ナッツミールの世界市場 - 2023-2030Global Nut Meals Market - 2023-2030 概要 世界のナッツミール市場は2022年に51億米ドルに達し、2023~2030年の予測期間中に年平均成長率5.7%で成長し、2030年には76億米ドルに達すると予測されている。 繊維質、タンパク質、ビタミン、抗酸化物質... もっと見る
サマリー概要世界のナッツミール市場は2022年に51億米ドルに達し、2023~2030年の予測期間中に年平均成長率5.7%で成長し、2030年には76億米ドルに達すると予測されている。 繊維質、タンパク質、ビタミン、抗酸化物質、その他の必須ミネラルの豊富な供給源であるナッツの健康上の利点が市場を牽引する主な要因である。さらに、パレオダイエットがナッツミールの人気を後押ししている。また、世界的な菜食主義者の人口拡大も市場に大きな影響を与えており、タンパク質、カルシウム、ビタミンB12の必要量を満たすという点で、魚や卵の代用品として広く認められている。比較的低脂肪で有益なオメガ3系脂肪など、糖尿病患者にやさしい特質を持つアーモンドは、最近、健康ナッツとして高い評価を得ている。 市場のプレーヤーは、さまざまな味と風味のフレーバー・ナッツを発表している。例えば、2022年11月、ブルーダイアモンド・アーモンドは、ブルーダイアモンド・ペパーミント・ココア・フレーバー・アーモンドとスニッカードゥードル・フレーバー・アーモンドの限定新商品を発売した。健康的な間食のトレンドにより、消費者は外出先でのスナックを選ぶようになっている。ナッツミールやフレーバー・ナッツは、その健康上の利点から、食事の代替品として最適である。ナッツの飽和脂肪酸は、心臓と脳によい栄養源である。最近では、消費者はビーガンや植物ベースの食品を選ぶようになっている。 2022年には北米が約41%のシェアを占める。全乳製品の代替品として、北米の市場プレーヤーはアーモンドミルクのようなナッツミルクを導入している。同地域の市場は、技術革新とヘルシーなコンビニエンス・フードの需要が牽引している。 ダイナミクス ナッツミールの製品需要が増加し市場拡大を牽引 ナッツミール市場は消費者需要の高まりにより拡大している。オーガニック・ナッツは原料の調達から始まり、オーガニック認証を受けた環境で栽培される。ナッツには人工的な成分や添加物、化学肥料の痕跡がまったくない。HBS Natural Choice、Tierra Farm、Sun Organic Farmは、有機ナッツとナッツミールを販売する数少ない企業である。ナッツには葉酸、食物繊維、タンパク質、その他の必須ミネラルが豊富に含まれているため、ナッツやナッツミールの需要が高まっている。 ナッツは良い栄養源であり、飽和脂肪酸で心臓と脳の健康をサポートする。さらに、糖尿病患者はインスリンレベルを安定に保つことができる。ナッツの多くには、オメガ3脂肪酸、ビタミンE、葉酸も含まれているため、ナッツは栄養の面でも、糖尿病患者にとって非常に優れた代替食品となる。さらに、パリンやヴィーガン食への関心が高まるにつれて、より多くの消費者が、他のプロティン豊富な肉や動物性食品をナッツミールに置き換えて、プロティン欲求を満たしている。 ナッツミールは様々な用途でより頻繁に使用されるようになり、消費者の嗜好も変化している。 消費者の嗜好が変化し、様々な用途でナッツミールが使用されるようになった結果、世界のナッツミール市場は拡大している。ナッツ類には幅広い種類の必須脂肪酸、炭水化物、ビタミン、アミノ酸が含まれている。多種多様なナッツ類は、ビタミンE、ビタミンB2、葉酸、繊維質、そして重要なミネラルであるスリムニウム、マグネシウム、カリウム、銅、ビタミンB群などを豊富に含んでいる。ナッツはローストすることで脂肪が大幅に減少するため、ローストしていない生の状態でなければ健康的とは言えない。 パレオダイエットの人気と焼き菓子のためのタンパク質が豊富な代替ベースへの需要の高まりにより、ナッツミール市場のトッププレーヤーの多くは、ナッツミールに投資している。ナッツミールの主な用途は、小麦粉の代替品として、あるいは小麦粉に混ぜて製パンや調理に使うことである。ナッツミールには、ナッツの風味と栄養価を製品に加える利点がある一方、粉末として様々なベースに容易に混合できるという利点もある。使用するナッツの種類と、特定の用途に必要とされる細かさのレベルによって、ナッツミールの粗さと食感が決まる。 高脂肪・高カロリーは高い肥満レベルを引き起こし、ナッツ・アレルギーの有病率は多くの人口で増加している。 ナッツ・ミールの世界市場は、多くの人口におけるナッツ・アレルギーの有病率の上昇や、肥満の原因となる高脂肪・高カロリーを含む多くの要因によって阻害されると予想される。アレルギーの引き金として最も頻度が高く、重篤な反応を引き起こす可能性があるのはピーナッツである。ごく少量であっても、ピーナッツに対する反応は予測不可能である。これは、免疫系がピーナッツに含まれるタンパク質を有害で症状を引き起こす可能性のあるものと認識した結果起こる。通常、ナッツの食事に含まれる栄養素は非常に高い。これらの栄養素が豊富であるにもかかわらず、ピーナッツはバランスが悪いという欠点がある。 セグメント分析 世界のナッツミール市場は、種類、性質、流通チャネル、地域によって区分される。 2022年のナッツミール市場ではオーガニックが最大シェアを占める ヘルシーなオーガニックスナックの利便性とおいしさが、健康志向の消費者需要を高めている。原材料の調達から始まるオーガニック・ナッツは、オーガニック認定を受けた環境で栽培される。ナッツには人工的な成分や添加物、化学肥料の痕跡がまったくない。さらに、こうした食品を購入するためのオンライン市場は、インターネット普及率の上昇の結果、予測期間中に成長すると予想されている。このため、Amazon、Walmart、Carrefourなど、電子小売の成長に乗り、オンライン・オーガニックスナッキング市場で大きなシェアを争う垂直的な専門企業が数社参入している。 地理的浸透 北米で高まるヘルシースナッキングの人気 落花生、木の実、ナッツ類全般は、より健康的な間食や食習慣の人気が高まっているため、米国の消費者に摂取が奨励されている。これらの製品に対する需要は、心血管疾患との闘い、より良い健康とウェルビーイングへの願望、ナッツ消費の利点を概説する科学的研究の発表などにより、増加し続ける可能性が高い。アメリカの消費者の間では、ナッツとナッツミールは栄養価の高い食品として広く認知されている。今後数年のうちに、間食用のロースト・コーティング・塩味のナッツ類は大幅な成長を遂げるだろう。2022年の米国農務省のデータによると、アーモンド、ピスタチオ、クルミの生産量は米国が第1位、クルミは第2位である。 COVID-19の影響分析 COVID-19のパンデミック封鎖は、輸送を混乱させ、ナッツとその製品の供給を一時的に停止し、世界のナッツ市場の輸出入に大きなマイナスの影響を与えた。その一方で、アーモンド、ピーナッツ、カシューナッツなどを食べる健康的な食事パターンが、人間の免疫システムの維持につながっており、COVID-19パンデミック後の市場プレーヤーに機会を提供することになる。戸締まり中は家にいる時間が長くなるため、家庭料理やパン作りが増える。ナッツの一種であるアーモンド粉とカシューナッツ粉は、低炭水化物レシピやグルテンフリーレシピの材料として人気が高まった。この結果、特にホームベーカリーの間でナッツミールの人気が高まった。 ロシア・ウクライナ戦争の影響分析 為替レートはロシア・ウクライナ紛争の影響を受けた。通貨価値の変動はナッツミール製品の輸出入コストに影響を与えた。政情不安を受けて、各国政府がロシアやウクライナからの輸入品やウクライナへの輸出品に貿易制限や関税を課した。こうした制限はナッツミールや関連製品の供給に影響を与えた。 種類別 - ピーナッツ - ヘーゼルナッツ - クルミ - アーモンド - カシューナッツ - ピスタチオ - その他 性質別 - オーガニック - 在来種 流通経路別 - スーパーマーケットとハイパーマーケット - コンビニエンスストア - Eコマース - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o スペイン o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主な展開 - 2023年7月、カシューナッツ、ピーナッツ、アーモンド、ミックスナッツが、IGAのエクスクルーシブ・ブランズが導入した新しいスナックナッツの品種の一つである。 - 2022年11月、Blue Diamond Almondsから「Blue Diamond Peppermint Cocoa Flavoured Almonds」と「Blue Diamond Snickerdoodle Flavoured Almonds」の2つの新しい限定フレーバーのアーモンドが発売される。 - 2022年6月には、「Mash Ups」、「Mash Ups Dark Chocolate and Chilli Pepper Almonds」、「Elote - Mexican-Style Street Corn Almonds」、「Korean BBQ Almonds」の4つの新しいアーモンド・フレーバーがブルーダイヤモンド・アーモンドから発売される。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーは、Bob's Red Mill、Tierra Farm Inc.、Royal Nut Company、Sun Organic Farm、Blue Diamond Growers、Cargill Inc.、Kluth, a GmbH & Co.、Syngenta、Archer Daniels Midland Company、HBS Natural Choiceである。 レポートを購入する理由 - 世界のナッツミール市場をタイプ、性質、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - すべてのセグメントを含むナッツミール市場レベルの数多くのデータが記載されたExcelデータシート。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されたPDFレポート。 - すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルとして利用可能な製品マッピング。 世界のナッツミール市場レポートは、約61表、56図、186ページを提供します。 ターゲットオーディエンス2023 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行 - 研究の専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Nature 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Product Demand for Nut Meals is Increasing, Driving Market Expansion 4.1.1.2. Nut Meals are Being Used More Frequently in a Variety of Applications, and Consumer Tastes are Changing 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Fat and Calorie Content Causing High Obesity Levels and Increasing Nut Allergy Prevalence Among a Large Population 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Peanuts* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Hazelnuts 7.4. Walnuts 7.5. Almonds 7.6. Cashew 7.7. Pistachios 7.8. Others 8. By Nature 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 8.2. Organic* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Conventional 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets and Hypermarkets* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Convenience Stores 9.4. E-Commerce 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Bob’s Red Mill* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Tierra Farm Inc. 12.3. Royal Nut Company 12.4. Sun Organic Farm 12.5. Blue Diamond Growers 12.6. Cargill Inc. 12.7. Kluth, a GmbH & Co. 12.8. Syngenta 12.9. Archer Daniels Midland Company 12.10. HBS Natural Choice LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Nature 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Product Demand for Nut Meals is Increasing, Driving Market Expansion 4.1.1.2. Nut Meals are Being Used More Frequently in a Variety of Applications, and Consumer Tastes are Changing 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Fat and Calorie Content Causing High Obesity Levels and Increasing Nut Allergy Prevalence Among a Large Population 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Peanuts* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Hazelnuts 7.4. Walnuts 7.5. Almonds 7.6. Cashew 7.7. Pistachios 7.8. Others 8. By Nature 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 8.2. Organic* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Conventional 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets and Hypermarkets* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Convenience Stores 9.4. E-Commerce 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Bob’s Red Mill* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Tierra Farm Inc. 12.3. Royal Nut Company 12.4. Sun Organic Farm 12.5. Blue Diamond Growers 12.6. Cargill Inc. 12.7. Kluth, a GmbH & Co. 12.8. Syngenta 12.9. Archer Daniels Midland Company 12.10. HBS Natural Choice LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |