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韓国の家庭・園芸


Home and Garden in South Korea

パンデミックは進化を続け、シンガポールの消費者のライフスタイルや家庭園芸分野の製品需給をある意味で恒久的に変化させました。 ユーロモニター・インターナショナルの本レポートは、シンガポールのホーム... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月12日 US$2,100
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41 英語

 

サマリー

パンデミックは進化を続け、シンガポールの消費者のライフスタイルや家庭園芸分野の製品需給をある意味で恒久的に変化させました。

ユーロモニター・インターナショナルの本レポートは、シンガポールのホーム&ガーデンに関する国レベルの市場需要の規模と形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供し、成長を促進するカテゴリーを特定することができます。また、主要企業とそのブランドを特定し、新製品開発、消費者のライフスタイル、市場投入ルート、価格問題に至るまで、需要に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測では、中期的に市場の需要がどのように変化していくかを示しています。


対象製品ホームインプルーブメントとガーデニング、ホームウェアとホームファニシング。

データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 家庭用品および園芸市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Home and Garden in Singapore
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

HOME AND GARDEN IN SINGAPORE
EXECUTIVE SUMMARY
Home and garden in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home and garden?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Home and Garden by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources
GARDENING IN SINGAPORE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Gardening is popular activity during the pandemic
Consumers increasingly favour customised growing media
Government encourages expansion of gardening activities
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Greater return to offices may slow gardening activity but also creates opportunities
Livestreaming to sell plants
Health and wellness trend to further promote growth of gardening
CATEGORY DATA
Table 9 Sales of Gardening by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2018-2021
Table 13 Distribution of Gardening by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME FURNISHINGS IN SINGAPORE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Pandemic shines spotlight on health and personal care, with consumers willing to pay a premium for essential sleep
Further strong growth for home office furniture as companies embrace the future of hybrid working arrangements
Home furnishing store Courts opens new flagship store in the heart of Orchard Road
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Supply chain challenges and inflation lead to persistent near-term product shortages and increasing prices
Popular Japanese home furnishing store Nitori enters Singapore
Specialist retailers leverage technology to enhance the omnichannel shopping experience
CATEGORY DATA
Table 16 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2016-2021
Table 17 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2018-2021
Table 20 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2018-2021
Table 21 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2021-2026
Table 23 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME IMPROVEMENT IN SINGAPORE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Do-it-for-me trend gains further momentum
Increasing number of BTO projects delivered
Loan schemes for hardware and other tools
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Companies innovate to entice consumers
Increasing entry of low-cost home improvement stores
CATEGORY DATA
Table 24 Sales of Home Improvement by Category: Value 2016-2021
Table 25 Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 26 NBO Company Shares of Home Improvement: % Value 2017-2021
Table 27 LBN Brand Shares of Home Improvement: % Value 2018-2021
Table 28 Distribution of Home Improvement by Format: % Value 2016-2021
Table 29 Forecast Sales of Home Improvement by Category: Value 2021-2026
Table 30 Forecast Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2021-2026
HOMEWARES IN SINGAPORE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Ovenware continues to see pandemic-induced strong demand in 2021
Shift in dining behaviour as consumer foodservice remains open, leading to slowdown in growth across most of homewares
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Long replacement cycle of homewares likely to moderate growth over forecast period
Rise in BTO flat completions offers growth potential
BYOC movement gains traction as government aims to encourage less waste
CATEGORY DATA
Table 31 Sales of Homewares by Category: Value 2016-2021
Table 32 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 33 Sales of Homewares by Material: % Value 2016-2021
Table 34 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2017-2021
Table 35 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2018-2021
Table 36 Distribution of Homewares by Format: % Value 2016-2021
Table 37 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2021-2026

 

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Summary

As the pandemic continues to evolve, it has reshaped the lifestyles of Singaporean consumers and demand and supply for products in home and garden industry, to certain extents permanently.

Euromonitor International's Home and Garden in Singapore report offers a comprehensive guide to the size and shape of market demand at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the categories driving growth. It also identifies the leading companies and their brands, and offers strategic analysis of key factors influencing demand - from new product developments, consumer lifestyles, route to market and pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how market demand is expected to evolve in the medium-term


Product coverage: Home Improvement and Gardening, Homewares and Home Furnishings.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Home and Garden market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Home and Garden in Singapore
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

HOME AND GARDEN IN SINGAPORE
EXECUTIVE SUMMARY
Home and garden in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home and garden?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Home and Garden by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources
GARDENING IN SINGAPORE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Gardening is popular activity during the pandemic
Consumers increasingly favour customised growing media
Government encourages expansion of gardening activities
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Greater return to offices may slow gardening activity but also creates opportunities
Livestreaming to sell plants
Health and wellness trend to further promote growth of gardening
CATEGORY DATA
Table 9 Sales of Gardening by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2018-2021
Table 13 Distribution of Gardening by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME FURNISHINGS IN SINGAPORE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Pandemic shines spotlight on health and personal care, with consumers willing to pay a premium for essential sleep
Further strong growth for home office furniture as companies embrace the future of hybrid working arrangements
Home furnishing store Courts opens new flagship store in the heart of Orchard Road
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Supply chain challenges and inflation lead to persistent near-term product shortages and increasing prices
Popular Japanese home furnishing store Nitori enters Singapore
Specialist retailers leverage technology to enhance the omnichannel shopping experience
CATEGORY DATA
Table 16 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2016-2021
Table 17 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2018-2021
Table 20 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2018-2021
Table 21 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2016-2021
Table 22 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2021-2026
Table 23 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME IMPROVEMENT IN SINGAPORE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Do-it-for-me trend gains further momentum
Increasing number of BTO projects delivered
Loan schemes for hardware and other tools
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Companies innovate to entice consumers
Increasing entry of low-cost home improvement stores
CATEGORY DATA
Table 24 Sales of Home Improvement by Category: Value 2016-2021
Table 25 Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 26 NBO Company Shares of Home Improvement: % Value 2017-2021
Table 27 LBN Brand Shares of Home Improvement: % Value 2018-2021
Table 28 Distribution of Home Improvement by Format: % Value 2016-2021
Table 29 Forecast Sales of Home Improvement by Category: Value 2021-2026
Table 30 Forecast Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2021-2026
HOMEWARES IN SINGAPORE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Ovenware continues to see pandemic-induced strong demand in 2021
Shift in dining behaviour as consumer foodservice remains open, leading to slowdown in growth across most of homewares
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Long replacement cycle of homewares likely to moderate growth over forecast period
Rise in BTO flat completions offers growth potential
BYOC movement gains traction as government aims to encourage less waste
CATEGORY DATA
Table 31 Sales of Homewares by Category: Value 2016-2021
Table 32 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 33 Sales of Homewares by Material: % Value 2016-2021
Table 34 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2017-2021
Table 35 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2018-2021
Table 36 Distribution of Homewares by Format: % Value 2016-2021
Table 37 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2021-2026

 

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