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代替タンパク質の世界市場 - 2023-2030


Global Alternative Proteins Market - 2023-2030

市場概要 世界の代替タンパク質市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は15.6%である。 ... もっと見る

 

 

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2023年3月28日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の代替タンパク質市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は15.6%である。
代替タンパク質は、植物由来のタンパク質の一種である。これらのタンパク質は、ベジタリアンやビーガンの食事によく見られる。植物ベース、昆虫ベース、実験室育ちの肉タンパク質が最も一般的なタイプである。これらの代替タンパク質は、動物性農産物を模倣し、動物性食肉製品に匹敵する食感、味、外観を消費者に提供するが、環境への影響は少ない。
代替蛋白質は、一般的な2つの蛋白源である魚と牛肉に比べ、はるかに少ない天然資源で大量の蛋白質を供給する。食品技術の革新は加速しており、その結果、既存の事業を脅かす可能性を秘めた、新たなタンパク質製造の機会がもたらされている。代替蛋白質は食肉よりも優れた栄養特性を有し、有限な天然資源への依存を減らすと同時に排出量も削減する可能性を秘めている。
市場ダイナミクス
オーガニック・プロテインへの志向の高まり
植物性食品を含む代替タンパク質は、ベジタリアンやビーガンのみを魅了するために使用されている。この分野での技術の進歩に伴い、肉食の人々にとっても、誰もがおいしく食べられる選択肢が登場し、巨大な投資市場が形成されている。現代の食肉生産プロセスや健康志向を懸念する消費者は、すでに代替タンパク質を求めている。
有機代替肉への需要の高まりは、市場の様々な大手企業に新製品を発売する機会を提供している。例えば、2020年、ケリーは植物性タンパク質原料ラインを拡大した。オーガニック、ビーガン、アレルゲンフリーの製品は、乳児栄養、高齢者向けタンパク質飲料、ビーガンニーズなど、様々な食品・飲料用途に利用できる。
これらの製品には、エンドウ豆、米、ヒマワリなどの植物原料が使用されている。ProDiemとHyproのラインでは、13種類の新しい植物性タンパク質成分が開発された。
代替タンパク質に関連するアレルギー
潜在的な利点があるにもかかわらず、代替タンパク質の市場成長はアレルギーへの懸念によって妨げられてきた。代替タンパク質に関連するアレルゲンは小麦である。小麦は、菜食主義者やベジタリアンの間で人気のある肉の代用品であるセイタンの一般的な原料である。しかし、小麦アレルギーやセリアック病の患者にとって、セイタンの摂取は副作用を引き起こす可能性がある。そのため、セイタンベースの製品の魅力は、一部のニッチな消費者に限られている。
大豆と小麦に加え、代替蛋白質にはナッツ、種子、豆類など他のアレルゲンが含まれている場合があり、これもアレルギーを持つ人にとっては懸念となりうる。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行った取り組み)が含まれる。
セグメント分析
世界の代替タンパク質市場は、タイプ、ソース、フォーム、アプリケーションおよび地域に基づいてセグメント化されます。
消費者の嗜好と需要の高まりと食品技術の大きな飛躍
代替タンパク質市場における食品・飲料用途は大きなシェアを占めると予想される。植物由来の肉代替物や食用昆虫などの代替タンパク質は、相当量のタンパク質を供給するが、最も一般的で従来型のタンパク質源(すなわち肉や魚)に比べ、生産に必要な天然投入物(例えば水)が少なくて済む。これらのタンパク質は「新規食品タンパク質」とも呼ばれ、引き締まった体組織と人間の健康を構築するアミノ酸の異なる配列で構成されている。
食品業界は、10年に一度の大変革の瀬戸際にある。消費者の嗜好が進化し、肉の摂取量が減少または完全にカットされ、代替食品タイプへの需要が高まるにつれて、植物、微生物、動物細胞をベースとする代替食品の比類なき成長が、この変化を推進する可能性がある。
F&B業界は、代替蛋白質、水産養殖、垂直農法といった食品技術の大きな飛躍と並んで、消費者の嗜好と需要の高まりが主な原動力となっている。こうしたトレンドは食糧システムを再構築し、世界の食糧安全保障を解決するための技術革新を推進し、より持続可能な製品と施設を生み出している。
さらに、多くの企業が代替タンパク質事業の拡大を計画している。例えば2020年4月、スターバックスはOatly、Beyond Meat、Omniporkの製品を発売し、中国全土で植物由来の食品・飲料メニューを展開すると発表した。
地理的分析
北米のペットフード事業の台頭とペットの健康に対する消費者の意識の高まり
ペットフード事業の台頭とペットの健康に対する消費者の意識の高まりが、北米の代替タンパク質市場を牽引している。大手企業は国内外市場向けの新製品投入に投資している。
プロテイン消費量は北米市場の成熟度の関数である。世界平均と比較して、米国の牛肉タンパク質消費量は約2倍である。その結果、米国における従来のタンパク質消費は、従来のタンパク質製品と代替タンパク質製品の両方を含め、引き続き堅調に推移すると予測される。
加えて、ヴィーガン、乳製品不使用、エシカル(生産者が動物虐待に加担しないことを意味する)製品が新たに発売されるブームがあった。新製品が加わることで、新たなトレンドが生まれ、競争が激化する。
環境と食の安全保障という側面は魅力的だが、一般に受け入れられるかどうかは公平性にかかっている。代替タンパク質は、代替となる従来のタンパク質と同じ味と食感を持ち、同じかそれ以下のコストでなければならない。
Blue Horizon Corporationによれば、2035年までに、炭素コストの上昇と、畜産から代替蛋白源に移行する農家への支援により、消費量は22%増加する可能性がある。2025年までには、北米は「肉のピーク」を迎え、これらの市場における動物性タンパク質の消費は減少に転じるだろう。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Koninklijke DSM N.V.、Kerry Group、DuPont、Cargill, Incorporated、Ÿnsect、Ingredion Incorporated、Emsland Group、Cosucra Group、Batory Foods Chapulが含まれる。
レポートを購入する理由
- タイプ、ソース、フォーム、アプリケーション、地域に基づく世界の代替タンパク質市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 代替蛋白質市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルとして利用可能な製品マッピング。
世界の代替タンパク質市場レポートは、約69表、69図、203ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Source
3.3. Snippet by Form
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing inclination toward organic proteins
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Allergies linked to alternative proteins
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Organic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Inorganic
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Plant Protein *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Soy
8.2.4. Wheat
8.2.5. Pea
8.2.6. Rice
8.2.7. Oat
8.2.8. Potato
8.2.9. Canola
8.2.10. Others
8.3. Mycoprotein
8.4. Insect Protein
8.4.1. Crickets
8.4.2. Black Soldier Flies
8.4.3. Mealworms
8.4.4. Beetles
8.4.5. Caterpillars
8.4.6. Bees, Wasps, Ants
8.4.7. Grasshoppers
8.4.8. Others
8.5. Algal Protein
8.6. Cultured Meat
8.6.1. Poultry
8.6.2. Beef
8.6.3. Pork
8.6.4. Fish
8.6.5. Others
8.7. Others
9. By Form
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
9.2. Dry *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Liquid
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Food & Beverages*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.2.3. Bakery and Confectionary
10.2.4. Convenience Food
10.2.5. Dairy
10.2.6. Meat and Poultry
10.2.7. Nutritional Bars
10.2.8. Infant Formula
10.2.9. Beverages
10.2.10. Dietary Supplements
10.2.11. Others
10.3. Animal Feed & Pet Food
10.3.1. Pets
10.3.2. Ruminant
10.3.3. Swine
10.3.4. Poultry
10.3.5. Aquatic Animals
10.4. Personal Care and Cosmetics
10.4.1. Skin Care
10.4.2. Hair Care
10.4.3. Oral Care
10.4.4. Others
10.5. Pharmaceuticals
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Koninklijke DSM N.V*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Kerry Group
13.3. DuPont
13.4. Cargill, Incorporated
13.5. Ÿnsect
13.6. Ingredion Incorporated
13.7. Emsland Group
13.8. Cosucra Group
13.9. Batory Foods
13.10. Chapul
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global alternative proteins market reached US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is growing at a CAGR of 15.6% during the forecast period (2023-2030).
Alternative proteins are a type of protein derived from plants. These proteins are commonly found in vegetarian and vegan diets. Plant-based, insect-based and lab-grown meat proteins are the most common types. They mimic animal agriculture products and provide consumers with a texture, taste and appearance comparable to animal-based meat products but with a lesser environmental effect.
Alternative proteins supply a significant amount of protein using far fewer natural resources than the two popular protein sources, fish and beef. Food technology innovation is accelerating, resulting in new protein manufacturing opportunities that have the potential to threaten the incumbent business. Alternative proteins have superior nutritional characteristics than meat and have the potential to reduce reliance on finite natural resources while also decreasing emissions.
Market Dynamics
Increasing inclination toward organic proteins
Alternative proteins, which include plant-based foods, are used to attract only vegetarians and vegans. With the technological advancements in the sector, the market has emerged with tasty options for everyone, even for meat-eaters, which opens up a massive market for investment. Consumers concerned about modern meat-producing processes and the trend of eating healthier are already asking for alternative proteins.
The growing demand for organic meat alternatives has provided opportunities for various leading companies in the market to launch new products. For instance, In 2020, Kerry expanded its plant protein ingredient line. Organic, vegan and allergen-free products are available for various food and beverage applications, including infant nutrition, senior protein beverages and vegan needs.
Plant sources such as pea, rice and sunflower combinations are used in the products. For the ProDiem and Hypro lines, 13 new plant protein components have been developed.
Allergies linked to alternative proteins
Despite the potential benefits, the market growth of alternative proteins has been hampered by concerns about allergies. An allergen linked to alternative proteins is wheat. Wheat is a common ingredient in seitan, a popular meat substitute among vegans and vegetarians. However, consuming seitan can result in adverse reactions for individuals with wheat allergies or celiac disease. It has limited the appeal of seitan-based products to a small niche of consumers.
In addition to soy and wheat, alternative proteins may contain other allergens, such as nuts, seeds and legumes, which can also be a concern for individuals with allergies.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global alternative proteins market is segmented based on type, source, form, application and region.
Growing consumers’ preferences and demands alongside major leaps forward in food technologies
Food and beverage application in the alternative proteins market is expected to hold a significant share. Alternative protein, such as plant-based meat substitutes or edible insects, provides a substantial amount of protein but requires fewer natural inputs (e.g., water) to produce compared to the most common and conventional protein sources (i.e., meat and fish). They are also called ‘novel food proteins and are composed of different sequences of amino acids responsible for building lean body tissues and human health.
The food industry is on the brink of a decade of profound change. The unparalleled growth in plant, micro-organism and animal-cell-based alternatives can drive this change as consumer tastes evolve, meat intake is reduced or cut altogether and demand for alternative food types rises.
The F&B industry is majorly driving due to the growing consumers’ preferences and demands alongside major leaps forward in food technologies like alternative proteins, aquaculture and vertical farming. These trends are reshaping food systems, driving innovation to solve global food security and creating more sustainable products and facilities.
Moreover, many companies are planning for expansion in the protein alternatives business. For instance, in April 2020, Starbucks announced the rollout of plant-based food & beverage menu across China by launching products from Oatly, Beyond Meat and Omnipork.
Geographical Analysis
North America’s rising pet food business and greater consumer awareness of pet health
The rise of the pet food business and greater consumer awareness of pet health drive the market for alternative proteins in North America. Major corporations are investing in the launch of new products for both domestic and international markets.
Protein consumption is a function of market maturity in North America. Compared to the global average, U.S. consumes nearly twice as much beef protein as the rest of the world. As a result, traditional protein consumption in U.S. is projected to remain strong, including both conventional and alternative protein products.
In addition, there was a boom in newly released vegan, dairy-free and ethical products (meaning producers do not contribute to animal cruelty). With the addition of new products, the landscape gets more competitive as new trends emerge.
While the environmental and food security aspects are appealing, public acceptability depends on equity. Alternative proteins must have the same taste and texture as the conventional proteins they are replacing and cost the same or less.
As per Blue Horizon Corporation, by 2035, higher carbon costs and support for farmers shifting from animal agriculture to alternative protein sources could increase consumption by 22%. By 2025, North America would have reached "peak meat," and animal protein consumption in those markets would begin to drop.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Koninklijke DSM N.V, Kerry Group, DuPont, Cargill, Incorporated, Ÿnsect, Ingredion Incorporated, Emsland Group, Cosucra Group and Batory Foods Chapul.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global alternative proteins market segmentation based on type, source, form, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of alternative proteins market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global alternative proteins market report would provide approximately 69 tables, 69 figures and 203 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Source
3.3. Snippet by Form
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing inclination toward organic proteins
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Allergies linked to alternative proteins
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Organic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Inorganic
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Plant Protein *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Soy
8.2.4. Wheat
8.2.5. Pea
8.2.6. Rice
8.2.7. Oat
8.2.8. Potato
8.2.9. Canola
8.2.10. Others
8.3. Mycoprotein
8.4. Insect Protein
8.4.1. Crickets
8.4.2. Black Soldier Flies
8.4.3. Mealworms
8.4.4. Beetles
8.4.5. Caterpillars
8.4.6. Bees, Wasps, Ants
8.4.7. Grasshoppers
8.4.8. Others
8.5. Algal Protein
8.6. Cultured Meat
8.6.1. Poultry
8.6.2. Beef
8.6.3. Pork
8.6.4. Fish
8.6.5. Others
8.7. Others
9. By Form
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
9.2. Dry *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Liquid
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Food & Beverages*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.2.3. Bakery and Confectionary
10.2.4. Convenience Food
10.2.5. Dairy
10.2.6. Meat and Poultry
10.2.7. Nutritional Bars
10.2.8. Infant Formula
10.2.9. Beverages
10.2.10. Dietary Supplements
10.2.11. Others
10.3. Animal Feed & Pet Food
10.3.1. Pets
10.3.2. Ruminant
10.3.3. Swine
10.3.4. Poultry
10.3.5. Aquatic Animals
10.4. Personal Care and Cosmetics
10.4.1. Skin Care
10.4.2. Hair Care
10.4.3. Oral Care
10.4.4. Others
10.5. Pharmaceuticals
10.6. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Koninklijke DSM N.V*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Kerry Group
13.3. DuPont
13.4. Cargill, Incorporated
13.5. Ÿnsect
13.6. Ingredion Incorporated
13.7. Emsland Group
13.8. Cosucra Group
13.9. Batory Foods
13.10. Chapul
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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