ホンジュラスでの在宅介護Home Care in Honduras ホームケア用品の需要は、より多くの消費者がこれらの製品の利点を理解するようになるにつれ、高まっています。急速な経済成長と都市化により、可処分所得の増加、生活水準の向上、衛生基準の厳格化が進み、より... もっと見る
サマリーホームケア用品の需要は、より多くの消費者がこれらの製品の利点を理解するようになるにつれ、高まっています。急速な経済成長と都市化により、可処分所得の増加、生活水準の向上、衛生基準の厳格化が進み、より幅広い種類のホームケア製品に対する消費者層が拡大しています。しかし、貧困が蔓延していることが売上拡大の大きな制約となっているほか、インフラの未整備も課題となっています。この調査レポートはバングラデシュのホームケア市場の規模と形態に関する国レベルの包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品エアケア、ブリーチ、食器洗い、家庭用殺虫剤、ランドリーケア、ポリッシュ、サーフェスケア、トイレケア データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * ホームケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Home Care in BangladeshEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HOME CARE IN BANGLADESH EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? CHART 1 Home Care: Traditional Grocery Retailer CHART 2 Home Care: Traditional Grocery Retailer CHART 3 Home Care: Modern Grocery Retailer MARKETDATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER LAUNDRYCARE 2021 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 17 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISHWASHING Table 19 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 20 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 21 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 22 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 23 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 SURFACECARE Table 25 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 26 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 27 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 28 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 29 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 BLEACH Table 31 Sales of Bleach: Value 2016-2021 Table 32 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021 Table 33 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021 Table 34 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021 Table 35 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026 Table 36 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026 TOILETCARE Table 37 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 38 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 39 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 40 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 41 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 42 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 POLISHES Table 43 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 44 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 45 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 46 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 47 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 48 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 AIRCARE Table 49 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 50 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 51 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 52 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 53 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 54 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOMEINSECTICIDES Table 55 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 56 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 57 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 58 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 59 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 60 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026
SummaryDemand for home care is rising as more consumers come to appreciate the benefits of these products. Rapid economic growth and urbanisation continue to support the expansion of the consumer base for a wider range of home care items as disposable incomes rise, living standards improve and stricter hygiene standards become the norm. However, widespread poverty remains a considerable constraint on sales growth potential, while underdeveloped infrastructure also poses challenges. Table of ContentsHome Care in BangladeshEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HOME CARE IN BANGLADESH EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? CHART 1 Home Care: Traditional Grocery Retailer CHART 2 Home Care: Traditional Grocery Retailer CHART 3 Home Care: Modern Grocery Retailer MARKETDATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER LAUNDRYCARE 2021 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 17 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISHWASHING Table 19 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 20 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 21 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 22 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 23 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 SURFACECARE Table 25 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 26 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 27 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 28 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 29 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 BLEACH Table 31 Sales of Bleach: Value 2016-2021 Table 32 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021 Table 33 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021 Table 34 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021 Table 35 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026 Table 36 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026 TOILETCARE Table 37 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 38 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 39 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 40 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 41 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 42 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 POLISHES Table 43 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 44 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 45 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 46 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 47 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 48 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 AIRCARE Table 49 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 50 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 51 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 52 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 53 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 54 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOMEINSECTICIDES Table 55 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 56 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 57 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 58 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 59 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 60 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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