パスタクッカーの世界市場規模調査、製品別(電気パスタクッカー、ガスパスタクッカー)、流通チャネル別(電気製品小売店、スーパーマーケットまたはハイパーマーケット、百貨店、ホーム用品店、オンライン)、エンドユーザー別(家庭用、業務用)、地域別予測 2022-2028年Global Pasta Cookers Market Size study, By Product (Electric Pasta Cooker and Gas Pasta Cooker), By Distribution channel (Electrical Goods Retailers, Supermarkets or Hypermarkets, Departmental Stores, Homeware Stores, Online), By End user (Household and Commercial), and Regional Forecasts 2022-2028 パスタクッカーの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 パスタクッカーは、迅速に調理し、残り物のパスタの再加熱のた... もっと見る
サマリーパスタクッカーの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。パスタクッカーは、迅速に調理し、残り物のパスタの再加熱のために利用されるデバイスを指します。パスタクッカーは、パスタの迅速な調理を容易にする。パスタクッカーには、電気式やガス式など様々な種類があります。クイックレストランや世界的なパスタの消費の増加だけでなく、主要な市場関係者からの戦略的イニシアチブの拡大が世界市場の需要を加速している要因である。例えば、Statistaによると - 2022年時点で、世界のパスタセグメントの売上高は1095億米ドルと推定され、市場は2022年から2027年の間に8.37%で、2027年末までに1636億7000万ドルに達するように毎年成長すると予想されています。さらに、国際パスタ機構(IPO)の発表によると、-2019年、世界では約1600万トンのパスタが生産され、それは20年前の700万トンのパスタ生産の2倍以上である。また、2020年中、イタリアの一人当たりのパスタ消費量は年間23.1kgと推定され、次いでチュニジア(年間17kg)、ベネズエラ(年間12kg)、ギリシャ(年間11.4kg)などが続いています。さらに、主要な市場参加者は、パスタクッカーの採用が拡大していることに乗じて、新製品を投入しています。例えば、2022年に英国のValentine Equipment Ltdは、新しいLiguria Tabletop Pasta Cookerを展開しました。また、新興国におけるパスタの普及率の上昇やオンライン販売チャネルの台頭の増加が、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予測される。しかし、スチールなどのパスタクッカーに必要な原材料のコストは不安定であり、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。 パスタクッカーの世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、および世界の残りの部分が含まれています。北米は、パスタの消費の増加と、この地域における主要なパスタクッカーメーカーの存在により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて著しい成長率を示すと予想されています。この地域のクイックサービスレストランの盛んな成長やパスタの消費の増加などの要因は、アジア太平洋地域全体でパスタクッカー市場の有利な成長の見通しを作成します。 本レポートに掲載されている主な市場関係者は以下の通りです。 フライマスター(米国) デスコ(米国) ミドルビーコーポレーション(米国) ネムコ フード イクイップメント リミテッド(米国) エレクトロラックス・プロフェッショナル(スウェーデン) Mvp Group International Inc.(米国) アリ・グループ・カンパニー(オーストラリア) タウンフードサービスエクイップメント社(アメリカ) インペリアル・コマーシャル・クッキング・イクイップメント(アメリカ) キーティング オブ シカゴ(米国) 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むように設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する駆動因子や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。 製品別 電気式パスタクッカー ガスパスタクッカー 流通チャネル別 電気製品販売店 スーパーマーケット・ハイパーマーケット 百貨店 ホームウェア・ストア オンライン エンドユーザー別 家庭用 商業 地域別 北米 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋地域 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、調査のために考慮した年は以下の通りです。 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるパスタクッカーの世界市場のターゲットオーディエンス。 主要なコンサルティング会社・アドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティー・ナレッジ・プロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Pasta Cookers Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Pasta Cookers Market, by Product, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Pasta Cookers Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Pasta Cookers Market, by End User, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Pasta Cookers Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Pasta Cookers Market Dynamics 3.1. Pasta Cookers Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing expansion of quick restaurants 3.1.1.2. Increasing consumption of pasta worldwide. 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Volatile cost associated with raw materials. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing penetration of pasta in emerging countries 3.1.3.2. Increasing emergence of online sales channels. Chapter 4. Global Pasta Cookers Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Pasta Cookers Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Pasta Cookers Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Pasta Cookers Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million) 6.4. Pasta Cookers Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Electric Pasta Cooker 6.4.2. Gas Pasta Cooker Chapter 7. Global Pasta Cookers Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Pasta Cookers Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Pasta Cookers Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million) 7.4. Pasta Cookers Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Electrical Goods Retailers 7.4.2. Supermarkets or Hypermarkets 7.4.3. Departmental Stores 7.4.4. Homeware Stores 7.4.5. Online Chapter 8. Global Pasta Cookers Market, by End User 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Pasta Cookers Market by End User, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Pasta Cookers Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million) 8.4. Pasta Cookers Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Household 8.4.2. Commercial Chapter 9. Global Pasta Cookers Market, Regional Analysis 9.1. Pasta Cookers Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Pasta Cookers Market 9.2.1. U.S. Pasta Cookers Market 9.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End User estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Pasta Cookers Market 9.3. Europe Pasta Cookers Market Snapshot 9.3.1. U.K. Pasta Cookers Market 9.3.2. Germany Pasta Cookers Market 9.3.3. France Pasta Cookers Market 9.3.4. Spain Pasta Cookers Market 9.3.5. Italy Pasta Cookers Market 9.3.6. Rest of Europe Pasta Cookers Market 9.4. Asia-Pacific Pasta Cookers Market Snapshot 9.4.1. China Pasta Cookers Market 9.4.2. India Pasta Cookers Market 9.4.3. Japan Pasta Cookers Market 9.4.4. Australia Pasta Cookers Market 9.4.5. South Korea Pasta Cookers Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Pasta Cookers Market 9.5. Latin America Pasta Cookers Market Snapshot 9.5.1. Brazil Pasta Cookers Market 9.5.2. Mexico Pasta Cookers Market 9.6. Rest of The World Pasta Cookers Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Frymaster (US) 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Desco (US) 10.2.3. The Middleby Corporation (US) 10.2.4. Nemco Food Equipment Ltd (US) 10.2.5. Electrolux Professional (Sweden) 10.2.6. Mvp Group International Inc. (US) 10.2.7. Ali Group Company (Australia) 10.2.8. Town Food Service Equipment Co. Inc (US) 10.2.9. Imperial Commercial Cooking Equipment (US) 10.2.10. Keating of Chicago (US) Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Pasta Cookers Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Pasta Cookers Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Pasta Cookers Market, by Product, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Pasta Cookers Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Pasta Cookers Market, by End User, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Pasta Cookers Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Pasta Cookers Market Dynamics 3.1. Pasta Cookers Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing expansion of quick restaurants 3.1.1.2. Increasing consumption of pasta worldwide. 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Volatile cost associated with raw materials. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing penetration of pasta in emerging countries 3.1.3.2. Increasing emergence of online sales channels. Chapter 4. Global Pasta Cookers Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Pasta Cookers Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Pasta Cookers Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Pasta Cookers Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million) 6.4. Pasta Cookers Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Electric Pasta Cooker 6.4.2. Gas Pasta Cooker Chapter 7. Global Pasta Cookers Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Pasta Cookers Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Pasta Cookers Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million) 7.4. Pasta Cookers Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Electrical Goods Retailers 7.4.2. Supermarkets or Hypermarkets 7.4.3. Departmental Stores 7.4.4. Homeware Stores 7.4.5. Online Chapter 8. Global Pasta Cookers Market, by End User 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Pasta Cookers Market by End User, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Pasta Cookers Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million) 8.4. Pasta Cookers Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Household 8.4.2. Commercial Chapter 9. Global Pasta Cookers Market, Regional Analysis 9.1. Pasta Cookers Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Pasta Cookers Market 9.2.1. U.S. Pasta Cookers Market 9.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End User estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Pasta Cookers Market 9.3. Europe Pasta Cookers Market Snapshot 9.3.1. U.K. Pasta Cookers Market 9.3.2. Germany Pasta Cookers Market 9.3.3. France Pasta Cookers Market 9.3.4. Spain Pasta Cookers Market 9.3.5. Italy Pasta Cookers Market 9.3.6. Rest of Europe Pasta Cookers Market 9.4. Asia-Pacific Pasta Cookers Market Snapshot 9.4.1. China Pasta Cookers Market 9.4.2. India Pasta Cookers Market 9.4.3. Japan Pasta Cookers Market 9.4.4. Australia Pasta Cookers Market 9.4.5. South Korea Pasta Cookers Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Pasta Cookers Market 9.5. Latin America Pasta Cookers Market Snapshot 9.5.1. Brazil Pasta Cookers Market 9.5.2. Mexico Pasta Cookers Market 9.6. Rest of The World Pasta Cookers Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Frymaster (US) 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Desco (US) 10.2.3. The Middleby Corporation (US) 10.2.4. Nemco Food Equipment Ltd (US) 10.2.5. Electrolux Professional (Sweden) 10.2.6. Mvp Group International Inc. (US) 10.2.7. Ali Group Company (Australia) 10.2.8. Town Food Service Equipment Co. Inc (US) 10.2.9. Imperial Commercial Cooking Equipment (US) 10.2.10. Keating of Chicago (US) Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の通信回線分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(gas)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|