世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ホンジュラスでの在宅介護


Home Care in Honduras

ホームケア用品の需要は、より多くの消費者がこれらの製品の利点を理解するようになるにつれ、高まっています。急速な経済成長と都市化により、可処分所得の増加、生活水準の向上、衛生基準の厳格化が進み、より... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月10日 US$2,650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
51 英語

 

サマリー

ホームケア用品の需要は、より多くの消費者がこれらの製品の利点を理解するようになるにつれ、高まっています。急速な経済成長と都市化により、可処分所得の増加、生活水準の向上、衛生基準の厳格化が進み、より幅広い種類のホームケア製品に対する消費者層が拡大しています。しかし、貧困が蔓延していることが売上拡大の大きな制約となっているほか、インフラの未整備も課題となっています。

この調査レポートはバングラデシュのホームケア市場の規模と形態に関する国レベルの包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品エアケア、ブリーチ、食器洗い、家庭用殺虫剤、ランドリーケア、ポリッシュ、サーフェスケア、トイレケア

データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* ホームケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Home Care in Bangladesh
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

HOME CARE IN BANGLADESH
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for home care?
CHART 1 Home Care: Traditional Grocery Retailer
CHART 2 Home Care: Traditional Grocery Retailer
CHART 3 Home Care: Modern Grocery Retailer
MARKETDATA
Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
LAUNDRYCARE
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021
Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 13 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021
Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021
Table 17 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISHWASHING
Table 19 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 20 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 21 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 22 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 23 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
SURFACECARE
Table 25 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021
Table 26 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 27 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021
Table 28 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021
Table 29 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026
Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026
BLEACH
Table 31 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 32 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 33 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 34 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 35 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 36 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
TOILETCARE
Table 37 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021
Table 38 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 39 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021
Table 40 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021
Table 41 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026
Table 42 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026
POLISHES
Table 43 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 44 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 45 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 46 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 47 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 48 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
AIRCARE
Table 49 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 50 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 51 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 52 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 53 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 54 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
HOMEINSECTICIDES
Table 55 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021
Table 56 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 57 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021
Table 58 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021
Table 59 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026
Table 60 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Demand for home care is rising as more consumers come to appreciate the benefits of these products. Rapid economic growth and urbanisation continue to support the expansion of the consumer base for a wider range of home care items as disposable incomes rise, living standards improve and stricter hygiene standards become the norm. However, widespread poverty remains a considerable constraint on sales growth potential, while underdeveloped infrastructure also poses challenges.

Euromonitor International's Home Care in Bangladesh market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Air Care, Bleach, Dishwashing, Home Insecticides, Laundry Care, Polishes, Surface Care, Toilet Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Home Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Home Care in Bangladesh
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

HOME CARE IN BANGLADESH
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for home care?
CHART 1 Home Care: Traditional Grocery Retailer
CHART 2 Home Care: Traditional Grocery Retailer
CHART 3 Home Care: Modern Grocery Retailer
MARKETDATA
Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
LAUNDRYCARE
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021
Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 13 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021
Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021
Table 17 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISHWASHING
Table 19 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 20 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 21 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 22 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 23 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
SURFACECARE
Table 25 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021
Table 26 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 27 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021
Table 28 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021
Table 29 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026
Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026
BLEACH
Table 31 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 32 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 33 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 34 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 35 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 36 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
TOILETCARE
Table 37 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021
Table 38 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 39 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021
Table 40 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021
Table 41 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026
Table 42 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026
POLISHES
Table 43 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 44 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 45 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 46 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 47 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 48 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
AIRCARE
Table 49 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 50 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 51 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 52 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 53 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 54 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
HOMEINSECTICIDES
Table 55 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021
Table 56 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 57 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021
Table 58 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021
Table 59 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026
Table 60 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る