tortilla Chips Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Tortilla Chips Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Tortilla Chips Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Tortilla Chips Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Conventional
6.4.2. Organic
Chapter 7. Global Tortilla Chips Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Tortilla Chips Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Tortilla Chips Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Tortilla Chips Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Tortilla Chips Market, Regional Analysis
8.1. Tortilla Chips Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Tortilla Chips Market
8.2.1. U.S. Tortilla Chips Market
8.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Tortilla Chips Market
8.3. Europe Tortilla Chips Market Snapshot
8.3.1. U.K. Tortilla Chips Market
8.3.2. Germany Tortilla Chips Market
8.3.3. France Tortilla Chips Market
8.3.4. Spain Tortilla Chips Market
8.3.5. Italy Tortilla Chips Market
8.3.6. Rest of Europe Tortilla Chips Market
8.4. Asia-Pacific Tortilla Chips Market Snapshot
8.4.1. China Tortilla Chips Market
8.4.2. India Tortilla Chips Market
8.4.3. Japan Tortilla Chips Market
8.4.4. Australia Tortilla Chips Market
8.4.5. South Korea Tortilla Chips Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Tortilla Chips Market
8.5. Latin America Tortilla Chips Market Snapshot
8.5.1. Brazil Tortilla Chips Market
8.5.2. Mexico Tortilla Chips Market
8.6. Rest of The World Tortilla Chips Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Frito-Lay, Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Mission Foods
9.2.3. Truco Enterprises LP
9.2.4. Herr’s
9.2.5. Trader Joe’s
9.2.6. GRUMA, S.A.B. de C.V.
9.2.7. Target Brands, Inc.
9.2.8. El Milagro, Inc.
9.2.9. Utz Quality Snacks
9.2.10. Brimhall Foods Company, Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の通信回線分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る