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抗生物質不使用食肉の世界市場 - 2023-2030


Global Antibiotic-Free Meat Market - 2023-2030

市場概要 世界の抗生物質不使用食肉市場は、2022年に1,343億米ドルに達し、2030年には2,920億米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは10.2%と予測される。 動物における抗生物... もっと見る

 

 

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2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の抗生物質不使用食肉市場は、2022年に1,343億米ドルに達し、2030年には2,920億米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは10.2%と予測される。
動物における抗生物質の使用はFDAによって認可されている。過去数年間、この抗生物質の使用量は着実に増加しており、動物の抗生物質耐性菌の発生につながっている。FDAの評価によれば、アメリカでは約80%の抗生物質が動物にのみ使用されている。農家が責任を持って抗生物質を使用することは、家畜の成長を早めるために必要である。抗菌剤耐性は、不衛生な環境で飼育されている動物の病気を防ぐために必要である。
抗菌剤耐性は農家が家畜に好むものであり、抗生物質耐性微生物の出現も引き起こす。ヒトにおける抗生物質の有効性は、薬剤耐性微生物によって低下する。抗生物質不使用の食肉市場の需要は、消費者の抗生物質残留のない医薬品に対する意識の高まりと、抗生物質を使用せずに飼育された家畜による抗生物質不使用の生産(RSW)の結果である。
市場ダイナミクス
消費者の健康志向の高まりが市場成長を牽引している。
抗生物質無添加食肉拡大の主な原動力は、合成化学物質を含む食品がもたらす悪影響に対する消費者の知識の高まりである。従来の抗生物質不使用の食肉を食べると、化学物質や農薬が人体にガンを含む致命的な病気を引き起こす。
顧客は、従来の牛肉製品に代わる優れた選択肢として、抗生物質不使用の肉を支持している。高価な生産工程と農法により、抗生物質を使用せずに生産された食肉は、抗生物質を使用して生産された食肉の約2倍の価格がする。発展途上国における抗生物質不使用食肉市場の拡大は、可処分所得の増加による購買力の上昇によって勢いを増している。
市場の主要プレーヤーによる研究開発活動の増加が抗生物質不使用食肉市場を牽引している。
抗生物質不使用牛肉市場における重要な発展は、新たな研究開発イニシアティブである。製品ラインナップを多様化するため、抗生物質不使用市場で競合する主要企業は常に技術やビジネス慣行を進歩させ、ワクチン接種プログラムを実施することで代替疾病予防策を採用している。
例えば、米国の外食企業でチーズケーキ販売会社のザ・チーズケーキ・ファクトリーは、2022年6月から牛肉と豚肉に「No Antibiotics Ever(抗生物質不使用)」の食肉を使用する。さらに2021年6月には、大手ファーストフードチェーンの米持株会社ウェンディーズが抗生物質使用方針を変更し、2030年までに米国とカナダの牛肉、豚肉、鶏肉のサプライチェーンにおいて、医療上必要な抗生物質の定期的な使用を停止することを約束した。
COVID-19影響分析
COVID-19の分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、ロックダウン、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが何を行ったか)が含まれる。
セグメント分析
世界の抗生物質不使用食肉市場は、製品タイプ、形態、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
抗生物質不使用食肉の世界市場では、生肉セグメントが最大の市場シェアを占めている。
世界の抗生物質不使用食肉市場は、形態別に抗生物質不使用の生鮮食肉、抗生物質不使用の加工食肉に区分される。抗生物質不使用肉市場分析レポートでは、新鮮な抗生物質不使用肉セグメントは、2022年に52.3%の最大の抗生物質不使用肉市場シェアを保持した。
ここ数年の抗生物質不使用食肉市場の需要は、先進国および発展途上国における生鮮食肉製品の生産と消費の増加によって加速している。経済協力開発機構(OECD)の調査によると、世界の食肉消費量は過去20年間で58%増加しており、これは発展途上国における人口拡大と可処分所得の上昇の結果である。
また、予測期間を通じて、動物生産におけるプレバイオティクス、動物生産におけるプロバイオティクス、健全な食品に対する消費者の需要の高まりが、市場拡大の原動力になると予測されている。抗生物質不使用食肉市場の動向には、世界的な都市化の進展やコールドチェーンの成長、多くの健康上の利点による生肉消費の増加などが含まれる。
地理的分析
無抗生物質食肉市場ではアジア太平洋地域が最大のシェアを占めている。
世界の抗生物質不使用食肉市場は、地域によって世界の5つの地域に区分される:北米、南米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東、アフリカである。アジア太平洋地域の抗生物質不使用食肉市場は、2022年の抗生物質不使用食肉市場分析において42.6%の最大市場シェアを占めた。
同地域の成長は、都市化の進展、西洋化、有機食肉製品ビジネスの成長と拡大、ライフスタイルの変化、個人の可処分所得の増加の結果として得られる。抗生物質の休薬期間と抗生物質を含まない食肉製品の健康上の利点に関する農家の知識の増加は、有益でやりがいのある市場拡大の展望を開くだろう。
2019年、インド政府は、同国の畜産・養鶏産業で頻繁に使用されている抗生物質「コリスチン」の禁止を勧告した。抗菌剤耐性の問題に対処するため、人や動物に対する抗菌剤の慎重な使用を確保するための規制措置である。したがって、予測期間中、食品の安全性に対する懸念の高まりと、それに伴う高品質食肉への需要の結果として、この地域の抗生物質不使用食肉市場は拡大すると予想される。
競争状況
同市場における世界の主要プレーヤーには、Cargill Inc.、Tyson Foods, Inc.、JBS S.A.、Hormel Foods Corporation、American Foods Group, LLC、Koch Foods, Inc.、Smithfield Foods, Inc.、National Beef Packing Company, LLC、Perdue Farms Inc.、Allanasons Private Ltd.などがいる。
世界不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析:
COVID-19の影響:
2020年の未曾有のCOVID-19パンデミックは、抗生物質不使用の業界に多大な影響を与えた。Covid-19は、様々な政府による封鎖や制限の結果、食肉生産、加工、流通、消費に関わる世界の食肉サプライ・チェーンの各段階にかなりの影響を与えた。
さらに、食肉加工・包装施設は物理的分離規制と労働力不足による影響を受けている。食肉の流通は、ロックダウンのために禁止された輸送法によって大きな影響を受けた。食肉の流通とサプライチェーンは、食肉の生産が制限されたことでも影響を受けた。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、形態、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づく世界の抗生物質不使用食肉市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定します。
- 無抗生物質食肉市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。
- 製品マッピングは、すべての主要な市場プレーヤーの主要製品で構成されたエクセルとして利用可能です。
世界の抗生物質不使用食肉市場レポートは、約93表、109図、190ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product Type
3.2. Market Snippet, by Form
3.3. Market Snippet, by Distribution Channel
3.4. Market Snippet, by End-User
3.5. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Poultry Antibiotic-Free Meat*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Swine Antibiotic-Free Meat
7.4. Bovine Antibiotic-Free Meat
7.5. Ovine Antibiotic-Free Meat
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Processed Antibiotic-Free Meat *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Fresh Antibiotic-Free Meat
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Offline*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Online
10. By End-User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
10.2. Households*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Food Service Provider
10.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Cargill Inc.
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Tyson Foods, Inc.
13.3. JBS S.A.
13.4. Hormel Foods Corporation
13.5. American Foods Group, LLC
13.6. Koch Foods, Inc.
13.7. Smithfield Foods, Inc.
13.8. National Beef Packing Company, LLC
13.9. Perdue Farms Inc.
13.10. Allanasons Private Ltd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Antibiotic-Free Meat Market reached US$ 134.3 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 292 billion by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 10.2% during the forecast period 2023-2030.
Antibiotic usage in animals has been authorized by the FDA. Over the past few years, this usage of antibiotics has steadily increased, leading to the development of germs that are resistant to them in animals. In the US, around 80% of antibiotics are only used on animals, according to an FDA assessment. Responsible use of antibiotics is necessary by farmers to hasten the growth of their livestock. Antimicrobial resistance is needed to prevent disease in animals kept in unhygienic circumstances.
Antimicrobial resistance is preferred by farmers to their livestock, which also causes the emergence of antibiotic-resistant microorganisms. Antibiotic effectiveness in humans is lowered by drug-resistant microorganisms. The antibiotic-free meat market demand is a result of consumers' increased awareness of antibiotic residue free drugs and antibiotic-free production by the animals raised without antibiotics (RSW).
Market Dynamics
Increasing Health Consciousness among Consumers is Driving the Market Growth.
The main driver of the expansion of meat without antibiotics is the growing consumer knowledge of the negative consequences of food containing synthetic chemicals. When people eat the conventional meat from those animals, the chemicals and pesticides used to produce the animals cause fatal illnesses including cancer in humans.
As the customers favour antibiotic-free meat as a superior alternative to conventional beef products. Due to its expensive production processes and agricultural methods, meat produced without the use of antibiotics costs approximately twice as much as meat produced with them. The expansion of antibiotic-free meat market in developing nations has gained momentum owing to the rise in purchasing power brought on by the rise in disposable income.
Increasing R&D Activities by the Key Players in the Market is Driving the Antibiotic-Free Meat Market.
The important development in the market for antibiotic-free beef is new research and development initiatives. To diversify their product offerings, major businesses that compete in the antibiotic-free market are constantly advancing technology and business practises and adopting alternative disease prevention measures by conducting vaccination programs.
For instance, the U.S. restaurant company and cheesecake distributor The Cheesecake Factory will start using "No Antibiotics Ever" meat on beef and pig in June 2022. Additionally, in June 2021, Wendy's, an American holding company for the big fast food chain, changed its antibiotic usage policy, pledging to stop regularly using medically necessary antibiotics in its supply chains for beef, pork, and poultry in the U.S. and Canada by 2030.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with pricing dynamics (including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), demand-supply spectrum (shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), government initiatives (initiatives to revive market, sector or industry by government bodies) and manufacturers strategic initiatives (what manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global antibiotic-free meat market is segmented based on product type, form, distribution channel, end-user, and region.
In the Global Market of Antibiotic-Free Meat, the Fresh Meat Segment Holds the Largest Market Share.
The global antibiotic-free meat market has been segmented by form into fresh antibiotic-free meat, processed antibiotic-free meat. The fresh antibiotic-free meat segment held the largest antibiotic-free meat market share of 52.3% in 2022 in the antibiotic-free meat market analysis report.
The antibiotic-free meat market demand over the past several years has been accelerated by the rising production and consumption of fresh meat products in developed and developing nations. Global meat consumption has climbed by 58% over the past 20 years, according to a research by the Organisation for Economic Co-operation and Development, as a result of population expansion and rising disposable income in developing nations.
In addition, it is anticipated that throughout the course of the forecast period, rising consumer demand for prebiotics in animal production, probiotics in animal production, and wholesome food products is estimated to drive the market expansion. Antibiotic-free meat market trends includes the growing global urbanization and cold chain growth, along with the rising consumption of fresh meat due to its many health benefits.
Geographical Analysis
The Asia-Pacific Held the Largest Share in Antibiotic-Free Meat Market.
The global antibiotic-free meat market is segmented into five parts of the world based on geography: North America, South America, Europe, Asia Pacific, the Middle East, and Africa. The Asia-Pacific antibiotic-free meat market held the largest market share of 42.6% in 2022 in the antibiotic-free meat market analysis.
The growth in the region is obtained as a result of increased urbanization, westernization, the growth and expansion of the organic meat products business, changing lifestyles, and more personal disposable income. Rising farmer’s knowledge of the withdrawl periods for antibiotics and health advantages of meat products devoid of antibiotics will open up profitable and rewarding market expansion prospects.
In 2019, the Indian government recommended banning the antibiotic "colistin," which is often used in the country's livestock and poultry industries. To address the problem of anti-microbial resistance, the regulatory action was taken to ensure the cautious use of anti-microbial agents in people and animals. Thus, it is anticipated that over the forecast period, the market for antibiotic-free meat in the region will increase as a result of rising concerns about food safety and the ensuing demand for high-quality meat.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Cargill Inc., Tyson Foods, Inc., JBS S.A., Hormel Foods Corporation, American Foods Group, LLC, Koch Foods, Inc., Smithfield Foods, Inc., National Beef Packing Company, LLC, Perdue Farms Inc., and Allanasons Private Ltd.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
The unprecedented COVID-19 pandemic in 2020 had a profound effect on the antibiotic-free industry. Covid-19 has had a considerable impact on the phases of the global meat supply chain that involve meat production, processing, distribution, and consumption as a result of lockdowns and restrictions imposed by various governments.
Additionally, meat processing and packaging facilities have been impacted by physical separation regulations and a labor shortage. Distribution of meat was greatly impacted by the transportation laws that were prohibited because of lockdowns. The distribution of meat and the supply chain were also impacted by the production of meat being limited.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global antibiotic-free meat market segmentation based on product type, form, distribution channel, end-user, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of antibiotic-free meat market-level with all segments.
• The PDF report consists of cogently put-together market analysis after exhaustive qualitative interviews and in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of key products of all the major market players.
The global antibiotic-free meat market report would provide approximately 93 tables, 109 figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product Type
3.2. Market Snippet, by Form
3.3. Market Snippet, by Distribution Channel
3.4. Market Snippet, by End-User
3.5. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Poultry Antibiotic-Free Meat*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Swine Antibiotic-Free Meat
7.4. Bovine Antibiotic-Free Meat
7.5. Ovine Antibiotic-Free Meat
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Processed Antibiotic-Free Meat *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Fresh Antibiotic-Free Meat
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Offline*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Online
10. By End-User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
10.2. Households*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Food Service Provider
10.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Cargill Inc.
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Tyson Foods, Inc.
13.3. JBS S.A.
13.4. Hormel Foods Corporation
13.5. American Foods Group, LLC
13.6. Koch Foods, Inc.
13.7. Smithfield Foods, Inc.
13.8. National Beef Packing Company, LLC
13.9. Perdue Farms Inc.
13.10. Allanasons Private Ltd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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2024/11/21 10:26

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