レディミールの世界市場 - 2023-2030Global Ready Meals Market - 2023-2030 市場概要 世界のレディミール市場は、2022年に1,590億7,200万米ドルと評価され、2030年には2,387億2,800万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.2%である。 ... もっと見る
サマリー市場概要世界のレディミール市場は、2022年に1,590億7,200万米ドルと評価され、2030年には2,387億2,800万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.2%である。 レディミール市場は、消費者のライフスタイルの変化、都市化の進展、便利で時間を節約できる食事オプションへのニーズなど、さまざまな要因によって成長している。消費者は手早く簡単に調理できる食事の選択肢を求めており、テクノロジーはこのトレンドを実現するのに役立つ。惣菜企業はテクノロジーを活用することで、家庭に届けて数分で調理できるミールキットなど、便利な食事の選択肢を提供することができ、惣菜業界の成長を後押ししている。 惣菜市場の成長に寄与するもう一つの要因は都市化である。都市に移り住む人が増えるにつれて、限られたキッチン設備や多忙なスケジュールに直面することが多くなる。惣菜は、ゼロから食事を調理する時間やスペースがない都市生活者に便利なソリューションを提供する。 市場ダイナミクス レディ・ミールの利便性がレディ・ミール市場の成長を促進する レディミールは調理済み、または最小限の調理で済む包装済み食品であり、忙しい個人や家族にとって便利で時間の節約になる。レディミールは2021年にインドのパッケージ商品部門で1億7,260万米ドルの売上高を記録した。調理済み食品は、一から調理する時間やエネルギーがない個人にとって時間の節約になる。この利便性は、食事の準備に限られた時間しか割けない多忙な社会人、学生、家族にとって特に重要である。したがって、レディミールの利便性がレディミール市場の成長を牽引している。 COVID-19インパクト分析 COVID-19の分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化するための取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を軽減するためにメーカーが何をしたかがここで取り上げられる)が含まれる。 セグメント分析 世界のレディミール市場は、製品タイプ、供給元、流通チャネル、地域によって区分される。 冷凍食品の長い賞味期限と利便性 製品タイプにより、惣菜市場は冷凍惣菜、チルド惣菜、缶詰惣菜、乾燥惣菜、その他に分類される。 2022年には、いくつかの理由から冷凍惣菜セグメントが惣菜市場で最も高いシェアを占めた。主な理由の一つは、その利便性である。冷凍惣菜は保存が利き、賞味期限が長く、素早く簡単に調理できる。消費者は冷凍庫から取り出して温めるだけで、大がかりな食事の準備をしなくても温かい食事を楽しむことができる。Statistaによると、冷凍食品の消費量は2022年に1人当たり47.7キログラムに達した。したがって、冷凍食品の保存期間の長さと利便性が、市場で最も高いシェアを占める要因となっている。 地理的分析 成長する欧州の食品産業 Data & Trends 2022によると、EUの食品・飲料産業は460万人を雇用し、年間売上は1兆1,000億ユーロ、付加価値は2,300億ユーロである。これはEU最大の製造業のひとつである。欧州の食品業界は常に革新を続け、新しい調理済み食品を市場に送り出している。ベジタリアン、グルテンフリー、低カロリーなど幅広い選択肢があるため、こうした製品を試す消費者が増えている。全体として、欧州の食品産業の成長と消費者の嗜好の変化が、同地域のレディミール市場の成長を牽引している。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、Kerry Group plc、The Campbell Soup Company、The Kraft Heinz Company、Nestle SA、Conagra Brands Inc.、Nomad Foods Group、McCain Foods Limited、J.M. Smucker Co.、Green Mill Food、General Mills, Inc.などがいる。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、ソース、流通チャネル、地域に基づく世界のレディミール市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - レディミール市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと詳細な調査後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されたExcelとして利用可能な製品マッピング。 世界の調理済み食品市場レポートは、約61表、62図、151ページを提供します。 ターゲットオーディエンス2023 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Source 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Post COVID-19 and Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Frozen Ready Meals* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Chilled Ready Meals 7.4. Canned Ready Meals 7.5. Dried Ready Meals 7.6. Others 8. By Source 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 8.2. Meat and Fish based Ready Meals* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Pasta based Ready Meals 8.4. Noodle based Ready Meals 8.5. Rice based Ready Meals 8.6. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarket/Hypermarket* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Convenience Stores 9.4. Online Sales 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Kerry Group plc* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. The Campbell Soup Company 12.3. The Kraft Heinz Company 12.4. Nestle SA 12.5. Conagra Brands Inc. 12.6. Nomad Foods Group 12.7. McCain Foods Limited 12.8. J.M. Smucker Co. 12.9. Green Mill Food 12.10. General Mill Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Source 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Post COVID-19 and Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Frozen Ready Meals* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Chilled Ready Meals 7.4. Canned Ready Meals 7.5. Dried Ready Meals 7.6. Others 8. By Source 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 8.2. Meat and Fish based Ready Meals* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Pasta based Ready Meals 8.4. Noodle based Ready Meals 8.5. Rice based Ready Meals 8.6. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarket/Hypermarket* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Convenience Stores 9.4. Online Sales 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Kerry Group plc* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. The Campbell Soup Company 12.3. The Kraft Heinz Company 12.4. Nestle SA 12.5. Conagra Brands Inc. 12.6. Nomad Foods Group 12.7. McCain Foods Limited 12.8. J.M. Smucker Co. 12.9. Green Mill Food 12.10. General Mill Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
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