水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメントの世界市場 - 2023-2030Global Water-soluable Vitamin and Mineral Feed Supplement Market - 2023-2030 概要 水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメントの世界市場は、2022年に51億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.7%で成長し、2030年には92億米ドルに達すると予測されている。 世界の水溶性ビタミ... もっと見る
サマリー概要水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメントの世界市場は、2022年に51億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.7%で成長し、2030年には92億米ドルに達すると予測されている。 世界の水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメント市場は著しい成長を遂げており、農家や家禽産業は、成長率や繁殖の健康増進に役立つ必須ビタミン・ミネラルを十分に摂取できることから、これらの飼料サプリメントを大いに採用している。したがって、そのような要因は、世界の水溶性ビタミンとミネラル飼料サプリメント市場を促進するのに役立ちます。 さらに、需要が増加するにつれて、多くの製造会社が革新的な製品を生産している、例えば、ピュリナアニマルニュートリションLLC会社は馬に十分な量の栄養素を提供するのに役立ちますピュリナフリーバランス12:12ビタミン&ミネラルサプリメントを製造しています。したがって、このような製品は、市場の成長を増加させるのに役立ちます。 ビタミンセグメントは市場シェアの半分以上を占めている。同様に、アジア太平洋地域は、水溶性ビタミン&ミネラル飼料サプリメント市場を支配している。同地域は食肉消費率が高く、同地域の市場成長を高めるのに役立つ。 ダイナミクス 伝統的飼料の代替需要の高まり 水溶性ビタミンとミネラルは動物により吸収されやすく、利用されやすいため、家禽産業は従来の飼料の代替ソースを強く求めており、水溶性ビタミンとミネラルの採用率を高めている。したがって、このような要因は市場の成長を促進するのに役立ちます。 さらに、多くの製造企業は、革新的な高品質の飼料サプリメントにより多くの投資を行っている。例えば、2023年8月、Gramik社は、若い雌牛に適切な栄養を与え、体重増加をサポートするためのミネラルミックスの一種である「Heifer Mix」を発売した。したがって、このような製品は市場の成長拡大に役立つ。 動物性製品に対する需要の増加 例えば、米国農務省の報告によると、2022年の米国における一人当たりの豚肉消費量は51.1ポンドから51.6ポンドに増加した。したがって、このような高い消費率は、動物飼料中の水溶性ビタミンやミネラルなどの栄養補助食品の需要を増加させるのに役立っている。 さらに、畜産業界は、これらの飼料サプリメントを採用している。なぜなら、これらの飼料サプリメントは、畜産農家が動物飼料の栄養含有量を正確に制御・調整するのに役立ち、容易に溶解するため、動物の栄養摂取量を増加させ、動物の成長率を高めるのに役立つからである。したがって、このような要因が市場の成長を高めるのに役立っている。 高い製品コスト 高い製品コストは、世界の水溶性ビタミンとミネラル飼料サプリメント市場の成長に影響を与える可能性があります。多くの小規模農家は、これらの飼料サプリメントに比べて費用対効果の高い他の選択肢を選ぶかもしれない、これは市場の採用率に影響を与える可能性があり、市場成長の低下につながる可能性があります。 さらに、高コストはブランド、使用材料の品質、その他に基づいている。例えば、Kapila feeds pvt.Ltd.は、消化器系の健康を促進する動物用ビタミン飼料サプリメントを10,000インドルピーで製造している。したがって、このような高い製品コストは市場の成長を妨げる可能性がある。 セグメント分析 世界の水溶性ビタミン・ミネラル飼料市場は、タイプ、形態、家畜、地域によって区分される。 栄養価の高い飼料への需要の増加 水溶性ビタミン&ミネラル飼料サプリメントの世界市場では、ビタミンセグメントが最大のシェアを占めている。水溶性ビタミン飼料は、家畜の飼料に必須ビタミンを十分に供給し、家畜の成長率を高めるのに役立つため、家禽産業はこれらの水溶性ビタミン飼料サプリメントを非常に採用している。したがって、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。 さらに、飼料用サプリメントにおけるビタミンの需要が増加しているため、多くの製造企業が市場規模を拡大するために高品質な製品の製造に注力している。例えば、dsm-Firmenich社は、ワクチン接種に対する反応を改善し、体液性免疫と適応免疫を調節するのに役立つ高品質のビタミンE源であるROVIMIX E50を生産している。したがって、このような製品は採用率を高めるのに役立つ。 地理的浸透 高い生産率 アジア太平洋地域は、世界の水溶性ビタミン&ミネラル飼料サプリメント市場で最大のシェアを占めている。食肉消費の需要が増加しているため、この地域の農家は、動物の生産性を向上させるのに役立つすべての必須ビタミンとミネラルを十分な量で提供するため、これらの飼料サプリメントを非常に採用している。 たとえば、2023年の農水省の報告書によると、オーストラリアでは、鶏肉の生産総額は2022-23年に35億ドル、2023-24年に36億ドルになる。従って、食肉生産の需要が増加していることは、養鶏業界における水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメントの使用量増加に役立つ可能性がある。 さらに、農業・加工食品輸出開発機構(APEDA)の報告書によると、家禽類は今日、インドの農業部門で最も急成長している分野のひとつであり、インドは現在、世界第3位の鶏卵生産国であり、鶏卵とブロイラーの生産量は年率8〜10%で増加している。従って、この地域の市場拡大に貢献することができる。 競争状況 同市場における世界の主要企業には、Virbac、Yara、KAPILA FEEDS PVT.LTD、ANICARE、cureuppharma、LEO BIO-CARE PVT.LTD、dsm-firmenich、Adisseo、Kemin Industries, Inc、Purina Animal Nutrition LLCなどである。 COVID-19の影響分析 パンデミックの間、多くの人々は食肉生産の需要を増加させるタンパク質の豊富な食事を採用し始め、これは動物の飼料中の水溶性ビタミンとミネラル飼料サプリメントの使用量を増加させるのに役立ちます、したがって、それは世界の水溶性ビタミンとミネラル飼料サプリメント市場にプラスの影響を示しています。 タイプ別 - ビタミン - ビタミンB1 - ビタミンB2 - ビタミンB3 - ビタミンB5 - ビタミンB6 - ビタミンB9 - ビタミンC - その他 - ミネラル - カリウム源 - カルシウム源 - リン源 - マグネシウム源 - ナトリウム源 - 鉄源 - 亜鉛源 - 銅源 - マンガン源 - その他 形態別 - 乾式 - ウェット - モイスト 流通チャネル別 - 直営店 - Eコマース - ハイパーマーケット・スーパーマーケット - 専門店 - その他 畜産物別 - 家禽 - 豚 - 反芻動物 - 水産養殖 - その他 地域別 - 北米 o アメリカ o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主な展開 - 2022年6月、ウィルバー・エリス・ニュートリションはF.L.エマートを買収した。同社はペットと畜産業界向けの高度な栄養ソリューションの大手製造・販売会社です。この買収により、付加価値の高いペットフードの製品と顧客基盤が拡大する。 - 2022年6月、カーギルとコンチネンタル・グレイン・カンパニーは、サンダーソン・ファームズを買収し、コンチネンタル・グレインが所有する鶏肉インテグレーターのウェイン・ファームズと合併させることで合意に達した。 レポートを購入する理由 - 世界の水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメント市場をタイプ、形態、流通チャネル、家畜、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 水溶性ビタミン・ミネラル飼料サプリメント市場の全セグメントを網羅した多数のデータをエクセルデータシートで提供。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的分析。 - 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の水溶性ビタミン&ミネラル飼料市場レポートは約69の表、70の図と182ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Form 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Livestock 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Raising Demand for Alternation of Traditional Feeds 4.1.1.2. Increase demand for Animal-Based Products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Product Cost 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Vitamin* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.2.3. Vitamin B1 7.2.4. Vitamin B2 7.2.5. Vitamin B3 7.2.6. Vitamin B5 7.2.7. Vitamin B6 7.2.8. Vitamin B9 7.2.9. Vitamin C 7.2.10. Others 7.3. Minerals 7.3.1. Potassium sources 7.3.2. Calcium sources 7.3.3. Phosphorus sources 7.3.4. Magnesium sources 7.3.5. Sodium sources 7.3.6. Iron sources 7.3.7. Zinc sources 7.3.8. Copper sources 7.3.9. Manganese sources 7.3.10. Others 8. By Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 8.2. Dry* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Wet 8.4. Moist 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Company Stores* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. E-Commerce 9.4. Hypermarkets/Supermarkets 9.5. Specialty Stores 9.6. Others 10. By Livestock 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Livestock 10.2. Poultry* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Swine 10.4. Ruminants 10.5. Aquaculture 10.6. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.6.1. Germany 11.3.6.2. UK 11.3.6.3. France 11.3.6.4. Italy 11.3.6.5. Russia 11.3.6.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.6.1. Brazil 11.4.6.2. Argentina 11.4.6.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.6.1. China 11.5.6.2. India 11.5.6.3. Japan 11.5.6.4. Australia 11.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. China National Building Material Group Corporation* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. CEMEX, S.A.B. de C.V. 13.3. HOLCIM 13.4. Heidelberg Materials 13.5. UltraTech Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Ltd 13.6. InterWater-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements 13.7. LafargeHolcim 13.8. The Siam Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Group 13.9. Titan Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Company S.A. 13.10. Votorantim Cimentos 13.11. Takata Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Form 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Livestock 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Raising Demand for Alternation of Traditional Feeds 4.1.1.2. Increase demand for Animal-Based Products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Product Cost 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Vitamin* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.2.3. Vitamin B1 7.2.4. Vitamin B2 7.2.5. Vitamin B3 7.2.6. Vitamin B5 7.2.7. Vitamin B6 7.2.8. Vitamin B9 7.2.9. Vitamin C 7.2.10. Others 7.3. Minerals 7.3.1. Potassium sources 7.3.2. Calcium sources 7.3.3. Phosphorus sources 7.3.4. Magnesium sources 7.3.5. Sodium sources 7.3.6. Iron sources 7.3.7. Zinc sources 7.3.8. Copper sources 7.3.9. Manganese sources 7.3.10. Others 8. By Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 8.2. Dry* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Wet 8.4. Moist 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Company Stores* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. E-Commerce 9.4. Hypermarkets/Supermarkets 9.5. Specialty Stores 9.6. Others 10. By Livestock 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Livestock 10.2. Poultry* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Swine 10.4. Ruminants 10.5. Aquaculture 10.6. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.6.1. Germany 11.3.6.2. UK 11.3.6.3. France 11.3.6.4. Italy 11.3.6.5. Russia 11.3.6.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.6.1. Brazil 11.4.6.2. Argentina 11.4.6.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.6.1. China 11.5.6.2. India 11.5.6.3. Japan 11.5.6.4. Australia 11.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. China National Building Material Group Corporation* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. CEMEX, S.A.B. de C.V. 13.3. HOLCIM 13.4. Heidelberg Materials 13.5. UltraTech Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Ltd 13.6. InterWater-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements 13.7. LafargeHolcim 13.8. The Siam Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Group 13.9. Titan Water-soluble Vitamin & Mineral Feed Supplements Company S.A. 13.10. Votorantim Cimentos 13.11. Takata Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
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