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ナッツミールの世界市場 - 2023-2030


Global Nut Meals Market - 2023-2030

概要 世界のナッツミール市場は2022年に51億米ドルに達し、2023~2030年の予測期間中に年平均成長率5.7%で成長し、2030年には76億米ドルに達すると予測されている。 繊維質、タンパク質、ビタミン、抗酸化物質... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月11日 US$4,350
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サマリー

概要
世界のナッツミール市場は2022年に51億米ドルに達し、2023~2030年の予測期間中に年平均成長率5.7%で成長し、2030年には76億米ドルに達すると予測されている。
繊維質、タンパク質、ビタミン、抗酸化物質、その他の必須ミネラルの豊富な供給源であるナッツの健康上の利点が市場を牽引する主な要因である。さらに、パレオダイエットがナッツミールの人気を後押ししている。また、世界的な菜食主義者の人口拡大も市場に大きな影響を与えており、タンパク質、カルシウム、ビタミンB12の必要量を満たすという点で、魚や卵の代用品として広く認められている。比較的低脂肪で有益なオメガ3系脂肪など、糖尿病患者にやさしい特質を持つアーモンドは、最近、健康ナッツとして高い評価を得ている。
市場のプレーヤーは、さまざまな味と風味のフレーバー・ナッツを発表している。例えば、2022年11月、ブルーダイアモンド・アーモンドは、ブルーダイアモンド・ペパーミント・ココア・フレーバー・アーモンドとスニッカードゥードル・フレーバー・アーモンドの限定新商品を発売した。健康的な間食のトレンドにより、消費者は外出先でのスナックを選ぶようになっている。ナッツミールやフレーバー・ナッツは、その健康上の利点から、食事の代替品として最適である。ナッツの飽和脂肪酸は、心臓と脳によい栄養源である。最近では、消費者はビーガンや植物ベースの食品を選ぶようになっている。
2022年には北米が約41%のシェアを占める。全乳製品の代替品として、北米の市場プレーヤーはアーモンドミルクのようなナッツミルクを導入している。同地域の市場は、技術革新とヘルシーなコンビニエンス・フードの需要が牽引している。
ダイナミクス
ナッツミールの製品需要が増加し市場拡大を牽引
ナッツミール市場は消費者需要の高まりにより拡大している。オーガニック・ナッツは原料の調達から始まり、オーガニック認証を受けた環境で栽培される。ナッツには人工的な成分や添加物、化学肥料の痕跡がまったくない。HBS Natural Choice、Tierra Farm、Sun Organic Farmは、有機ナッツとナッツミールを販売する数少ない企業である。ナッツには葉酸、食物繊維、タンパク質、その他の必須ミネラルが豊富に含まれているため、ナッツやナッツミールの需要が高まっている。
ナッツは良い栄養源であり、飽和脂肪酸で心臓と脳の健康をサポートする。さらに、糖尿病患者はインスリンレベルを安定に保つことができる。ナッツの多くには、オメガ3脂肪酸、ビタミンE、葉酸も含まれているため、ナッツは栄養の面でも、糖尿病患者にとって非常に優れた代替食品となる。さらに、パリンやヴィーガン食への関心が高まるにつれて、より多くの消費者が、他のプロティン豊富な肉や動物性食品をナッツミールに置き換えて、プロティン欲求を満たしている。
ナッツミールは様々な用途でより頻繁に使用されるようになり、消費者の嗜好も変化している。
消費者の嗜好が変化し、様々な用途でナッツミールが使用されるようになった結果、世界のナッツミール市場は拡大している。ナッツ類には幅広い種類の必須脂肪酸、炭水化物、ビタミン、アミノ酸が含まれている。多種多様なナッツ類は、ビタミンE、ビタミンB2、葉酸、繊維質、そして重要なミネラルであるスリムニウム、マグネシウム、カリウム、銅、ビタミンB群などを豊富に含んでいる。ナッツはローストすることで脂肪が大幅に減少するため、ローストしていない生の状態でなければ健康的とは言えない。
パレオダイエットの人気と焼き菓子のためのタンパク質が豊富な代替ベースへの需要の高まりにより、ナッツミール市場のトッププレーヤーの多くは、ナッツミールに投資している。ナッツミールの主な用途は、小麦粉の代替品として、あるいは小麦粉に混ぜて製パンや調理に使うことである。ナッツミールには、ナッツの風味と栄養価を製品に加える利点がある一方、粉末として様々なベースに容易に混合できるという利点もある。使用するナッツの種類と、特定の用途に必要とされる細かさのレベルによって、ナッツミールの粗さと食感が決まる。
高脂肪・高カロリーは高い肥満レベルを引き起こし、ナッツ・アレルギーの有病率は多くの人口で増加している。
ナッツ・ミールの世界市場は、多くの人口におけるナッツ・アレルギーの有病率の上昇や、肥満の原因となる高脂肪・高カロリーを含む多くの要因によって阻害されると予想される。アレルギーの引き金として最も頻度が高く、重篤な反応を引き起こす可能性があるのはピーナッツである。ごく少量であっても、ピーナッツに対する反応は予測不可能である。これは、免疫系がピーナッツに含まれるタンパク質を有害で症状を引き起こす可能性のあるものと認識した結果起こる。通常、ナッツの食事に含まれる栄養素は非常に高い。これらの栄養素が豊富であるにもかかわらず、ピーナッツはバランスが悪いという欠点がある。
セグメント分析
世界のナッツミール市場は、種類、性質、流通チャネル、地域によって区分される。
2022年のナッツミール市場ではオーガニックが最大シェアを占める
ヘルシーなオーガニックスナックの利便性とおいしさが、健康志向の消費者需要を高めている。原材料の調達から始まるオーガニック・ナッツは、オーガニック認定を受けた環境で栽培される。ナッツには人工的な成分や添加物、化学肥料の痕跡がまったくない。さらに、こうした食品を購入するためのオンライン市場は、インターネット普及率の上昇の結果、予測期間中に成長すると予想されている。このため、Amazon、Walmart、Carrefourなど、電子小売の成長に乗り、オンライン・オーガニックスナッキング市場で大きなシェアを争う垂直的な専門企業が数社参入している。
地理的浸透
北米で高まるヘルシースナッキングの人気
落花生、木の実、ナッツ類全般は、より健康的な間食や食習慣の人気が高まっているため、米国の消費者に摂取が奨励されている。これらの製品に対する需要は、心血管疾患との闘い、より良い健康とウェルビーイングへの願望、ナッツ消費の利点を概説する科学的研究の発表などにより、増加し続ける可能性が高い。アメリカの消費者の間では、ナッツとナッツミールは栄養価の高い食品として広く認知されている。今後数年のうちに、間食用のロースト・コーティング・塩味のナッツ類は大幅な成長を遂げるだろう。2022年の米国農務省のデータによると、アーモンド、ピスタチオ、クルミの生産量は米国が第1位、クルミは第2位である。
COVID-19の影響分析
COVID-19のパンデミック封鎖は、輸送を混乱させ、ナッツとその製品の供給を一時的に停止し、世界のナッツ市場の輸出入に大きなマイナスの影響を与えた。その一方で、アーモンド、ピーナッツ、カシューナッツなどを食べる健康的な食事パターンが、人間の免疫システムの維持につながっており、COVID-19パンデミック後の市場プレーヤーに機会を提供することになる。戸締まり中は家にいる時間が長くなるため、家庭料理やパン作りが増える。ナッツの一種であるアーモンド粉とカシューナッツ粉は、低炭水化物レシピやグルテンフリーレシピの材料として人気が高まった。この結果、特にホームベーカリーの間でナッツミールの人気が高まった。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
為替レートはロシア・ウクライナ紛争の影響を受けた。通貨価値の変動はナッツミール製品の輸出入コストに影響を与えた。政情不安を受けて、各国政府がロシアやウクライナからの輸入品やウクライナへの輸出品に貿易制限や関税を課した。こうした制限はナッツミールや関連製品の供給に影響を与えた。
種類別
- ピーナッツ
- ヘーゼルナッツ
- クルミ
- アーモンド
- カシューナッツ
- ピスタチオ
- その他
性質別
- オーガニック
- 在来種
流通経路別
- スーパーマーケットとハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- Eコマース
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年7月、カシューナッツ、ピーナッツ、アーモンド、ミックスナッツが、IGAのエクスクルーシブ・ブランズが導入した新しいスナックナッツの品種の一つである。
- 2022年11月、Blue Diamond Almondsから「Blue Diamond Peppermint Cocoa Flavoured Almonds」と「Blue Diamond Snickerdoodle Flavoured Almonds」の2つの新しい限定フレーバーのアーモンドが発売される。
- 2022年6月には、「Mash Ups」、「Mash Ups Dark Chocolate and Chilli Pepper Almonds」、「Elote - Mexican-Style Street Corn Almonds」、「Korean BBQ Almonds」の4つの新しいアーモンド・フレーバーがブルーダイヤモンド・アーモンドから発売される。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーは、Bob's Red Mill、Tierra Farm Inc.、Royal Nut Company、Sun Organic Farm、Blue Diamond Growers、Cargill Inc.、Kluth, a GmbH & Co.、Syngenta、Archer Daniels Midland Company、HBS Natural Choiceである。
レポートを購入する理由
- 世界のナッツミール市場をタイプ、性質、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- すべてのセグメントを含むナッツミール市場レベルの数多くのデータが記載されたExcelデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されたPDFレポート。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルとして利用可能な製品マッピング。
世界のナッツミール市場レポートは、約61表、56図、186ページを提供します。
ターゲットオーディエンス2023
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行
- 研究の専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Product Demand for Nut Meals is Increasing, Driving Market Expansion
4.1.1.2. Nut Meals are Being Used More Frequently in a Variety of Applications, and Consumer Tastes are Changing
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Fat and Calorie Content Causing High Obesity Levels and Increasing Nut Allergy Prevalence Among a Large Population
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Peanuts*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Hazelnuts
7.4. Walnuts
7.5. Almonds
7.6. Cashew
7.7. Pistachios
7.8. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets and Hypermarkets*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Convenience Stores
9.4. E-Commerce
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Bob’s Red Mill*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Tierra Farm Inc.
12.3. Royal Nut Company
12.4. Sun Organic Farm
12.5. Blue Diamond Growers
12.6. Cargill Inc.
12.7. Kluth, a GmbH & Co.
12.8. Syngenta
12.9. Archer Daniels Midland Company
12.10. HBS Natural Choice LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Nut Meals Market reached US$ 5.1 billion in 2022 and is expected to reach US$ 7.6 billion by 2030, growing with a CAGR of 5.7% during the forecast period 2023-2030.
The health benefits of nuts, which are abundant sources of fibre, protein, vitamins, antioxidants, and other essential minerals, are the main factors driving the market. Additionally, the paleo diet is helping nut meals gain popularity. The market is also significantly influenced by the world's expanding vegan population, which is widely regarded as a good substitute for fish and eggs in terms of meeting requirements for protein, calcium, and vitamin B12. With their diabetic-friendly qualities, such as their relatively low fat content and beneficial omega-3 fats, almonds have recently earned an excellent reputation as a health nut.
Players in the market have been introducing flavoured nuts with a variety of tastes and flavours. For instance, in November 2022, Blue Diamond Almonds launched new limited-edition Blue Diamond Peppermint Cocoa Flavored Almonds and Snickerdoodle Flavored Almonds. Consumers are opting for on-the-go snacks due to the trend of healthy snacking. Nutmeals and flavored nuts are the best meal alternatives because of their health benefits. Saturated fats from nuts are a good source of nutrition for the heart and brain. Nowadays, consumers are hence choosing vegan and plant-based foods.
North America held a share of about 41% in the year 2022. As a substitute for whole dairy milk, market players in North America are introducing nut milks like almond milk. The market in the region is being driven by innovation and the demand for healthy convenience foods.
Dynamics
Product Demand for Nut Meals is Increasing, Driving Market Expansion
The market for nut meals is expanding as a result of rising consumer demand. Beginning with the sourcing of raw materials, organic nuts are grown in a certified organic environment. The nuts are entirely devoid of any artificial ingredients or additives, as well as any traces of chemical fertilisers. HBS Natural Choice, Tierra Farm, and Sun Organic Farm are a few businesses that sell organic nuts and nut meals. There is a rising demand for nuts and nut meals due to nuts' abundance in folate, fibre, protein, and other essential minerals.
Nuts are a good source of nutrition and support heart and brain health with their saturated fats. Additionally, diabetic patients maintain steady insulin levels. Sincе many nuts also contain omеga-3 fatty acids, vitamin E, and folatе, thеy makе an еxcеllеnt vеgеtarian altеrnativе to mеat in tеrms of nutrition. Additionally, morе consumеrs arе rеplacing othеr protеin-rich mеat and animal products with nut mеals to satisfy thеir protеin nееds as intеrеst in palеo and vеgan diеts grows.
Nut Meals are Being Used More Frequently in a Variety of Applications, and Consumer Tastes are Changing
Thе global nut mеals markеt is еxpanding as a rеsult of changing consumеr prеfеrеncеs and incrеasеd usagе of nut mеals in a variеty of applications. Nuts contain a widе rangе of еssеntial fatty acids, carbohydratеs, vitamins, and amino acids. A widе variеty of nuts arе grеat sourcеs of vitamin E, vitamin B2, folic acid, fibrе, and important minеrals likе sеlеnium, magnеsium, potassium, coppеr, and all thе B vitamins. Duе to thе fact that roasting can significantly dеtеrioratе and dеstroy fats, nuts arе only hеalthy whеn thеy arе raw and unroastеd.
Due to the popularity of the paleo diet and the rising demand for a protein-rich replacement base for baked goods, many of the top players in the nut meals market are investing in nut meals. The primary use of nut meal is as a plain flour substitute or as a mixture in flour for baking and cooking. It has the advantage of adding the flavour and nutritional advantages of nuts to the product while blending easily as a powder in various bases. The type of nut used and the level of fineness required for the particular application determine the coarseness and texture of the nut meal.
High Fat and Calorie Content Causing High Obesity Levels and Increasing Nut Allergy Prevalence Among a Large Population
The global market for nuts meals is expected to be hampered by a number of factors, including the rising prevalence of nut allergies among a large population and the high levels of fats and calories that cause obesity. The most frequent allergy trigger and one that can result in serious reactions is peanut. Even when consumed in very small quantities, reactions to peanuts can be unpredictable. This occurs as a result of the immune system's identification of the protein in peanuts as potentially harmful and symptom-causing. The nutrients in nut meals are usually very high. Even though these nutrients are abundant, peanuts have an imbalance, which is a drawback.
Segment Analysis
The global nut meals market is segmented based on type, nature, distribution channel and region.
Organic Held the Largest Share in the Nut Meals Market in 2022
The convenience and taste of healthy organic snacks are increasing consumer demand for health consciousness. Beginning with the sourcing of raw materials, organic nuts are grown in a certified organic environment. The nuts are entirely devoid of any artificial ingredients or additives, as well as any traces of chemical fertilisers. Additionally, the online market for the purchase of such food products is expected to grow during the forecast period as a result of the rising internet penetration. This has drawn a few vertical specialists, including Amazon, Walmart, and Carrefour, who are riding the rising e-retail growth and competing for a sizeable piece of the online organic snacking space.
Geographical Penetration
Increasing Popularity of Healthy Snacking in North America
Groundnuts, tree nuts, and nuts in general are encouraged to be consumed by American consumers due to the rising popularity of healthier snacking and eating habits. Demand for these products is likely to keep increasing due to the fight against cardiovascular diseases, the desire for better health and wellbeing, and the publication of scientific studies outlining the advantages of nut consumption. Among American consumers, nuts and nutmeals are widely regarded as nutritional powerhouses. Ovеr thе nеxt fеw yеars, roasted, coated, and salted nuts for snacking will sее significant growth. Thе Unitеd Statеs is thе largеst producеr of almonds, pistachios, and walnuts and thе sеcond largеst producеr of both according to USDA data from 2022.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic lockdown disrupted transportation, temporarily suspended the supply of nuts and their products, and had a significant negative impact on the global export and import of the nuts market. In the meantime, a healthy eating pattern that includes eating things like almonds, peanuts, cashews, and other products has led to the preservation of the human immune system, which will present opportunities for market players following the COVID-19 pandemic. Home cooking and baking increased during lockdowns as people spent more time at home. Almond flour and cashew flour, both kinds of nuts, have grown in popularity as ingredients in low-carb and gluten-free recipes. The popularity of nut meals increased as a result of this trend, especially among home bakers.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
Currency exchange rates were impacted by the Russia-Ukraine conflict. Changes in currency values had an effect on how much nut meal products cost to import and export. Governments imposed trade restrictions or tariffs on products imported from or exported to Russia or Ukraine in response to political unrest. These limitations had an impact on the supply of nut meals and related products.
By Type
• Peanuts
• Hazelnuts
• Walnuts
• Almonds
• Cashew
• Pistachios
• Others
By Nature
• Organic
• Conventional
By Distribution Channel
• Supermarkets and Hypermarkets
• Convenience Stores
• E-Commerce
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In July 2023, Cashews, peanuts, almonds, and mixed nuts are among the new snack nut varieties that IGA's Exclusive Brands has introduced.
• In November 2022, "Blue Diamond Peppermint Cocoa Flavoured Almonds" and "Blue Diamond Snickerdoodle Flavoured Almonds" are two new, limited-edition flavours of almonds from Blue Diamond Almonds.
• In June 2022, Mash Ups, Mash Ups Dark Chocolate and Chilli Pepper Almonds, Elote - Mexican-Style Street Corn Almonds and Korean BBQ Almonds are the other four new almond flavours introduced by Blue Diamond Almonds.
Competitive Landscape
The major global players in the market Bob’s Red Mill, Tierra Farm Inc., Royal Nut Company, Sun Organic Farm, Blue Diamond Growers, Cargill Inc., Kluth, a GmbH & Co., Syngenta, Archer Daniels Midland Company and HBS Natural Choice.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global nut meals market segmentation based on type, nature, distribution channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of nut meals market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global nut meals market report would provide approximately 61 tables, 56 figures and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Product Demand for Nut Meals is Increasing, Driving Market Expansion
4.1.1.2. Nut Meals are Being Used More Frequently in a Variety of Applications, and Consumer Tastes are Changing
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Fat and Calorie Content Causing High Obesity Levels and Increasing Nut Allergy Prevalence Among a Large Population
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Peanuts*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Hazelnuts
7.4. Walnuts
7.5. Almonds
7.6. Cashew
7.7. Pistachios
7.8. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets and Hypermarkets*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Convenience Stores
9.4. E-Commerce
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Bob’s Red Mill*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Tierra Farm Inc.
12.3. Royal Nut Company
12.4. Sun Organic Farm
12.5. Blue Diamond Growers
12.6. Cargill Inc.
12.7. Kluth, a GmbH & Co.
12.8. Syngenta
12.9. Archer Daniels Midland Company
12.10. HBS Natural Choice LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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