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米ぬか誘導体の世界市場 - 2023-2030


Global Rice Bran Derivatives Market - 2023-2030

概要 米ぬか誘導体の世界市場は2022年に67億米ドルに達し、2023年から2030年までの年平均成長率は6.7%で、2030年には112億米ドルに達すると予想されている。 米ぬか誘導体の世界市場は、長年にわたって大きな成... もっと見る

 

 

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2023年10月11日 US$4,350
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サマリー

概要
米ぬか誘導体の世界市場は2022年に67億米ドルに達し、2023年から2030年までの年平均成長率は6.7%で、2030年には112億米ドルに達すると予想されている。
米ぬか誘導体の世界市場は、長年にわたって大きな成長と変貌を遂げてきた。米ぬか誘導体の需要は、商業および養鶏産業の両方で増加しており、米ぬか油は人間のコレステロール値を下げるのに役立つため、多目的な調理に大いに利用されている。また、米ぬかは消化器系の健康増進に役立つため、飼料サプリメントとしても使用されています。したがって、このような要因が世界の米ぬか誘導体市場を牽引しています。
さらに、より多くの消費者を惹きつけるために、多くの製造会社が革新的な強化製品を製造している。例えば、カーギル社はビタミンA、D、Eを強化したジェミニ食用油を製造している。したがって、このような製品は米ぬか誘導体の使用量を増やすのに役立つ。
米ぬか油セグメントは市場シェアの半分以上を占めている。同様に、アジア太平洋地域は米ぬか誘導体市場を支配しており、1/3以上の最大市場シェアを獲得している。オーストラリアは依然として最大の消費国である。このため、米ぬか誘導体の採用率が高まる可能性がある。
ダイナミクス
飼料サプリメントとしての米ぬかミールの使用増加
養鶏業界は米ぬかミールを動物飼料に採用している。例えば、Kerry社の報告によると、米国のペット用サプリメント市場は2021年に6億9,500万米ドルであった。十分な量のビタミンB、タンパク質を供給し、腸の健康を維持するため、非常に採用されている。それは動物の全体的な健康を改善するのに役立ちます。これらの要因の結果として、飼料サプリメントとして米ぬかミールの需要があります。
さらに、より多くの消費者を惹きつけるために、多くの製造会社が高品質で革新的な製品を製造している。例えば、Midas Naturals Pvt. Ltd.は、飼料サプリメント(米タンパク質ミール)を製造している。これは、甘味料を作るために炭水化物を分離したときにできるベジタリアン用のタンパク質源である。有害な硫黄分やアフラトキシンは含まれていない。牛、家禽、水産飼料産業で広く使用されている。したがって、このような製品は市場の拡大に役立つ。
消費者の健康意識の高まり
従来の油に含まれる高濃度のコレステロールは、いくつかの悪影響をもたらしている。例えば、2023年の米国保健福祉省の報告書によると、米国では2021年に約695,000人が心臓病で死亡し、冠状動脈性心臓病により約375,476人が死亡した。
さらに、このような高い死亡率のため、消費者はLDLやコレステロール値を下げる効果がある米ぬか誘導体を採用している。また、酸化ストレスに対抗し、がんや心臓病などの慢性疾患のリスクを軽減する効果もある。グルテンフリーであるため、採用率の向上にも役立つ。
代替品の採用
多くの政府が輸出入に何らかの規制を課している。例えば、2023年7月、インド対外貿易総局は、牛、鶏、魚の飼料に多く使用される脱油米ぬか(DORB)の輸出を禁止した。この禁止措置により、脱油米ぬか(DORB)の価格は供給逼迫のため、ここ数週間で1トンあたり₹5,000から18,000~18,500に急騰した。
加えて、消費者は米ぬか由来製品から、より安価な従来製品へとシフトしている。大豆油、キャノーラ油、ヒマワリ油、アボカド油など、他の食用油が入手可能になったことも、米ぬか油の使用減少につながっており、米ぬか誘導体の世界市場に影響を与える可能性がある。
セグメント分析
米ぬか誘導体の世界市場は、タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、用途、地域によって区分される。
高品質油への需要の増加
米ぬか油セグメントは世界の米ぬか誘導体市場で最大のシェアを占めている。米ぬか油は高い発煙点を提供するため、汎用性の高い食用油として使用されている。また、コレステロール値を下げ、酸化ストレスを軽減し、フリーラジカルによるダメージから細胞を保護する働きもある。したがって、このような要素は、採用率を高めるのに役立つ。
さらに、多くの製造企業が、より多くの消費者を引き付けるために、高品質の革新的な製品を発売している。例えば、2020年6月、Ghodawat Consumer Products LLPは、高品質の食用油製品であるSTAR Rice Bran Oilを発売した。これは、チャフ(籾殻)と呼ばれる米の硬い外側の玄米層を抽出し、高度に近代化されたクリーンな製造環境で232℃(450°F)の温度で処理することによって製造される。
地理的浸透
政府の取り組みとCHD罹患率の増加
世界の米ぬか誘導体市場では、アジア太平洋地域が圧倒的な強さを誇っている。2022年9月にヘルステック企業Healthiansが実施した調査によると、インド人の10人に6人が悪玉コレステロールの異常値を持っていることが明らかになった。血中コレステロール値を下げ、消化器系の健康を改善するため、消費者は米ぬか誘導体を普段の食事に取り入れている。
さらに、この地域の政府は、より多くの消費者がアクセスできるように、いくつかの製品を発売した。例えば、2021年6月、インド政府は強化米ぬか油NAFEDを発売した。この取り組みは、Nafedブランドの高品質米ぬか油を簡単に入手できるようにするもので、国産油製造業に弾みをつけ、輸入食用油への依存を減らすことにもなる。このような取り組みは、この地域の市場拡大に役立つだろう。
さらに、コレステロール値の高さは、いくつかの健康被害につながっており、米ぬか誘導体はコレステロール値を下げる効果があるため、米ぬか誘導体の採用を増やすのに役立っている。例えば、2023年のオーストラリア保健福祉研究所の報告によると、オーストラリアでは2021年に17,300人が冠動脈性心臓病で死亡している。したがって、この地域の市場拡大につながる可能性がある。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Riceland Foods、BCL Industries Limited、Midas Naturals、Agrotech International Limited、RiceBran Technologies、Golden Grain Enterprise Company Limited、Kasisuri Co.Ltd.、Cargill, Incorporated、Ghodawat Consumer Ltd.、Ricela Health Foods Ltd.などが含まれる。
COVID-19 影響分析
パンデミックは、米ぬか派生物市場を含む世界中の産業にかつてない難題をもたらした。多くの国の政府が封鎖措置を講じ、多くの製造会社が一部操業を停止しているため、市場における製品の入手可能性が低下している。
タイプ別
- 米ぬかオイル
- 米ぬかミール
- 米ぬかワックス
- 米ぬかタンパク質
- 米ぬか繊維
- その他
流通チャネル別
- 直営店
- Eコマース
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
エンドユーザー別
- 産業
- 小売
用途別
- 食品・飲料
- 飼料
- 化粧品・パーソナルケア
- バイオ燃料
- 医薬品・栄養補助食品
- その他
地域別
- 北米
o 米国
カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2021年9月、Gemini Edibles & Fats India社はFreedom Physically Refined Rice Bran Oilの5リットル瓶を発売した。同社はまた、ソーシャル、デジタル、電子、印刷の各プラットフォームで、米ぬか油を使うことの健康上の利点を人々に知らせるため、「フリーダム米ぬか油は悪玉コレステロールと戦い、善玉コレステロールを増やす」というメッセージを掲げた新しいキャンペーンを開始した。
- 2023年2月、FMCG企業のMK Agrotech社は、マハラシュトラ州の高級食用油ブランドRisoを買収した。この買収により、MK Agrotechはマハラシュトラ市場におけるSunpureの存在感を強化し、この地域から2023-24年に120億インドルピーの売上を達成することを目指している。
レポートを購入する理由
- 米ぬか誘導体の世界市場をタイプ、流通チャネル、エンドユーザー、用途、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 米ぬか誘導体市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をまとめたPDFレポート。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
米ぬか誘導体の世界市場レポートは、約64の表、69の図、191ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Usage of Rice Bran Meal as Feed Supplements
4.1.1.2. Growing health awareness among consumers
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Adoption of Alternatives
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Rice Bran Oil *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Rice Bran Meal
7.4. Rice Bran Wax
7.5. Rice Bran Protein
7.6. Rice bran Fiber
7.7. Others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Company Stores*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. E-Commerce
8.4. Hypermarkets/Supermarkets
8.5. Specialty Stores
8.6. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Industrial*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Retailer
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Food & Beverages *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Animal Feed
10.4. Cosmetics & Personal Care
10.5. Biofuel
10.6. Pharmaceuticals & Nutraceuticals
10.7. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Riceland Foods*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. BCL Industries Limited
13.3. Midas Naturals
13.4. Agrotech International Limited
13.5. RiceBran Technologies
13.6. Golden Grain Enterprise Company Limited
13.7. Kasisuri Co., Ltd.
13.8. Cargill, Incorporated
13.9. GHODAWAT CONSUMER LTD.
13.10. Ricela Health Foods Ltd. LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Rice bran derivatives Market reached US$ 6.7 billion in 2022 and is expected to reach US$ 11.2 billion by 2030, growing with a CAGR of 6.7% from 2023 to 2030.
The global rice bran derivatives market has witnessed significant growth and transformations over the years, the demand for rice bran derivatives is increasing in both commercial and poultry industries, and rice bran oil is highly used in versatile cooking as it helps in reducing cholesterol levels in humans. Also, rice bran is used as a feed supplement as it helps in improving digestive health. Hence, such factors help in driving the global rice bran derivatives market.
Furthermore, many manufacturing companies are producing innovative fortified products in order to attract larger consumer bases. For instance, Cargill, Incorporated has produced Gemini cooking oil, which is fortified with Vitamins A, D, and E. It is highly used in versatile cooking. Hence such products can help increase the usage of rice bran derivatives.
The rice bran oil segment accounts for over half of the market share. Similarly, the Asia-Pacific dominates the rice bran derivatives market, capturing the largest market share of over 1/3rd. Australia remains the largest consumer as there are around 17,300 deaths caused due to CHD disease. This can lead to an increase in the adoption rate for rice bran derivatives.
Dynamics
Increase in Usage of Rice Bran Meal as Feed Supplements
The poultry industries are adopting these rice bran meals in animal feed formulations. For instance, according to Kerry company reports that the U.S. pet supplement market was 695 million US$ in 2021. They are highly being adopted as they provide sufficient amounts of vitamin B, protein and maintain gut health. It helps in improving the overall health of animals. As a result of these factors can demanded for rice bran meal as feed supplements.
Furthermore, many manufacturing companies are producing high-quality innovative products in order to attract larger consumer bases. For instance, Midas Naturals Pvt. Ltd., has produced a Feed supplement (Rice protein meal). It is a vegetarian protein source produced when carbohydrates are separated out to make sweeteners. It is free from harmful sulfur content as well as aflatoxins. It is widely used in cattle, poultry, and aqua feed industries. Hence such products can help in increasing the market.
Growing Health Awareness among the Consumers
The high levels of cholesterol in conventional oils are leading to several adverse effects. For instance, according to the U.S. Department of Health & Human Services report of 2023, in the United States about 695,000 people died from heart disease in 2021, and due to coronary heart disease around 375,476 people died in 2021.
Furthermore, due to such high death rates, consumers are adopting these rice bran derivatives as they help reduce LDL and cholesterol levels. It also helps combat oxidative stress and reduce the risk of chronic diseases, including cancer and heart disease. They are gluten-free, hence it can help in increasing the adoption rate.
Adopting Alternatives
Many governments have imposed some regulations on exports and imports. For instance, in July 2023, the Directorate General of Foreign Trade of India imposed a ban on exports of De-oiled rice bran(DORB) which is highly used in cattle, poultry, and fish feed. This ban led to an increase in the prices of de-oiled rice bran (DORB) have increased sharply to ₹18,000-18,500 a tonne from ₹5,000 per tonne in the last few weeks due to supply tightness.
In addition, consumers are shifting from rice bran derivatives in towards conventional products as they are less expensive. The availability of other cooking oils, such as soyabean oil, canola oil, sunflower oil, avocado oil, and others has also led to a decline in the use of rice bran oil, which may affect the global market for rice bran derivatives.
Segment Analysis
The global rice bran derivatives market is segmented based on type, distribution channel, End-User, application and region.
Increase in Demand for High-quality Oils
The rice bran oil segment holds the maximum share in the global rice bran derivatives market. Rice bran oil is highly used as a versatile cooking oil as it offers a high smoke point. It also helps in lowering cholesterol levels, it also helps in reducing oxidative stress, and protects cells from damage caused by free radicals. Hence, such factors can help in increasing the adoption rate.
Furthermore, many manufacturing companies are launching high-quality innovative products in order to attract larger consumer bases. For instance, in June 2020, Ghodawat Consumer Products LLP launched STAR Rice Bran Oil. a high-quality edible oil product, It is made by extracting the hard-outer brown layer of rice called chaff (rice husk) and processed at a temperature of 232 °C (450 °F) in a highly modernized and clean manufacturing environment.
Geographical Penetration
Government Initiatives and Increasing the CHD Disease Rate
Asia-Pacific has been a dominant force in the global rice bran derivatives market. As the survey conducted by health-tech firm, Healthians on September 2022 reveals that six in 10 Indians have abnormal levels of bad cholesterol. As a result of this cholesterol affects to demanded consumers are adopting the rice bran derivatives in their regular diet as they help in decreasing blood cholesterol levels and improving digestive health.
Furthermore, the government in this region has launched some products in order to help larger consumer bases get access. For instance, in June 2021, the government of India launched NAFED a fortified rice bran oil, this initiative will provide easy access to Nafed branded high-quality rice bran oil, which will also give a boost to the indigenous oil manufacturing industry and reduce dependency on imported edible oils. Such an initiative can help in increasing the market in this region.
Additionally, the high cholesterol level has led to several health effects which helps in increasing the adoption of rice bran derivatives as they help lower cholesterol levels. For instance, according to the Australian Institute of Health and Welfare report of 2023, in 2021 in Australia 17,300 deaths were caused by coronary heart disease. Hence, it can led to an increase the market in this region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Riceland Foods, BCL Industries Limited, Midas Naturals, Agrotech International Limited, RiceBran Technologies, Golden Grain Enterprise Company Limited, Kasisuri Co., Ltd., Cargill, Incorporated, Ghodawat Consumer Ltd. and Ricela Health Foods Ltd.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has created unprecedented challenges for industries worldwide, including the rice bran derivatives market. Many countries' governments have imposed lockdowns due to which many manufacturing companies are partially shut down which has led to a decrease in the availability of products in the market.
By Type
• Rice Bran Oil
• Rice Bran Meal
• Rice Bran Wax
• Rice Bran Protein
• Rice bran Fiber
• Others
By Distribution Channel
• Company Stores
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By End-User
• Industrial
• Retail
By Application
• Food & Beverages
• Animal Feed
• Cosmetics & Personal Care
• Biofuel
• Pharmaceuticals & Nutraceuticals
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In September 2021, Gemini Edibles & Fats India launched a five-liter jar of Freedom Physically Refined Rice Bran oil. The company has also initiated a new campaign with the message Freedom Rice Bran Oil fights bad cholesterol and increases good cholesterol across social, digital, electronic, and print platforms to inform people about the health benefits of using rice bran oil.
• In February 2023, an FMCG company Mk Agrotech acquired Maharashtra-based premium edible oil brand Riso. With this acquisition, MK Agrotech aims to strengthen Sunpure’s presence in the Maharashtra market and achieve a revenue of 120 crore INR in 2023-24 from this region.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global rice bran derivatives market segmentation based on type, distribution channel, End-User, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of rice bran derivatives market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global rice bran derivatives market report would provide approximately 64 tables, 69 figures and 191 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Usage of Rice Bran Meal as Feed Supplements
4.1.1.2. Growing health awareness among consumers
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Adoption of Alternatives
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Rice Bran Oil *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Rice Bran Meal
7.4. Rice Bran Wax
7.5. Rice Bran Protein
7.6. Rice bran Fiber
7.7. Others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Company Stores*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. E-Commerce
8.4. Hypermarkets/Supermarkets
8.5. Specialty Stores
8.6. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Industrial*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Retailer
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Food & Beverages *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Animal Feed
10.4. Cosmetics & Personal Care
10.5. Biofuel
10.6. Pharmaceuticals & Nutraceuticals
10.7. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Riceland Foods*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. BCL Industries Limited
13.3. Midas Naturals
13.4. Agrotech International Limited
13.5. RiceBran Technologies
13.6. Golden Grain Enterprise Company Limited
13.7. Kasisuri Co., Ltd.
13.8. Cargill, Incorporated
13.9. GHODAWAT CONSUMER LTD.
13.10. Ricela Health Foods Ltd. LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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