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家庭用殺虫剤(フランス


Home Insecticides in France

2020年に高い伸びを記録した後、2021年にはかなり低調な業績となった。業界関係者によると、2021年の7月、8月はこれらの製品にとってあまり良い月ではなかった。家庭用殺虫剤は、2020年に小売数量および現在価値... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月4日 US$650
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21 英語

 

サマリー

2020年に高い伸びを記録した後、2021年にはかなり低調な業績となった。業界関係者によると、2021年の7月、8月はこれらの製品にとってあまり良い月ではなかった。家庭用殺虫剤は、2020年に小売数量および現在価値ベースで強い飛躍的な伸びを記録していた。しかし、Kapoブランドを保有するBrunelや業界団体AFISEなどの主要プレイヤーによると、成長の加速はCOVID-19の影響を強く受けなかったという。これまでと同様、天候が重要な役割を果たした。

この調査レポートはフランスの家庭用殺虫剤市場の規模や形態について調査したものです。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品電気殺虫器、殺虫剤ベイト剤、殺虫コイル、その他家庭用殺虫器、スプレー・エアゾール殺虫器。

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 家庭用殺虫剤市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Home Insecticides in France
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

HOME INSECTICIDES IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growth slows again in 2021 after the sales spike seen in 2020
New EGAlim law likely to result in product modifications
Natural and green products an expanding presence in home insecticides
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
The weather will continue to play a major role in sales of home insecticides
Electric and spray/aerosol products will continue to be most dynamic
Home-made solutions could affect retail sales of home insecticides
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Spray/Aerosol Insecticides by Type: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

After recording strong growth in 2020, a much slower performance was seen in 2021. According to trade sources, July/August were not very good months for these products in 2021. Home insecticides had witnessed a strong leap in growth in retail volume and current value terms in 2020. However, according to major players like Brunel, the owner of the Kapo brand, and the industry association AFISE, the acceleration in growth was not strongly impacted by COVID-19. As ever, the weather played a key rol...

Euromonitor International's Home Insecticides in France market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Electric Insecticides, Insecticide Baits, Insecticide Coils, Other Home Insecticides, Spray/Aerosol Insecticides.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Home Insecticides market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Home Insecticides in France
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

HOME INSECTICIDES IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growth slows again in 2021 after the sales spike seen in 2020
New EGAlim law likely to result in product modifications
Natural and green products an expanding presence in home insecticides
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
The weather will continue to play a major role in sales of home insecticides
Electric and spray/aerosol products will continue to be most dynamic
Home-made solutions could affect retail sales of home insecticides
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Spray/Aerosol Insecticides by Type: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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