マレーシアのスイート・スプレッドSweet Spreads in Malaysia 2024年のマレーシアにおけるスイートスプレッドの小売販売額は減少すると予想される。原材料(生ハチミツ、フレッシュフルーツ、ココアを含む)、包装、輸送の値上げにより、前年より緩やかではあるが、すべての... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2024年のマレーシアにおけるスイートスプレッドの小売販売額は減少すると予想される。原材料(生ハチミツ、フレッシュフルーツ、ココアを含む)、包装、輸送の値上げにより、前年より緩やかではあるが、すべてのスイートスプレッドの販売単価は伸び続けている。このため、節約志向の消費者の間でスイートスプレッドへの支出意欲が減退している。消費者は退職後の貯蓄を取り崩し、主に必要不可欠な製品への支出に充てている。ユーロモニター・インターナショナルのマレーシアのスイートスプレッドレポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供する。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示している:製品カバレッジ:チョコレートスプレッド、蜂蜜、ジャム&プレザーブ、ナッツ&シードベースのスプレッド。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* スウィートスプレッド市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sweet Spreads in MalaysiaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables SWEET SPREADS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Retail volume growth decelerates as consumers spend less on sweet spreads in 2024 Consumers switch to affordable options and spend cautiously in 2024 Private label underperforms in retail channels in 2024 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Consumers are likely to trade down to less expensive brands over the forecast period Shrinkflation is likely to be adopted by players over the forecast period Nut and seed based spreads is anticipated to see retail value decline over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Jams and Preserves by Leading Flavours: Rankings 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sweet Spreads: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sweet Spreads: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sweet Spreads by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2024-2029 COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Cooking ingredients and meals in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for cooking ingredients and meals? MARKET DATA Table 13 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail value sales of sweet spreads are expected to decline in Malaysia in 2024. The unit selling price has continued to grow for all sweet spreads, albeit more slowly than in the previous year, due to price hikes for raw materials (including raw honey, fresh fruits, and cocoa), packaging and transportation. This has served to dampen willingness to spend on sweet spreads amongst budget conscious consumers. Consumers have been withdrawing retirement savings, mainly for spending on essential produ... Euromonitor International's Sweet Spreads in Malaysia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Chocolate Spreads, Honey, Jams and Preserves, Nut and Seed Based Spreads. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sweet Spreads market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSweet Spreads in MalaysiaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables SWEET SPREADS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Retail volume growth decelerates as consumers spend less on sweet spreads in 2024 Consumers switch to affordable options and spend cautiously in 2024 Private label underperforms in retail channels in 2024 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Consumers are likely to trade down to less expensive brands over the forecast period Shrinkflation is likely to be adopted by players over the forecast period Nut and seed based spreads is anticipated to see retail value decline over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Jams and Preserves by Leading Flavours: Rankings 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sweet Spreads: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sweet Spreads: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sweet Spreads by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2024-2029 COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Cooking ingredients and meals in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for cooking ingredients and meals? MARKET DATA Table 13 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の食材と食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/19 10:26 155.94 円 162.31 円 199.02 円 |