シンガポールのホーム&ガーデンHome and Garden in Singapore 業界全体のパフォーマンスを見ると、COVID-19は2020年の日本におけるホーム&ガーデンに有利に働き、ここ数年見られなかった高い現在価値の伸びを示した。ホームセンターやガーデニングが特に好調で、ホームファ... もっと見る
サマリー業界全体のパフォーマンスを見ると、COVID-19は2020年の日本におけるホーム&ガーデンに有利に働き、ここ数年見られなかった高い現在価値の伸びを示した。ホームセンターやガーデニングが特に好調で、ホームファニシングやホームウェアの一部カテゴリーも伸びています。COVID-19の2年目となる2021年は、ホーム&ガーデン全体の販売金額はわずかに減少したが、パンデミック前の2019年を上回る水準を維持した。しかし、ホームインプルーブメント(家庭用品の改良品)が好調である一方、ホームガーデン(園芸品の改良品)が減少した。ユーロモニター インターナショナル(Euromonitor International)の日本のホーム&ガーデンレポートは、全国レベルの市場需要の規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供し、成長を促進するカテゴリーを特定することができます。また、主要企業とそのブランドを特定し、新製品開発、消費者のライフスタイル、市場投入ルート、価格問題に至るまで、需要に影響を与える主要要因について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測では、中期的に市場の需要がどのように変化していくかを示しています。 対象製品ホームインプルーブメントとガーデニング、ホームウェアとホームファニシング。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 家庭用品および園芸市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Home and Garden in JapanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HOME AND GARDEN IN JAPAN EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 1 Sales of Home and Garden by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2018-2021 Table 5 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2016-2021 Table 6 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2016-2021 Table 7 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2021 Table 8 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources GARDENING IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Gardening is a good match with home seclusion Seeds struggles in 2021 after seeing strong growth in 2020 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Younger generations are the key Kärcher set to maintain its lead in watering CATEGORY DATA Table 10 Sales of Gardening by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Gardening by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME FURNISHINGS IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Life in the new normal Sales of barbecues remain higher than pre-pandemic PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Home furnishings are a crucial part of home as a sanctuary Sustainability set to expand CATEGORY DATA Table 17 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2018-2021 Table 21 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2018-2021 Table 22 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME IMPROVEMENT IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS DIY trend is temporary, but sales still remain higher than 2019 Power tools continuously shifts to cordless PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Home as a sanctuary Will DIY activate again? CATEGORY DATA Table 25 Sales of Home Improvement by Category: Value 2016-2021 Table 26 Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 27 NBO Company Shares of Home Improvement: % Value 2017-2021 Table 28 LBN Brand Shares of Home Improvement: % Value 2018-2021 Table 29 Distribution of Home Improvement by Format: % Value 2016-2021 Table 30 Forecast Sales of Home Improvement by Category: Value 2021-2026 Table 31 Forecast Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2021-2026 HOMEWARES IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Trend changes from purchasing cooking equipment to dining products Innovations in food storage PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The future of home cooking is smart Outsourcing is another trend expected in the forecast period CATEGORY DATA Table 32 Sales of Homewares by Category: Value 2016-2021 Table 33 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 34 Sales of Homewares by Material: % Value 2016-2021 Table 35 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2017-2021 Table 36 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2018-2021 Table 37 Distribution of Homewares by Format: % Value 2016-2021 Table 38 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2021-2026 Table 39 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2021-2026
SummaryLooking at the performance of the overall industry, COVID-19 worked in favour of home and garden in Japan in 2020, with higher current value growth than seen for several years. Home improvement and gardening grew particularly well, along with some categories in home furnishings and homewares. In 2021, the second year living with COVID-19, overall value sales in home and garden saw a marginal decline, but remained higher than those seen before the pandemic, in 2019. However, whilst home improveme... Table of ContentsHome and Garden in JapanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HOME AND GARDEN IN JAPAN EXECUTIVE SUMMARY Home and garden in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home and garden? MARKET DATA Table 1 Sales of Home and Garden by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2018-2021 Table 5 Penetration of Private Label in Home and Garden by Category: % Value 2016-2021 Table 6 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2016-2021 Table 7 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2021 Table 8 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources GARDENING IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Gardening is a good match with home seclusion Seeds struggles in 2021 after seeing strong growth in 2020 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Younger generations are the key Kärcher set to maintain its lead in watering CATEGORY DATA Table 10 Sales of Gardening by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2018-2021 Table 14 Distribution of Gardening by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME FURNISHINGS IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Life in the new normal Sales of barbecues remain higher than pre-pandemic PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Home furnishings are a crucial part of home as a sanctuary Sustainability set to expand CATEGORY DATA Table 17 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2018-2021 Table 21 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2018-2021 Table 22 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME IMPROVEMENT IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS DIY trend is temporary, but sales still remain higher than 2019 Power tools continuously shifts to cordless PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Home as a sanctuary Will DIY activate again? CATEGORY DATA Table 25 Sales of Home Improvement by Category: Value 2016-2021 Table 26 Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 27 NBO Company Shares of Home Improvement: % Value 2017-2021 Table 28 LBN Brand Shares of Home Improvement: % Value 2018-2021 Table 29 Distribution of Home Improvement by Format: % Value 2016-2021 Table 30 Forecast Sales of Home Improvement by Category: Value 2021-2026 Table 31 Forecast Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2021-2026 HOMEWARES IN JAPAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Trend changes from purchasing cooking equipment to dining products Innovations in food storage PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The future of home cooking is smart Outsourcing is another trend expected in the forecast period CATEGORY DATA Table 32 Sales of Homewares by Category: Value 2016-2021 Table 33 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 34 Sales of Homewares by Material: % Value 2016-2021 Table 35 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2017-2021 Table 36 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2018-2021 Table 37 Distribution of Homewares by Format: % Value 2016-2021 Table 38 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2021-2026 Table 39 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2021-2026
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(不動産)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |