家庭用殺虫剤 アゼルバイジャン共和国Home Insecticides in Azerbaijan 家庭用殺虫剤の数量は、2021年もプラス成長を続けているが、戸締まり規制の緩和により、多くの消費者が職場に戻ることで需要が弱まっている。また、これらの製品の販売は季節性が強く、これも2021年の需要を鈍化... もっと見る
サマリー家庭用殺虫剤の数量は、2021年もプラス成長を続けているが、戸締まり規制の緩和により、多くの消費者が職場に戻ることで需要が弱まっている。また、これらの製品の販売は季節性が強く、これも2021年の需要を鈍化させる要因となっている。興味深いのは、戸締まりにより、家庭用殺虫剤のニーズが高い都市部以外の実家で過ごす消費者が多く、こうした消費者が都市部に戻ってきたことである。この調査レポートはアゼルバイジャンの家庭用殺虫剤市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品電気殺虫器、殺虫剤ベイト剤、殺虫コイル、その他家庭用殺虫器、スプレー・エアゾール殺虫器。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 家庭用殺虫剤市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測し、今後の市場動向を把握する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Home Insecticides in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables HOME INSECTICIDES IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Positive growth, although slowing as pandemic measures relax Mazarina builds share by working with retailers Spray/aerosol dominates, thanks to efficacy and producer focus PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Seek to widen seasonal demand if possible Spray set to dominate; new entrants need to work around the edges Health awareness post-pandemic can be useful tool CATEGORY DATA Table 1 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryVolume sales of home insecticides continue to see positive growth in 2021, although the relaxation of lockdown restrictions has meant that demand has weakened as many consumers return to the workplace. Sales of these products are also intensely seasonal, a factor that has also slowed demand in 2021. One interesting trend is that lockdown saw many consumers spending time at family homes outside the city, where the need for home insecticides is stronger; as these consumers have returned to the cit... Table of ContentsHome Insecticides in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables HOME INSECTICIDES IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Positive growth, although slowing as pandemic measures relax Mazarina builds share by working with retailers Spray/aerosol dominates, thanks to efficacy and producer focus PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Seek to widen seasonal demand if possible Spray set to dominate; new entrants need to work around the edges Health awareness post-pandemic can be useful tool CATEGORY DATA Table 1 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(不動産)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |