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世界の植物性食肉市場 - 2023-2030


Global Plant-based Meat Market - 2023-2030

市場概要 世界の植物性食肉市場は、2022年に56億米ドルに達し、2030年には217億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は20.2%と予測される。 植物性肉を... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の植物性食肉市場は、2022年に56億米ドルに達し、2030年には217億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は20.2%と予測される。
植物性肉を含む菜食主義者の食生活が増加しており、動物性食品を使用しないベジタリアンライフスタイルの採用が人気を集めている。動物虐待を避け、持続可能な食品・飲料を摂取するためにベジタリアン食材を選ぶ消費者グループもあれば、健康と倫理的理由から菜食主義を志向する消費者グループもある。これらが植物性食肉市場の成長を促す主な要因となっている。
さらに、大豆には人体の発育に不可欠な標準アミノ酸が含まれている。最終製品の吸水性、溶解性、乳化性、粘性、抗酸化性、食感を改善する能力があるため、植物性食肉製品における大豆のニーズは今後数年間で増加すると予測され、これが植物性食肉市場を牽引すると推定される。
市場ダイナミクス
消費者の健康志向の高まりがビーガン食品の需要を後押し。
WHOによると、世界では6億5,000万人の成人、3億4,000万人の青年、3,900万人の子供が肥満である。WHOは、2025年までに1億6,700万人の大人と子供が太りすぎや肥満によって健康を失うと予測している。こうした要因が消費者に健康的な代替食品を選ばせており、これが植物性食肉市場の成長を促進すると推定される。
こうした健康状態の増加は、消費者が健康的な食生活を維持できるよう、低カロリー食品への需要を高めている。健康志向の消費者の多くが植物性食肉を好むのは、動物性食肉製品よりもカロリーが低いからである。これらの要因が、2023年から2030年の予測期間中に植物性食肉市場の成長を促進している。
人口増加に伴う食肉需要の増加
様々な州政府および連邦政府が家畜の繁殖と屠殺に厳しい制限を設けた結果、植物性食肉市場が人気を集めている。需要側では、食品媒介性疾患、特に動物性肉や乳製品に関連する疾患の発生率が上昇していることが、消費者が栄養価の高い植物性代替食品を選択することに影響を与えており、植物性肉製品の拡大を加速させている。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給シフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界の植物性食肉市場は、製品タイプ、食肉タイプ、ソース、エンドユーザー、地域によって区分される。
植物性ミート粉製品セグメントが最大の市場シェアを占める
世界の植物性ミート市場は、製品タイプ別にハンバーガー、ソーセージ、クランブル、ナゲット、ミートボール、その他に区分されている。植物性食肉市場分析レポートでは、ソーセージが2022年の植物性食肉市場シェア2位の46.7%を占めた。植物性ソーセージは、伝統的な豚肉ソーセージの風味、満足感、外観、シズル感に似せて製造される。
ホルモン、硝酸塩、遺伝子組み換え作物、亜硝酸塩、グルテン、大豆を含まない一般的なソーセージの代替品も、ビヨンド・ミートやライトライフ・フーズ社などの企業から販売されている。製品需要は、ほうれん草ペスト、スイートイタリアン、スパイシーイタリアンなど、植物性ソーセージ用の新鮮なフレーバー開発への企業の投資増加によって押し上げられると予想される。Marlow Foods Ltd.、Impossible Foods Inc.、Moving Mountainsは、植物性ソーセージ製品の業界リーダーである。
地理的分析
北米地域における植物性食肉需要の高まり
北米の植物性食肉市場は、市場シェア分析で植物性食肉市場シェア44%を占め、最も急成長している地域とみなされている。この背景には、環境、健康、倫理的な配慮から、植物性食肉が米国で人気を集めていることがあり、これがこの発展に寄与している。
例えば、植物由来の代替食肉に切り替えることで、人間活動の二酸化炭素排出量の増加によって高まる環境問題に対処することができる。また、動物虐待や生態系への影響も、ヴィーガン食肉の人気上昇に寄与している。この地域における植物性食肉セクターの拡大に寄与するもう一つの重要な理由は、菜食主義を奨励する有名人の支持である。
競争状況
同市場の主な世界的プレーヤーには、ビヨンド・ミート、インポッシブル・フーズ・インク、エイミーズ・キッチン、ガーデン・プロテイン・インターナショナル、クオーン・フーズ、ライトライフ・フーズ、モーニングスター・ファームズ(ケロッグ・カンパニー)、トファーキー、Vバイツ・フーズ・リミテッド、ビフォア・ザ・ブッチャーなどがいる。
世界不況、ウクライナ・ロシア戦争、COVID-19、人工知能の影響分析:
COVID-19の発生後、健康意識の高まりからビーガン食を採用する個人が増え、植物性食肉の世界市場は拡大している。例えば、ヴィーガン協会によると、同協会は2021年に16,439の製品をヴィーガン商標に登録した。
2020年に実施されたマッキンゼーの調査によると、回答者の70%近くが、より安全で環境に優しい製品を購入するために、より多くの時間とお金を費やすことを厭わず、また60%近くが、危機の結果として健康的な食習慣を採用する可能性が高いことがわかった。
食の啓蒙団体であるプロベジ・インターナショナルは、ウクライナの紛争が植物性食肉部門にどのような影響を及ぼしているのかを知るため、ヨーロッパの植物性企業を対象に世論調査を実施した。
4月1日から20日の間にヨーロッパ31カ国の住民を対象に実施されたこの分析によると、61%が原材料のコスト上昇に気づいており、同程度の割合で供給問題が発生していることが明らかになった。
レポートを購入する理由
- 世界の植物性食肉市場を製品タイプ、食肉タイプ、供給源、エンドユーザー、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することにより、市場における商機を特定する。
- 植物性食肉市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。
- 主要市場プレイヤーの主要製品からなる製品マッピングをエクセルで入手可能。
世界の植物性食肉市場レポートは、約93の表、109の図と190ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product Type
3.2. Market Snippet, by Meat Type
3.3. Market Snippet, by Source
3.4. Market Snippet, by End User
3.5. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity Analysis
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Sausages*
7.2.1. Introduction
7.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Burgers
7.4. Crumbles
7.5. Nuggets
7.6. Meatballs
7.7. Others
8. By Meat Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Meat Type
8.2. Chicken*
8.2.1. Introduction
8.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Beef
8.4. Pork
8.5. Others
9. By Source
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
9.2. Soybeans*
9.2.1. Introduction
9.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Wheat
9.4. Quinoa
9.5. Peanut
9.6. Oats
9.7. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Retail
10.3. HORECA (Hotels, Restaurants, Cafes)
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1.1. Beyond Meat
13.1.2. Company Overview
13.1.3. Product Type Portfolio and Description
13.1.4. Financial Overview
13.1.5. Key Developments
13.2. Impossible Foods Inc.
13.3. Amy's Kitchen, Inc.
13.4. Garden Protein International, Inc.
13.5. Quorn Foods, Inc.
13.6. Lightlife Foods
13.7. MorningStar Farms (The Kellogg Company)
13.8. Tofurky
13.9. VBites Foods Limited
13.10. Before the Butcher
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global plant-based meat market reached US$ 5.6 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 21.7 billion by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 20.2% during the forecast period (2023-2030).
Vegan diets are increasing including plant-based meat and adopting a vegetarian lifestyle free of animal-based meals is becoming increasingly popular. Some consumer groups choose vegetarian ingredients to avoid animal cruelty and to consume sustainable food and beverage goods, while others are oriented towards veganism for health and ethical reasons. These are the key factors driving the plant-based meat market growth.
Furthermore, soy contains the standard amino acids, which are essential for the development of the human body. The need for soy in plant-based meat products is projected to increase in the next years due to its capacity to improve the end product's water absorption, solubility, emulsification, viscosity, anti-oxidation, and texture, which is increasing the demand for soy in plant-based meat, which in turn, is estimated to drive the plant-based meat market.
Market Dynamics
Increase in Health Consciousness Among Consumers to Encourage the Demand for Vegan Food.
According to the WHO, 650 million adults, 340 million adolescents and 39 million children worldwide are obese. By 2025, the WHO predicts that 167 million adults and children will lose some of their health due to being overweight or obese. These factors are making consumers choose healthy alternatives, which is estimated to propel the growth of the Plant-based Meat market.
These increasing health conditions increase demand for low-calorie food products to help consumers maintain a healthy diet. Most health-conscious consumers prefer plant-based Meat because they contain fewer calories than animal meat products. These factors are driving the plant-based meat market growth during the forecast years of 2023-2030.
The Increasing Population Followed by Rising Demand for Meat
The plant-based meat market is gaining popularity as a result of the strict limitations that various state and federal governments have placed on the breeding and slaughter of livestock. On the demand side, the rising incidence of food-borne illnesses, particularly those linked to animal meat and dairy products, is influencing consumers to choose nutritious plant-based substitutes, which is accelerating the expansion of plant-based meat products.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The Global Plant-based Meat market is segmented based on product type, meat type, source, end user and region.
The Plant-based Meat Flour Product Segment Held the Largest Market Share
The global plant-based meat market has been segmented by product type into burgers, sausages, crumbles, nuggets, meatballs and others. The sausages held the second largest plant-based meat market share of 46.7% in 2022 in the plant-based meat market analysis report. Plant-based sausages are produced to resemble the flavor, satisfaction, appearance and sizzle of traditional pork sausage.
Alternatives to the typical sausage that are also free of hormones, nitrates, GMOs, nitrites, gluten, and soy are available from companies like Beyond Meat and Lightlife Foods, Inc. Product demand is anticipated to be boosted by businesses' increasing investments in developing fresh flavors for their plant-based sausages, such as spinach pesto, sweet Italian and spicy Italian. Marlow Foods Ltd., Impossible Foods Inc., and Moving Mountains are some industry leaders in plant-based sausage products.
Geographical Analysis
Rising Demand for Plant-based Meat Meal in the North American Region
The North America Plant-based Meat Market is regarded as the fastest-growing region with a Plant-based Meat market share of 44% in the market share analysis. This is due to environmental, health, and ethical considerations, plant-based meat is becoming increasingly popular in the United States, which has contributed to this development.
For instance, switching to plant-based meat alternatives can help address the growing environmental concerns caused by human activity's rising carbon footprint. Also contributing to the rise in the popularity of vegan meat are animal cruelty and ecological effects. Another important reason that contributes to the expansion of the plant-based meat sector in this region is celebrity endorsements to encourage vegetarianism.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Beyond Meat, Impossible Foods Inc., Amy's Kitchen, Inc., Garden Protein International, Inc., Quorn Foods, Inc., Lightlife Foods, MorningStar Farms (The Kellogg Company), Tofurky, VBites Foods Limited and Before the Butcher.
Global Recession, Ukraine-Russia War, COVID-19 and Artificial Intelligence Impact Analysis:
After the COVID-19 outbreak, the global market for plant-based meat has grown as an increasing number of individuals adopt vegan diets as a result of greater health awareness. For example, according to the Vegan Society, the organization registered an impressive 16,439 products with the Vegan Trademark in 2021.
A McKinsey survey conducted in 2020 found that nearly 70% of respondents were willing to spend more time and money to buy safer and more environmentally friendly products and that nearly 60% were more likely to adopt healthy eating habits as a result of the crisis.
ProVeg International, a food awareness organization, conducted a poll of European plant-based businesses to learn more about how the conflict in Ukraine is affecting the plant-based meat sector.
The analysis, which polled residents of 31 European nations between April 1 and 20, reveals that 61% have noticed an increase in the cost of raw materials and that a similar percentage have experienced supply problems.
Why Purchase the Report?
• To visualize the Global Plant-based Meat market segmentation based on product type, meat type, source, end user, and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of Plant-based Meat market-level with all segments.
• The PDF report consists of a cogently put-together market analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth market study.
• Product mapping is available in Excel consisting of key products of all the major market players.
The Global Plant-based Meat Market Report Would Provide Approximately 93 Tables, 109 Figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers / Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product Type
3.2. Market Snippet, by Meat Type
3.3. Market Snippet, by Source
3.4. Market Snippet, by End User
3.5. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity Analysis
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Sausages*
7.2.1. Introduction
7.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Burgers
7.4. Crumbles
7.5. Nuggets
7.6. Meatballs
7.7. Others
8. By Meat Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Meat Type
8.2. Chicken*
8.2.1. Introduction
8.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Beef
8.4. Pork
8.5. Others
9. By Source
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
9.2. Soybeans*
9.2.1. Introduction
9.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Wheat
9.4. Quinoa
9.5. Peanut
9.6. Oats
9.7. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Retail
10.3. HORECA (Hotels, Restaurants, Cafes)
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Meat Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1.1. Beyond Meat
13.1.2. Company Overview
13.1.3. Product Type Portfolio and Description
13.1.4. Financial Overview
13.1.5. Key Developments
13.2. Impossible Foods Inc.
13.3. Amy's Kitchen, Inc.
13.4. Garden Protein International, Inc.
13.5. Quorn Foods, Inc.
13.6. Lightlife Foods
13.7. MorningStar Farms (The Kellogg Company)
13.8. Tofurky
13.9. VBites Foods Limited
13.10. Before the Butcher
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/03 10:27

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