クリームチーズの世界市場 - 2023-2030Global Cream Cheese Market - 2023-2030 市場概要 クリームチーズの世界市場は2022年に63億米ドルに達し、2030年には89億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは4.5%である。 消費者は、プレミアムで職人的なク... もっと見る
サマリー市場概要クリームチーズの世界市場は2022年に63億米ドルに達し、2030年には89億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは4.5%である。 消費者は、プレミアムで職人的なクリームチーズ製品の探求にますます意欲的になっており、チーズクリーム市場の成長を後押ししている。職人技を駆使したクリームチーズは、高品質の物質と伝統的な製造方法を用いて、定期的に少量ずつ手作りされる。こうしたサービスは、優れた最高級品と味にプレミアムを支払おうとする消費者にユニークな体験を提供する。 利便性とオン・ザ・ゴー製品の需要は、クリームチーズ市場に影響を与えている。スクイーズ・チューブ入りやスナック・パック入りのクリームチーズのような、1回分ずつ小分けされたもの、包装済みのスプレッド、持ち運び可能な形態が人気を博している。これらの便利なオプションは忙しいライフスタイルに対応し、間食や素早い食事の準備に便利である。 市場ダイナミクス ハンバーガー、ピザなどのファーストフード製品の消費の増加がクリームチーズ市場を牽引している。 クリームチーズはピザのトッピングやフィリングとして、特にスペシャルピザやグルメピザに使用される。ピザに濃厚でクリーミーなテクスチャーを加え、味と魅力を高める。米国国勢調査データおよびシモンズ全国消費者調査(NHCS)によると、2020年に米国で1ヶ月以内に5枚以上の店舗ブランドのピザを消費したアメリカ人は491万人であった。ピザの消費量が世界的に増加し続ける中、ピザの材料としてのクリームチーズの需要も増加するだろう。 クリームチーズは、チーズステーキ・サンドイッチのスプレッドやトッピングとして使われることもある。とろけたチーズとクリームチーズの組み合わせは、サンドイッチに独特のクリーミーさと酸味を加える。チーズステーキ・サンドイッチの人気が高まるにつれ、このファスト・フードの材料としてのクリームチーズの需要もさらに増加する。 様々な料理用途における消費者需要の増加がクリームチーズ市場成長の重要な促進要因である。 クリームチーズは一般的にスプレッドやディップのベースとして使用される。風味をつけたり他の材料と混ぜたりして、ガーリック&ハーブ・クリームチーズ、スモークサーモン・スプレッド、フルーツ風味クリームチーズ・ディップなど、塩味や甘みのあるスプレッドやディップを作ることができる。間食、前菜、パーティーの盛り合わせなど、こうしたスプレッドやディップの人気がクリームチーズの需要増に貢献している。 クリームチーズは数多くのデザート、特にクリーミーでリッチな贅沢スイーツの登場において重要な役割を果たしている。チーズケーキ、クリームチーズ・フロスティング、クリームチーズ入りペストリーなどの従来のケーキは、クリームチーズを主原料としている。ホームベーカリーでも業務用ベーカリーでも、こうしたデザートが広く普及していることが、クリームチーズの需要を押し上げている。 健康と食生活への懸念が市場成長の妨げになる可能性 クリームチーズは他の種類のチーズに比べて脂肪分が多く、カロリーも高い。これは、脂肪摂取量を積極的に管理したり、特定の栄養制限に従ったりしているフィットネス志向の顧客にとっては足かせとなる可能性がある。クリームチーズがあまり健康的でない、または贅沢な選択肢であるという認識は、低脂肪またはより健康的な代替品を選択する個人につながる可能性があり、これらの消費者層におけるクリームチーズ市場の成長を制限する可能性がある。 クリームチーズは一般的に、他のチーズに比べコレステロールやナトリウムの含有量が多い。コレステロール値をモニターしている人や高血圧などの症状を管理している人は、これらの健康要因に影響を与えるため、クリームチーズの摂取に慎重になる可能性がある。その結果、特定の健康上の懸念を持つ人々の間で、クリームチーズの需要が減少する可能性がある。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のクリームチーズ市場は、製品タイプ、カテゴリー、最終用途、地域によって区分される。 健康志向の消費者が低脂肪クリームチーズ市場を牽引 2022年のクリームチーズ市場では、低脂肪チーズのシェアが最も高かった。多くの消費者は、フィットネスへの関心が高まっており、食生活において低脂肪の代替品を積極的に探している。低脂肪クリームチーズは、全脂肪クリームチーズと比較して低脂肪の選択肢を提供することで、この需要に応えている。脂肪分の減少は、脂肪の消費量に気を配っている人や、特定の食事ガイドラインに従っている人にアピールする。 低脂肪クリームチーズは、積極的に体重と向き合っている人や減量しようとしている人によく選ばれている。低脂肪クリームチーズは、全脂肪クリームチーズと比較してカロリーが低いため、クリームチーズの風味や食感を楽しみながら、通常のカロリー消費を抑えようとする人々にとって好ましい選択となる。2023年1月、Treeline Cheese社は飽和脂肪の少ないカシュークリームチーズシングルサーブのスナックパックを発売した。 地理的分析 欧州地域の強力な日用品産業 2022年、欧州はクリームチーズ市場で大きなシェアを占めていた。欧州諸国には、チーズ製造を含む酪農生産の豊かな歴史と専門知識がある。この伝統のおかげで、欧州の生産者は国内外の市場に対応する高品質のクリームチーズ製品を開発することができた。欧州委員会によると、欧州は乳製品の主要輸出国であり、世界最大のチーズおよびSMP輸出国である。 欧州では、従来のクリームチーズ、風味をつけたクリームチーズ、軽脂肪または低脂肪の代替品、職人技を駆使したユニークな品種など、多種多様なクリームチーズを提供している。この多様な製品群は、様々な嗜好や料理ニーズを持つ消費者にアピールしている。 競争状況 世界の主要企業には、The Kraft Heinz Company、Franklin Foods、California Dairies, Inc.、Blaser's USA, Inc.、Alouette Cheese USA LLC、Horizn Organic Dairy LLC、Galaxy Nutritional Foods, Inc.、Arla Foods、Miyoko's Creamery、Kite Hillなどがある。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、カテゴリー、最終用途、地域に基づく世界のクリームチーズ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定 - クリームチーズ市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルとして利用可能な製品マッピング。 世界のクリームチーズ市場レポートは、約61の表、54の図と102ページを提供するであろう。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Category 3.3. Snippet by End User 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increased Consumption of Fast-Food Products Such as Hamburgers, Pizza, And Other Items 4.1.1.2. Increasing Consumer Demand in Various Culinary Applications 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Health and Dietary Concerns 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Introduction of New and Exciting Flavor Options 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Natural Cheese* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Processed Cheese 8. By Category 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Category 8.2. Regular* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Low Fat 9. By End-Use 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use 9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-Use 9.2. Commercial Use* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Residential Use 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Processed Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User Competitive Landscape 10.7. Competitive Scenario 10.8. Market Positioning/Share Analysis 10.9. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. The Kraft Heinz Company* 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Franklin Foods 11.3. California Dairies, Inc. 11.4. Blaser’s USA, Inc. 11.5. Alouette Cheese USA LLC 11.6. Horizn Organic Dairy LLC 11.7. Galaxy Nutritional Foods, Inc. 11.8. Arla Foods 11.9. Miyoko’s Creamery 11.10. Kite Hill LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Category 3.3. Snippet by End User 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increased Consumption of Fast-Food Products Such as Hamburgers, Pizza, And Other Items 4.1.1.2. Increasing Consumer Demand in Various Culinary Applications 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Health and Dietary Concerns 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Introduction of New and Exciting Flavor Options 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Natural Cheese* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Processed Cheese 8. By Category 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Category 8.2. Regular* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Low Fat 9. By End-Use 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Use 9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-Use 9.2. Commercial Use* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Residential Use 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Processed Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User Competitive Landscape 10.7. Competitive Scenario 10.8. Market Positioning/Share Analysis 10.9. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. The Kraft Heinz Company* 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Franklin Foods 11.3. California Dairies, Inc. 11.4. Blaser’s USA, Inc. 11.5. Alouette Cheese USA LLC 11.6. Horizn Organic Dairy LLC 11.7. Galaxy Nutritional Foods, Inc. 11.8. Arla Foods 11.9. Miyoko’s Creamery 11.10. Kite Hill LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
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