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EVワイヤレス給電の世界市場 - 2023-2030


Global EV Wireless Power Transfer Market - 2023-2030

市場概要 EVワイヤレス給電の世界市場は、2022年に1,630万米ドルに達し、2023~2030年の予測期間中に97.1%のCAGRで成長し、2030年には37億1,870万米ドルに達すると予測されている。 スマートグリッドシステムは... もっと見る

 

 

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2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
EVワイヤレス給電の世界市場は、2022年に1,630万米ドルに達し、2023~2030年の予測期間中に97.1%のCAGRで成長し、2030年には37億1,870万米ドルに達すると予測されている。
スマートグリッドシステムは、グリッドとEVの間で双方向のエネルギーフローを可能にするために、ワイヤレス電力伝送技術を利用する可能性がある。この統合により、EVはワイヤレスで充電できるだけでなく、需要が最も高いときに余分なエネルギーをグリッドに放電することもできる。ワイヤレス充電は、双方向のエネルギー・フローを促進し、エネルギー効率とシステムの安定性を高めるため、電力会社や系統運用者にとって望ましい選択肢である。
商用セグメントは市場の2/3以上のシェアを占めており、車両を管理したり物流を行う商用エンドユーザーは、業務効率の改善に頻繁に関心を寄せている。充電コードを手動で抜き差しする代わりにワイヤレス充電を使えば、時間と労力を節約できる。商業エンドユーザーは、この簡素化された充電手順の支援により、生産性を向上させ、ダウンタイムを減らすことができるかもしれない。
市場ダイナミクス
エネルギーを効率的に使用する代替燃料へのニーズの高まり
ディーゼルやガソリンを製造するための重油の採掘と加工は、自動車の主な点火源となっている。過去30年間にわたる原油価格の高騰の結果、中低所得者層にとっては、旅行費用が法外に高くなっている。原油価格の上昇に伴い、個人がエネルギー効率の良い代替手段を選択した結果、1マイルあたりの全体的なコストは低下した。燃料自動車とは対照的に、これは電気自動車の需要を刺激し、電気自動車充電システムの市場成長を増加させると予想される。
フランス外務・国際開発省によると、電気自動車の市場トップ3は米国、欧州、日本である。欧州では2012年同期に15,503台の電気自動車が販売されたのに比べ、2013年上半期には18,939台の電気自動車が販売された。同年、米国では3万台の電気自動車が販売されたのに対し、日本ではわずか6,000台だった。オランダ政府は、2015年までに2万基の普通充電器と100基の急速充電器を設置し、デマンド充電や大型バッテリーの必要性といった充電関連の課題を解決する方針だ。その結果、これらの地域で電気自動車の需要が増加するにつれて、電気自動車充電システム市場は成長すると予測される。
最新技術の開発促進と急速な普及
商用アプリケーションにおけるEVワイヤレス充電の成長は、効率の向上、電力転送速度の改善、安全機能の改善など、ワイヤレス電力転送技術の継続的な開発によって後押しされている。効率的で効果的な充電ソリューションを求めている業務用エンドユーザーは、充電時間の短縮、航続距離の拡大、信頼性の向上など、より新しい技術に興味を持つでしょう。
EVワイヤレス給電が迅速に採用されるためには、効果的な充電インフラが構築されなければならない。企業やインフラ・プロバイダーは、駐車場、バス停、配送拠点などの公共スペースにワイヤレス充電プレートやパッドを設置することに投資している。商用エンドユーザーは、強力で信頼できる充電インフラがあることで、この技術の利用を促される。最新技術の開発と急速な採用の増加は、EVワイヤレス給電市場の機会を押し上げる。
市場拡大を阻むインフラの不足
インフラの不足は、ワイヤレス給電対応の充電ステーションの不足につながる。その結果、電気自動車は充電の選択肢が限られ、ワイヤレス充電が実用的でなく、利用しにくくなる。充電インフラの制約により、購入希望者がワイヤレス充電対応電気自動車の購入を躊躇し、市場の成長が制限される可能性がある。
標準化されたインフラがないため、市場の分裂や互換性の問題が生じる可能性がある。異なるメーカーが独自の技術を使用したり、互換性のない充電方式を採用したりすることで、混乱や相互運用性が妨げられる。標準化が進んでいないため、顧客は最適なワイヤレス充電オプションを選択することが難しく、充電インフラ・プロバイダーの投資意欲をそぎ、市場発展を阻害する可能性もある。
COVID-19 影響分析
COVID-19が世界のサプライチェーンに与えた影響により、EV用ワイヤレス給電機器と部品の製造と入手が困難になった。製造施設の閉鎖や操業縮小の結果、ワイヤレス充電システムの生産と納入が遅れた。そのため、ワイヤレス充電インフラの整備が遅れ、市場拡大に悪影響を及ぼした。
パンデミックは、電気自動車販売を含む自動車産業にも影響を与えた。旅行制限、戸締まり、景気後退の結果、電気自動車の需要が減少した。EVの走行が減少したため、EVワイヤレス給電を含むワイヤレス充電インフラのニーズが減少した。
セグメント分析
世界のEVワイヤレス給電市場は、技術、給電範囲、エンドユーザー、用途、地域によって区分される。
商業用と住宅用の両方でIPT(非接触給電)オプションの需要が増加
誘導給電(IPT)セグメントは、世界のEVワイヤレス給電市場で49.9%以上のシェアを占めている。電気自動車の充電において、誘導電力伝送(IPT)は高い容易性を提供する。物理的な接続や手動でのプラグ接続が不要になり、充電が簡単で便利になる。IPTのユーザーは、充電プレートやパッドの上に車を置くだけで、すぐに充電を開始することができる。この手軽さという要素は、ユーザー体験全体を向上させ、ワイヤレス充電技術の利用を促進する。
さらに、IPTシステムは安全性を考慮して開発された。安全で信頼性の高い充電を保証するため、異物識別、温度監視、故障防止システムなどの機能を備えている。物理的なコネクターやワイヤーをなくすことで、誘導電力伝送は充電システムの信頼性を高め、損傷の可能性を低くする。産業用と家庭用の両方のエンドユーザーが、こうした安全性と耐久性に惹かれている。
地理的分析
自動車産業で成長する欧州の発展技術
欧州は、ドイツ、英国、イタリア、フランスで見られる自動車産業、特にEV産業の技術進歩が主な原動力となっている。新しい研究施設の建設や完成品を使用するビジネスへの投資率が高まっていることも、地域市場の拡大に寄与している可能性がある。また、これらの地域では、低燃費の自動車に対する需要が、個人用、ビジネス用ともに高まっている。これがEVの需要を高め、無線技術のさらなる研究に拍車をかけるかもしれない。
さらに、欧州でワイヤレスEV充電システムが広く採用されている主な理由は、同大陸で電気自動車の人気が高まっていること、同大陸全域で数多くのワイヤレスEV充電技術パイロット・プロジェクトが実施されていること、ワイヤレスEV充電技術の実行可能性を評価する政府の取り組みがあることである。電気自動車に関連する航続距離不安を軽減するため、欧州の電気モビリティ関係者は、走行中に電気自動車を充電できる持続可能な道路交通インフラを開発する新しいプロジェクトを開始している。
さらに、欧州代替燃料観測所(EAFO)は、欧州連合(EU)がより持続可能な未来に向けた重要な一歩を踏み出したと発表した。EUは現在、加盟27カ国全体で50万カ所以上の電気自動車充電ステーションを無料で提供している。ガイドの役割を果たす代替燃料インフラ規則(AFIR)は、EUが政府や企業の要求に応えるための継続的なコミットメントを果たすのに役立つ。AFIRは、バッテリー電気自動車(BEV)やその他の代替推進技術の普及を奨励している。
競争状況
世界の主要企業には、WiTricity Corporation、Qualcomm Halo、Plugless (Evatran Group)、Momentum Dynamics Corporation、Bombardier Primove、Hella Aglaia Mobile Vision GmbH、HEVO Inc.、Electreon Wireless、Groupe Renault、BMW GROUPなどがあります。
レポートを購入する理由
- 世界のEVワイヤレス給電市場を、技術、給電範囲、エンドユーザー、用途、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- EVワイヤレス給電市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要技術からなるエクセルで利用可能な技術マッピング。
世界のEVワイヤレス給電市場レポートは、約69の表、65の図、181ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Technology
3.2. Snippet by Power Transfer Range
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Demand for Electric Vehicles
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Slow charging is restricting the market growth
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Expanding research on upcoming wireless technology developments
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Technology
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
7.2. Inductive Power Transfer (IPT)*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Resonant Inductive Power Transfer (RIPT)
7.4. Capacitive Power Transfer (CPT)
8. By Power Transfer Range
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Power Transfer Range
8.2. 3 to 11 kW*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. 11 kW to 50 kW
8.4. Above 50 kW
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Residential*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Commercial Vehicles*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Passenger Vehicles
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. WiTricity Corporation*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Technology Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Recent Developments
13.2. Qualcomm Halo
13.3. Plugless (Evatran Group)
13.4. Momentum Dynamics Corporation
13.5. Bombardier Primove
13.6. Hella Aglaia Mobile Vision GmbH
13.7. HEVO Inc.
13.8. Electreon Wireless
13.9. Groupe Renault
13.10. BMW Group
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global EV Wireless Power Transfer Market reached US$ 16.3 million in 2022 and is expected to reach US$ 3,718.7 million by 2030, growing with a CAGR of 97.1% during the forecast period 2023-2030.
Smart grid systems may utilize wireless power transfer technologies to enable two-way energy flow between the grid and EVs. Because of this integration, EVs could not only charge wirelessly but can also discharge extra energy back into the grid when demand is at its highest. Wireless charging is a desirable alternative for utilities and grid operators because of the bidirectional energy flow that it facilitates, which increases energy efficiency and system stability.
The commercial segment holds more than 2/3rd share in the market and commercial End-User who manage vehicles or operate in logistics are frequently concerned with improving operational effectiveness. It saves time and effort to use wireless charging instead of manually plugging and unplugging charging cords. Commercial End-Users may be able to increase productivity and decrease downtime with the aid of this simplified charging procedure.
Market Dynamics
An Increase In The Need For Fuel Alternatives That Use Energy Efficiently
The mining and processing of fuel oil to create diesel and petrol serve as the main ignition source for vehicles. Travel has become prohibitively expensive for low- and middle-class customers as a result of the worrisome rise in oil prices over the past three decades. The overall cost per mile has decreased as a result of individuals choosing energy-efficient alternatives as a result of rising oil prices. In contrast to fuel-powered cars, this is expected to stimulate demand for electric vehicles, increasing the market growth for electric vehicle charging systems.
U.S., Europe, and Japan are the top three markets for electric vehicles, according to the French Ministry of Foreign Affairs and International Development. In comparison to the same period in 2012, when 15,503 electric vehicles were sold in Europe, 18,939 electric vehicles were sold in the first half of 2013. In the same year, 30,000 electric vehicles were sold in the U.S. as opposed to only 6,000 in Japan. By 2015, the Dutch government intends to create 20,000 regular chargers and 100 rapid chargers to solve charging-related challenges such as demand charging and the need for bigger batteries. As a consequence, as the demand for electric vehicles increases in these regions, the market for electric vehicle charging systems is predicted to grow.
Increased Development And Rapid Adoption Of The Most Recent Technology
The growth of EV wireless charging in commercial applications is being fueled by ongoing developments in wireless power transfer technology, such as increased efficiency, better power transfer rates, and improved safety features. Commercial end customers looking for efficient and effective charging solutions will find newer technologies interesting since they provide faster charge times, greater range possibilities, and increased dependability.
For EV wireless power transfer to be quickly adopted, an effective charging infrastructure must be created. Businesses and infrastructure providers are investing in the installation of wireless charging plates and pads in public spaces including parking lots, bus stops, and delivery hubs. Commercial end customers are encouraged to use the technology by the presence of a strong and dependable charging infrastructure. The Increased development and rapid adoption of the most recent technology boost the opportunities for the EV wireless power transfer market.
Insufficient Infrastructure To Impede Market Expansion
Lack of infrastructure contributes to a shortage of wireless power transfer-enabled charging stations. As a result of this, electric vehicles have limited options for charging, which makes wireless charging less practical and less accessible. The constrained charging infrastructure may deter prospective buyers from purchasing wireless charging-capable electric vehicles, restricting the market growth.
The absence of standardized infrastructure may lead to market division and compatibility problems. Confusion and interoperability are hampered by different manufacturers' use of proprietary technology or incompatible charging schemes. Customers find it difficult to select the best wireless charging option owing to the lack of standardization, which may also discourage investment from charging infrastructure providers and impede market development.
COVID-19 Impact Analysis
The manufacture and accessibility of EV wireless power transfer equipment and components were impacted by the Covid 19 effects on the world's supply chains. Wireless charging system production and delivery were delayed as a result of the closure or curtailed operations of manufacturing facilities. The development of wireless charging infrastructure was thus delayed, which had an adverse effect on market expansion.
The pandemic had an impact on the automotive industry, which included the sales of electric vehicles. The demand for electric vehicles decreased as a result of travel restrictions, lockdowns, and economic downturns. With fewer EVs on the road, there was a reduction in the need for wireless charging infrastructure, including EV wireless power transfer.
Segment Analysis
The global EV wireless power transfer market is segmented based on technology, power transfer range, end-user, application and region.
Rising Demand For Inductive Power Transfer (IPT) Option For Both Commercial and Residential
The Inductive Power Transfer (IPT) segment holds more than 49.9% share of the global EV wireless power transfer market. For charging electric vehicles, inductive power transfer (IPT) offers a high level of ease. Physical connections and manual plugging are no longer required, making charging simple and convenient. Users of IPT may simply position their vehicles on a charging plate or pad to start charging immediately. This element of ease improves the entire user experience and promotes the usage of wireless charging technologies.
Furthermore, IPT systems were developed with safety in consideration. To ensure secure and dependable charging, they have features like foreign object identification, temperature monitoring, and fault prevention systems. By doing away with physical connectors and wires, inductive power transfer increases the charging system's reliability and lowers the chance of damage. Both industrial and residential end-users are drawn to these safety and durability qualities.
Geographical Analysis
Europe's Growing Developing Technologies In The Automotive Industry
Europe is primarily driven by the technology advancements in the automotive and, particularly, the EV industries, that are being seen in Germany, the UK, Italy, and France. Growing investment rates in the construction of new research facilities and businesses that use finished goods may contribute to regional market expansion. The areas are also seeing strong demand for fuel-efficient vehicles, both for personal use and in the business sector. This might help to enhance demand for EVs and spur additional research into wireless technology.
Furthermore, the extensive adoption of wireless EV charging systems in Europe is primarily owing to the rising popularity of electric vehicles in the continent, the implementation of numerous wireless EV charging technology pilot projects across the continent, and government initiatives to evaluate the viability of wireless EV charging technology. In an effort to lessen range anxiety related to electric vehicles, electric mobility players in Europe are starting new projects to develop a sustainable road transport infrastructure that can charge electric vehicles while they are in motion.
Additionally, The European Alternative Fuels Observatory (EAFO) is excited to announce an important step in the European Union's journey towards a more sustainable future, according to the organization. Across all 27 member states, the EU nowadays proudly has more than 500,000 free electric vehicle charging stations. The Alternative Fuel Infrastructure Regulation (AFIR), which serves as a guide, helps the European Union fulfill its ongoing commitment to comply with government and business demands. It encourages the widespread use of battery electric vehicles (BEVs) and other alternative propulsion technologies.
Competitive Landscape
The major global players include WiTricity Corporation, Qualcomm Halo, Plugless (Evatran Group), Momentum Dynamics Corporation, Bombardier Primove, Hella Aglaia Mobile Vision GmbH, HEVO Inc., Electreon Wireless, Groupe Renault and BMW GROUP.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global EV wireless power transfer market segmentation based on technology, power transfer range, end-user, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of EV wireless power transfer market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Technology mapping available as excel consisting of key technologies of all the major players.
The global EV wireless power transfer market report would provide approximately 69 tables, 65 figures and 181 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Technology
3.2. Snippet by Power Transfer Range
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Demand for Electric Vehicles
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Slow charging is restricting the market growth
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Expanding research on upcoming wireless technology developments
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Technology
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
7.2. Inductive Power Transfer (IPT)*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Resonant Inductive Power Transfer (RIPT)
7.4. Capacitive Power Transfer (CPT)
8. By Power Transfer Range
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Power Transfer Range
8.2. 3 to 11 kW*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. 11 kW to 50 kW
8.4. Above 50 kW
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Residential*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Commercial Vehicles*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Passenger Vehicles
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Power Transfer Range
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. WiTricity Corporation*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Technology Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Recent Developments
13.2. Qualcomm Halo
13.3. Plugless (Evatran Group)
13.4. Momentum Dynamics Corporation
13.5. Bombardier Primove
13.6. Hella Aglaia Mobile Vision GmbH
13.7. HEVO Inc.
13.8. Electreon Wireless
13.9. Groupe Renault
13.10. BMW Group
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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2024/07/02 10:26

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