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アイス・ポップスの世界市場 - 2023-2030


Global Ice Pops Market - 2023-2030

市場概要 世界のアイスポップス市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に5.5%のCAGRで成長し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。 フルーツアイスポップ、乳製品アイスポ... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年7月31日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のアイスポップス市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に5.5%のCAGRで成長し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。
フルーツアイスポップ、乳製品アイスポップ、無糖アイスポップなど、さまざまな種類のアイスポップが入手しやすくなったことが、市場の成長を後押ししている。また、フルーツアイスキャンデー、乳製品アイスキャンデー、無糖アイスキャンデーなど、さまざまな種類のアイスキャンデーが入手しやすくなったことも、市場の成長を後押ししている。
アイスキャンディー、アイスロリー、アイスポップはフローズン・スイーツの一種である。天然素材を使用したフレーバー付きアイスキャンディーや乳製品不使用のアイスキャンディーが増加し、予測期間中の市場成長を後押ししている。人工的に味付けされたアイス・ポップは、消費者に様々な味の選択肢を与える多種多様な味を提供するフローズン・スイーツである。天然糖分、代替甘味料、人工甘味料は、アイスキャンディーの風味を高めるのに役立つアイスキャンディーに使用される甘味料の一種である。
市場ダイナミクス
子供のアイスポップ需要の増加が市場成長を後押し
子供は重要な消費者層であり、アイスポップスの人気はメーカーや小売業者に多くの顧客をもたらす。子供向けアイスキャンディーの需要は増加し、売上と市場成長を促進する。子供たちは、特定のフレーバーやアイスキャンディーのブランドに対するブランド・ロイヤルティを高めるのに役立つ。
主要企業の中には、子供向けアイスキャンディーを促進するキャンペーンを実施したところもある。例えば、2022年11月25日、DoleはシンガポールでMomstersキャンペーンを開始した。キャンペーンのインサイトは「My Mom's Gone Crazy」で、フルーツポップスを宣伝する。また、主要プレーヤーによる製品発売の増加は、予測期間中の市場成長を後押しする。例えば、2020年4月23日、Chloe's Popsは子供向けに「Thomas & Friends」と「Sunny Day」のフルーツアイスポップを発売した。
多彩なフレーバーとオプションの増加がアイスポップス市場の成長を後押し
ストロベリー、マンゴー、スイカなど甘いフルーツフレーバーのアイスポップが好きな消費者もいれば、チョコレート、バニラなど様々な組み合わせが好きな消費者もいる。多様な選択肢を提供することで、アイス・ポップス・メーカーはより多くの顧客を惹きつけ、誰もが楽しめるものを確保することができる。ユニークで新しいフレーバーの登場は、子供たちを含む消費者の興奮を誘う。また、季節限定のフレーバーは話題性と期待感を生み、顧客に試してもらうことができる。これは、消費者が新しい味覚体験を求めることで、需要の増加やリピート購入につながる可能性がある。
主要プレーヤーによる革新的な製品発売の増加は、予測期間中の同分野の成長を後押しする。例えば、2022年4月28日、Yasso'sは機能性アイスキャンデーブランドJuve Popsを7つのフレーバーで発売した。ココナッツ、ストロベリー、レモンライム、タンジェリン、グレープ、トリプルベリー、オレンジ、トリプルベリーのフレーバーがある。
高い糖分がアイス・ポップス市場の成長を妨げる
子供や成人の砂糖過剰摂取に対する懸念が高まっている。砂糖の過剰摂取は糖尿病、肥満、歯の問題など様々な健康問題を引き起こす。市場の消費者は、自分や子供たちのために健康的な食品の選択肢を探している。砂糖不使用のヘルシーな代替食品を探しているのだ。このような消費者の嗜好の変化が、砂糖不使用のお菓子の需要につながっている。砂糖の大量摂取に伴う健康への影響に関する消費者の認識は、市場の成長を抑制する可能性がある。
COVID-19の影響
COVID-19の大流行は、アイス・ポップ業界に逆境と好機の両方をもたらした。当初、アイス・ポップ・ショップや小売店は、封鎖措置や来店客の減少により大きな困難に直面した。しかし、人々が家にいる間に癒しと嗜好品を求めたため、アイス・ポップ製品の小売売上は顕著に増加した。
変化する消費者需要に対応するため、アイスポップ・ブランドは、オンライン注文システム、非接触型配送オプションの導入、安全性と利便性を考慮した個包装の推進などにより、迅速に対応した。さらに、顧客の味覚を魅了する新しいユニークなフレーバーを導入したり、健康志向の消費者に対応するため、よりヘルシーな代替品を探したりするなど、コヴィッドタイムをイノベーションの機会として活用するメーカーもあった。
セグメント分析
世界のアイスポップス市場は、タイプ、フレーバー、用途、流通チャネル、地域によって区分される。
さまざまなフレーバーに対する消費者の需要増加によりフルーツアイスポップセグメントが最大市場シェアを占める
世界のアイスポップス市場は、タイプ別にフルーツアイスポップス、乳製品アイスポップス、無糖アイスポップスに区分される。
健康的な食事が重視されるようになり、消費者は健康的なスナックの選択肢を探している。フルーツ・アイスキャンディーは従来のアイスキャンディーよりヘルシーであると考えられている。なぜなら、フルーツ・アイスキャンディーは通常本物のフルーツを使用し、砂糖を加える代わりに天然の糖類を使用しているからである。 天然のフルーツ原料は重要なビタミン、ミネラル、食物繊維を提供し、フルーツ・アイスキャンディーを健康志向の人々にとって魅力的な選択肢にしている。
主要プレーヤーによる製品発売の増加は、予測期間中のセグメント成長を後押しする。例えば、2023年3月28日、Doi Khamはフルーツアイスポップを市場に投入した。3種類のフレーバーがある。テトラパックのパッケージ(85ml)で販売されている。消費者は消費する際に冷蔵する必要がある。同社はこれらの製品をZ世代とY世代市場に販売している。
地理的分析
さまざまなフレーバーのアイスキャンディーに対する消費者の需要増加による北米地域のアイスキャンディー需要の増加
北米のアイス・ポップス市場は競争が激しく、さまざまな製品が消費者の注目を集めるためにしのぎを削っている。大手企業は、市場シェアを維持し、競争に勝ち残るために、新製品開発、マーケティング・キャンペーン、戦略的提携に取り組まなければならないことが多い。北米のアイスポップス市場は、嗜好の多様性、より健康的な選択肢を求める消費者の嗜好、競争環境、食習慣の変化による影響、健康への関心などが特徴である。
メーカーは消費者ニーズの変化に対応し、市場シェアを獲得するために新製品を投入しているため、市場は成長を続けている。2023年6月29日、米国で人気のアイス・ポップ・ブランド、ボム・ポップ(BOMB POP)は、ナショナル・ボム・ポップ・デーの機会に、TV界のスーパースター、ギャビン・カサレーニョと組んで広告を出す。この活動は北米でのアイス・ポップの販売を後押しする。
競争状況
世界の主要プレーヤーには、ユニリーバ、Jel Sert、GoodPop、Fla-Vor-Ice、Ruby Rockets、J&J Snack Foods、Outshine、Nestle、Mengniu、Jel Sertが含まれる。
レポートを購入する理由
- タイプ、フレーバー、アプリケーション、流通チャネル、地域に基づく世界のアイスポップス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- アイスポップス市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品からなるエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のアイスポップス市場レポートは約69表、69図、122ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Flavor
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before Covid-19
6.1.2. Scenario During Covid-19
6.1.3. Scenario Post Covid-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Fruit Ice Pops*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Dairy Ice Pops
7.4. Sugar-free Ice Pops
8. By Flavor
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
8.2. Chocolate*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Vanilla
8.4. Mango
8.5. Strawberry
8.6. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Residential*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial
9.4. Institutional
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Convenience Stores
10.4. Online Retailers
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Unilever*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Jel Sert
13.3. GoodPop
13.4. Fla-Vor-Ice
13.5. Ruby Rockets
13.6. J&J Snack Foods
13.7. Outshine
13.8. Nestle
13.9. Mengniu
13.10. Jinan Qunkang
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Ice Pops Market reached US$ XX million in 2022 and is expected to reach US$ XX million by 2030 growing with a CAGR of 5.5% during the forecast period 2023-2030.
Increase in the availability of different types of the ice pops such as fruit ice pops, dairy ice pops, and sugar-free ice pops helps to boost market growth. Also, increase in the availability of different types of the ice pops such as fruit ice pops, dairy ice pops, and sugar-free ice pops helps to boost market growth.
Popsicles, ice lollies, and ice pops are types of frozen treats. Increase in the availability of flavored ice pops and dairy-free ice pops with the natural ingredients helps to boost market growth over the forecast period. Artificially flavores ice pops are frozen treats that offer a wide variety of flavors that give consumers a variety of flavor options. Natural sugars, alternative sweeteners or artificial sweeteners are types of sweetners use in the ice pops which helps to enhance flavor of the ice pops.
Market Dynamics
Increasing in the Demand of Ice Pops From Children Helps to Boost Market Growth
Kids are an important segment of consumers, and the popularity of ice pops can give manufacturers and retailers more customers. The demand of the ice pops from kids increases which helps to driving sales and market growth. Childrens helps to develop brand loyalty for specific flavors and brand of the ice pops.
Some of the key players launched some campaigns to promote ice pops for the kids. For instance, on November 25, 2022, Dole launched Momsters campaign in Singapore. Insights for the campaign is My Mom's Gone Crazy to promote fruit pops. Also, increase in the product launches by the major key players helps to boost market growth over the forecast period. For instance, on April 23 2020, Chloe's Pops launched Thomas & Friends' and 'Sunny Day' Fruit Ice Pops for the kids.
Increase in the Variety of Flavors and Options Availability Helps to Boost Growth of the Ice Pops Market
Some consumers like sweet fruits flavors ice pops like strawberry, mango and watermelon, while others prefer chocolate, vanilla, or different combinations. By offering a variety of options, ice pop manufacturers can attract more customers and ensure there is something for everyone. Introduction of unique and new flavors creates an excitement among consumers, including children. Also, seasonal flavors can generate buzz and anticipation, encouraging customers to try them out. This can lead to increased demand and repeat purchases as consumers seek out new flavor experiences.
Increase in the innovative product launches by major key players helps to boost segment growth over the forecast period. For instance, on April, 28, 2022, Yasso's launched its Functional Popsicle Brand Juve Pops in seven flavors. It consists of electrolytes and vitamins such as C, B3, B5, B6 & E. It is available in different flavors in frozen and freezable format such as Coconut, Strawberry, Lemon Lime, Tangerine, Grape, Triple Berry, Orange and Triple Berry flavors.
High Sugar Content in the Ice Pops Hampers Market Growth of Ice Pops Market
Concern about excessive sugar intake in children and adults is growing. Excess consumption of sugar causes various health issues such as diabetes,obesity, dental problems. Consumers in the market are looking for healthy food options for them and their kids. They are looking for sugar-free, healthy and sugarfree alternatives. This shift in consumer preferences has led to the demand for sugar-free treats. Consumer perceptions regarding the health effects associated with high sugar intake may restrain the market growth.
COVID-19 Impact
The COVID-19 pandemic brought both adversity and opportunity to the ice pop industry. Initially, ice pop shops and retail outlets faced significant challenges due to lockdown measures and reduced customer visits. However, as people sought solace and indulgence while staying at home, there was a notable increase in the retail sales of ice pop products.
To meet the changing consumer demand, ice pop brands quickly adapted by introducing online ordering systems, contactless delivery options and promoting individual-sized portions for safety and convenience. Furthermore, some manufacturers used covid time as an opportunity to innovate, introducing new and unique flavors to captivate customers' taste buds and exploring healthier alternatives to cater to health-conscious consumers.
Segment Analysis
The global ice pops market is segmented based on type, flavor, application, distribution channel and region.
Fruit Ice Pop Segment Accounted Largest Market Share Due to the Increase in Consumers Demand for Different Flavors
The global ice pops market by type has been segmented by fruit ice pops, dairy ice pops, and sugar-free ice pops.
With an increasing emphasis on healthy eating, consumers are looking for healthy snacks options. Fruit ice pops are considered a healthier alternative to traditional ice pops because they are usually made with real fruit and have natural sugars instead of added sugars Natural fruit ingredients provide vitamins, minerals and fiber which is important, and makes fruit ice pops an attractive option for health conscious individuals.
Increase in the product launches by major key players helps to boost segment growth over the forecast period. For instance, On March 28, 2023, Doi Kham launched fruit ice pops in the market. It is available in three different flavors. It is available in a Tetra Pak packaging (85ml). Consumers need to refrigerate it when they want to consume it. The company sells these products in Gen Z and Gen Y markets.
Geographical Analysis
Increased Demand For Ice Pops in North America Region Due to Increasing Consumers Demand for Different Flavors of the Ice Pops
The North American ice market is highly competitive, with many different products competing for consumer attention. Major players often have to engage in new product developments, marketing campaigns and strategic partnerships to maintain their market share and stay ahead of the competition. North America ice pops market is characterized by variety of tastes, consumer preference for more healthy options, competitive environment, impact of changing eating habits and health concerns.
The market continues to grow as manufacturers respond to changing consumer needs and introduce new products to capture market share. On June 29, 2023, BOMB POP, americas favorite ice pop brand Teaming up with TV superstar Gavin Casalegno for advertise on the occasion of National Bomb Pop Day. This activity helps to boost sells of ice pops in the North America.
Competitive Landscape
The major global players include Unilever, Jel Sert, GoodPop, Fla-Vor-Ice, Ruby Rockets, J&J Snack Foods, Outshine, Nestle, Mengniu, and Jel Sert.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global ice pops market segmentation based on type, flavor, application, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of ice pops market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global ice pops market report would provide approximately 69 tables, 69 figures and 122 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Flavor
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before Covid-19
6.1.2. Scenario During Covid-19
6.1.3. Scenario Post Covid-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Fruit Ice Pops*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Dairy Ice Pops
7.4. Sugar-free Ice Pops
8. By Flavor
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
8.2. Chocolate*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Vanilla
8.4. Mango
8.5. Strawberry
8.6. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Residential*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial
9.4. Institutional
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Convenience Stores
10.4. Online Retailers
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Unilever*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Jel Sert
13.3. GoodPop
13.4. Fla-Vor-Ice
13.5. Ruby Rockets
13.6. J&J Snack Foods
13.7. Outshine
13.8. Nestle
13.9. Mengniu
13.10. Jinan Qunkang
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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