北マケドニアのスイート・スプレッドSweet Spreads in North Macedonia 北マケドニアのスイートスプレッドは、2024年には現在の金額ベースで力強い成長を記録する見通しである。しかし、これは主に、依然として高まるインフレ圧力を相殺するために課される値上げによるものであり、小... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー北マケドニアのスイートスプレッドは、2024年には現在の金額ベースで力強い成長を記録する見通しである。しかし、これは主に、依然として高まるインフレ圧力を相殺するために課される値上げによるものであり、小売販売量は2年連続で縮小する見込みである。これらの製品の非必需品的な性質を考えると、需要の落ち込みは、多くの人々が昨年末の生活費の劇的な高騰の後、消費習慣において慎重な姿勢を保っているという事実によって部分的に説明される。ユーロモニターインターナショナルの北マケドニアのスイートスプレッドレポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供する。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示している:製品カバレッジ:チョコレートスプレッド、蜂蜜、ジャム&プレザーブ、ナッツ&シードベースのスプレッド。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* スウィートスプレッド市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sweet Spreads in North MacedoniaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables SWEET SPREADS IN NORTH MACEDONIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Increased budget-consciousness and health concerns depress demand Nut and seed based spreads shows the most resilient performance Nut and seed based spreads and chocolate spreads witness several new launches PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand for jams and preserves and chocolate spreads will continue to fall Nut and seed based spreads set to remain the best performing category Further distribution gains expected for e-commerce in sweet spreads CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Sweet Spreads: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Sweet Spreads: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Sweet Spreads by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2024-2029 COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN NORTH MACEDONIA EXECUTIVE SUMMARY Cooking ingredients and meals in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for cooking ingredients and meals? MARKET DATA Table 12 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2019-2024 Table 13 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2019-2024 Table 14 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 15 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 16 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2020-2024 Table 17 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2021-2024 Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 19 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2019-2024 Table 20 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySweet spreads in North Macedonia is poised to register robust growth in current value terms in 2024. However, this is mainly due to price hikes imposed to offset still-elevated inflationary pressures, as retail volume sales are set to contract for the second year in a row. Given the non-essential nature of these products, falling demand is partly explained by the fact that many people remain cautious in their spending habits following the dramatic surge in the cost of living towards the end of t... Euromonitor International's Sweet Spreads in North Macedonia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Chocolate Spreads, Honey, Jams and Preserves, Nut and Seed Based Spreads. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sweet Spreads market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSweet Spreads in North MacedoniaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables SWEET SPREADS IN NORTH MACEDONIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Increased budget-consciousness and health concerns depress demand Nut and seed based spreads shows the most resilient performance Nut and seed based spreads and chocolate spreads witness several new launches PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand for jams and preserves and chocolate spreads will continue to fall Nut and seed based spreads set to remain the best performing category Further distribution gains expected for e-commerce in sweet spreads CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Sweet Spreads: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Sweet Spreads: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Sweet Spreads by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2024-2029 COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN NORTH MACEDONIA EXECUTIVE SUMMARY Cooking ingredients and meals in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for cooking ingredients and meals? MARKET DATA Table 12 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2019-2024 Table 13 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2019-2024 Table 14 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 15 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 16 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2020-2024 Table 17 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2021-2024 Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 19 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2019-2024 Table 20 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の食材と食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|