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ラテンアメリカの加工肉、シーフード、肉代替品


Processed Meat, Seafood and Alternatives to Meat in Latin America

加工肉、水産物、肉代替品の小売売上高の伸びは、2021年に著しい減速を記録したが、コロナウイルス(COVID-19)による前年の成長急増を受け、2021年にはパンデミック前の水準を大きく上回る売上高を維持した。ユ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年1月31日 US$875
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47 英語

 

サマリー

加工肉、水産物、肉代替品の小売売上高の伸びは、2021年に著しい減速を記録したが、コロナウイルス(COVID-19)による前年の成長急増を受け、2021年にはパンデミック前の水準を大きく上回る売上高を維持した。ユーロモニター・インターナショナルの「中南米の加工肉、シーフード、肉の代替品」グローバルブリーフィングは、主食市場の包括的な概要を提供し、売上と市場の可能性、小売流通、企業およびブランドのシェアに関する洞察を提供するものである。分析では、最も先進的で価値の高い国々における成長機会とともに、新興地域を特定します。また、健康とウェルネス、持続可能性、食事シーンの進化に加え、ポストパンデミック世界における利便性とコストパフォーマンスへの継続的配慮など、業界と消費者需要を形成する主要トレンドの戦略的分析も行っている。これらのトレンドがどのように需要を形成しているかを洞察しています。<|Year|>2026年までの予測を知らせ、市場がどのように変化していくかを明確に示します。製品範囲:焼き菓子、朝食用シリアル、加工青果、加工肉、シーフード、代替肉、米、パスタ、麺類データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 主食市場の詳細図を入手する、* 成長分野を特定し変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業および主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場の発展予測を評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを抱えるユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報源を開発する独自の能力を持っています。

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目次

Introduction
Regional Overview
Leading Companies and Brands
Forecast Projections
Country Snapshots

 

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Summary

Growth in retail sales of processed meat, seafood and alternatives to meat recorded a marked slowdown in 2021, However, sales remained well above pre-pandemic levels in 2021, following the year-earlier growth spike due to Coronavirus (COVID-19). Home seclusion and foodservice outlet closures meant more home-cooking for consumers in Latin America during the pandemic, with staples consequently seeing more demand in the retail sales channel. Euromonitor International’s Processed Meat, Seafood and Alternatives to Meat in Latin America global briefing provides a comprehensive overview of the Staple Foods market, providing insight on sales and market potential, retail distribution and company and brand shares. Analysis identifies emerging geographies alongside growth opportunities in the most developed, highest value countries. It also offers strategic analysis of the key trends shaping the industry and consumer demand, such as health and wellness, sustainability, the evolution of eating occasions, in addition to ongoing considerations of convenience and value-for-money in the post-pandemic world. Insight into how these trends are shaping demand in <|Year|> informs forecasts to 2026, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Baked Goods, Breakfast Cereals, Processed Fruit and Vegetables, Processed Meat, Seafood and Alternatives to Meat, Rice, Pasta and Noodles. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Staple Foods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Introduction
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Leading Companies and Brands
Forecast Projections
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