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植物性タンパク質市場形態別(乾燥・液体)、原料別(大豆・小麦・エンドウ・その他)、流通チャネル別(コンビニ・薬局・ハイパーマーケット&スーパー・ECプラットフォーム・その他)、地域別 - 2019-2020年の世界市場規模・シェア・動向と2030年までの予測について分析します。


Plant-based protein Market: Segmented by Form (Dry and Liquid); By Source (Soy, Wheat, Pea and Other); By Distribution Channel (Convenience stores, Pharmacies, Hypermarkets & supermarkets, E-commerce platforms and Other); and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[178ページ以上の調査報告書】世界の植物性タンパク質市場は、今後数年間、すなわち2021年から30年にかけて、2020年の52億3000万米ドルから2030年までに年平均成長率8.9%で94億9000万米ドルを突破すると予測され... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年3月1日 US$5,000
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167 英語

 

サマリー

[178ページ以上の調査報告書】世界の植物性タンパク質市場は、今後数年間、すなわち2021年から30年にかけて、2020年の52億3000万米ドルから2030年までに年平均成長率8.9%で94億9000万米ドルを突破すると予測されています。この成長は、植物性タンパク質の世界的な需要を創出する様々な分野での合併や買収の増加によるものと予想されます。

製品概要
タンパク質は、私たちの身体の発達、維持、修復に不可欠な栄養素です。身体の安全性を保つためには、毎日十分な量の高品質なタンパク質を摂取する必要があります。タンパク質は、一言で言えば、私たちの体の基本的な構造に不可欠なものです。植物性タンパク質は、本来、食品としての植物に由来する有用なタンパク源です。豆類、豆腐、大豆、テンペ、セイタン、ナッツ類、豆類、一部の穀物、そしてエンドウ豆もこの範疇に入ります。ひよこ豆、レンズ豆、豆類(黒豆、金時豆、小豆など)、スプリットピーはすべて豆科に属します。植物性タンパク質は、タンパク質だけでなく、食物繊維、ビタミン、ミネラルなど他の栄養素も豊富に含んでいるため、栄養価が高いのが特徴です。食物繊維は不足しがちですが、豆類、エンドウ豆、ナッツ類などの植物性たんぱく質を食事に取り入れることで、簡単に食物繊維の摂取量を増やすことができます。消費者の嗜好は変化しており、動物性タンパク質への依存を減らし、より持続可能なライフスタイルに基づいた、より栄養価の高い食事への変化が進んでいるため、市場を牽引する可能性があります。

市場ハイライト
世界の植物性タンパク質市場は、2030年に3.9%の顕著なCAGRを予測するものと予想されます。
オンラインストアの成長は、ハイエンド製品の販売も促進しています。健康志向の高まり、代替肉に対する消費者の関心の高まり、食品・飲料業界からの需要、マイクロカプセル化などの成分技術の数々の進歩が市場の推進要因となっています。



世界の植物性タンパク質セグメント
2020年から30年にかけて、乾燥形態セグメントが最も高いCAGRで成長する
植物性タンパク質の世界市場は、形態別に乾燥と液体に分類されます。2020年には乾燥形態セグメントが最大の市場シェアを占めた。タンパク質濃縮物は、タンパク質処理の乾燥方法を使用して製造されます。これは、原料の粒子径を微粒子にするための乾燥粉砕技術の使用を伴います。豆類や穀類はこの方法で加工され、その組織構造と粉砕挙動に関連している。製粉された小麦粉の内部の粒子径と密度の差が利用されます。気流分級法では、製粉後のタンパク質が多い小さな米粒と、デンプンが多い大きな粒や繊維が多い粒を分離します。

大豆タンパク質セグメントは2020〜30年に最も高いCAGRで成長する
世界の植物性タンパク質市場は、供給源別に大豆、小麦、エンドウ豆、その他に分けられる。予測期間中、大豆タンパク質セグメントは、その超栄養価とともに原料の入手が容易であることから、最も速いペースで拡大すると予測されます。エンドウ豆プロテインは、高い人気と栄養補助食品への利用が増加していることから、大幅な拡大が見込まれています。

ハイパーマーケット・スーパーマーケット部門は、2020〜30年に最も高いCAGRで成長する見込み
世界の植物性タンパク質市場は、流通チャネル別にコンビニエンスストア、薬局、ハイパーマーケット&スーパーマーケット、Eコマースプラットフォーム、その他に分類されています。2020年はハイパーマーケット&スーパーマーケットセグメントが最大の市場シェアを獲得。予測期間中は、最大かつ最も成長率の高い市場であると予測されます。ハイパーマーケットとスーパーマーケットがこの市場で人気を博している主な理由は、入手できる商品の種類が豊富であることと、顧客にとってリアルタイムでブランドを比較できる利便性があることである。

市場ダイナミクス
ドライバー
他の栄養源と比較して栄養価の高いタンパク質と、それに関連する健康効果
植物由来の肉代替食品は、肉と比較して栄養価の高いタンパク質源であり、社会的、環境的、健康的に多くの利点をもたらすと言われている。植物性タンパク質は、動物性タンパク質と比較して、いくつかの明確な利点を持っています。さらに、多くの国々で動物性タンパク質が高コストで供給が限られていること、動物性タンパク質の健康上の利点に対する消費者の懸念、フレキシタリアンの増加などにより、肉製品の消費量を減らすことが重視されつつある。さらに、一般に加工肉は、その消費と健康への懸念との関連性を示すことを目的とした数多くの研究の対象となっている。植物由来の肉代替物は、肉と比較した場合、社会的、環境的、健康的に多くの利点をもたらす健康的なタンパク質源であり、肉の消費を減らす上で重要な役割を果たす可能性があると言われている。その結果、食肉代替物に対する需要が増加しており、これが植物性タンパク質の世界市場を牽引しています。

経済的要因とエンドユーザーからの需要急増
多くのエンドユーザー産業からの植物性タンパク質の需要の高まりは、市場成長に寄与する重要な要因となっています。植物性タンパク質は世界規模で非常に重要であり、肉以外のソースからのタンパク質に対する需要の増加を満たすことができるため、多くの関心を集めています。動物の病気、世界的な動物性タンパク質の不足、健全で宗教的な食品への高い需要、経済的な要因などが、肉類似物や肉代替物における植物性タンパク質の直接消費を増加させる要因となっています。ミートアナログとは、見た目も味も肉のように見える植物性の肉の代用品で、人々の食習慣を変える手助けをすることができます。

抑制
健康への悪影響と一部の食材に対するアレルギー
植物由来の食品および飲料には実用的な健康効果があり、重要なミネラルも含まれている。しかし、大豆や小麦など一部の供給源はアレルゲンとして報告されており、消費者の受け入れには慎重な姿勢が求められている。大豆は、ビタミン、ミネラル、タンパク質など高い栄養価を有していますが、大豆に含まれる抗栄養成分はアレルギー反応を引き起こす可能性があります。さらに、大豆たんぱく質にはフィチン酸が多く含まれており、カルシウム、マグネシウム、銅、鉄、亜鉛などの必須ミネラルの吸収を阻害する可能性があります。人間の場合、大豆アレルギーはかゆみやじんましんを引き起こすことがあります。もうひとつはグルテン過敏症で、似たような性質を持つ小麦タンパクでは正常であり、両タンパク源の成長見通しに影響を与えている。

世界の植物性タンパク質主要なプレーヤー
グランビア

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発, 地域的存在感, SWOT分析

ピュリス
Cosucraグループ
バトリーフーズ
DSM
ADM
デュポン
ケリーグループ
カーギル
その他の著名なプレーヤー
世界の植物性タンパク質地域別
植物性タンパク質の世界市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋および中東とアフリカが含まれています。北米の世界の植物性タンパク質は、2020年に最大の市場シェアを保持しました。ライフスタイルの変化、バランスの取れた食事摂取の不足、新しいタイプの植物性タンパク質強化製品を開発するための研究開発の増加により、植物性タンパク質の需要が急速に増加しています。米国は引き続き植物性タンパク質市場を支配しており、カナダとメキシコがその後に続いています。この地域の加工食品や低コレステロール食品への需要が、この地域の植物性タンパク質産業への道を開いたのです。世界中の消費者は、グリーンラベル食品などの他の代替品に移行しており、またオーガニックや植物由来の製品への認識を高めているため、この業界を前進させているのです。



世界の植物性タンパク質は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米の市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の他の地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAのその他地域
世界の植物性タンパク質レポートには、以下の分析も含まれています。
植物性タンパク質のセグメント。
形態別
乾燥
液体
ソース別
大豆
小麦
エンドウ豆
その他
流通経路別
コンビニエンスストア
薬局
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
Eコマースプラットフォーム
その他
植物性タンパク質 ダイナミクス
植物性タンパク質のサイズ
供給と需要
現在の動向/問題点/課題
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Plant-based Protein Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Plant-based Protein Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Plant-based Protein Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Plant-based Protein Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Form: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Dry, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Liquid, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Source: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Soy, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Wheat, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Pea, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Distribution Channel: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Convenience stores, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Pharmacies, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. E-commerce platforms, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.5. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Glanbia
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Puris
3. Cosucra Group
4. Batory Foods
5. DSM
6. ADM
7. DuPont
8. Kerry Group
9. Cargill
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[178+ Pages Research Report] Global Plant-based protein Market to surpass USD 9.49 billion by 2030 from USD 5.23 billion in 2020 at a CAGR of 8.9 % in the coming years, i.e., 2021-30. This growth is anticipated due to increasing mergers and acquisitions across various sectors which will create a worldwide demand for Plant-based protein.

Product Overview
Protein is an essential nutrient for our bodies' development, maintenance, and repair. To keep one's body-safe, one must eat enough high-quality protein every day. Protein is, in a nutshell, essential to our bodies' basic structure. Plant protein is essentially a useful source of protein derived from plants as a food. Pulses, tofu, soya, tempeh, seitan, nuts, beans, some grains, and even peas fall into this category. Chickpeas, lentils, beans (such as black, kidney, and adzuki beans), and split peas are all part of the legume family. Plant proteins are nutrient-dense, not only because they are rich in protein, but also because they contain other nutrients including fibre, vitamins, and minerals. Fibre intake is often inadequate; but, by including plant proteins such as pulses, peas, and nuts in one’s diet, one can easily increase one’s fibre intake. Consumer tastes are shifting, indicating an increasing change toward a more nutritional diet based on a more sustainable lifestyle and less reliance on animal proteins, which could drive the market.

Market Highlights
Global Plant-based protein market is expected to project a notable CAGR of 3.9% in 2030.
The growth of online stores is also propelling the selling of high-end products. Growing health & wellness trend, increasing consumers' interest in meat alternatives, the demand from the food & beverage industry, and numerous advances in ingredient technology such as microencapsulation are driving factors in the market.



Global Plant-based protein: Segments
Dry form segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Plant-based protein market is segmented by form into dry and liquid. Dry form segment held the largest market share in the year 2020. Protein concentrates are produced using a dry method of protein processing. It entails the use of dry milling technology to reduce the particle size of raw material into fine particles. Pulses and cereals are processed using this method, which is linked to their tissue architecture and milling behaviour. Differential particle size and density inside the milled flour are used in the process. The air classification method separates the smaller protein rice fragments from larger starch-rich granules or fibre-rich granules after they've been milled.

Soy protein segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Plant-based protein market is divided by source into soy, wheat, pea and others. Over the forecast period, the soy protein segment is projected to expand at the fastest pace owing to the easy availability of raw material along with its super nutritious value. The Pea protein segment is expected to expand at a large rate due to its high popularity and increasing utilization in dietary supplements.

Hypermarkets & supermarkets segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Plant-based protein market is segmented by distribution channel into Convenience stores, pharmacies, Hypermarkets & supermarkets, E-commerce platforms and others. Hypermarkets & supermarkets segment held the largest market share in the year 2020. During the forecast period, it is predicted to be the largest and fastest-growing market. The wide variety of products available and the convenience of real-time brand comparison for customers are the primary reasons for hypermarkets and supermarkets' popularity in this market.

Market Dynamics
Drivers
Nutritious protein as compared to other sources as well as health benefits associated with it
Plant-based meat substitutes have been described as nutritious protein sources that, when compared to meat, provide a number of social, environmental, and health benefits. Plant proteins have some distinct advantages over animal proteins. Furthermore, there is a growing emphasis on reducing meat product consumption due to the high cost and limited supply of animal proteins in many countries, consumer concerns about the health benefits of animal-based proteins, and growing flexitarians. Additionally, processed meat, in general, is the subject of numerous studies aimed at demonstrating the connection between consumption of these items and health concerns. Plant-based meat substitutes have been described as healthier sources of protein that, when compared to meat, provide a number of social, environmental, and health benefits, and may play a key role in meat consumption reduction. As a result, there is an increasing demand for meat substitutes, which drives the global market for plant-based proteins.

Economic factors and surging demand from end-users
Rising demand of Plant-based protein from numerous end-user industries is the key factor contributing in market growth. Plant-based proteins are extremely important on a global scale, and there is a lot of interest in their ability to satisfy the growing demand for protein from non-meat sources. Animal diseases, a global scarcity of animal protein, high demand for wholesome and religious food, and economic factors have all contributed to an increase in the direct consumption of plant proteins in meat analogues or meat alternatives. Meat analogues are plant-based meat substitutes that look and taste like meat and can help people change their eating habits.

Restraint
Negative health consequences as well as allergies to some sources
Plant-based foods and beverages have practical health benefits and contain important minerals; however, some sources, such as soy and wheat, have been reported as allergens, prompting cautious consumer acceptance. Soybeans have a high nutrient profile, including vitamins, minerals, and proteins; however, antinutritional components in soy can trigger allergic reactions. Furthermore, soy protein contains a lot of phytic acids, which can prevent essential minerals like calcium, magnesium, copper, iron, and zinc from being absorbed. In humans, soy allergy can cause itching and hives. The other factor is gluten sensitivity, which is normal in wheat proteins with similar properties and has had an effect on the growth prospects of both protein sources.

Global Plant-based protein: Key Players
Glanbia

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Puris
Cosucra Group
Batory Foods
DSM
ADM
DuPont
Kerry Group
Cargill
Other Prominent Players
Global Plant-based protein: Regions
Global Plant-based protein market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific and the Middle East and Africa. Global Plant-based protein in North America held the largest market share in the year 2020. Plant protein demand is rapidly increasing as a result of changing lifestyles, a lack of balanced dietary intake, and increased R&D to develop new types of plant-protein enriched products. The United States continues to dominate the plant protein market, with Canada and Mexico following closely behind. The demand for processed and low-cholesterol foods in the area has paved the way for the region's plant-based protein industry. Consumers all over the world are moving to other alternatives, such as green label food products, as well as raising awareness of organic and plant-based products, which is propelling the industry forward.



Global Plant-based protein is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA
Global Plant-based protein report also contains analysis on:
Plant-based protein Segments:
By Form
Dry
Liquid
By Source
Soy
Wheat
Pea
Other
By Distribution Channel
Convenience stores
Pharmacies
Hypermarkets & supermarkets
E-commerce platforms
Other
Plant-based protein Dynamics
Plant-based protein Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Plant-based Protein Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Plant-based Protein Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Plant-based Protein Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Plant-based Protein Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Form: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Dry, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Liquid, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Source: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Soy, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Wheat, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Pea, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Distribution Channel: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Convenience stores, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Pharmacies, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. E-commerce platforms, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.5. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Glanbia
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Puris
3. Cosucra Group
4. Batory Foods
5. DSM
6. ADM
7. DuPont
8. Kerry Group
9. Cargill
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/27 10:26

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