カタールの在宅介護Home Care in Qatar 在宅介護の売上は、パンデミックと厳しい衛生基準を維持する必要性によって需要が喚起された2020年に急増した後、2021年には成長が鈍化した。ワクチンの普及とCOVID-19の患者数の減少により、一部の規制が解除さ... もっと見る
サマリー在宅介護の売上は、パンデミックと厳しい衛生基準を維持する必要性によって需要が喚起された2020年に急増した後、2021年には成長が鈍化した。ワクチンの普及とCOVID-19の患者数の減少により、一部の規制が解除され、多くの人が日常生活に戻ることが容易になった。このため、サーフェスケアやトイレットケアなどのカテゴリーでは、2020年の自宅隔離による強いスパイクの後に市場が調整され、エアケアなどのその他のカテゴリーでは2019年の成長率に戻りました。この調査レポートはホンジュラスのホームケア市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書であり、国別市場の規模や形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を促進している部門を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品エアケア、ブリーチ、食器洗い、家庭用殺虫剤、ランドリーケア、ポリッシュ、サーフェスケア、トイレケア データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * ホームケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Home Care in HondurasEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HOME CARE IN HONDURAS EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? MARKET DATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 5 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 6 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 7 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER LAUNDRY CARE 2021 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 10 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 17 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISHWASHING Table 20 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 21 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 22 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 23 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 SURFACE CARE Table 26 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 27 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 28 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 29 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 31 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 BLEACH Table 32 Sales of Bleach: Value 2016-2021 Table 33 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021 Table 34 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021 Table 35 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021 Table 36 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026 Table 37 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026 TOILET CARE Table 38 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 39 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 40 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 41 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 42 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 43 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 POLISHES Table 44 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 45 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 46 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 47 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 48 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 49 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 AIR CARE Table 50 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 51 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 52 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 53 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 54 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 55 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME INSECTICIDES Table 56 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 57 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 58 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 59 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 60 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 61 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026
SummarySales of home care saw slower growth in 2021 after spiking in 2020 when demand was stimulated by the pandemic and the need to maintain strict hygiene standards. Vaccine rollout and a drop in COVID-19 cases enabled a lifting of some restrictions, facilitating a greater return to normality for many. This led to a market adjustment in categories such as surface care and toilet care after strong spikes in 2020 due to home seclusion, while others such as air care returned to 2019 growth rates. Table of ContentsHome Care in HondurasEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HOME CARE IN HONDURAS EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? MARKET DATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 5 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 6 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 7 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER LAUNDRY CARE 2021 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 10 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 17 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 19 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISHWASHING Table 20 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 21 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 22 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 23 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 SURFACE CARE Table 26 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 27 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 28 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 29 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 31 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 BLEACH Table 32 Sales of Bleach: Value 2016-2021 Table 33 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021 Table 34 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021 Table 35 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021 Table 36 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026 Table 37 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026 TOILET CARE Table 38 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 39 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 40 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 41 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 42 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 43 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 POLISHES Table 44 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 45 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 46 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 47 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 48 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 49 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 AIR CARE Table 50 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 51 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 52 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 53 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 54 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 55 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME INSECTICIDES Table 56 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 57 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 58 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 59 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 60 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 61 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026
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