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ナッツ製品市場


Nut Products Market

市場概要 ナッツは、食用に適さない硬い殻と、一般に食用に適する種子から成る果実である。ほとんどのナッツは劣った卵巣を持つ雌しべから生まれる。健康意識の高まりと相まって、植物性食品やグルテンフリー製... もっと見る

 

 

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2023年5月22日 US$4,350
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サマリー

市場概要
ナッツは、食用に適さない硬い殻と、一般に食用に適する種子から成る果実である。ほとんどのナッツは劣った卵巣を持つ雌しべから生まれる。健康意識の高まりと相まって、植物性食品やグルテンフリー製品への消費者の傾斜が強まっていることが、世界のナッツ製品市場を牽引すると予想される。さらに、簡便食品に対する需要の増加、食品添加物としてのナッツの人気の高まり、製品発売の増加などが、世界のナッツ製品市場の成長を促進する要因となっている。世界のナッツ製品市場は、2023年から2030年の予測期間中に5.8%の高いCAGRに達すると推定される。
市場ダイナミクス:
ナッツの健康効果に対する意識の高まり
ナッツの摂取は慢性疾患リスクの軽減に関連しており、カシューナッツ、ピーナッツの外皮、ココナッツの殻などのナッツ製品は、食品保存機能だけでなく抗菌性も発揮する。さらに、ナッツ製品の摂取が人間の健康に及ぼす有益な効果は、これらの製品に含まれる植物性タンパク質、脂肪酸、ミネラル、植物ステロール、食物繊維、ビタミン、フェノールの存在に起因する。ナッツ類を摂取すると、アテローム性LDLサブフラクションの形成が少なくなり、その結果、ナッツ類やその製品のコレステロール低減効果やナッツ類に含まれる飽和脂肪の割合が低いことから、心筋梗塞の発生が少なくなる。NCBIの研究によれば、ナッツ製品の摂取は、酸化ストレス、血管反応性、炎症、高血圧、メタボリックシンドローム、内臓脂肪率に対して消費者に利益をもたらす。米国FDAの観察によると、ナッツは被験者の2型糖尿病のリスクを低減し、血糖値を調整し、抗酸化物質を多く含むため冠動脈性心臓病のリスクを低減する。これに加えて、アーモンド、カシューナッツ、クルミ、ピスタチオなどの木の実類やピーナッツなどの豆類は、人間の健康に有益な多くの成分を含む密度の高い食物である。
さらに、ナッツを原材料とする食品・飲料製品の使用が増加することで、予言期間中にナッツ製品産業の範囲が拡大する。ベーカリー、加工食品、製菓におけるナッツ製品の大規模な需要は、消費者に健康的でおいしい食事のための数多くの選択肢を提供し、それによってビジネスの展望を舵取りしている。ピーナッツ、ヘーゼルナッツ、アーモンド、ブラジルナッツ、マカデミアナッツ、松の実、クルミ、カシューナッツといったナッツ製品の大規模生産により、ナッツ製品市場は今後数年間で勢いを増すだろう。例えば、国際ナッツ&ドライフルーツ統計年鑑2019/2020によると、木の実の世界生産量は過去10年間安定したペースで伸び続け、2019/2020シーズンには約460万トンに達した。アーモンドとクルミが生産量の上位を占め、世界シェアの31%と21%を占め、カシューナッツ(17%)、ピスタチオ(14%)、ヘーゼルナッツ(12%)が続いた。残りの5%はピーカン、マカダミアナッツ、ブラジルナッツ、松の実である。
市場細分化:
菓子分野が世界のナッツ製品市場を支配する見込み
これは、大手企業による投資の増加、低カロリー食品への需要の増加、嗜好への傾倒の高まり、簡便食品への需要の増加といった要因によるものである。カリフォルニア・アーモンド協会が実施した調査によると、消費者の70%がプレーン・チョコレートよりもナッツ入りチョコレートを好んで食べている。また、85%の消費者が、ナッツがチョコレートをより栄養価の高いものにすることに、強く、あるいは、やや同意している。
一方、タイプ別に見ると、ナッツ・ペースト分野は予測期間中に最も高いCAGR(年平均成長率)YY%で成長すると予想される。ナッツ・ペーストは、パン、ケーキ、ビスケットに塗るナッツ・スプレッドとして主に使用される。技術の発達と栄養特性に対する消費者の意識の高まりにより、様々なナッツペーストが開発されている。ピーナッツバターは最も消費されているスプレッド食品のひとつで、ピーナッツを粉砕し、乾煎りして作られる。ニュージーランドのブランドであるフィックス&フォッグは、オーストラリアやAPACの消費者からナッツバターのバリエーションを増やしたいという要望が高まっていることから、従来のピーナッツ製品にとどまらないイノベーションに取り組んでいるという。フィックス&フォッグは、スモーク&ファイヤー、ダークチョコレート、コーヒー・メープルなど様々なフレーバーのピーナッツバターで知られているが、最近では、カシューナッツ、アーモンド、ヘーゼルナッツ、8種類のナッツと種子を使ったエブリシング・バターなど、他の種類のナッツバターも製造している。
地理的浸透:
北米が世界のナッツ製品市場を支配すると予想される
北米はナッツ製品の世界市場で圧倒的なシェアを占めているが、これは同地域の消費者の可処分所得が高く、ナッツ食品の需要と消費が高まっているためである。2019/2020年の世界シェアの40%を占める北米は、世界最大の木の実生産国であり、次いで中東(世界生産量の18%)が続き、その生産量は主にヘーゼルナッツ(地域シェアの50%)とピスタチオ(37%)で構成されている。アーモンドやピーナッツなどのナッツ類は、比較的低脂肪で健康的なオメガ3脂肪酸を含むなど、糖尿病患者にやさしいヘルシーなスナックとして高い評価を得ている。また、生のナッツを料理に使ったり、トレイル・ミックスなどのセイボリーに混ぜたりする用途が増加していることから、北米では健康志向の消費者が多く集まっている。北米のナッツ製品市場では、米国が最大の市場収益シェアを占めている。2018/2019年のシェアは38%で、米国は世界の木の実生産をリードし続けている。アーモンド(国別シェア62%)、ピスタチオ(19%)、クルミ(15%)が最も生産量の多い作物であった。2019/20年の世界のピーナッツ生産量は4,100万トン以上に達し、中国が世界のピーナッツ作物の38%を占め、インドが15%で続いた。次いでナイジェリア(8%)、米国(6%)、セネガル(3%)、アルゼンチン(3%)が20%を生産した。
競争状況:
世界のナッツ製品市場は、Olam International、Barry Callebaut、Blue Diamond Growers、Zentis GmbH & Co.KG、Mount Franklin Foods、Kerry Groupなどである。主要プレーヤーは、製品発売、提携、M&Aなど様々な主要戦略を採用し、世界的に市場に貢献している。例えば、2020年11月、La Morella Nuts社は「Mediterranean Nut Craft」を発売した。この拡大により、地中海ナッツ・クラフトの専門家は、世界中で高まっている健康的な嗜好品と植物由来の製品に対するニーズを取り込む。2019年5月、Tierra FarmはLathamに12,000平方フィートの新しい流通倉庫を拡張し、オーガニック製品の卸売り会社が年間売上高4,500万米ドル以上に成長するのに貢献した。2020年6月、マウント・フランクリン・フーズはナッツバター愛好家向けのスナック「Nubu Nut Butter Bites」を発売した。これは、ナッツの嗜好品でより健康的な間食を求める消費者の嗜好に応えるものと期待されている。2019年3月、ブルーダイヤモンドはアーモンドとフルーツを発売し、製品ラインを拡大した。
COVID-19の影響パンデミックは世界のナッツ製品市場にプラスの影響を与えた
COVID-19パンデミックは、人々の優先順位を変え、健康的で免疫力を高める食品の購入により多くの投資を行ったため、ナッツ製品市場にプラスの影響を与えた。COVID-19の流行期間中、オンライン・ショップを通じてナッツとナッツ製品の驚異的な売上増加が観察され、これが調査対象市場の需要を維持した。ほとんどの人々は、商品がなくなるのを恐れ、一度に大量に購入することを好んだ。そのため、どの地域でも、大容量のバスケットがナッツ製品を維持する重要な理由となっている。さらに、パンデミック(世界的大流行)時には、すぐに食べられる製品の需要が高まった。アーモンドなどのナッツ類はビタミンEが豊富であるため、ナッツ製品の需要も増加している。そのため、免疫システムを改善し、免疫システムの脆弱性によって起こる病気を予防することができる。クルミは免疫力を高める素晴らしい食品のひとつであり、心臓の健康、皮膚、骨の健康も改善します。
レポートを購入する理由
- 予測期間における世界のナッツ製品の現在の市場シナリオと実行可能性を理解する
- 世界のナッツ製品市場の構成をタイプ、ナッツの種類、用途の観点から可視化し、主要企業、成長可能性、市場戦略を特定する
- 市場に存在する主な規制を特定し、予測期間における市場への影響を理解する
- 市場競争、製品価格、新製品開発、市場に関連する特許出願などの主要ビジネス要因を理解する
提供内容
- 徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の結果、最も関連性の高い分析を冷静にまとめたPDFレポート
- 世界のナッツ製品市場の貴重なデータポイントを記載したエクセルデータシート - 地域および国レベルのセグメンテーション
- 主要市場プレイヤーの主要製品に関するエクセルによる製品マッピング
- 主要市場プレイヤーの事業収益($)と収益シェア(%)を網羅した市場シェア分析
世界のナッツ製品市場レポートでは、約45の市場データテーブル、45の図、180ページへのアクセスを提供します。
対象読者
- 食品・飲料メーカー
- 輸出入企業
- 製薬会社
- 業界投資家/投資銀行
- 教育・研究機関
- 研究専門家

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Nut Type
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply chain analysis
5.3. Pricing analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or a Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Nut Butter*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2019-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
7.3. Nut Pastes
7.4. Salted & Flavored Nuts
7.5. Plain Nuts
7.6. Caramelized Nuts
7.7. Nut Flour
7.8. Others
8. By Nut Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Nut Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Nut Type Segment
8.2. Almonds*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2019-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
8.3. Hazelnuts
8.4. Walnuts
8.5. Cashews
8.6. Pistachios
8.7. Peanuts
8.8. Brazil Nuts
8.9. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Confectionery Products*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2019-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
9.3. Ice Cream & Frozen Desserts
9.4. Cereals & Snack Bars
9.5. Savoury Products
9.6. Bakery Products
9.7. Beverages
9.8. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. The U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Olam International*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Barry Callebaut
12.3. Blue Diamond Growers
12.4. Kerry Group
12.5. Zentis GmbH & Co. KG
12.6. Mount Franklin Foods
12.7. Mandelin Almonds
12.8. Lubeca
12.9. Puratos
12.10. ALMENDRAS LLOPIS S.A.U.(*List not Exhaustive*)
13. DataM Intelligence
13.1. Appendix
13.2. About us and our services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
A nut is a fruit composed of an inedible hard shell and a seed that is generally edible. Most nuts come from the pistils with inferior ovaries. The growing inclination of consumers towards plant-based and gluten-free products coupled with increasing health awareness is expected to drive the global nut products market. Moreover, an increase in the demand for convenience foods, an increase in the popularity of nuts as a food additive, and an increase in product launches are some of the factors driving the growth of the global nut products market. The global nut products market is estimated to reach a high CAGR of 5.8% during the forecast period 2023-2030.
Market Dynamics:
Growing awareness towards the health benefits of nuts
Intake of nuts is related to reducing the chronic disorder risks and its products such as cashewnut, peanut hull, and coconut shell exhibit anti-bacterial property as well as food preserving feature. Furthermore, the beneficial effects of the nut product consumption on human health are attributed to presence of vegetable protein, fatty acids, minerals, phytosterols, fiber, vitamins, and phenolic in these products. Nut intake results in low formation of atherogenic LDL sub-fraction resulting in less occurrence of heart stroke in persons due to cholesterol reducing effect of nut or its products & presence of low proportion of saturated fats in nut products. As per NCBI study, intake of nut products provides benefits to the consumers against oxidative stress, vascular reactivity, inflammation, hypertension, metabolic syndrome, and visceral adiposity. As per the observations made by US FDA, nuts reduce the risk of type 2 diabetes in the subjects, regulates levels of blood glucose, and reduces coronary heart disease risks as it possesses high proportion of antioxidants. In addition to this, tree nuts including almonds, cashew nuts, walnuts, and pistachios & legume seeds like peanuts are dense diets having many ingredients benefitting human health.
Additionally, rise in the use of food & beverages products with nut as ingredients will enlarge the scope of nut products industry over the prognostic period. Large-scale demand for nut products in bakery, processed foods, and confectionary has offered consumers with numerous options for healthy & tasty diet, thereby steering the business landscape. With large scale production of nut products like peanuts, hazelnuts, almonds, Brazil nuts, macadamia nuts, pine nuts, walnuts, and cashew nuts, the market for nut products will gain momentum over the years to come. For instance, according to the International Nut & Dried Fruits Statistical Yearbook 2019/2020, global production of tree nuts kept growing at a steady pace over the last decade, reaching around 4.6 million metric tons in season 2019/2020. Almond and walnut were the top produced crops, accounting for 31% and 21% of the world share followed by cashews (17%), pistachios (14%) and hazelnuts (12%). The remaining 5% was distributed among pecans, macadamias, Brazil nuts and pine nuts.
Market Segmentation:
Confectionery segment is expected to dominate the global nut products market
Based on the application, confectionery segment held the largest share in 2020, this is owing to the factors such as increase in the investment by the major companies, increase in the demand for low-calorie foods, growing inclination towards taste and increase in the demand for convenience foods. According to a survey conducted by the Almond Board of California, it found that 70% of consumers prefer to eat chocolate with nuts compared to plain chocolate, in large part because the nuts make the confection ore nutritious. 85% of consumers strongly or somewhat agreed that nuts make chocolate more nutritious.
On the other hand, based on type, nut paste segment is expected to grow with a highest CAGR of YY% during the forecast period. Nut paste is largely used as nut spread on breads, cakes and biscuits. The development of technology and increase in consumer awareness of the nutritional properties have led to the development of various nut pastes. Peanut butter is one of the most consumed food spreads and is made by grinding and dry-roasting peanuts. New Zealand brand Fix & Fogg says rising demand from Australian and APAC consumers for more variety in nut butters is leading them to innovate beyond its traditional peanut products. Fix & Fogg is known for its variety of peanut butters with various flavors from Smoke and Fire to Dark Chocolate to Coffee Maple and more, but has more recently also produced other types of nut butters such as cashew, almond, hazelnut and its Everything Butter made with eight nuts and seeds.
Geographical Penetration:
North America is expected to dominate the global nut products market
North America accounts for a dominant share in the global market for nut products, owing to the rising demand and consumption of nutmeals and the high disposable income of the consumers in the region. Accounting for 40% of the world share in 2019/2020, North America was the biggest tree nut producer worldwide, followed by the Middle East (18% of global volume), which production consisted of mainly hazelnuts (50% of the region share) and pistachios (37%). Nuts, such as almonds and peanuts, have gained an excellent reputation for being a healthy snacking alternative with diabetic-friendly attributes, such as comparatively low-fat content and healthy omega-3 fats. Also, its rising application of raw nuts in cooking and blends in savories such as trail mixes have attracted a large number of health-conscious consumers in North America. The United States held largest market revenue share in the North America nut products market. With 38% of share in 2018/2019, the USA kept leading world tree nut production. Almonds (62% of the country share), pistachios (19%) and walnuts (15%) were the most produced crops. World peanut production reached over 41 million metric tons in 2019/20 and China accounted for 38% of the world peanut crop, followed by India with 15%. The next 20% was produced by Nigeria (8%), the USA (6%), Senegal (3%) and Argentina (3%).
Competitive Landscape:
The global nut products market is highly fragmented with many players such as Olam International, Barry Callebaut, Blue Diamond Growers, Zentis GmbH & Co. KG, Mount Franklin Foods, and Kerry Group among others. The key players are adopting various key strategies such as product launches, collaborations, mergers & acquisitions which are contributing to the market globally. For instance, in November 2020, La Morella Nuts launched its Mediterranean Nut Craft. With the expansion, the Mediterranean Nut Craft expert taps into the growing need for healthier indulgence and plant-based products around the world. In May 2019, Tierra Farm expanded a new 12,000-square-foot distribution warehouse in Latham that helped the wholesale organic product company grow to more than USD 45 million in annual revenue. In June 2020, Mount Franklin Foods launched a snack for nut butter lovers, known as Nubu Nut Butter Bites. It is expected to meet the consumer’s preferences for healthier snacking with a nutty indulgence. In March 2019, Blue Diamond expanded its product line with the launch of almonds and fruits.
COVID-19 Impact: Pandemic has positively impacted the global nut products market
The nut products market has been positively affected by the COVID-19 pandemic as people changed their priorities and invested more in buying healthy and immunity-boosting food products. The staggeringly increased sales of nuts and nut products were observed through online stores during the COVID-19 period, which sustained the demand in the market studied. Most people preferred to buy larger quantities at a time, fearing running out of products. Thus, large basket sizes remained a significant reason for the sustenance of nut products across all regions. Moreover, the demand for ready-to-eat products has increased during the pandemic situation. Hence, the demand for nut products has also increased, as nuts such as almonds are rich in vitamin E. Vitamin E is one of the supplements that may directly affect cells of the immune system. Therefore, it can improve it and prevent diseases that occur due to the vulnerability of the immune system. Walnut is one of the great immunity boosters and also can improve heart health, skin, and bone health.
Why Purchase the Report?
• Understand the current market scenario and viability of global nut products over the forecast period
• Visualize the composition of the global nut products market in terms of type, nut type, and application to identify major players, growth potential, and market strategies
• Identify the key regulations prevailing in the market and understand their impact on the market over the forecast period
• Understand the key business factors such as market competition, product pricing, new product developments, and patent filings pertaining in the market
What we offer?
• PDF report with the most relevant analysis cogently put together after exhaustive qualitative interviews and in-depth market study
• Excel data sheet with valuable data points of the global nut products market – Regional and Country level segmentation
• Product mapping in excel for the key products of all major market players
• Market share analysis covering business revenues ($) and revenue share (%) of key market players
The global nut products market report would provide an access to approximately 45 market data tables, 45 figures and 180 pages
Target Audience:
• Food and Beverage Manufacturers
• Import and Export Companies
• Pharmaceutical Companies
• Industry Investors/Investment Bankers
• Education & Research Institutes
• Research Professionals



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Nut Type
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply chain analysis
5.3. Pricing analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or a Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Nut Butter*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2019-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
7.3. Nut Pastes
7.4. Salted & Flavored Nuts
7.5. Plain Nuts
7.6. Caramelized Nuts
7.7. Nut Flour
7.8. Others
8. By Nut Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Nut Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Nut Type Segment
8.2. Almonds*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2019-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
8.3. Hazelnuts
8.4. Walnuts
8.5. Cashews
8.6. Pistachios
8.7. Peanuts
8.8. Brazil Nuts
8.9. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Confectionery Products*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2019-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
9.3. Ice Cream & Frozen Desserts
9.4. Cereals & Snack Bars
9.5. Savoury Products
9.6. Bakery Products
9.7. Beverages
9.8. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. The U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nut Type
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Olam International*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Barry Callebaut
12.3. Blue Diamond Growers
12.4. Kerry Group
12.5. Zentis GmbH & Co. KG
12.6. Mount Franklin Foods
12.7. Mandelin Almonds
12.8. Lubeca
12.9. Puratos
12.10. ALMENDRAS LLOPIS S.A.U.(*List not Exhaustive*)
13. DataM Intelligence
13.1. Appendix
13.2. About us and our services
13.3. Contact us

 

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