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小型犬用ドッグフードの世界市場 - 2023-2030


Global Small Breed Dog Food Market - 2023-2030

市場概要 飼い主が必要とする栄養を小型犬にも摂取させるため、小型犬用のドッグフードは一般的な成犬用ドッグフードよりもタンパク質、脂肪、カロリー、その他の栄養素の配合量が多くなっている。ほとんどの成... もっと見る

 

 

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2023年3月28日 US$4,350
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サマリー

市場概要
飼い主が必要とする栄養を小型犬にも摂取させるため、小型犬用のドッグフードは一般的な成犬用ドッグフードよりもタンパク質、脂肪、カロリー、その他の栄養素の配合量が多くなっている。ほとんどの成犬用ドッグフードは、小型犬用ドッグフードよりもカルシウムとリンの含有量がやや少ない。子犬用ドッグフードは、同じ銘柄の成犬用ドッグフードよりも脂肪分とタンパク質が多く含まれているため、1食あたりのカロリーが高くなります。小型犬の飼い主が体重20ポンド未満の犬用に特別に処方されたフードを求めているため、小型犬用ドッグフード市場はまだ比較的ニッチだが、急速に拡大している。
2022年の小型犬用ドッグフードの世界市場規模は、YY百万米ドルであった。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は6.52%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。
市場ダイナミクス:小型犬種の健康とウェルネスへの関心の高まりが市場拡大の原動力
ペットの飼い主は動物と過ごす時間を増やし、小型犬の健康全般に関心を持つようになっている。その結果、こうした飼い主の多くは、小型犬を定期検診に頻繁に連れてくるようになった。ペットの健康を維持するために、多くの獣医師が食事にサプリメントを加えることを勧めています。これは市場に影響を与える重要な要素の一つである。獣医師が推奨する小型犬用ドッグフードは急速に拡大しており、ドッグフードがペット全体の健康を維持するためにいかに重要であるかをますます強調している。さらに、多くの企業が動物病院と協力し、臨床医による製品の推奨をサポートし、詳細な製品情報やサンプルをクリニックに提供している。これらは市場拡大を加速させると予想される要素である。
一方、大手ドッグフードメーカーは、製品のイノベーションにブランド戦略を集中させることで、世界市場を支配している。小型犬用ドッグフードの原材料や風味を革新する傾向は、栄養と嗜好性への関心の高まりが背景にある。
しかし、ペット用自動給餌器の価格が高いため、ブラジルやインドなどの発展途上国では普及が進んでいない。こうした要因は世界的にペットの飼育率を低下させ、予測期間を通じて市場の拡大を阻害する可能性がある。
市場細分化:小型犬用ドッグフードの世界市場ではドライフード部門が最も高いシェアを占める
2022年の市場シェアがXX%と大きいドライフードは、犬の歯垢の蓄積を防ぎ、歯石の蓄積を最小限に抑えることで、小型犬の口腔衛生を良好に保つのに役立つ。さらに、このカテゴリーの製品は、小型犬の健康維持に必要な歯ごたえと噛み応えを提供する。ドライフードは、缶詰のように冷凍する必要がありません。ペットの健康問題に対する消費者の意識の高まりから、犬の体重維持・改善が注目されるようになり、世界の小型犬用ドライフードの売上需要は非常に高くなっている。顧客は提供されるさまざまなドライフードの中から選び、製品ブランドに大きく依存している。メーカー各社は、プレミアム・ドライフード製品市場に参入することで、全体の利益率を高めようと常に努力している。
一方、スナックやおやつは、そのおいしさと品質の高さにより、小型犬にとってよりユニークな選択肢となりつつある。市場参加者が小型犬用の多様で健康的なスナックやおやつを積極的に発売していることから、この分野は今後大きく成長すると予測される。
また、売上の大半はスーパーマーケット、ハイパーマーケット、その他の量販店が占めると予想される。消費者が、ブランドや価格の面で幅広い選択肢を提示される大型小売店で商品を購入することを好む傾向が強いことが、この優位性の要因であると考えられる。
地理的浸透:予測期間中、欧州が圧倒的なシェアを占める
粗悪なドッグフードに伴う健康リスクに対する意識の高まりから、欧州は小型犬用ドッグフードの最大市場となっている。その結果、プレミアム・ペットフードや特殊ペットフードの需要が高まっている。欧州市場を牽引しているのは、英国、ドイツ、フランスといった国々におけるペット飼育率の上昇とペットの健康に対する意識である。犬は、世界中で最も好まれているペットの仲間であると考えられている。多くのヨーロッパ人は、在宅勤務や社会的孤立に対処するために、友人として犬を飼うことにしている。人々が家で過ごす時間が長くなるにつれて、犬との絆を築く傾向も強くなった。その結果、イヌの人間化が進み、小型犬種のドッグフードの単価が上昇した。小型犬用ドッグフードの市場は、いくつかの重要な要因により拡大している。第一に、イヌの飼い主が、自分とイヌの赤ちゃんのために健康的な食べ物を与えることの重要性を認識するようになった。その結果、健康的な小型犬用ドッグフードに対する市場の需要が高まっている。2022年の国内市場シェアは現在ドイツが最も高く、予測期間を通じて急成長が見込まれている。ドイツは欧州の小型犬用ドッグフード市場の主要国のひとつである。小型犬は地下鉄、ほとんどの店舗、多くの飲食店など、どこでも歓迎されている。同国では、人々は交友のために小型犬を選ぶ。著しい成長率では、イギリスはドイツに次いで2位である。同国では犬の飼育率が高いため、人々は自分自身とペットの両方に健康的な食事を提供することに関心を寄せている。
競争環境:
世界の小型犬用ドッグフード市場は競争が激しく、大手企業が圧倒的な売上シェアを獲得している。ブルー・バッファロー、ダイヤモンド・ペット・フーズ、ウェルペットLLC、マース・ペットケア、J.M.スマッカー・カンパニー、ペットガード、ネスレ、ビアファー、セントラル・ガーデン&ペットなどは、手頃な価格で新商品を発売するための技術進歩に注力している。大手企業は、市場で強力な競争相手として際立つために、買収・合併、地域拡大、提携などの戦略を活用している。R&Dや新製品発売への注力の増加は、主要プレーヤーが市場での存在感を高めるための追加的な方法である。小型犬用ドッグフードの世界市場のプレーヤーは、業界のトッププレーヤーのイノベーションによる有利な成長機会から利益を得ることが期待できる。例えば、オリジェンは小型犬用に特別に設計されたドッグフード「スモール・ブリード」を発売した。これは、フリーズドライのおいしいキブルに85%の高品質の動物性原材料を使用し、小型犬の特別な要求に応えるものである。免疫システム、関節、皮膚、被毛をサポートする成分を含み、高エネルギーレベルと健康的な体重をサポートするタンパク質が豊富です。オリジェン スモールブリードの上位10種類の原材料は、新鮮なものまたは生のもので、動物性原材料の2/3を占めています。これらの原材料は、放し飼いの鶏肉と七面鳥、天然魚、ウズラです。
COVID-19の影響世界の小型犬用ドッグフード市場にプラスの影響
より多くのペットの飼育、プレミアム・ペットフードの需要の増加、ペットフード・メーカーの製造戦略の変化は、世界のペットフード販売にプラスの影響を与えている。2020年の鎖国中、ペットの飼い主もペットフードを買いだめしたため、売上は一時的に増加した。最も深刻な影響を受けた一部の地域では、売上が顕著に増加した。米国ペット用品協会(APPA)は、2020年の米国におけるペットフードおよびトリートメントの売上は9.7%増加すると推定している。ゼネラル・ミルズ社のペットフード・ブランド、ブルー・バッファローは特に3月中旬に売上が急増した。同社は、予想される期間中、ドッグフードの旺盛な需要が続くと予測している。
この小型犬用ドッグフードの世界市場に関する調査レポートは約70の市場データ表、70の図表、180ページを提供しています。

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目次

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Food Type
3.2. Market Snippet by Flavor Type
3.3. Market Snippet by Price Range
3.4. Market Snippet by Distribution channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Food Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Food Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Food Type Segment
7.2. Wet Food *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Dry Food
7.4. Treats & Snacks
7.5. Frozen Food
8. By Flavor Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Flavor Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Flavor Type Segment
8.2. Chicken *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Beef
8.4. Turkey
8.5. Fish
8.6. Others
9. By Price Range
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Price Range Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Price Range Segment
9.2. Mass *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Premium
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Supermarkets/Hypermarkets *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Convenience Stores
10.4. Pet Specialty Stores
10.5. Online Retailers
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Blue Buffalo Company*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Diamond Pet Foods
13.3. WellPet LLC
13.4. Mars Petcare
13.5. The J.M. Smucker Company
13.6. PetGuard
13.7. Nestlé
13.8. Beaphar
13.9. Central Garden & Pet
13.10. Colgate-Palmolive Company
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
To help ensure that small dogs get all the nutrition, pet owners require, dog foods for small dogs to be formulated with higher levels of protein, fat, calories, and other nutrients than typical adult dog foods. Most adult dog foods are slightly lower in calcium and phosphorus than small-breed dog food. Puppy food contains more fat and protein than adult versions of the same food brand, so it has more calories per serving. Due to the demand from owners of small-breed dogs for food specifically formulated for dogs weighing less than 20 pounds, the small-breed dog food market, which is still relatively niche, is expanding rapidly.
The global small breed dog food market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 6.52% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: The increasing focus on the health and wellness of small dog breeds is driving the market expansion
Pet owners have been seen to spend more time with their animals and to be more concerned about the general wellbeing of their small-breed dogs. As a result, many of these pet owners frequently bring their small-breed dogs in for regular checkups. To maintain a pet's health, many veterinarians advise adding dietary supplements to the pet's diet. This is one of the key elements influencing the market. Veterinarian recommendations for small breed dog foods are expanding quickly and stressing more and more how crucial dog food is to preserving overall pet health. In addition, many businesses are collaborating with veterinary facilities to support clinicians' product recommendations and give the clinics access to detailed product information and samples. These are the elements that are anticipated to hasten market expansion.
On the other hand, leading dog food manufacturers dominate the global market by focusing their brand strategies on product innovation. The trend of innovating around the ingredients and flavors of small breed dog food products is driven by growing attention to nutrition and palatability.
However, the high price of automatic pet feeders prevents their widespread use in developing nations like Brazil and India. These factors lower the adoption rates of pets globally, which could impede the market's expansion throughout the forecast period.
Market Segmentation: The Dry food segment accounted for the highest share in global small breed dog food market
Dry food, which has a larger market share of XX% for the year 2022, helps to ensure good oral hygiene in small breed dogs by preventing plaque buildup and minimizing tartar accumulation on the dog’s teeth. Additionally, this product category provides the crunch and chewing that small dogs need to maintain their general health. Dry food does not require freezing in the same way that canned food does. Dog weight maintenance and improvement have received more attention due to growing consumer awareness of pet health issues so the demand for dry food sales were very high in the global small breed dog food. Customers choose from a variety of dry foods that are offered and heavily rely on product brands. Manufacturers are constantly working to increase their overall profit margin by breaking into the premium dry food products market.
On the other hand, snacks and treats are becoming a more unique option for small breed dogs due to their delicious flavors and higher quality. Due to the market participants' active involvement in the launch of a variety of versatile and healthy snacks and treat options for small-breed dogs, this segment is predicted to experience significant growth in the future.
Additionally, most sales are expected to be generated by supermarkets, hypermarkets, and other mass merchandisers worldwide. The high preference of consumers to purchase goods from big-box retailers, where they are presented with a wide range of options in terms of brands and prices, can be attributed to this dominance.
Geographical Penetration: Europe is the dominating region during the forecast period
Due to growing awareness of the health risks associated with poor dog diets, Europe is the largest market for small-breed dog food. As a result, premium and specialty pet food products are in high demand in the local market. The European market is driven by rising pet ownership and awareness of pet health in nations like the UK, Germany, and France. Dogs are thought to be the most well-liked pet companions worldwide. Many Europeans decide to get a dog as a friend to deal with social isolation because of work-from-home arrangements and social isolation. As people spent more time at home, there was also a greater propensity to form bonds with dogs. As a result, canines were humanized more frequently, which increased the price per small breed of dog food. The market for small-breed dog food is expanding due to several important factors. First, dog owners are becoming increasingly aware of the importance of healthy food for them and their baby canine dogs. As a result, there is now a greater market demand for healthy small-breed dog foods. Germany currently has the highest market share in the nation in 2022 and is anticipated to grow rapidly throughout the forecast period. Germany is one of the leading nations in the European small-breed dog food market. They are welcomed everywhere, including the subway, most stores, and many dining establishments. People choose small dogs for companionship in the country. In terms of growth at a significant rate, the United Kingdom is second to Germany. Due to the high adoption rate of dogs in the nation, people are more concerned with providing a healthy diet for both themselves and their pets.
Competitive Landscape:
The global small breed dog food market is competitive, with the leading players capturing a whopping share in revenues Blue Buffalo Company, Diamond Pet Foods, WellPet LLC, Mars Petcare, The J.M. Smucker Company, PetGuard, Nestlé, Beaphar, Central Garden & Pet among others, are focused on technology advances for new launches at affordable prices. The major players are utilizing strategies including acquisitions & mergers, regional expansion, and partnerships to stand out as strong competitors in the market. Increased focus on R&D and new product launches are additional ways the key players improve their market presence. Players in the global Small Breed Dog Food market can expect to benefit from lucrative growth opportunities from innovation from some of the industry's top players. For instance, ORIJEN launched Small Breed, a dog food designed especially for small breeds that offer big flavor in tiny portions. It meets the special requirements of smaller dogs with 85% high-quality animal ingredients in freeze-dried, delicious kibble. The food contains ingredients to support the immune system, joints, skin, and coat and is protein-rich to support high energy levels and a healthy weight. The top 10 ingredients in ORIJEN Small Breed are fresh or raw and account for 2/3 of the animal ingredients. These ingredients are free-run chicken and turkey, wild-caught fish, and quail.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global small breed dog food market
The adoption of more pets, the increase in demand for premium pet food, and changes in manufacturing strategies by pet food producers have positively affected pet food sales worldwide. During the lockdown in 2020, pet owners also stocked up on pet food, which resulted in a brief increase in sales. Sales were noticeably higher in some of the most severely affected regions. The American Pet Products Association (APPA) estimated that pet food and treated would sales rise by 9.7% in the United States in 2020. General Mills, Inc.'s Blue Buffalo pet food brand specifically noted a spike in sales in mid-March. The company anticipates continued strong demand for dog food during the anticipated period.
The global small breed dog food market report would provide an access to approximately 70 market data tables, 70 figures and 180 pages



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Table of Contents

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Food Type
3.2. Market Snippet by Flavor Type
3.3. Market Snippet by Price Range
3.4. Market Snippet by Distribution channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Food Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Food Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Food Type Segment
7.2. Wet Food *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Dry Food
7.4. Treats & Snacks
7.5. Frozen Food
8. By Flavor Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Flavor Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Flavor Type Segment
8.2. Chicken *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Beef
8.4. Turkey
8.5. Fish
8.6. Others
9. By Price Range
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Price Range Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Price Range Segment
9.2. Mass *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Premium
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Supermarkets/Hypermarkets *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Convenience Stores
10.4. Pet Specialty Stores
10.5. Online Retailers
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Food Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Type
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Blue Buffalo Company*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Diamond Pet Foods
13.3. WellPet LLC
13.4. Mars Petcare
13.5. The J.M. Smucker Company
13.6. PetGuard
13.7. Nestlé
13.8. Beaphar
13.9. Central Garden & Pet
13.10. Colgate-Palmolive Company
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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2024/10/04 10:27

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