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プロテインクリスプスの世界市場 - 2023-2030


Global Protein Crisps Market - 2023-2030

市場概要 プロテイン・チップスは高品質で低カロリーのタンパク質スナックである。プロテイン・チップスは優れた食物繊維源であるため、罪悪感なく空腹感を満たすのに最適です。このサクサクとした風味豊かなス... もっと見る

 

 

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2023年3月28日 US$4,350
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サマリー

市場概要
プロテイン・チップスは高品質で低カロリーのタンパク質スナックである。プロテイン・チップスは優れた食物繊維源であるため、罪悪感なく空腹感を満たすのに最適です。このサクサクとした風味豊かなスナックは、グルテンフリー、非遺伝子組み換えで、人工香料や人工着色料は使用していません。味は4種類:バーベキュー、サワークリーム&オニオン、ソルト&ビネガー、チェダーチーズの4種類。プロテインの利点に対する意識の高まり 近年、食生活におけるプロテインの重要性に対する意識が高まっている。そのため、プロテイン・ポテトチップスを含む高タンパク食品への需要が高まっている。クロスフィットやボディービルといったフィットネス・トレンドの人気の高まりが、プロテインチップスのような高タンパク質食品の需要を後押ししている。これらの活動では、アスリートや愛好家は平均よりも多くのタンパク質を摂取する必要があり、プロテインチップス製品の世界市場の成長を牽引している。
プロテインチップスの世界市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.56%である。
市場ダイナミクス:高タンパク低脂肪スナック需要の急増が市場を牽引
プロテイン・スナックは高タンパク低カロリーである。消費者は他と比べてプロテインチップスを好む。これらは、コンビニエンスストアで手頃で便利な風味のスナックとして販売されている。多くの消費者は、プロテインチップスが食事の補助食品としてより優れていると考え、これらの製品を好む。さらに、これらの製品は軽量で日持ちがするため、より便利である。そのため、キャンプやハイキングなどのアクティビティに最適だ。したがって、メーカーはプロテイン・チップスを世界的に販売することで、足跡を強化することができる。さらに、消費者の間でフィットネスと筋肉増強のトレンドの成長は、世界中のあらゆる場所でプロテインチップスの需要を増加させるための不可欠な要素である。また、主要メーカーは新製品を発売しており、これが市場成長を促進すると期待されている。例えば、2022年7月19日、Upcycled Foods Inc. - dba ReGrained-は、ケリー社との提携により共同開発した初の付加価値製品であるアップサイクル・プロテイン・クリスプの発売を発表した。このクリスプは、食感と栄養を付加するために製品に配合される。このクリスプの馴染みのあるフォーマットは、食品メーカーに持続可能な食品のイノベーションを加速させる簡単なソリューションを提供する。
しかし、病気に対する認識が限定的であること、製品が高価であること、経済条件が低いこと、有利な保険制度がないことなどが、世界の発展途上地域におけるプロテインクリスプ製品の採用を制限している。
市場細分化:プロテインチップスの世界市場シェアはグルテンフリーが最も高い
グルテンフリーのプロテインチップス分野は、2022年の売上高で最も高い市場シェアを占めた。グルテンフリーの食事は、主にセリアック病の患者にとって頻繁に健康上のメリットをもたらす可能性がある。消化器系症状の緩和、慢性的な圧痛の軽減、エネルギーの増加、体重減少の促進に役立つ可能性がある。それ以外には、グルテンフリーの食事が明確な健康効果をもたらすという兆候はほとんどない。しかし、どの消費者がグルテンフリー食品を選ぶかによって、このセグメントの成長を促進する大きな要因となっている。また、主要メーカーは新製品を発売しており、これが市場成長を牽引すると期待されている。例えば、2021年7月6日、シンクは新製品「ハイ・プロテイン・クリスプ・バー」でタンパク質満載のポートフォリオを発表した。このバーは、サクサクのコアの上に柔らかいケーキのような層があるのが特徴で、チョコレート味とレモン味がある。このバーには、大豆プロテインクリスプ、分離乳タンパク質、乳清タンパク質、カゼインカルシウム、カゼインからなるタンパク質ブレンドが含まれている。ステビアで甘く味付けされたグルテンフリーのバーには、140~150キロカロリー、15グラムのタンパク質、2グラムの砂糖が含まれている。
地理的浸透:予測期間中はアジア太平洋地域が支配的
プロテインチップスの世界市場では、アジア太平洋地域が支配的な地位を占めている。アジア太平洋地域は価格に敏感であるため、プロテインチップスメーカーは競争力のある価格の商品を発売することで、アジア太平洋地域における需要の増加を目の当たりにしている。消費者の間食習慣は市場成長の大きな原動力である。従って、メーカーはこれらの地域で圧倒的な消費者基盤を獲得する絶好の機会を持っている。メーカー各社は、知識ベースの広告を通じてプロテイン・チップスを紹介し、健康志向の高い多くの人々をこれらの製品に向かわせることができる。さらに、女性消費者は間食の習慣があるため、風味のある商品に魅力を感じる。したがって、メーカーはプロテインチップス市場にブームを提供することができ、いくつかのより多くの異なるフレーバーを把握することができます。これらの要因は、今後数年間でプロテインチップス市場を急増させると予想される。さらに、世界の成人人口のほとんどは、少なくとも1日に1回はスナックを食べる。この国は世界最大のスナック市場を持ち、様々な種類のプロテインチップスの生産に従事している。したがって、国民の間で健康とウェルネスに対する意識が高まるにつれて、健康的な食品に対する需要が大幅に増加している。その結果、レストランでの消費需要が増加し、プロテインチップスの需要が増加している。また、主要メーカーは新製品を発売しており、市場成長の原動力となることが期待されている。例えば、2022年4月26日、Max Proteinは最近、Muesli Munchiesをバスケットに加え、タンパク質のポートフォリオを拡大し、健康的なタンパク質が豊富な食品の家庭内または外出先での消費におけるCOVID後の急増から利益を得ることを確実にしている。マックスプロテインはプロテインバー市場のリーダーである。プロテイン・バー、栄養バー、プロテイン・クッキー、プロテイン・チップス、プロテイン・ピーナッツ・バター、そして最近発売されたProtein Muesli Munchiesなど、幅広い製品で最も急成長している健康食品会社である。
競争環境:
世界のプロテインチップス市場は、筋肉増強傾向の高まりにより進化している。それゆえ、多くのメーカーがこの製品に注力している。世界のプロテインチップス市場で活動している主要メーカーやサプライヤーには、RXBAR、Perfect Bar、ThinkThin LLC、General Mills、Simply Protein、Zoneperfect、Slimfast、PowerBar、Optimum Nutrition、GoMacroなどがある。例えば、2022年3月2日、Glanbia Nutritionals社は、スナックとシリアルのカテゴリーでタンパク質の押し出し成形を悩ませている多くの製造と官能上の課題を解決するために設計された新しいタンパク質ソリューションを発表した。例えば、2022年4月26日、BRB Chips社は、人々が飽きないスナック製品、BRB Popcorn Chipsを発表した。このおいしくてヘルシーなスナックは、ポップコーンの普遍的な魅力と利点に、チップスのサクサク感と利便性を組み合わせたものである。
COVID-19の影響世界のプロテインチップス市場にプラスの影響
このCOVID-19パンデミックの間に、消費者が体重管理やパフォーマンスにおけるタンパク質の健康上の利点をより意識するようになったため、タンパク質に対する需要が増加した。その結果、消費者の間でプロテインチップスの需要が伸びている。ライフスタイルの変化は、健康的なスナックや栄養製品の消費を増加させ、世界的にクリスププロテイン市場を後押ししている。サクサクした食感と栄養価の向上により、プロテインチップスの需要が増加している。コロナウイルスの大流行時には、各個人が適切なバランスの食品を摂取しなければならない。プロテインクリスプは、栄養バランスと、色、食感、風味のタンパク質の最もシンプルなブレンドを提供します。また、主要メーカーは新製品を発売しており、市場の成長を促進することが期待されている。例えば、2020年5月4日、Pändy Foods ABはチョコレートキャンディーの新製品ラインとレンズ豆チップスの別のフレーバーを発売した。さらに、同ブランドは、ウェハースとチョコレートをベースにした、糖質わずか1g、タンパク質16%の棒状菓子製品「プロテイン・チョコレート・スティック」を発売した。
この世界のプロテインチップス市場調査レポートは、約53の市場データ表、50の図表、180ページにアクセスできる。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Flavor
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Gluten-Free*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Soy Free
7.4. Vegan
8. By Flavor
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Flavor Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Flavor Segment
8.2. Vanilla*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Chocolate
8.4. Peanut Butter
8.5. Mocha
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Supermarkets/Hypermarkets*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Convenience Stores
9.4. Online Sales
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. RXBAR*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Distribution Channel Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. GoMacro
12.3. Perfect Bar
12.4. ThinkThin LLC
12.5. General Mills
12.6. Simply Protein
12.7. Zoneperfect
12.8. Slimfast
12.9. PowerBar
12.10. Optimum Nutrition
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Protein crisps are a high-quality, low-calorie protein snack. Protein crisps are an excellent source of fiber, making them perfect for satisfying hunger without guilt. These crunchy, flavorful snacks are gluten-free, non-GMO, and made without artificial flavors or colors. They come in four delicious flavors: BBQ, sour cream and onion, salt and vinegar, and cheddar cheese. Rising awareness about the benefits of protein there has been a rise in awareness about the importance of protein in our diets in recent years. It has led to an increase in demand for high-protein foods, including protein crisps. The growing popularity of fitness trends, the popularity of fitness trends such as crossfit and bodybuilding, has helped fuel demand for high-protein foods like protein crisps. These activities require athletes and enthusiasts to consume more proteins than average, driving growth in the global market for protein crisps products.
The global protein crisps market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 7.56% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: The surge in demand for high protein and low-fat snacks drives the market
The protein snacks are high in protein and low in calories. Consumers prefer protein crisps more as compared to others. These are sold as reasonable, convenient, flavorsome snacks at convenience stores. Many consumers prefer these products, as they consider protein crisps a better supplement for a meal. In addition, these products are more convenient due to their lightweight and last for an extended time. It makes them perfect for activities like camping and hiking. Hence, manufacturers can strengthen their footprint by distributing protein crisps globally. Moreover, growth in the trend of fitness and muscle building among consumers is an essential element for increased demand for protein crisps everywhere across the globe. The key manufacturers are also launching new products, which are expected to drive the market growth. For instance, on July 19, 2022, Upcycled Foods Inc. — dba ReGrained- announced the launch of the first value-added product the ingredient tech startup co-developed through a partnership with Kerry, an upcycled protein crisp. It is formulated into products to add texture and nutrition; the crisp’s familiar format provides food makers with an easy solution to accelerate the innovation of sustainable food products.
However, limited awareness about the diseases, high cost of products, low economical condition, and lack of favorable insurance systems restricts the adoption of Protein crisps products across developing regions of the globe.
Market Segmentation: The gluten-free segment accounted for the highest global protein crisps market share
The gluten-free protein crisps segment held the highest market share in revenue in 2022. A gluten-free diet can deliver frequent health benefits, predominantly for those who have celiac disease. It may aid in the relief of digestive indications, the reduction of chronic tenderness, the increase of energy, and the advancement of weight loss. Apart from that, there is little indication that a gluten-free diet delivers definite health benefits. However, depending on which consumers select gluten-free foods is the major factor driving this segment's growth. The key manufacturers are also launching new products, which have expected to drive the market growth. For instance, on July 6, 2021, Think introduced its protein-packed portfolio with new High Protein Crisp Bars. The bars feature a soft cake-like layer atop a crispy core in chocolate and lemon flavors. The bars include a protein blend consisting of soy protein crisps, milk protein isolate, whey protein, calcium caseinate, and casein. Sweetened stevia, each gluten-free bar contains 140 to 150 calories, 15 grams of protein, and 2 grams of sugar.
Geographical Penetration: The Asia Pacific is the dominant region during the forecast period
Asia Pacific held the dominant region in the global protein crisps market. Protein crisps manufacturers have witnessed an increase in demand in Asia-Pacific by launching merchandise with competitive prices as the region is price sensitive. Consumers' snacking habits are a big driver for the market's growth. Hence manufacturers have an honest opportunity to grab an outsized consumer base in these regions. Manufacturers can showcase protein crisps through knowledge-based advertisements to incline an outsized number of health-conscious people toward these products. Moreover, female consumers are more attracted to flavored products as they have snacking habits. Hence, manufacturers can figure out some more different flavors which can provide a boom to the protein crisps market. These factors are expected to surge the protein crisps market in the upcoming years. Furthermore, most of the world's adult population eats snacks at least once a day. This nation has the largest market for snacks worldwide, engaged with producing different types of protein crisps. Hence, with the rise in health and wellness awareness among the population, the demand for healthy food has increased substantially. As a result, the demand for consumption in restaurants has increased, increasing the demand for protein crisps. The key manufacturers are also launching new products, which have expected to drive the market growth. For instance, on April 26, 2022, Max Protein has recently expanded its protein portfolio, adding Muesli Munchies to its basket, making sure to benefit from a post-COVID surge in in-home or on-the-go consumption of healthy protein-rich food. Max Protein is the market leader in protein bars. They first launched and revolutionized the Protein bars market in India and are the fastest growing health food company with their wide range of products, including protein bars, nutrition bars, protein cookies, protein chips, protein peanut butter, and recently launched Protein Muesli Munchies.
Competitive Landscape:
The global protein crisps market is evolving due to the growing muscles building trend. Hence many manufacturers are focusing on this product. Some major manufacturers and suppliers operating in the global protein crisps market are RXBAR, Perfect Bar, ThinkThin LLC, General Mills, Simply Protein, Zoneperfect, Slimfast, PowerBar, Optimum Nutrition and GoMacro. For instance, on March 2, 2022, Glanbia Nutritionals introduced new protein solutions designed to solve many manufacturing and sensory challenges that plague protein extrusion within the snack and cereal categories. For instance, on April 26, 2022, BRB Chips unveiled a snacking product, BRB Popcorn Chips, which people won’t get enough of. This tasty and healthy snack combines the universal appeal and benefits of popcorn with the crunchiness and convenience of chips.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global protein crisps market
Demand for protein has increased during this Covid-19 pandemic as consumers are more conscious of the health benefits of protein in weight management and performance. It has resulted in a growth in the demand for protein crisps among consumers. Changing lifestyle has increased the consumption of healthy snacks and nutritional products, boosting the crisp protein market globally. There is an increased demand for protein crisps due to their crunchy texture and improved nutritional benefits. During the coronavirus pandemic, every individual must intake properly balanced food. Protein crisp provides nutritional balance and the simplest blend of color, texture, and flavor proteins. The key manufacturers are also launching new products, which have expected to drive the market growth. For instance, on May 4, 2020, Pändy Foods AB launched a new product line of chocolate candy and another flavor of lentil chips. Furthermore, the brand has launched a new product line, "Protein Chocolate Sticks," a wafer and chocolate-based confectionery bar product with only 1 g of sugar and 16% protein.
The global protein crisps market report would provide an access to approximately 53 market data tables, 50 figures and 180 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Flavor
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Gluten-Free*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Soy Free
7.4. Vegan
8. By Flavor
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Flavor Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Flavor Segment
8.2. Vanilla*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Chocolate
8.4. Peanut Butter
8.5. Mocha
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Supermarkets/Hypermarkets*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Convenience Stores
9.4. Online Sales
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. RXBAR*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Distribution Channel Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. GoMacro
12.3. Perfect Bar
12.4. ThinkThin LLC
12.5. General Mills
12.6. Simply Protein
12.7. Zoneperfect
12.8. Slimfast
12.9. PowerBar
12.10. Optimum Nutrition
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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