アイス・ポップスの世界市場 - 2023-2030Global Ice Pops Market - 2023-2030 市場概要 世界のアイスポップス市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に5.5%のCAGRで成長し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。 フルーツアイスポップ、乳製品アイスポ... もっと見る
サマリー市場概要世界のアイスポップス市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に5.5%のCAGRで成長し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測されている。 フルーツアイスポップ、乳製品アイスポップ、無糖アイスポップなど、さまざまな種類のアイスポップが入手しやすくなったことが、市場の成長を後押ししている。また、フルーツアイスキャンデー、乳製品アイスキャンデー、無糖アイスキャンデーなど、さまざまな種類のアイスキャンデーが入手しやすくなったことも、市場の成長を後押ししている。 アイスキャンディー、アイスロリー、アイスポップはフローズン・スイーツの一種である。天然素材を使用したフレーバー付きアイスキャンディーや乳製品不使用のアイスキャンディーが増加し、予測期間中の市場成長を後押ししている。人工的に味付けされたアイス・ポップは、消費者に様々な味の選択肢を与える多種多様な味を提供するフローズン・スイーツである。天然糖分、代替甘味料、人工甘味料は、アイスキャンディーの風味を高めるのに役立つアイスキャンディーに使用される甘味料の一種である。 市場ダイナミクス 子供のアイスポップ需要の増加が市場成長を後押し 子供は重要な消費者層であり、アイスポップスの人気はメーカーや小売業者に多くの顧客をもたらす。子供向けアイスキャンディーの需要は増加し、売上と市場成長を促進する。子供たちは、特定のフレーバーやアイスキャンディーのブランドに対するブランド・ロイヤルティを高めるのに役立つ。 主要企業の中には、子供向けアイスキャンディーを促進するキャンペーンを実施したところもある。例えば、2022年11月25日、DoleはシンガポールでMomstersキャンペーンを開始した。キャンペーンのインサイトは「My Mom's Gone Crazy」で、フルーツポップスを宣伝する。また、主要プレーヤーによる製品発売の増加は、予測期間中の市場成長を後押しする。例えば、2020年4月23日、Chloe's Popsは子供向けに「Thomas & Friends」と「Sunny Day」のフルーツアイスポップを発売した。 多彩なフレーバーとオプションの増加がアイスポップス市場の成長を後押し ストロベリー、マンゴー、スイカなど甘いフルーツフレーバーのアイスポップが好きな消費者もいれば、チョコレート、バニラなど様々な組み合わせが好きな消費者もいる。多様な選択肢を提供することで、アイス・ポップス・メーカーはより多くの顧客を惹きつけ、誰もが楽しめるものを確保することができる。ユニークで新しいフレーバーの登場は、子供たちを含む消費者の興奮を誘う。また、季節限定のフレーバーは話題性と期待感を生み、顧客に試してもらうことができる。これは、消費者が新しい味覚体験を求めることで、需要の増加やリピート購入につながる可能性がある。 主要プレーヤーによる革新的な製品発売の増加は、予測期間中の同分野の成長を後押しする。例えば、2022年4月28日、Yasso'sは機能性アイスキャンデーブランドJuve Popsを7つのフレーバーで発売した。ココナッツ、ストロベリー、レモンライム、タンジェリン、グレープ、トリプルベリー、オレンジ、トリプルベリーのフレーバーがある。 高い糖分がアイス・ポップス市場の成長を妨げる 子供や成人の砂糖過剰摂取に対する懸念が高まっている。砂糖の過剰摂取は糖尿病、肥満、歯の問題など様々な健康問題を引き起こす。市場の消費者は、自分や子供たちのために健康的な食品の選択肢を探している。砂糖不使用のヘルシーな代替食品を探しているのだ。このような消費者の嗜好の変化が、砂糖不使用のお菓子の需要につながっている。砂糖の大量摂取に伴う健康への影響に関する消費者の認識は、市場の成長を抑制する可能性がある。 COVID-19の影響 COVID-19の大流行は、アイス・ポップ業界に逆境と好機の両方をもたらした。当初、アイス・ポップ・ショップや小売店は、封鎖措置や来店客の減少により大きな困難に直面した。しかし、人々が家にいる間に癒しと嗜好品を求めたため、アイス・ポップ製品の小売売上は顕著に増加した。 変化する消費者需要に対応するため、アイスポップ・ブランドは、オンライン注文システム、非接触型配送オプションの導入、安全性と利便性を考慮した個包装の推進などにより、迅速に対応した。さらに、顧客の味覚を魅了する新しいユニークなフレーバーを導入したり、健康志向の消費者に対応するため、よりヘルシーな代替品を探したりするなど、コヴィッドタイムをイノベーションの機会として活用するメーカーもあった。 セグメント分析 世界のアイスポップス市場は、タイプ、フレーバー、用途、流通チャネル、地域によって区分される。 さまざまなフレーバーに対する消費者の需要増加によりフルーツアイスポップセグメントが最大市場シェアを占める 世界のアイスポップス市場は、タイプ別にフルーツアイスポップス、乳製品アイスポップス、無糖アイスポップスに区分される。 健康的な食事が重視されるようになり、消費者は健康的なスナックの選択肢を探している。フルーツ・アイスキャンディーは従来のアイスキャンディーよりヘルシーであると考えられている。なぜなら、フルーツ・アイスキャンディーは通常本物のフルーツを使用し、砂糖を加える代わりに天然の糖類を使用しているからである。 天然のフルーツ原料は重要なビタミン、ミネラル、食物繊維を提供し、フルーツ・アイスキャンディーを健康志向の人々にとって魅力的な選択肢にしている。 主要プレーヤーによる製品発売の増加は、予測期間中のセグメント成長を後押しする。例えば、2023年3月28日、Doi Khamはフルーツアイスポップを市場に投入した。3種類のフレーバーがある。テトラパックのパッケージ(85ml)で販売されている。消費者は消費する際に冷蔵する必要がある。同社はこれらの製品をZ世代とY世代市場に販売している。 地理的分析 さまざまなフレーバーのアイスキャンディーに対する消費者の需要増加による北米地域のアイスキャンディー需要の増加 北米のアイス・ポップス市場は競争が激しく、さまざまな製品が消費者の注目を集めるためにしのぎを削っている。大手企業は、市場シェアを維持し、競争に勝ち残るために、新製品開発、マーケティング・キャンペーン、戦略的提携に取り組まなければならないことが多い。北米のアイスポップス市場は、嗜好の多様性、より健康的な選択肢を求める消費者の嗜好、競争環境、食習慣の変化による影響、健康への関心などが特徴である。 メーカーは消費者ニーズの変化に対応し、市場シェアを獲得するために新製品を投入しているため、市場は成長を続けている。2023年6月29日、米国で人気のアイス・ポップ・ブランド、ボム・ポップ(BOMB POP)は、ナショナル・ボム・ポップ・デーの機会に、TV界のスーパースター、ギャビン・カサレーニョと組んで広告を出す。この活動は北米でのアイス・ポップの販売を後押しする。 競争状況 世界の主要プレーヤーには、ユニリーバ、Jel Sert、GoodPop、Fla-Vor-Ice、Ruby Rockets、J&J Snack Foods、Outshine、Nestle、Mengniu、Jel Sertが含まれる。 レポートを購入する理由 - タイプ、フレーバー、アプリケーション、流通チャネル、地域に基づく世界のアイスポップス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - アイスポップス市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品からなるエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界のアイスポップス市場レポートは約69表、69図、122ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Flavor 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before Covid-19 6.1.2. Scenario During Covid-19 6.1.3. Scenario Post Covid-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Fruit Ice Pops* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dairy Ice Pops 7.4. Sugar-free Ice Pops 8. By Flavor 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor 8.2. Chocolate* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Vanilla 8.4. Mango 8.5. Strawberry 8.6. Others 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Residential* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Commercial 9.4. Institutional 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Convenience Stores 10.4. Online Retailers 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The U.K. 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Unilever* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Jel Sert 13.3. GoodPop 13.4. Fla-Vor-Ice 13.5. Ruby Rockets 13.6. J&J Snack Foods 13.7. Outshine 13.8. Nestle 13.9. Mengniu 13.10. Jinan Qunkang LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Flavor 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before Covid-19 6.1.2. Scenario During Covid-19 6.1.3. Scenario Post Covid-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Fruit Ice Pops* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dairy Ice Pops 7.4. Sugar-free Ice Pops 8. By Flavor 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor 8.2. Chocolate* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Vanilla 8.4. Mango 8.5. Strawberry 8.6. Others 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Residential* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Commercial 9.4. Institutional 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Convenience Stores 10.4. Online Retailers 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The U.K. 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Unilever* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Jel Sert 13.3. GoodPop 13.4. Fla-Vor-Ice 13.5. Ruby Rockets 13.6. J&J Snack Foods 13.7. Outshine 13.8. Nestle 13.9. Mengniu 13.10. Jinan Qunkang LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(加工食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |