Mulleinの葉の世界市場 - 2023-2030Global Mullein Leaf Market - 2023-2030 市場概要 Mulleinの葉の世界市場は2022年に27億米ドルに達し、2030年には42億米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは5.3%である。 ウェルネスと予防医療への... もっと見る
サマリー市場概要Mulleinの葉の世界市場は2022年に27億米ドルに達し、2030年には42億米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは5.3%である。 ウェルネスと予防医療への注目は高まっており、消費者は全身の健康をサポートする方法を求めている。呼吸器系の健康効果が期待できることで知られるムレイン葉は、総合的な健康をサポートする自然療法と見なすことができる。予防的な健康対策と全体的な幸福を優先する消費者は、彼らのセルフケアのルーチンの一部としてマルチョウの葉に向けるとマルチョウの葉の市場成長を促進する可能性があります。 このようなアーユルヴェーダや伝統的な中国医学などの伝統的な医療システムは、人気と認知度を得ている。マルチョウの葉は、様々な文化で伝統的に使用されてきた長い歴史を持っており、伝統医療への関心の高まりは、マルチョウの葉の需要を促進することができる。 市場ダイナミクス Mulleinの葉茶の人気の高まりは、Mulleinの葉の市場成長のためのドライバになることができます。 従来の紅茶やコーヒーに代わるものとして、天然飲料やハーブ飲料に対する消費者の嗜好に大きな変化が生じている。例えば、2022年10月、ハーブアイスティーのブランドであるHrbvorは、機能的な利点を持つRTDスティルおよびスパークリングハーブアイスティーのラインを発表した。乾燥したマルチョウの葉を蒸して作るマルチョウ葉茶は、このトレンドに合致している。自然でノンカフェインのオプションを求める消費者は、その潜在的な健康上の利点のためにマルチョウの葉茶を選択することができます。 Mulleinの葉は、伝統的に咳止めや鼻づまりなど、その潜在的な呼吸器系の利益のために知られています。Mulleinの葉茶は、同様の呼吸器のサポートを提供すると考えられている。人々はより健康志向になると呼吸器の問題のための自然療法を求めるように、呼吸器の健康飲料としてmulleinの葉茶の人気が増加する可能性があります。したがって、マルチョウの葉茶の人気の高まりは、マルチョウの葉市場の成長の重要な要因である。 マルチョウの葉の健康上の利点の意識の高まりは、市場の成長を推進している 従来の医薬品に代わるものを求める消費者の間で、ハーブや自然療法への嗜好が高まっている。世界保健機関(WHO)によると、世界の75~80%の人々がハーブ療法に依存しています。マルチョウの葉の潜在的な健康上の利点の意識の高まりは、この傾向と一致している。消費者は漢方薬に関する知識を深め、その効能や使用法に関する情報を積極的に求めるようになっている。消費者が積極的にマルチョウの葉を含む製品を探したり、彼らのセルフケアのルーチンに組み込むことを選択するように、この意識の高まりは、マルチョウの葉の市場の成長を促進することができる。 近年、ウェルネスと予防的健康への注目が高まっている。消費者は、多くの場合、自然な手段を通じて、積極的に自分の健康と幸福を維持する方法を模索しています。薬用植物であるムラサキの葉は、その潜在的な健康上の利点と歴史的な使用法と、呼吸器の健康を維持するための予防措置として見ることができます。健康を促進する上でマルチョウの葉の役割の意識の高まりは、消費者の需要を促進し、マルチョウの葉の市場成長に貢献することができます。 規制上の課題は、マルチョウの葉市場を阻む主な要因である 規制上の課題は、潜在的にマルチョウの葉市場の成長を抑制する可能性のある主要な要因である。自然療法として、マルチョウの葉は、ラベリング要件、品質基準、および安全規制を含む、規制要件の範囲の対象となります。マルチョウの葉市場が直面する規制上の主な課題の1つは、漢方薬を管理する一貫した規制の欠如である。 国によって漢方薬に対する規制の枠組みは異なり、地域によっては他の地域よりも厳しい試験や文書化を要求されることもある。このような一貫性の欠如は、サプライヤーや生産者に混乱をもたらし、規制の状況を把握し、必要な規制をすべて遵守することを困難にしている。さらに、規制機関は、マルチョウの葉のような生薬の有効性と安全性を裏付ける科学的根拠を求めることがある。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を軽減するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のマルチョウの葉市場は、自然、アプリケーション、タイプ、流通チャネル、および地域に基づいてセグメント化されます。 医薬品セグメントにおけるマルチョウの葉のライジングアプリケーション アプリケーションに基づいて、マルチョウの葉市場は、医薬品、飲料、ハーブサプリメント、染色、肥料、化粧品に分類されます。 2022年、マルチョウ葉市場の医薬品セグメントは、マルチョウ葉の潜在的な薬効特性のために高い需要があります。疾病管理予防センター(CDC)によると、1500万人以上のアメリカ人がCOPDに苦しんでいる。毎年、15万人以上のアメリカ人がCOPD、または4分に1人で亡くなる。 Mulleinの葉は、抗炎症、抗酸化、抗菌特性を有することが示されているサポニン、粘液質、フラボノイドを含む様々な生理活性化合物が含まれています。これらの特性から、ムラサキの葉は呼吸器系疾患に対する有望な天然治療薬となる。製薬会社がムラサキの葉に関心を寄せているのは、呼吸器系疾患を治療する薬を開発するための新たな化合物の供給源となりうるからである。研究者は、呼吸器疾患のための新しい治療法を開発することを意図して、マルチョウの葉に含まれる生物活性化合物とその潜在的な治療効果を研究している。 地理的分析 ヨーロッパは主要消費者の採用により最も急成長している市場 ヨーロッパは、いくつかの要因によって、マルチョウの葉製品の急成長市場の一つである。主な要因の1つは、消費者が健康上の問題に対する代替治療法を求めるようになっているため、欧州では自然療法やハーブ療法への関心が高まっていることである。その結果、呼吸器系の問題に対する自然で効果的な治療法として注目されているマルチョウの葉製品に対する需要が増加している。 欧州のマルチョウの葉市場の成長を促進するもう一つの要因は、良好な規制環境です。欧州連合(EU)は、ハーブ療法の生産とマーケティングを管理する厳格な規制を確立しており、この地域におけるマルチョウの葉製品の品質と安全性を確保するのに役立っている。 競合他社の状況 主なグローバルプレーヤーは、スワンソンビタミン、マウンテンローズハーブ、Solaray、ペインマウンテンファーム、ペンハーブ株式会社が含まれています。Ltd.、Lucky Mojo Curio Co.、Starwest Botanicals、Nature's Answer、Bio-Botanica Inc. レポートを購入する理由 - 性質、アプリケーション、タイプ、および流通チャネルに基づいて、世界のマルチョウの葉の市場セグメンテーションを可視化するために、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定 - すべてのセグメントとマルチョウの葉市場レベルの多数のデータポイントを持つExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界のマルチョウの葉市場レポートは、約69の表、69の図、200ページを提供するであろう。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Nature 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Type 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The Growing Popularity of Mullein Leaf Tea 4.1.1.2. Increasing Awareness of the Health Benefits of Mullein Leaf 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Regulatory Challenges 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Product Innovation 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Nature 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 7.2. Organic* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 8.2. Pharmaceuticals* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Beverages 8.4. Herbal Supplement 8.5. Dyeing 8.6. Fertilizer 8.7. Cosmetics 9. By Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 9.2. Wild* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Cultivated 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Convenience Stores 10.4. Online Sales 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Alvita * 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Swanson Vitamins 13.3. Mountain Rose Herbs 13.4. Solaray 13.5. Payne Mountain Farms 13.6. Lucky Mojo Curio Co. 13.7. Starwest Botanicals 13.8. Penn Herb Co. Ltd. 13.9. Nature’s Answer 13.10. Bio-Botanica Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Nature 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Type 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The Growing Popularity of Mullein Leaf Tea 4.1.1.2. Increasing Awareness of the Health Benefits of Mullein Leaf 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Regulatory Challenges 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Product Innovation 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Nature 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 7.2. Organic* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 8.2. Pharmaceuticals* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Beverages 8.4. Herbal Supplement 8.5. Dyeing 8.6. Fertilizer 8.7. Cosmetics 9. By Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 9.2. Wild* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Cultivated 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Convenience Stores 10.4. Online Sales 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. The UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Alvita * 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Swanson Vitamins 13.3. Mountain Rose Herbs 13.4. Solaray 13.5. Payne Mountain Farms 13.6. Lucky Mojo Curio Co. 13.7. Starwest Botanicals 13.8. Penn Herb Co. Ltd. 13.9. Nature’s Answer 13.10. Bio-Botanica Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |