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植物由来のスナックの世界市場 - 2023-2030


Global Plant-based Snacks Market - 2023-2030

市場概要 世界の植物性スナック市場は、2022年に224億7,610万米ドルに達し、2030年には478億3,040万米ドルに達する好成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)のCAGRは9.9%と予測される。 植物由来の... もっと見る

 

 

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2023年7月31日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の植物性スナック市場は、2022年に224億7,610万米ドルに達し、2030年には478億3,040万米ドルに達する好成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)のCAGRは9.9%と予測される。
植物由来のスナック菓子には、健康に必要なビタミン、タンパク質、脂肪、炭水化物、ミネラルがすべて含まれており、植物栄養素や食物繊維が豊富に含まれていることが多い。必要な栄養素をすべて摂取するために、菜食主義者の中にはサプリメント、できればビタミンB12を加える必要がある人もいる。植物性原料だけで作られたスナック菓子は、動物性原料の使用を最小限に抑えることができる。
植物性スナックに含まれるタンパク質、ビタミン、必須アミノ酸、ミネラルは、糖尿病、心臓病、肥満、その他の循環器系の障害のリスクを軽減する役割を担っている。これらは、2023年から2030年の予測期間中に植物ベースのスナック市場の成長をもたらす主な要因である。
市場ダイナミクス
消費者の健康志向の高まりがビーガンスナックの需要を後押し。
WHOによると、世界の成人6億5,000万人、青年3億4,000万人、子供3,900万人が肥満である。2025年までに、WHOは1億6,700万人の大人と子供が太りすぎや肥満のために健康を失うと予測している。こうした要因が消費者に健康的な代替食品を選ばせており、植物性スナック市場の成長を促進すると推定される。
このような健康状態の増加は、消費者が健康的な食生活を維持できるよう、低カロリー食品への需要を高めている。健康志向の消費者の多くは、他のスナック製品よりもカロリーが低い植物性スナックを好む。このような要因が、2023年から2030年の予測期間中の植物性スナック市場の成長を促進している。
消費者の間で菜食主義の傾向が増加していることが、植物ベースのスナック市場の成長を促進している。
植物ベースのスナック市場は、顧客の菜食主義へのシフトが進むにつれて着実に成長している。この背景には、消費者が持続可能性、社会的影響、健康問題に対する意識を高めていることがある。個人の健康と動物の福祉に対する懸念から、消費者の間で菜食主義へのシフトが進んでいる。
さらに、ビーガンのケーキ、マフィン、パン、スナックバー、クッキー、パンなど、植物から作られた食品に対する需要が高まっている。その結果、植物由来のスナック市場は2023-2030年の予測期間中に高いペースで成長すると予想される。
COVID-19インパクト分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行った取り組み)が含まれる。
セグメント分析
世界の植物性スナック市場は、製品タイプ、供給元、流通チャネル、地域によって区分される。
野菜に対する需要の高まりがセグメントの成長を牽引すると予想される。
世界の植物性スナック市場は、供給源別に野菜、果物、穀物、塊茎、その他に区分される。植物ベースのスナック市場分析レポートでは、野菜セグメントが2022年に38.7%の最大の植物ベースのスナック市場シェアを占めた。
この成長は、製品が簡単に入手可能であること、他の供給源に比べてコストが安いこと、大豆ベースのスナックに対する需要が高まっていることが背景にある。消費者の受容性が高まり、多様な植物性製品に大豆タンパク質が使用されるようになっているため、植物性源に対する需要が増加している。消費者の需要の高まりと、動物性タンパク質に代わる幅広い選択肢の両方が、このセグメントの拡大に寄与している。
地理的分析
北米における植物性スナックの需要増加
北米の植物性スナック市場は、植物性スナック市場分析において2022年に約37.4%の最大市場シェアを占めた。北米の植物ベースのスナック市場は、顧客の健康に対する関心の高まりにより、今後数年間も成長を続けるだろう。
米国の主要な業界プレーヤーが市場で大きなシェアを獲得している。例えば、人口の47%を占めるミレニアル世代とZ世代では、植物由来のスナックに対する需要が大きく、その購買力は今後ますます高まるだろう。植物由来のスナックが明確な購買カテゴリーで入手可能であることは、消費者の関心を促し、事業拡大を促進する。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Maple Leaf Foods、Quorn、Nestle S.A.、Upton's Natural、Louisville Vegan Jerky Company、Zelle Organic、Green Park Brands、Eat Natural、Primal Spirit Foods、Siren Snacksなどがある。
世界不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析:
コビッド19の影響:
Covid -19のパンデミックは植物性スナックの市場拡大に好影響を与えた。消費者はより健康的な食生活を心がけ、また一部の製造業者における問題が植物性スナックの入手に影響を与えたため、コロナウイルスの流行期間中に植物性スナックに対する欲求が高まった。世界最大のパッケージ食品メーカーは、イノベーションを高め、ヒップなローカル食品ブランドとの競争に打ち勝つために、植物由来の商品に多額の投資を行っている。
何千ものコビド感染者を受け、米国では約20のスナック工場が閉鎖された。COVIDは特に持病のある人々に影響を及ぼすため、人々は自分自身の健康や減量にも改めて関心を持つようになった。この流行中、売上が急増した企業もあった。例えば、2022年上半期、ネスレでは植物性食品の売上が40%増加した。
ウクライナ・ロシア戦争の影響:
世界中で、特に東欧、欧州連合、東・中央アジア、米国で悪影響が予想される。この主張は貿易力学を大きく混乱させ、人々の生活や生計手段に悪影響を及ぼしている。東欧で続く紛争と予測不可能な事態がウクライナに悪影響を及ぼし、ロシアに深刻かつ長期的な影響を与えることが予想される。
世界不況の影響:
過去2年間、世界中の先進国で高いインフレ率が続いたため、物価が大幅に上昇した。購買力の総量は発展途上国経済にかなりの影響を与えると予想され、コスト高による植物性スナックの消費減少など、多くの点で非利益があると考えられている。
レポートを購入する理由
- 世界の植物性スナック市場を製品タイプ、供給源、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。
- 植物由来のスナック市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。
- 製品マッピングは、すべての主要な市場プレーヤーの主要製品で構成されたエクセルとして利用可能です。
世界の植物性スナック市場レポートは約93表、109図、190ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product Type
3.2. Market Snippet, by Source
3.3. Market Snippet, by Distribution Channel
3.4. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Wafers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Grain-Based Snacks
7.4. Cookies
7.5. Others
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Vegetables*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Fruits
8.4. Cereals
8.5. Tubers
8.6. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets/Hypermarkets
9.3. Convenience Stores
9.4. Specialty Stores
9.5. Online Stores
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Maple Leaf Foods
12.1.1. Product Portfolio and Description
12.1.2. Financial Overview
12.1.3. Key Developments
12.2. Quorn
12.3. Nestle S.A.
12.4. Upton’s Natural
12.5. Louisville Vegan Jerky Company
12.6. Zelle Organic
12.7. Siren Snacks
12.8. Green Park Brands
12.9. Eat Natural
12.10. Primal Spirit Foods Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global plant-based snacks market reached US$ 22,476.1 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 47,830.4 million by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 9.9% during the forecast period (2023-2030).
Snacks originated from plants have all the vitamins, proteins, fats, carbs, and minerals needed for good health, and are frequently richer in phytonutrients and fiber. To make sure they get all the nutrients they need, some vegans may need to add a supplement, preferably vitamin B12. Snacks produced entirely of plant-based ingredients minimize the usage of animal-based products.
Protein, vitamins, vital amino acids, and minerals found in plant-based snacks, which are responsible to reduce the risk of diabetes, heart disease, obesity, and other disorders of the cardiovascular system. These are the key factors that are responsible for the plant-based snacks market growth during the forecast period of 2023-2030.
Market Dynamics
Increase in health consciousness among consumers to encourage the demand for vegan snacks.
According to the WHO, 650 million adults, 340 million adolescents and 39 million children worldwide are obese. By 2025, the WHO predicts that 167 million adults and children will lose some of their health due to being overweight or obese. These factors are making the consumers to choose healthy alternatives, which is estimated to propel the growth of plant-based snacks market.
These increasing health conditions increase demand for low-calorie food products to help consumers maintain a healthy diet. Most health-conscious consumers prefer plant-based snacks because they contain fewer calories than other snack products. These factors are driving the plant-based snacks market growth during the forecast years of 2023-2030.
Increase in trend of veganism among consumers is driving the plant-based snacks market growth.
The plant-based snacks market is steadily growing as customers shift increasingly towards veganism. This is due to consumers becoming more aware of sustainability, social effect, and health issues. Owing to concerns over both the health of individuals and the welfare of animals, there is a growing shift among consumers toward veganism.
Additionally, there is a rising demand for foods made from plants, including vegan cakes, muffins, buns, snack bars, cookies, and bread. Consequently, the market for plant-based snacks is expected to grow at a higher pace during the forecast period of 2023–2030.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global plant-based snacks market is segmented based on product type, source, distribution channel, and region.
Rising demand for vegetables is expected to drive the segment growth.
The global plant-based snacks market has been segmented by source into vegetables, fruits, cereals, tubers, and others. The vegetables segment held the largest plant-based snacks market share of 38.7% in 2022 in the plant-based snacks market analysis report.
The growth is demonstrated by the products' simple availability, the cheaper cost compared to other sources, and the rising demand for soy-based snacks. Because of rising consumer acceptability as well as increasing soy protein being used in diverse plant-based products, there is an increased demand for vegetable sources. Growing consumer demand and a wide range of alternatives to animal-based proteins are both contributing to the segment's expansion.
Geographical Analysis
The increasing demand for plant-based snacks in north america.
The North America plant-based snacks market held the largest market share of about 37.4% in 2022 in the plant-based snacks market analysis. The North American plant-based snacks market will continue to grow in the next years owing to customers' growing concern about their health.
Major industry players in the U.S. obtain a significant share of the market. For instance, there is a large demand for plant-based food snacks among Millennials and Gen Z, who together make up 47% of the population and whose purchasing power will only increase in the future. The availability of plant-based snacks in distinct purchasing categories encourages consumer interest in them and promotes business expansion.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Maple Leaf Foods, Quorn, Nestle S.A., Upton’s Natural, Louisville Vegan Jerky Company, Zelle Organic, Green Park Brands, Eat Natural, Primal Spirit Foods, Inc., and Siren Snacks.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
The Covid -19 pandemic had a favorable effect on the expansion of the market for plant-based snacks. Consumers' desire for plant-based snacks grew during the coronavirus because they are trying to eat healthier and because issues at some manufacturers have affected the availability of plant-based snacks. The largest manufacturer of packaged foods in the world is making significant investments in plant-based goods as it seeks to increase innovation and take on the competition from hip local food brands.
Following thousands of Covid cases, approximately 20 snack factories were shut down in the US. As COVID particularly affects those with pre-existing medical conditions, people also have a renewed interest in their own personal health and in losing weight. During the epidemic, some significant corporations saw an upsurge in sales. For instance, in the first half of 2022, sales of plant-based foods at Nestlé increased by 40%.
Ukraine-Russia War Impact:
Throughout the world, negative effects are anticipated, particularly in Eastern Europe, the European Union, Eastern & Central Asia, and the United States. This claim has significantly disrupted trade dynamics and had a negative impact on people's lives and means of subsistence. It is anticipated that the ongoing conflict and unpredictability in Eastern Europe will negatively affect Ukraine and have severe, long-lasting impacts on Russia.
Global Recession Impact:
Over the past two years, prices have increased significantly because of the high inflation rates in developed economies around the world. It is anticipated that the aggregate purchasing power will considerably affect developing economies and is thought to be non-beneficial in many ways, including lessened consumer consumption of plant-based snacks due to higher costs.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global plant-based snacks market segmentation based on product type, source, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of plant-based snacks market-level with all segments.
• The PDF report consists of cogently put-together market analysis after exhaustive qualitative interviews and in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of key products of all the major market players.
The global plant-based snacks market report would provide approximately 93 tables, 109 figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product Type
3.2. Market Snippet, by Source
3.3. Market Snippet, by Distribution Channel
3.4. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Wafers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Grain-Based Snacks
7.4. Cookies
7.5. Others
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Vegetables*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Fruits
8.4. Cereals
8.5. Tubers
8.6. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets/Hypermarkets
9.3. Convenience Stores
9.4. Specialty Stores
9.5. Online Stores
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Maple Leaf Foods
12.1.1. Product Portfolio and Description
12.1.2. Financial Overview
12.1.3. Key Developments
12.2. Quorn
12.3. Nestle S.A.
12.4. Upton’s Natural
12.5. Louisville Vegan Jerky Company
12.6. Zelle Organic
12.7. Siren Snacks
12.8. Green Park Brands
12.9. Eat Natural
12.10. Primal Spirit Foods Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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2024/11/22 10:26

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