イタリアのホームファニッシングHome Furnishings in Italy 人口増加と経済発展に伴い、都市部の中間層が拡大し、ホームケア製品の消費者層が広がり続けています。さらに、水道設備の整った近代的な住宅へのアクセスが拡大し、衛生環境が改善したことで、より幅広い種類の... もっと見る
サマリー人口増加と経済発展に伴い、都市部の中間層が拡大し、ホームケア製品の消費者層が広がり続けています。さらに、水道設備の整った近代的な住宅へのアクセスが拡大し、衛生環境が改善したことで、より幅広い種類のホームケア製品が不可欠であるという認識が広まった。しかし、低所得者層の消費者の多くは、ホームケア用品の購入範囲が狭く、大手ブランドの模倣品など、安価な製品を求めるインフォーマル市場に目を向けている。ユーロモニター・インターナショナルのタンザニア市場レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品エアケア、ブリーチ、食器洗い、家庭用殺虫剤、ランドリーケア、ポリッシュ、サーフェスケア、トイレケア データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * ホームケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Home Care in TanzaniaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HOME CARE IN TANZANIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? MARKET DATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER LAUNDRY CARE 2021 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 12 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISHWASHING Table 17 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 21 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 SURFACE CARE Table 23 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 24 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 25 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 26 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 27 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 28 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 BLEACH Table 29 Sales of Bleach: Value 2016-2021 Table 30 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021 Table 31 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021 Table 32 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021 Table 33 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026 Table 34 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026 TOILET CARE Table 35 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 36 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 37 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 38 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 39 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 40 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 POLISHES Table 41 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 42 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 43 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 44 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 45 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 46 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 AIR CARE Table 47 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 48 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 49 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 50 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 51 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 52 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME INSECTICIDES Table 53 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 54 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 55 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 56 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 57 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 58 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026
SummaryThe consumer base for home care continues to widen as population growth and economic development underpin the expansion of the urban middle class. Moreover, wider access to modern homes with running water and improvements in sanitation support the perception that a wider range of home care products are essential. Nevertheless, many low-income consumers purchase a narrow range of home care items, with many looking to the informal market for cheaper products, often counterfeits of leading brands. Table of ContentsHome Care in TanzaniaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HOME CARE IN TANZANIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? MARKET DATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER LAUNDRY CARE 2021 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 12 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISHWASHING Table 17 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 21 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 SURFACE CARE Table 23 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 24 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 25 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 26 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 27 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 28 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 BLEACH Table 29 Sales of Bleach: Value 2016-2021 Table 30 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021 Table 31 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021 Table 32 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021 Table 33 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026 Table 34 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026 TOILET CARE Table 35 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021 Table 36 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 37 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021 Table 38 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021 Table 39 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026 Table 40 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026 POLISHES Table 41 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 42 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 43 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 44 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 45 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 46 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 AIR CARE Table 47 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 48 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 49 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 50 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 51 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 52 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME INSECTICIDES Table 53 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 54 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 55 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 56 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 57 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 58 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |