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Home Care in Tanzania

COVID-19のパンデミックは、2020年と2021年のホームケアには、抗菌剤の位置づけの漂白剤と表面ケア製品の需要を支える以外には、ほとんど影響を与えなかった。パンデミックの間、消費者が自宅で過ごす時間が大幅... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月11日 US$2,650
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45 英語

 

サマリー

COVID-19のパンデミックは、2020年と2021年のホームケアには、抗菌剤の位置づけの漂白剤と表面ケア製品の需要を支える以外には、ほとんど影響を与えなかった。パンデミックの間、消費者が自宅で過ごす時間が大幅に増えたため、食器洗い、ランドリーケア、トイレケアなど様々なカテゴリーでより強い需要が登録された。その他、人口増加や現地の消費者の豊かさが、ホームケアのほとんどのカテゴリーで売上高のプラス成長を継続させました。

この調査レポートはカタールのホームケア市場を調査し、国別市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品エアケア、ブリーチ、食器洗い、家庭用殺虫剤、ランドリーケア、ポリッシュ、サーフェスケア、トイレケア

データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* ホームケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Home Care in Qatar
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

HOME CARE IN QATAR
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for home care?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
LAUNDRY CARE
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021
Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 13 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021
Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021
Table 17 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISHWASHING
Table 19 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 20 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 21 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 22 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 23 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
SURFACE CARE
2021 Developments
Table 25 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021
Table 26 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 27 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021
Table 28 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 29 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021
Table 31 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026
Table 32 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026
BLEACH
Table 33 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 34 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 35 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 36 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 37 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
TOILET CARE
Table 39 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021
Table 40 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 41 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021
Table 42 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021
Table 43 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026
Table 44 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026
POLISHES
Table 45 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 46 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 47 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 48 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 49 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 50 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
AIR CARE
Table 51 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 52 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 53 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 54 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 55 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 56 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME INSECTICIDES
Table 57 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021
Table 58 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 59 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021
Table 60 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021
Table 61 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026
Table 62 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026

 

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Summary

The COVID-19 pandemic had little impact on home care in 2020 and 2021, other than supporting demand for bleach and surface care products with antimicrobial positioning. With consumers spending much more time at home during the pandemic, stronger demand was registered in various categories including dishwashing, laundry care and toilet care. Other than that, population growth and the affluence of local consumers continued to support positive sales growth across most categories of home care.

Euromonitor International's Home Care in Qatar market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Air Care, Bleach, Dishwashing, Home Insecticides, Laundry Care, Polishes, Surface Care, Toilet Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Home Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Home Care in Qatar
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

HOME CARE IN QATAR
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for home care?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
LAUNDRY CARE
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021
Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 13 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021
Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 15 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021
Table 17 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISHWASHING
Table 19 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 20 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 21 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 22 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 23 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
SURFACE CARE
2021 Developments
Table 25 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021
Table 26 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 27 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021
Table 28 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 29 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021
Table 31 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026
Table 32 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026
BLEACH
Table 33 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 34 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 35 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 36 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 37 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
TOILET CARE
Table 39 Sales of Toilet Care by Category: Value 2016-2021
Table 40 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 41 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2017-2021
Table 42 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2018-2021
Table 43 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2021-2026
Table 44 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2021-2026
POLISHES
Table 45 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 46 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 47 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 48 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 49 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 50 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
AIR CARE
Table 51 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021
Table 52 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 53 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021
Table 54 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021
Table 55 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026
Table 56 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME INSECTICIDES
Table 57 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021
Table 58 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 59 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021
Table 60 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021
Table 61 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026
Table 62 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026

 

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