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水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメントの世界市場 - 2023-2030


Global Water-soluable Vitamin and Mineral Feed Supplement Market - 2023-2030

概要 水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメントの世界市場は、2022年に51億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.7%で成長し、2030年には92億米ドルに達すると予測されている。 世界の水溶性ビタミ... もっと見る

 

 

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2023年11月1日 US$4,350
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サマリー

概要
水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメントの世界市場は、2022年に51億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.7%で成長し、2030年には92億米ドルに達すると予測されている。
世界の水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメント市場は著しい成長を遂げており、農家や家禽産業は、成長率や繁殖の健康増進に役立つ必須ビタミン・ミネラルを十分に摂取できることから、これらの飼料サプリメントを大いに採用している。したがって、そのような要因は、世界の水溶性ビタミンとミネラル飼料サプリメント市場を促進するのに役立ちます。
さらに、需要が増加するにつれて、多くの製造会社が革新的な製品を生産している、例えば、ピュリナアニマルニュートリションLLC会社は馬に十分な量の栄養素を提供するのに役立ちますピュリナフリーバランス12:12ビタミン&ミネラルサプリメントを製造しています。したがって、このような製品は、市場の成長を増加させるのに役立ちます。
ビタミンセグメントは市場シェアの半分以上を占めている。同様に、アジア太平洋地域は、水溶性ビタミン&ミネラル飼料サプリメント市場を支配している。同地域は食肉消費率が高く、同地域の市場成長を高めるのに役立つ。
ダイナミクス
伝統的飼料の代替需要の高まり
水溶性ビタミンとミネラルは動物により吸収されやすく、利用されやすいため、家禽産業は従来の飼料の代替ソースを強く求めており、水溶性ビタミンとミネラルの採用率を高めている。したがって、このような要因は市場の成長を促進するのに役立ちます。
さらに、多くの製造企業は、革新的な高品質の飼料サプリメントにより多くの投資を行っている。例えば、2023年8月、Gramik社は、若い雌牛に適切な栄養を与え、体重増加をサポートするためのミネラルミックスの一種である「Heifer Mix」を発売した。したがって、このような製品は市場の成長拡大に役立つ。
動物性製品に対する需要の増加
例えば、米国農務省の報告によると、2022年の米国における一人当たりの豚肉消費量は51.1ポンドから51.6ポンドに増加した。したがって、このような高い消費率は、動物飼料中の水溶性ビタミンやミネラルなどの栄養補助食品の需要を増加させるのに役立っている。
さらに、畜産業界は、これらの飼料サプリメントを採用している。なぜなら、これらの飼料サプリメントは、畜産農家が動物飼料の栄養含有量を正確に制御・調整するのに役立ち、容易に溶解するため、動物の栄養摂取量を増加させ、動物の成長率を高めるのに役立つからである。したがって、このような要因が市場の成長を高めるのに役立っている。
高い製品コスト
高い製品コストは、世界の水溶性ビタミンとミネラル飼料サプリメント市場の成長に影響を与える可能性があります。多くの小規模農家は、これらの飼料サプリメントに比べて費用対効果の高い他の選択肢を選ぶかもしれない、これは市場の採用率に影響を与える可能性があり、市場成長の低下につながる可能性があります。
さらに、高コストはブランド、使用材料の品質、その他に基づいている。例えば、Kapila feeds pvt.Ltd.は、消化器系の健康を促進する動物用ビタミン飼料サプリメントを10,000インドルピーで製造している。したがって、このような高い製品コストは市場の成長を妨げる可能性がある。
セグメント分析
世界の水溶性ビタミン・ミネラル飼料市場は、タイプ、形態、家畜、地域によって区分される。
栄養価の高い飼料への需要の増加
水溶性ビタミン&ミネラル飼料サプリメントの世界市場では、ビタミンセグメントが最大のシェアを占めている。水溶性ビタミン飼料は、家畜の飼料に必須ビタミンを十分に供給し、家畜の成長率を高めるのに役立つため、家禽産業はこれらの水溶性ビタミン飼料サプリメントを非常に採用している。したがって、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。
さらに、飼料用サプリメントにおけるビタミンの需要が増加しているため、多くの製造企業が市場規模を拡大するために高品質な製品の製造に注力している。例えば、dsm-Firmenich社は、ワクチン接種に対する反応を改善し、体液性免疫と適応免疫を調節するのに役立つ高品質のビタミンE源であるROVIMIX E50を生産している。したがって、このような製品は採用率を高めるのに役立つ。
地理的浸透
高い生産率
アジア太平洋地域は、世界の水溶性ビタミン&ミネラル飼料サプリメント市場で最大のシェアを占めている。食肉消費の需要が増加しているため、この地域の農家は、動物の生産性を向上させるのに役立つすべての必須ビタミンとミネラルを十分な量で提供するため、これらの飼料サプリメントを非常に採用している。
たとえば、2023年の農水省の報告書によると、オーストラリアでは、鶏肉の生産総額は2022-23年に35億ドル、2023-24年に36億ドルになる。従って、食肉生産の需要が増加していることは、養鶏業界における水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメントの使用量増加に役立つ可能性がある。
さらに、農業・加工食品輸出開発機構(APEDA)の報告書によると、家禽類は今日、インドの農業部門で最も急成長している分野のひとつであり、インドは現在、世界第3位の鶏卵生産国であり、鶏卵とブロイラーの生産量は年率8〜10%で増加している。従って、この地域の市場拡大に貢献することができる。
競争状況
同市場における世界の主要企業には、Virbac、Yara、KAPILA FEEDS PVT.LTD、ANICARE、cureuppharma、LEO BIO-CARE PVT.LTD、dsm-firmenich、Adisseo、Kemin Industries, Inc、Purina Animal Nutrition LLCなどである。
COVID-19の影響分析
パンデミックの間、多くの人々は食肉生産の需要を増加させるタンパク質の豊富な食事を採用し始め、これは動物の飼料中の水溶性ビタミンとミネラル飼料サプリメントの使用量を増加させるのに役立ちます、したがって、それは世界の水溶性ビタミンとミネラル飼料サプリメント市場にプラスの影響を示しています。
タイプ別
- ビタミン
- ビタミンB1
- ビタミンB2
- ビタミンB3
- ビタミンB5
- ビタミンB6
- ビタミンB9
- ビタミンC
- その他
- ミネラル
- カリウム源
- カルシウム源
- リン源
- マグネシウム源
- ナトリウム源
- 鉄源
- 亜鉛源
- 銅源
- マンガン源
- その他
形態別
- 乾式
- ウェット
- モイスト
流通チャネル別
- 直営店
- Eコマース
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
畜産物別
- 家禽
- 豚
- 反芻動物
- 水産養殖
- その他
地域別
- 北米
o アメリカ
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2022年6月、ウィルバー・エリス・ニュートリションはF.L.エマートを買収した。同社はペットと畜産業界向けの高度な栄養ソリューションの大手製造・販売会社です。この買収により、付加価値の高いペットフードの製品と顧客基盤が拡大する。
- 2022年6月、カーギルとコンチネンタル・グレイン・カンパニーは、サンダーソン・ファームズを買収し、コンチネンタル・グレインが所有する鶏肉インテグレーターのウェイン・ファームズと合併させることで合意に達した。
レポートを購入する理由
- 世界の水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメント市場をタイプ、形態、流通チャネル、家畜、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメント市場の全セグメントを網羅した多数のデータをエクセルデータシートで提供。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的分析。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の水溶性ビタミン&ミネラル飼料市場レポートは約69の表、70の図と182ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Livestock
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Raising Demand for Alternation of Traditional Feeds
4.1.1.2. Increase demand for Animal-Based Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Product Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Vitamin*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Vitamin B1
7.2.4. Vitamin B2
7.2.5. Vitamin B3
7.2.6. Vitamin B5
7.2.7. Vitamin B6
7.2.8. Vitamin B9
7.2.9. Vitamin C
7.2.10. Others
7.3. Minerals
7.3.1. Potassium sources
7.3.2. Calcium sources
7.3.3. Phosphorus sources
7.3.4. Magnesium sources
7.3.5. Sodium sources
7.3.6. Iron sources
7.3.7. Zinc sources
7.3.8. Copper sources
7.3.9. Manganese sources
7.3.10. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Dry*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Wet
8.4. Moist
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Company Stores*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Hypermarkets/Supermarkets
9.5. Specialty Stores
9.6. Others
10. By Livestock
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Livestock
10.2. Poultry*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Swine
10.4. Ruminants
10.5. Aquaculture
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.6.1. Germany
11.3.6.2. UK
11.3.6.3. France
11.3.6.4. Italy
11.3.6.5. Russia
11.3.6.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.6.1. Brazil
11.4.6.2. Argentina
11.4.6.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.6.1. China
11.5.6.2. India
11.5.6.3. Japan
11.5.6.4. Australia
11.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. China National Building Material Group Corporation*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. CEMEX, S.A.B. de C.V.
13.3. HOLCIM
13.4. Heidelberg Materials
13.5. UltraTech Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Ltd
13.6. InterWater-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements
13.7. LafargeHolcim
13.8. The Siam Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Group
13.9. Titan Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Company S.A.
13.10. Votorantim Cimentos
13.11. Takata Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Water-soluble Vitamin and mineral Feed Supplements Market reached US$ 5.1 billion in 2022 and is expected to reach US$ 9.2 billion by 2030, growing with a CAGR of 7.7% during the forecast period 2023-2030.
The global water-soluble vitamin and mineral feed supplements market has witnessed significant growth, farmers and poultry industries are highly adopting these feed supplements as they provide a sufficient amount of essential vitamins and minerals which helps in enhancing the growth rate, and reproductive health. Hence, such factors help in driving the global water-soluble vitamins and minerals feed supplements market.
Furthermore, as the demand is increasing many manufacturing companies are producing innovative products, for instance, Purina Animal Nutrition LLC company produces Purina free Balance 12:12 vitamin & and mineral supplement, which helps in providing a sufficient amount of nutrients to horses. Hence, such products can help in increasing the market growth.
The vitamins segment accounts for over half of the market share. Similarly, the Asia-Pacific dominates the water-soluble vitamin & and mineral feed supplements market. The meat consumption rate is high in this region which can help in increasing the market growth in this region.
Dynamics
Raising Demand for Alternation of Traditional Feeds
Poultry industries are highly seeking alternative sources of traditional feeds which increase the adoption rate for water-soluble vitamins and minerals as they are often more readily absorbed and utilized by animals, which helps in increasing the nutritive intake of animals and helps in improving the growth rate. Hence, such factors help in driving the market growth.
Furthermore, many manufacturing companies are investing more in innovative high-quality feed supplements. For instance, in August 2023, Gramik launched Heifer Mix’, a kind of mineral mix for young female cattle to provide them with proper nutrition and support weight gain. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Increase demand for Animal-Based Products
The demand for animal-based products is increasing for instance, according to a USDA report, the pork consumption per capita in the US was from 51.1 to 51.6 Pounds in 2022. Hence, such high consumption rates help in increasing the demand for nutritive supplements such as water-soluble vitamins and minerals in animal feed.
Furthermore, the animal farm industries are adopting these feed supplements, as they help the farmers to precisely control and adjust the nutrient content of animal feeds, and they are readily dissolved which helps in increasing the nutritive intake of animals and helps in enhancing the growth rate in animals. Hence, such factors help in increasing the market growth.
High Product Cost
The high product costs can affect the growth of the global water-soluble vitamins and minerals feed supplements market. Many small-scale farmers might opt for other alternatives that are cost-beneficial compared to these feed supplements, this could affect the adoption rate of the market, which could lead to declination in market growth.
Furthermore, the high cost is based on the brand, quality of materials used, and others. For instance, Kapila feeds pvt. Ltd company produces animal vitamin feed supplements, which promote digestive health, for 10,000 INR. Hence, such high product costs can hamper the market growth.
Segment Analysis
The global water-soluble vitamin & mineral feed supplements market is segmented based on type, form, livestock, and region.
Increase in Demand for Nutritive Feed
The vitamin segment holds the maximum share in the global water-soluble vitamin & and mineral feed supplements market. Poultry industries are highly adopting these water-soluble vitamin feed supplements as they provide a sufficient amount of essential vitamins in animal diets, which helps in enhancing the growth rate in animals. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Furthermore, as the demand for vitamins in feed supplements is increasing, many manufacturing companies are focusing on producing high-quality products to expand their market size. For instance, the dsm-Firmenich company is producing the ROVIMIX E50, A high-quality vitamin E source, that helps in improving the response to vaccination and modulating humoral and adaptive immunity. Hence, such products can help in increasing the adoption rate.
Geographical Penetration
High Production Rate
Asia-Pacific has the largest share in the global water-soluble vitamins & and mineral feed supplements market, as the demand for meat consumption is increasing the farmers in this region are highly adopting these feed supplements as they provide all the essential vitamins and minerals in sufficient amounts, which helps in increasing the productivity in animals.
Furthermore, the production of animal meat is increasing in this region, For instance, according to the Department of Agriculture, Fisheries and Forestry report of 2023, in Australia, the total value of poultry meat production to be $3.5 billion in 2022–23 and $3.6 billion in 2023–24. Hence, the demand for meat production is increasing, it can help in increasing the usage of water-soluble vitamins and minerals feed supplements in the poultry industry.
Additionally, according to the Agricultural & Processed Food Products Export Development Authority (APEDA) report, Poultry is one of the fastest-growing segments of the agricultural sector in India today, India is now the world's third egg producer in the world, the production of eggs and broilers has been rising at a rate of 8 to 10 percent per annum. Hence, it can help in increasing the market in this region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Virbac, Yara, KAPILA FEEDS PVT. LTD, ANICARE, cureuppharma, LEO BIO-CARE PVT. LTD, dsm-firmenich, Adisseo, Kemin Industries, Inc, and Purina Animal Nutrition LLC.
COVID-19 Impact Analysis
During the pandemic, many people started adopting protein-rich diets which increased the demand for meat production, which helps in increasing the usage of water-soluble vitamins and minerals feed supplements in animal diets, hence, it shows a positive impact on the global water-soluble vitamins and minerals feed supplements market.
By Type
• Vitamin
• Vitamin B1
• Vitamin B2
• Vitamin B3
• Vitamin B5
• Vitamin B6
• Vitamin B9
• Vitamin C
• others
• Minerals
• Potassium sources
• Calcium sources
• Phosphorus sources
• Magnesium sources
• Sodium sources
• Iron sources
• Zinc sources
• Copper sources
• Manganese sources
• Others
By Form
• Dry
• Wet
• Moist
By Distribution Channel
• Company Stores
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Livestock
• Poultry
• Swine
• Ruminants
• Aquaculture
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In June 2022, Wilbur-Ellis Nutrition acquired F.L. Emmert. A leading manufacturer and marketer of advanced nutritional solutions for the pets and livestock industries. The acquisition will expand our product and customer base in pet food with value-added products.
• In June 2022, Cargill and Continental Grain Company reached an agreement to acquire Sanderson Farms and merge it with Wayne Farms, a poultry integrator owned by Continental Grain.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global water-soluble vitamin & mineral feed supplements market segmentation based on type, form, distribution channel, livestock, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of water-soluble vitamin & mineral feed supplements at the market with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global water-soluble vitamin & mineral feed supplements market report would provide approximately 69 tables, 70 figures and 182 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Livestock
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Raising Demand for Alternation of Traditional Feeds
4.1.1.2. Increase demand for Animal-Based Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Product Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Vitamin*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Vitamin B1
7.2.4. Vitamin B2
7.2.5. Vitamin B3
7.2.6. Vitamin B5
7.2.7. Vitamin B6
7.2.8. Vitamin B9
7.2.9. Vitamin C
7.2.10. Others
7.3. Minerals
7.3.1. Potassium sources
7.3.2. Calcium sources
7.3.3. Phosphorus sources
7.3.4. Magnesium sources
7.3.5. Sodium sources
7.3.6. Iron sources
7.3.7. Zinc sources
7.3.8. Copper sources
7.3.9. Manganese sources
7.3.10. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Dry*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Wet
8.4. Moist
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Company Stores*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Hypermarkets/Supermarkets
9.5. Specialty Stores
9.6. Others
10. By Livestock
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Livestock
10.2. Poultry*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Swine
10.4. Ruminants
10.5. Aquaculture
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.6.1. Germany
11.3.6.2. UK
11.3.6.3. France
11.3.6.4. Italy
11.3.6.5. Russia
11.3.6.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.6.1. Brazil
11.4.6.2. Argentina
11.4.6.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.6.1. China
11.5.6.2. India
11.5.6.3. Japan
11.5.6.4. Australia
11.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. China National Building Material Group Corporation*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. CEMEX, S.A.B. de C.V.
13.3. HOLCIM
13.4. Heidelberg Materials
13.5. UltraTech Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Ltd
13.6. InterWater-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements
13.7. LafargeHolcim
13.8. The Siam Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Group
13.9. Titan Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Company S.A.
13.10. Votorantim Cimentos
13.11. Takata Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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