イタリアの家庭と庭Home and Garden in Italy カラー剤は、2020年の力強い成長に続き、2021年には現在の金額と数量が減少した。ユーロモニター・インターナショナルの「消費者の声」によると、規制が緩和され始め、消費者がカラー施術のためにサロンに戻るに... もっと見る
サマリーカラー剤は、2020年の力強い成長に続き、2021年には現在の金額と数量が減少した。ユーロモニター・インターナショナルの「消費者の声」によると、規制が緩和され始め、消費者がカラー施術のためにサロンに戻るにつれ、家庭用製品の使用率は低下し、2021年に自宅で年間3〜8回髪を染める消費者は17%で、2020年の19%から減少している。2021年6月から7月にかけて実施された「美容に関する調査」による。一方、サロンプロフェッショナルヘアケアは特に好調で...Euromonitor Internationalの調査レポート「イギリスのヘアケア」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引する部門を特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品:2in1製品、カラー剤、コンディショナーおよびトリートメント、ヘアロストリートメント、パーマおよびリラクサー、サロンプロフェッショナル向けヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in the United KingdomEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Colourants declines while salon professional hair care continues to thrive Brands cater to natural hair colours and styles Hair health drives growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mainstay mass brands adopt premium features Ayurveda, emotional connection and fragrance to drive growth E-commerce boom challenges mainstay players CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE UNITED KINGDOM EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryColourants saw current value and volume declines in 2021, following strong growth in 2020. As restrictions began to ease and consumers returned to salons for colour treatments, the usage of at-home products dropped, with 17% of consumers dyeing their hair at home 3-8 times per year in 2021, falling from 19% of consumers in 2020, according to Euromonitor International’s Voice of the Consumer: Beauty Survey, fielded June to July 2021. Meanwhile, salon professional hair care saw particularly strong... Table of ContentsHair Care in the United KingdomEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Colourants declines while salon professional hair care continues to thrive Brands cater to natural hair colours and styles Hair health drives growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mainstay mass brands adopt premium features Ayurveda, emotional connection and fragrance to drive growth E-commerce boom challenges mainstay players CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE UNITED KINGDOM EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(不動産)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |