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押出スナック市場:タイプ別(単純押出、拡張、共押出)、製造方法別(一軸押出機、二軸押出機)、流通チャネル別(コンビニ、ハイパーマーケット&スーパー、ECプラットフォーム、その他)、原材料別(小麦、ポテト、コーン、米、マルチグレイン、オーツ、その他)、地域別分析。2019-2020年の世界産業規模、シェア&トレンド、2030年までの予測


Extruded Snacks Market By Segmented by Type (Simply Extruded, Expanded and Co-extruded); By Manufacturing Method (Single-screw extruder and Twin-screw extruder); By Distribution Channel (Convenience stores, Hypermarkets & supermarkets, E-Commerce Platforms and Other); By Raw Material (Wheat, Potato, Corn, Rice, Multigrain, Oats and Other); and Regional Analysis: Global Industry Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[172ページ以上の調査報告書】世界の押出スナック市場は、2020年の491億米ドルから2030年には802億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年の間にCAGR5.1%で成長すると予想されています。この成長は、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年3月1日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
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176 英語

 

サマリー

[172ページ以上の調査報告書】世界の押出スナック市場は、2020年の491億米ドルから2030年には802億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年の間にCAGR5.1%で成長すると予想されています。この成長は、押出スナックの世界的な需要を生み出す、さまざまな分野での合併や買収の増加によるものと予想されます。また、オンラインストアの成長も、高級品の販売を促進しています。

製品の概要
エクストルードスナックは、食品用に特別に設計された穴あきプレートに、複合材料を押し込んで押し出す食品の一形態です。その後、ハサミを使って必要な量にカットされる。押出機は、固定されたバレルの中に大きな回転するスクリューが密にはめ込まれ、バレルの先端にダイがある構造になっている。押出成形は、最終製品の均質性を確保するために、エンドレスで整然とした方法による食品の大量加工を可能にする。この技術で作られた食品のでんぷん含有量は、通常、非常に高い。多くの朝食用シリアル、一部のパスタ、パン、テクスチャー・ベジタブル・プロテイン、すぐに食べられるスナック、クッキー生地、脂肪大豆、菓子類、一部のペットフード、ベビーフード、飲料などがこのカテゴリーに属する食品です。

市場ハイライト
消費者が24時間体制の食事でエクストルーダー・スナックを多く摂取していることが、市場成長の主な要因である。また、通常、パーティ、大小のイベント、娯楽施設、劇場などの現場で消費されます。顧客は、空き時間やドライブ中に、また、忙しくてもお腹が空いているときに、押出成形されたお菓子を食べています。予測期間中、このような市場の発展が押出成形スナックの需要を促進すると予測されます。



エクストルーデッドスナックの世界市場セグメント
エキスパンドスナック分野は2020-30年に最も高いCAGRで成長する
エクストルードスナックの世界市場は、タイプ別にSimply extruded、Expanded、Co-extrudedに分類されます。2020年には、エキスパンドスナックセグメントが最大の市場シェアを占めています。このカテゴリには、高繊維、栄養密度の高い様々なマルチグレインスナックが含まれます。エキスパンドスナックは、人々の健康志向の高まりとともに、より一般的になってきています。焼いたりローストしたりすることが多いスナックは、消費者の間で人気を博しています。スナック菓子には、コーン、マルチグレイン、米など、さまざまな材料が使われています。これらのスナックは嵩比重が低いため、高繊維、低カロリーのバランス型スナックとして普及している。

二軸押出機セグメントは2020~30年にかけて最も高いCAGRで成長する
押出スナックの世界市場は、製造方法によって一軸押出機と二軸押出機に分けられます。予測期間中は、二軸押出機セグメントが最も速いペースで拡大すると予測される。低価格であることから、2020年の押出スナック市場の製造工程別シェアは、単軸スクリューセグメントが大きく占めている。しかし、2030年までは、二軸押出機が最も速いペースで拡大すると予測される。これは、二軸押出機が一軸押出機よりも混合・圧送性能に優れているためである。二軸押出機は、完成品に多くの潜在的な形状を付与することができるため、より幅広い形状とスナック原料の適応性を可能にします。また、二軸押出機の運転性能は単軸押出機に比べて大幅に向上しています。そのため、単軸押出機から二軸押出機への切り替えが進んでいます。

ハイパーマーケット・スーパーマーケット部門は2020-30年に最も高いCAGRで成長へ
押出スナックの世界市場は、流通チャネル別にコンビニエンスストア、ハイパーマーケット&スーパーマーケット、Eコマースプラットフォーム、その他に分類されます。2020年にはハイパーマーケット&スーパーマーケットセグメントが最大の市場シェアを占めています。予測期間中は、最大かつ最も成長率の高い市場であると予測されます。ハイパーマーケットとスーパーマーケットがこの市場で人気を博している主な理由は、入手可能な商品の種類が豊富なことと、顧客にとってリアルタイムでブランドを比較できる利便性である。また、これらの業態は、外出先での間食のトレンドに加え、衝動買いを助長するものでもあります。

2020年から30年の間に小麦セグメントが最も高いCAGRで成長する
世界の押出スナック市場は、原材料別に小麦、ジャガイモ、トウモロコシ、米、マルチグレイン、オーツ、その他に分類されます。予測期間中は、小麦セグメントが最も速いペースで拡大すると予測されます。小麦は、ポテトやトウモロコシと異なり、低脂肪・低炭水化物で、食物繊維が豊富なのが特徴です。小麦は健康的なスナックとして人気が高まっており、メーカーはさまざまなフレーバーのアイテムを作ることでこれに応えています。企業は、栄養価の高いスナックを求める顧客に着目して商品を販売するようになり、従来の原材料をより健康的なものに置き換えることで、より健康的な選択肢を提供しているのです。

市場ダイナミクス
ドライバー
保存期間の延長とエンドユーザーからの需要の急増
多くのエンドユーザーからの押出スナックに対する需要が急増していることが、市場成長の主な要因となっています。さらに、エクストルーダー加工スナックは水分含有量が低い(約4~6%)ため、保存性が高く、賞味期限を延ばすことができます。このような保存可能で栄養価の高い食品は、発展途上国の栄養失調の軽減に適していると考えられています。現代のエクストルーダー加工スナックは、栄養価の高い様々な原材料を使用し、栄養価が高く魅力的な製品を作る道を開いています。

健康への関心の高まりと必須ビタミン・栄養素の入手可能性
消費者の間食に対する意識は高まっており、エクストルーダー加工スナックのようなヘルシーな間食が代謝に良いという理由で採用されることが多くなってきています。また、これらのスナックは体に重要なビタミンや栄養素を供給するため、ヘルシースナッキングは減量のための補助食品としても高く評価されています。タンパク質やデンプンの消化スキルを変更することで、エクストルードスナックの栄養価を変更することができます。予測期間中、世界の押出スナック市場は、体重管理と健康的な間食に対する需要の高まりによって牽引されると予想されます。

抑制要因
現地メーカーとの競争と市場に伴う高いコスト
禁酒に関連する健康問題は増加傾向にあり、現地メーカーとの競争も激しく、その原材料や製造コストが市場の足かせとなっています。

世界のエクストルードスナック市場主要なプレーヤー
アミカチップス
カルビー株式会社
ITCリミテッド
フリトレー
ケロッグ
旺旺ホールディングス・リミテッド
アクシアム・フーズInc.
JFCインターナショナル
モンデリーズ・インターナショナル
その他の有力企業
押出しスナックの世界市場地域別
世界の押出スナック市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカを含みます。APACの世界押出スナック市場は、2020年に最大の市場シェアを保持しました。同地域における西洋文化の導入の増加、可処分所得の増加、多忙なライフスタイルによる都市部の人々のオン・ザ・ゴー・スナッキング傾向などが、APAC地域の発展を促す要因となっています。同地域の消費者は、大半の国で経済状況が発展していることから安価な商品を購入する傾向にあり、そのためジェネリックや国産ブランドを好みます。また、ハイパーマーケットやスーパーマーケットの増加により、こうしたスナックの入手がより容易になっており、これがAPAC地域の市場成長をさらに後押ししています。



押出スナックの世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されます。
北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米のその他地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAのその他地域
世界の押出スナック市場に関する分析も掲載しています。
押出スナックのセグメント
タイプ別
単に押し出されたもの
エキスパンド
共押出し
製造方法別
一軸押出機
二軸押出機
流通経路別
コンビニエンスストア
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
Eコマースプラットフォーム
その他
原材料別
小麦
じゃがいも
とうもろこし

多穀物
オーツ麦
その他
押出スナック ダイナミクス
スナック菓子のサイズ
供給と需要
現在の動向/問題点/課題
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
押出成形スナック市場のレポート範囲とセグメンテーション



よくある質問
押出スナックの市場規模は?
押出スナックの市場規模はどの程度ですか?
押出スナックの市場シェアが最も大きいのはどのセグメントですか?
押出スナック市場の主要なプレーヤーは誰ですか?
押出スナック市場の推進要因は?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Extruded Snacks Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Extruded Snacks Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Extruded Snacks Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Extruded Snacks Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Simply extruded, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Expanded, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Co-extruded, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Manufacturing Method: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Single-screw extruder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Twin-screw extruder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Distribution Channel : Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Convenience stores, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. E-commerce platforms, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5. By Raw Material : Market Share (2020-2030F)
12.5.1. Wheat, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.2. Potato, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.3. Corn, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.4. Rice, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.5. Multigrain, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.6. Oats, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.7. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Amica Chips
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Calbee, Inc.
3. ITC Limited
4. Frito-Lay, Inc.
5. Kellogg Company
6. Want Want Holdings Limited
7. Axium Foods. Inc.
8. JFC International, Inc.
9. Mondelez International
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[172+ Pages Research Report] Global Extruded Snacks Market to surpass USD 80.2 billion by 2030 from USD 49.1 billion in 2020 at a CAGR of 5.1% in the coming years, i.e., 2021-30. This growth is anticipated due to increasing mergers and acquisitions across various sectors which will create a worldwide demand for Extruded Snacks. The growth of online stores is also propelling the selling of high-end products.

Product Overview
Extruded snacks are a form of food extrusion in which composite material is forced through a hole in a perforated plate with a special design for food items. Then, with the aid of scissors, it is cut to the desired amount. The extruder machine is made up of a large gyrating screw that is tightly fitted within a fixed barrel, with the die at the end of the barrel. Extrusion allows for mass food processing through an endless, well-organized method that ensures homogeneity in the final product. The starch content of food products made with this technique is usually very high. Many breakfast cereals, some pasta, breads, textured vegetable protein, ready-to-eat snacks, cookie dough, fat soy, confectionery, and some pet foods, baby foods, and beverages are among the foods that fall into this category.

Market Highlights
Consumers' high intake of extruded snacks in round-the-clock meals is a major factor driving market growth. Additionally, they are usually consumed at parties, small and large events, entertainment centres, theatres, and other sites. Customers eat extruded treats in their spare time, when driving, and even when they are busy but hungry. Over the forecast period, these market developments are projected to fuel demand for extruded snacks.



Global Extruded Snacks Market: Segments
Expanded snacks segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Extruded Snacks Market is segmented by type into Simply extruded, Expanded and Co-extruded. The expanded snacks segment held the largest market share in the year 2020. This category includes a variety of high-fibre, nutrient-dense multigrain snacks. Expanded snacks are becoming more common as people become more health-conscious. Snacks that are often baked or roasted have become popular among consumers. Snacks are made with a number of ingredients, including corn, multigrain, and rice. These snacks are popularized as high-fibre, low-calorie balanced snacks because of their low bulk density.

Twin-screw extruder segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Extruded Snacks Market is divided by manufacturing method into Single-screw extruder and Twin-screw extruder. Over the forecast period, the twin-screw extruder segment is projected to expand at the fastest pace. Due to its lower price, the single-screw segment accounted for a greater share of the extruded snacks market in 2020 by the manufacturing process. However, through 2030, twin-screw extruders are expected to be the fastest-growing market. This is due to the twin-screw extruder's superior mixing and pumping performance over the single-screw extruder. Twin-screw extruders can impart a greater number of potential configurations to the finished product, allowing for a broader range of shapes and snack ingredient adaptability. The operating performance of twin-screw extruders is substantially higher than that of single-screw extruders. As a result, more manufacturers are switching from single-screw to twin-screw extruders.

Hypermarkets & supermarkets segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Extruded Snacks Market is segmented by distribution channel into Convenience stores, Hypermarkets & supermarkets, E-commerce platforms and others. The hypermarkets &supermarkets segment held the largest market share in the year 2020. During the forecast period, it is predicted to be the largest and fastest-growing market. The wide variety of products available and the convenience of real-time brand comparison for customers are the primary reasons for hypermarkets and supermarkets' popularity in this market. These formats also encourage impulse purchases in addition to supporting the on-the-go snacking trend.

Wheat segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Extruded Snacks Market is divided by raw material into Wheat, Potato, Corn, Rice, Multigrain, Oats and Other. Over the forecast period, the wheat segment is projected to expand at the fastest pace. Wheat, unlike potato and corn, is low in fat and carbohydrates and high in dietary fibres. Wheat is becoming more popular as a healthy snack, and manufacturers have responded by creating items in a variety of flavours. Companies are now selling their goods by focusing on customers who want nutritious snacks, and by substituting healthier raw materials for traditional raw materials, they are offering healthier alternatives.

Market Dynamics
Drivers
Increased storage period and surging demand from end-users
Surging demand for Extruded Snacks from numerous end-user industries is the key factor contributing in market growth. Furthermore, extruded snacks have a low moisture content (around 4-6%), which makes them shelf-stable and extends their shelf life. These shelf-stable, nutrient-dense foods are thought to be suitable for reducing malnutrition in developing countries. Modern extruded snacks have paved the way for the use of a variety of nutrient-dense ingredients to create both nutritious and appealing items.

Rising health concerns and availability of essential vitamins and nutrients
Consumers are becoming more conscious of their snacking habits, and are increasingly adopting healthier snacking foods such as extruded snacks due to the metabolic benefits they provide. Healthy snacking is also well-regarded as a supplement to weight loss, as these snacks provide the body with important vitamins and nutrients. Protein and starch digestion skill can be modified to change the nutritional content of extruded snacks. Over the forecast period, the Global Extruded Snacks Market market is expected to be driven by growing demand for weight control and healthy snacking.

Restraint
Competition from local manufacturers and high costs associated with market
Abstinence-related health issues are on the rise, as is competition from local manufacturers; that raw material and manufacturing costs are the market's stumbling block.

Global Extruded Snacks Market: Key Players
Amica Chips
Calbee, Inc.
ITC Limited
Frito-Lay, Inc.
Kellogg Company
Want Want Holdings Limited
Axium Foods. Inc.
JFC International, Inc.
Mondelez International
Other Prominent Players
Global Extruded Snacks Market: Regions
Global Extruded Snacks Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific and the Middle East and Africa. Global Extruded Snacks Market in APAC held the largest market share in the year 2020. The increasing adoption of Western culture in the area, rising disposable income, and the on-the-go snacking trend among the urban population due to busy lifestyles are all factors driving the APAC region's development. Consumers in the region tend to buy cheaper goods due to the developing economic conditions in the majority of countries and therefore prefer generic or domestic brands. The availability of such snacks has become much easier due to the increasing trend of hypermarkets and supermarkets in the area, which is further bolstering market growth in APAC.



Global Extruded Snacks Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA
Global Extruded Snacks Market report also contains analysis on:
Extruded Snacks Segments:
By Type
Simply extruded
Expanded
Co-extruded
By Manufacturing Method
Single-screw extruder
Twin-screw extruder
By Distribution Channel
Convenience stores
Hypermarkets & supermarkets
E-commerce platforms
Other
By Raw Material
Wheat
Potato
Corn
Rice
Multigrain
Oats
Other
Extruded Snacks Dynamics
Extruded Snacks Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Extruded Snacks Market Report Scope and Segmentation



Frequently Asked Questions
How big is the Extruded Snacks market?
What is the Extruded Snacks market growth?
Which segment accounted for the largest Extruded Snacks market share?
Who are the key players in the Extruded Snacks market?
What are the factors driving the Extruded Snacks market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Extruded Snacks Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Extruded Snacks Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Extruded Snacks Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Extruded Snacks Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Simply extruded, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Expanded, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Co-extruded, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Manufacturing Method: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Single-screw extruder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Twin-screw extruder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Distribution Channel : Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Convenience stores, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. E-commerce platforms, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5. By Raw Material : Market Share (2020-2030F)
12.5.1. Wheat, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.2. Potato, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.3. Corn, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.4. Rice, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.5. Multigrain, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.6. Oats, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.7. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Amica Chips
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Calbee, Inc.
3. ITC Limited
4. Frito-Lay, Inc.
5. Kellogg Company
6. Want Want Holdings Limited
7. Axium Foods. Inc.
8. JFC International, Inc.
9. Mondelez International
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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