HOME インドネシアの殺虫剤Home Insecticides in Indonesia 2021年の家庭用殺虫剤は、前年よりも小売数量がわずかに増加し、電流値の伸びがよりダイナミックになりました。インドネシアの熱帯気候は、蚊をはじめとする昆虫の継続的な繁殖環境を作り出しています。実際、イ... もっと見る
サマリー2021年の家庭用殺虫剤は、前年よりも小売数量がわずかに増加し、電流値の伸びがよりダイナミックになりました。インドネシアの熱帯気候は、蚊をはじめとする昆虫の継続的な繁殖環境を作り出しています。実際、インドネシアはデング熱の感染者数が世界第2位であり、同国の消費者は家庭用殺虫剤のヘビーユーザーであり、これは2021年も変わらなかった。消費者からは必須商品とされ、継続的に購入...この調査レポートはインドネシアの家庭用殺虫剤市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品電気殺虫器、殺虫剤ベイト剤、殺虫コイル、その他家庭用殺虫器、スプレー・エアゾール殺虫器。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 家庭用殺虫剤市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Home Insecticides in IndonesiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables HOME INSECTICIDES IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales remain stable as home insecticides are considered essential products The move from insecticide coils to spray/aerosol insecticides continues Johnson Home Hygiene Products maintains leading position due to continuous product innovation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Rising rate of volume growth due to population growth Consumer price-consciousness will lead players to operate a discounting strategy Electric and spray/aerosol insecticides set to drive growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Spray/Aerosol Insecticides by Type: % Value2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2021, home insecticides saw marginally higher retail volume growth and more dynamic current value growth than in the previous year. Indonesia’s tropical climate creates a continuous breeding environment for mosquitoes and other insects. In fact, Indonesia has the second largest number of cases of dengue fever globally and consumers in the country are heavy users of home insecticides, and this did not change in 2021. They are considered essential products by consumers, who continued to purchas... Table of ContentsHome Insecticides in IndonesiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables HOME INSECTICIDES IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales remain stable as home insecticides are considered essential products The move from insecticide coils to spray/aerosol insecticides continues Johnson Home Hygiene Products maintains leading position due to continuous product innovation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Rising rate of volume growth due to population growth Consumer price-consciousness will lead players to operate a discounting strategy Electric and spray/aerosol insecticides set to drive growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Spray/Aerosol Insecticides by Type: % Value2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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