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砂糖の装飾と包含物の世界市場 - 2023-2030


Global Sugar Decorations and Inclusions Market - 2023-2030

市場概要 ベーカリーや製菓業界では、ケーキ、ペストリー、朝食用シリアル、バーチョコレート、その他の食品などの最終製品に独特の風味、食感、口当たり、色合い、その他の改良を施すために、装飾や内包物が重... もっと見る

 

 

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2023年3月28日 US$4,350
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サマリー

市場概要
ベーカリーや製菓業界では、ケーキ、ペストリー、朝食用シリアル、バーチョコレート、その他の食品などの最終製品に独特の風味、食感、口当たり、色合い、その他の改良を施すために、装飾や内包物が重要な役割を果たしている。装飾目的で様々な方法を用いて、食品をより魅力的で魅力的なものにするために使用される。アイスクリームやフローズンデザートに使用される装飾や内包物としては、サンディング、粗目糖、キャラメル内包物などが挙げられる。カルレッティは、凍結の持続性を高めるための特殊なコーティング技術として使用される。さらに、食品の食感を向上させ、製品をより魅力的に見せる効果もある。食品加工とコーティング技術の開発が拡大していることが、市場の成長を後押ししている主な要因である。
世界の砂糖装飾品・添加物市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2023-2030年)のCAGRは5.80%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:ペストリー、デザート、ケーキをパーソナライズする傾向の高まりが市場拡大を牽引
ミレニアル世代やジェネレーションZの間でケーキ、アイスクリーム、その他のデザートの人気が高まっており、こうした食事を見栄えよくするためにこうした製品の使用が奨励され、業界の成長を後押ししている。また、ケーキ、デザート、ペストリーをカスタマイズする傾向により、これらの製品の使用は増加すると予想され、これが業界の成長をさらに後押しすると期待されている。また、これらの製品には様々なプリント、サイズ、形があり、完成した料理に特徴的な仕上がりとデザインを与え、様々な季節や機会に適応して役立つ。例えば、バリー・カレボー社は、プラーク、シェイプ、チョコレート・ヘルなど、ホリデー・デザインの様々な製品を提供している。顧客は食の嗜好に対してより厳しく、より冒険的になってきており、それがひねりの効いた本物の伝統的な製品に対する需要を高めている。消費者は現在、特にY世代とミレニアル世代を中心に、多感覚的な体験を提供する食品を切望している。彼らは独特の食感を提供し、刺激され、驚かされ、挑戦される味覚を求める。その結果、独特の口当たりや食感を提供するために、様々な食品にこれらの製品が使用されるようになり、市場は拡大している。
一方、砂糖の装飾品や内包物の市場は、新しいエスニック風味や味を求める消費者の需要に大きく影響される。そのうちに、砂糖業界はより健康的な商品を作ることに重点を置くようになった。特に新興国では、健康志向の高まりがこの傾向を後押ししている。発展途上国における組織化された小売業の成長が、砂糖装飾品・添加物市場に拍車をかけている。
しかし、価格の変動と原材料の供給不足が、砂糖装飾品・包材市場の拡大を制限すると予想される2つの側面である。食品医薬品局、欧州食品安全局、欧州連合など複数の規制機関が、食品の装飾品や内包物に関して厳しい規制を設けている。予測期間中、食品添加物の不足も市場の拡大を制限すると予想される。
市場の細分化:世界の砂糖装飾・含有物市場では人工糖セグメントが最も高いシェアを占める
天然着色料は色の強度が一定せず、熱や光にさらされると不安定になるため、装飾品や包材では人工着色料の需要が増加している。天然着色料の入手可能性はさまざまであり、他の食品成分との反応性が高まるにつれて人工着色料の需要が高まっている。世界全体では、心血管疾患(CVD)が主な死因となっている。倫理的な理由から、人工甘味料の摂取がCVDリスクのようなハードエンドポイントに及ぼす影響は、ランダム化比較試験で直接評価されていない。同様に、前向き観察研究では、人工糖質の消費量(mg/日)と心血管疾患(CVD)の発症リスクとの関係を直接調査していないが、いくつかの研究では人工甘味飲料の消費量(mlまたは1人前/日)を代理としてこの関係を調査しており、その結果はまちまちであるため、2022年から2030年にかけて人工糖質のCAGRはより高くなると予想される。
一方、砂糖で作られた包含物や装飾品はベーカリー分野で頻繁に使用されている。これらはケーキやペストリーのようなベーカリー製品の付属品として、またケーキのデコレーションのための供給品として使用される。予測期間中、ケーキやペストリーに砂糖のふりかけや内包物が大量に使用され、この市場の成長を促進すると予想される。
地理的浸透:予測期間中は北米が圧倒的な地域
北米がデコレーションと内包物市場を支配している。これは、食品加工業界からの消費者需要の高まりと、装飾品や内包物に関する知識の増加によるものである。この分野での市場拡大は、焼き菓子や付加価値製品の需要の高まり、製菓業界からのデコレーションやインクルージョンに対する需要の高まりが原動力となっている。北米では、付加価値のある食品に対する需要が高まっているため、砂糖装飾・包含物市場が大幅に拡大している。さらに、消費者の可処分所得の上昇とデザートの消費量の増加により、砂糖装飾品・添加物市場の主要企業は大きな市場機会を持っている。しかし、原材料コストの変動が、予測期間中の砂糖装飾品・添加物市場全体の拡大を抑制すると予想される。
一方、アジア太平洋地域は予測期間中に最も急成長する市場と予想される。この地域の市場は、主にケーキやペストリーのような便利なベーカリー商品に対する需要の高まりによって拡大している。アジアの消費者は外国の味や料理を受け入れやすくなっており、既存のブランドや新しいベーカリーが砂糖ふりかけに投資する動機となっている。さらに、同地域では付加価値商品への需要が高まっており、市場の拡大に拍車がかかると予想される。この地域の経済拡大がこの需要を支えている。
競争状況:
世界の砂糖装飾品・添加物市場は競争が激しく、大手企業が圧倒的な売上シェアを獲得している。 Barry Callebaut、Olam International、The Hershey Company、Nestle SA、Ingredion Incorporated、Mars, Incorporated、DSM、Kerry Group plc、Tate & Lyle PLC、Cargill, Incorporatedなどが、手頃な価格で新商品を発売するための技術進歩に注力している。大手企業は、買収・合併、地域拡大、提携などの戦略を駆使して、市場で強力な競争相手として頭角を現している。R&Dと新製品発売への注力の増加は、主要プレーヤーが市場での存在感を高めるための追加的な方法である。市場の様々な大手企業による技術革新は、世界の砂糖装飾品・含有物市場のプレイヤーに有利な成長機会を提供すると期待されている。例えば、2022年1月、モンデリーズ・インターナショナルのブランドであるキャドバリーは、同社のシュガーバーのデュオ・ライン向けにツイスト・ラップ包装ソリューションを開発した。これは、シュガーバーの半分を食べた後、パッケージをねじって密封することで、顧客が小分けにスナックできるようにするものである。さらに、2021年9月、フェレロはラガルデールとの提携により、新しい「フェレロ・ロシェ・タブレット」を旅行小売チャネルで先行発売する。この新しいフェレロ・タブレットは、ミルク、55%カカオのダーク、ホワイトの3種類の味が用意される。
COVID-19の影響:世界の砂糖菓子市場へのマイナス影響
2020年以降、突然のCOVID-19の大流行は、世界各国の政府による封鎖や人口移動の制限により世界経済に影響を与えた。すべての産業部門が操業を停止し、海外旅行も中止され、食品や医薬品を生産するような必要な事業のみが操業の継続を許されたため、大きな被害を受けた。COVID-19のパンデミックでは、建設業、製造業、宿泊業、観光業が深刻な影響を受けた。製造業の操業は制限された。その結果、さまざまな砂糖のデコレーションや封入器具の需要と生産が減少し、市場の拡大が抑制された。厳しい規則が加糖・包餡業界に影響を及ぼし、2020年を通じて実施されたロックダウンは、原材料(農産物、食品原料、中間食品)の供給、貿易・物流、需給変動、不透明な消費者需要、産業レベルの労働力にさまざまな影響を及ぼした。装飾品・含蜜糖業界への閉鎖の主な影響のひとつは、世界的な消費者の間で贈答品や衝動的な買い物が減少したことによる売上の減少であった。
この調査レポートは世界の砂糖装飾品・含物市場を分析・予測し、69の市場データテーブル、70の図表、200ページから構成されています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Colorant
3.2. Market Snippet by Type
3.3. Market Snippet by End User
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Colorant
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Colorant Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Colorant Segment
7.2. Natural sugar *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Artificial sugar
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
8.2. Jimmies *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Quins
8.4. Dragees
8.5. Nonpareils
8.6. Caramel Inclusions
8.7. Sanding & Course Sugar
8.8. Single Pieces
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End User Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By End User Segment
9.2. Food Manufacturers *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Food Service Industry
9.4. Home Bakers
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Barry Callebaut*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Olam International
12.3. The Hershey Company
12.4. Nestle SA
12.5. Ingredion Incorporated
12.6. Mars, Incorporated
12.7. DSM
12.8. Kerry Group plc
12.9. Tate & Lyle PLC
12.10. Cargill, Incorporated
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
In the bakery and confectionery industries, decorations and inclusions play a crucial role in giving finished products like cakes, pastries, breakfast cereals, bar chocolates, and other foods a distinctive flavor, texture, mouthfeel, color, and other improvements. Using various methods for decorative purposes, it is used to make food more enticing and attractive. Sanding, coarse sugar, and caramel inclusions are examples of decorations and inclusions used in ice cream and frozen desserts. Carletti is used as a specific coating technology to enhance the longevity of freeze. Additionally, it improves the food texture and makes its products look more appealing. The expanding developments in food processing and coating technologies are the primary factors propelling the market's growth.
The global sugar decorations and inclusions market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 5.80% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: The rising trend of personalizing pastries, desserts, and cakes driving the market expansion
The growing popularity of cakes, ice creams, and other desserts among millennials and members of Generation Z is encouraging the use of these products to make such meals presentable and is fueling industry growth. The use of these products is also expected to increase due to the trend of customizing cakes, desserts, and pastries, which is expected to support industry growth further. These products also come in various prints, sizes, and shapes, giving the finished dishes a distinctive finish and design and being adaptable and useful for different seasons and occasions. For instance, Barry Callebaut provides a variety of products with holiday designs, including plaques, shapes, chocolate hells, and other items. Customers are getting more demanding and more adventurous with their food preferences, which drives up demand for genuine and traditional products with a twist. Consumers are currently clamoring for food products that offer a multi-sensory experience, especially Gen-Y and millennials. They offer a distinctive range of textures and demand palates that are stimulated, surprised, and challenged. As a result, the market is expanding due to the increasing use of these products in various food products to provide a distinctive mouthfeel or texture.
On the other hand, the market for sugar decorations and inclusions is greatly influenced by consumer demand for new ethnic flavors and tastes. Over time, the sugar industry changed its focus to creating healthier goods. An increasingly health-conscious populace is driving this trend, particularly in emerging economies. The growth of organized retail in developing nations has fueled the sugar decorations and inclusions market.
However, price fluctuations and a lack of raw material supply are two aspects that are anticipated to limit the market's expansion for sugar decorations and inclusions. Several regulatory organizations, including the Food and Drug Administration, the European Food Safety Authority, and the European Union, have strict regulations regarding food decorations and inclusions. During the forecast period, a lack of food inclusions is also anticipated to limit market expansion.
Market Segmentation: The artificial sugar segment accounted for the highest share in global sugar decorations and inclusions market
Due to the inconsistent color intensities of natural colorants and the instability of the natural colorants when exposed to heat and light, there is an increasing demand for artificial colorants in decorations and inclusions. The availability of natural colorants varies, and the demand for artificial colorants is rising along with their increased reactivity with other food ingredients. In the entire world, cardiovascular diseases (CVDs) are the main cause of death. For ethical reasons, the effect of artificial sugar consumption on hard endpoints like CVD risk has not been directly evaluated in randomized controlled trials. Similarly, prospective observational studies have not directly examined the relationship between the consumption of artificial sugars (mg/day) and the risk of developing cardiovascular disease (CVD), but several have used the consumption of artificially sweetened beverages (milliliters or servings/day) as a proxy to investigate this relationship with mixed findings, so the CAGR for artificial sugar is anticipated to be higher between 2022 and 2030.
On the hand, inclusions and decorations made of sugar are frequently used in the bakery sector. They are used as accessories for bakery goods like cakes and pastries, as well as supplies for cake decoration. During the forecast period, the significant use of sugar sprinkles and inclusions in cakes and pastries is anticipated to propel the growth of this market.
Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period
North America dominated the market for decorations and inclusions. This results from rising consumer demand from the food processing industry and growing knowledge of decorations and inclusions. Market expansion in this area is driven by rising demand for baked goods and value-added products and rising demand for decorations and inclusions from the confectionery industry. The sugar decorations and inclusions market has expanded significantly in North America due to the rising demand for food products with added value. Additionally, the key players in the market for sugar decorations & inclusions have a sizable market opportunity due to the rising disposable income of consumers and the rising consumption of desserts. However, it is anticipated that fluctuating raw material costs will restrain the sugar decorations & inclusions market's overall expansion during the forecast period.
On the other hand, the Asia Pacific region is anticipated to have the fastest-growing market during the forecast period. The market in this area is expanding primarily due to the rising demand for convenience bakery goods like cakes and pastries. Asian consumers are becoming more receptive to foreign flavors and cuisines, motivating established brands and new bakeries to invest in sugar sprinkles. Additionally, the region's rising demand for value-added goods is anticipated to fuel the market's expansion. The region's expanding economy is supporting this demand.
Competitive Landscape:
The global sugar decorations and inclusions market is competitive, with the leading players capturing a whopping share in revenues Barry Callebaut, Olam International, The Hershey Company, Nestle SA, Ingredion Incorporated, Mars, Incorporated, DSM, Kerry Group plc, Tate & Lyle PLC, and Cargill, Incorporated among others, are focused on technology advances for new launches at affordable prices. The major players are utilizing strategies including acquisitions & mergers, regional expansion, and partnerships to stand out as strong competitors in the market. Increased focus on R&D and new product launches are additional ways the key players improve their market presence. Innovation by various leading players in the market is expected to offer lucrative growth opportunities for players in the global sugar decorations and inclusions market. For instance, in January 2022, Cadbury, a Mondelez International brand, developed the Twist Wrap packaging solution for its Duos line of sugar bars. It enables customers to snack in small portions by twisting and sealing the package after consuming half of the sugar bar. Additionally, in September 2021, In partnership with Lagardère, Ferrero will pre-launch the new Ferrero Rocher Tablets in the travel-retail channel. Three flavors of the new Ferrero offering will be available on the sugar tablet market: milk, dark 55 percent cocoa, and white.
COVID-19 Impact: Negative impact on the global sugar decorations and inclusions market
Since 2020, the abrupt COVID-19 pandemic has impacted the world economy due to lockdowns and restrictions on population movement imposed by governments worldwide. All industrial sectors suffered greatly as their operations were suspended, international travel ceased, and only necessary businesses, like those producing food and medicine, were allowed to continue operating. Construction, manufacturing, lodging, and tourism industries were severely impacted during the COVID-19 pandemic. Manufacturing operations were limited. This resulted in decreased demand for and production of various sugar decorations and inclusions equipment, which restrained the market's expansion. The strict rules have impacted the decorations and inclusions industry and the lockdown implemented throughout 2020, which have had different effects on the supply of raw materials (agricultural produce, food ingredients, and intermediate food products), trade and logistics, demand-supply volatility, uncertain consumer demand, and the workforce at the industrial level. One of the main effects of the lockdown on the decorations and inclusions industry was a decline in sales due to less gift-giving and impulsive shopping among consumers globally.
The global sugar decorations and inclusions market report would provide an access to approximately 69 market data tables, 70 figures and 200 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Colorant
3.2. Market Snippet by Type
3.3. Market Snippet by End User
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Colorant
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Colorant Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Colorant Segment
7.2. Natural sugar *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Artificial sugar
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
8.2. Jimmies *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Quins
8.4. Dragees
8.5. Nonpareils
8.6. Caramel Inclusions
8.7. Sanding & Course Sugar
8.8. Single Pieces
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End User Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By End User Segment
9.2. Food Manufacturers *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Food Service Industry
9.4. Home Bakers
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Barry Callebaut*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Olam International
12.3. The Hershey Company
12.4. Nestle SA
12.5. Ingredion Incorporated
12.6. Mars, Incorporated
12.7. DSM
12.8. Kerry Group plc
12.9. Tate & Lyle PLC
12.10. Cargill, Incorporated
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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