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イタリアのホームファニッシング


Home Furnishings in Italy

人口増加と経済発展に伴い、都市部の中間層が拡大し、ホームケア製品の消費者層が広がり続けています。さらに、水道設備の整った近代的な住宅へのアクセスが拡大し、衛生環境が改善したことで、より幅広い種類の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月10日 US$2,650
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41 英語

 

サマリー

人口増加と経済発展に伴い、都市部の中間層が拡大し、ホームケア製品の消費者層が広がり続けています。さらに、水道設備の整った近代的な住宅へのアクセスが拡大し、衛生環境が改善したことで、より幅広い種類のホームケア製品が不可欠であるという認識が広まった。しかし、低所得者層の消費者の多くは、ホームケア用品の購入範囲が狭く、大手ブランドの模倣品など、安価な製品を求めるインフォーマル市場に目を向けている。

ユーロモニター・インターナショナルのタンザニア市場レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品エアケア、ブリーチ、食器洗い、家庭用殺虫剤、ランドリーケア、ポリッシュ、サーフェスケア、トイレケア

データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* ホームケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Home Care in Tanzania
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

HOME CARE IN TANZANIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for home care?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
LAUNDRY CARE
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021
Table 12 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 13 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021
Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISHWASHING
Table 17 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 18 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 19 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 20 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 21 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
SURFACE CARE
Table 23 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021
Table 24 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 25 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021
Table 26 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021
Table 27 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026
Table 28 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026
BLEACH
Table 29 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 30 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 31 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 32 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 33 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 34 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
TOILET CARE
Table 35 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021
Table 36 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 37 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021
Table 38 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021
Table 39 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026
Table 40 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026
POLISHES
Table 41 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 42 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 43 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 44 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 45 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 46 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
AIR CARE
Table 47 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 48 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 49 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 50 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 51 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 52 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME INSECTICIDES
Table 53 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021
Table 54 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 55 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021
Table 56 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021
Table 57 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026
Table 58 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026

 

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Summary

The consumer base for home care continues to widen as population growth and economic development underpin the expansion of the urban middle class. Moreover, wider access to modern homes with running water and improvements in sanitation support the perception that a wider range of home care products are essential. Nevertheless, many low-income consumers purchase a narrow range of home care items, with many looking to the informal market for cheaper products, often counterfeits of leading brands.

Euromonitor International's Home Care in Tanzania market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Air Care, Bleach, Dishwashing, Home Insecticides, Laundry Care, Polishes, Surface Care, Toilet Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Home Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Home Care in Tanzania
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

HOME CARE IN TANZANIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for home care?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
LAUNDRY CARE
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021
Table 12 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 13 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021
Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISHWASHING
Table 17 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 18 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 19 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 20 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 21 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
SURFACE CARE
Table 23 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021
Table 24 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 25 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021
Table 26 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021
Table 27 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026
Table 28 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026
BLEACH
Table 29 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 30 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 31 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 32 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 33 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 34 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
TOILET CARE
Table 35 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021
Table 36 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 37 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021
Table 38 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021
Table 39 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026
Table 40 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026
POLISHES
Table 41 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 42 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 43 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 44 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 45 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 46 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
AIR CARE
Table 47 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 48 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 49 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 50 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 51 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 52 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME INSECTICIDES
Table 53 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021
Table 54 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 55 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021
Table 56 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021
Table 57 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026
Table 58 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026

 

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