テフ製品の世界市場 - 2023-2030Global Teff Products Market - 2023-2030 市場概要 世界のテフ製品市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023年~2030年)の年平均成長率は19.3%と予測される。 テフはエチオピ... もっと見る
サマリー市場概要世界のテフ製品市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023年~2030年)の年平均成長率は19.3%と予測される。 テフはエチオピアとエリトリア原産の穀物であるが、ユニークな栄養プロファイルと料理の汎用性により、世界中で人気が高まっている。テフを使えば、テフ粉、テフ粒、テフを使ったスナックなど、さまざまな食品を作ることができる。テフ粉は、テフを挽いたグルテンフリーの小麦粉です。小麦粉の代用として、パンやパンケーキ、ケーキなどのお菓子作りに使うことができる。テフ・グレインはテフの全粒粉で、米やキヌアの ように調理してサラダやシチューなどの料理に使 うことができる。食物繊維、タンパク質、各種ビタミン、ミネラルを豊富に含んでいる。 市場ダイナミクス 代替穀物への需要増がテフ製品業界を牽引 代替穀物への需要の高まりは、テフ製品市場を牽引する要因の一つである。消費者は、全粒穀物の摂取に関連する健康上のメリットをより認識するようになっており、小麦や米のような伝統的な穀物の代替品を探している。テフは栄養価が高く、グルテンを含まない穀物で、食物繊維、タンパク質、必須アミノ酸の優れた供給源である。また、グリセミック指数が低いため、糖尿病患者や血糖値を管理したい人にとって理想的な選択肢となる。その結果、テフは従来の穀物の代替品としてますます人気が高まっている。 新興企業の参入はテフ製品市場成長の顕著な機会を示す 新興企業のテフ製品市場への参入は、成長とイノベーションの新たな機会をもたらす。新興企業は市場に新鮮な視点とアイデアをもたらし、ビジネスに対してより起業家的で柔軟なアプローチをとることが多い。テフ製品市場に新規参入する新興企業は、より幅広い消費者にアピールする革新的な新製品や配合を導入することができる。また、新しい技術や生産方法を活用して効率を高め、コストを削減することで、より多くの人々がテフ製品を利用できるようになります。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のテフ製品市場は、穀物タイプ、製品タイプ、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。 製品タイプ別では、テフ粉が最も高い市場シェアを占めている。 テフ粉は、その汎用性と幅広い用途により、テフ製品市場で最大のシェアを占めている。テフ粉は小麦粉に代わるグルテンフリーの粉で、パン、マフィン、ケーキなど様々な焼き菓子に使用できる。また、エチオピア料理の定番である伝統的な平たいパン、インジェラの製造にも使用できる。さらに、テフ粉は栄養価が高く、独特の少しナッツのような風味があり、料理に深みと複雑さを加えることができる。食物繊維、タンパク質、必須アミノ酸を豊富に含み、カルシウム、鉄、亜鉛などのミネラルも豊富である。 地理的分析 アジア太平洋地域が消費者導入の主要因で最も急成長している市場 アジア太平洋地域は、いくつかの要因からテフ製品の急成長市場となっている。第一に、同地域の消費者の間で健康とウェルネス志向が高まっており、これが栄養価の高い機能性食品の需要増につながっている。テフは栄養価の高い穀物で、食物繊維、タンパク質、必須アミノ酸を豊富に含むため、健康志向の消費者にとって魅力的な選択肢となっている。さらに、セリアック病やグルテン不耐症といったグルテン関連疾患の有病率の増加が、この地域におけるグルテンフリー製品の需要を促進している。テフは天然のグルテンフリーであり、パン、パスタ、スナック菓子などのグルテンフリー製品の原料として人気がある。 競争状況 世界の主要プレーヤーには、The Teff Company、Millets Place BV、Anthony's Goods、Teffland AB、Mama Fresh Injera PLC、Love Grain、SHILOH FARMS、Conagre Brands Inc、CERES ORGANICS、Amandin Organic Productsが含まれる。 レポートを購入する理由 - 穀物タイプ、製品タイプ、流通チャネルに基づく世界のテフ製品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - テフ製品市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界のテフ製品市場レポートは、約66の表、63の図、200ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Grain Type 3.2. Snippet by Product Type 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing popularity of Ethiopian cuisine 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Lack of availability of production units 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. The entry of startups with novel teff formulations 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Grain Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Grain Type 7.2. Organic* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Product Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 8.2. Flour* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Flakes 8.4. Ready Mix 8.5. Breads 8.6. Pan Cakes 8.7. Beverages 8.8. Muffins 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets/Hypermarkets* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Specialty Stores 9.4. Online Sales 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. The Teff Company* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Millets Place BV 12.3. Anthony's Goods 12.4. Teffland AB 12.5. Mama Fresh Injera PLC 12.6. Love Grain 12.7. SHILOH FARMS 12.8. Conagre Brands Inc 12.9. CERES ORGANICS 12.10. Amandin Organic Products LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Grain Type 3.2. Snippet by Product Type 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing popularity of Ethiopian cuisine 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Lack of availability of production units 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. The entry of startups with novel teff formulations 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Grain Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Grain Type 7.2. Organic* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Conventional 8. By Product Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 8.2. Flour* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Flakes 8.4. Ready Mix 8.5. Breads 8.6. Pan Cakes 8.7. Beverages 8.8. Muffins 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets/Hypermarkets* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Specialty Stores 9.4. Online Sales 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grain Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. The Teff Company* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Millets Place BV 12.3. Anthony's Goods 12.4. Teffland AB 12.5. Mama Fresh Injera PLC 12.6. Love Grain 12.7. SHILOH FARMS 12.8. Conagre Brands Inc 12.9. CERES ORGANICS 12.10. Amandin Organic Products LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |