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栄養補助食品添加物の世界市場 - 2023-2030


Global Nutraceutical Excipients Market - 2023-2030

市場概要 世界の栄養補助食品賦形剤市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.45%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 栄養補助食品賦形剤は... もっと見る

 

 

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2023年2月1日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の栄養補助食品賦形剤市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.45%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
栄養補助食品賦形剤は、強力な有効成分で溶液を増量するために、医薬品有効成分(API)と共に調製される不活性成分である。これらの栄養補助食品用賦形剤は、標準化された医薬品グレードのサプリメントに使用される。栄養補助食品(Nutraceutical)とは、食品に含まれる基本的な栄養価とともに、食事療法を補助し、さらなる健康上の利点を提供する、食品または食品由来の強化食品を指す用語である。ニュートラシューティカルズに関する他の用語としては、「医療用食品」、「機能性食品」、「デザイナー・フード」などがある。栄養補助食品はまた、医学的効果をもたらし、病気の治療や予防に役立ち、健康状態を改善する。さらに、栄養補助食品には、熱、光、酸素、アルカリ性pH、高湿度に不安定なさまざまな化合物が含まれている。また、流動性が悪く、嵩密度が低く、粒度分布が変化しやすいこともある。化合物の不安定な性質は、さまざまな栄養補助食品用賦形剤を取り入れることで制御される。錠剤、カプセル、粉末、液体シロップなど、さまざまなサプリメントを製造する際に、充填剤、希釈剤、崩壊剤、結合剤、コーティング剤、香料、着色料、甘味料、潤滑剤などが含まれる。
さらに、プレバイオティクスやプロバイオティクスの用途の増加や、世界中で生活習慣病の有病率が上昇していることが、栄養補助食品用賦形剤の需要に拍車をかけている。老人人口の増加と骨粗鬆症や心血管疾患の増加により、栄養食品や栄養補助食品の採用が増加している。変形性関節症、糖尿病、甲状腺疾患、肥満の有病率の上昇を抑制するために、乾燥栄養補助食品賦形剤の急速な採用は、市場の需要を引き続き向上させるであろう。
市場ダイナミクス:栄養補助食品への需要増加が栄養補助食品賦形剤市場を牽引
栄養補助食品として知られる製品は、栄養補給に加えて医薬品としても使用できる。生理学的な利点や慢性疾患からの保護を持つ物質は、栄養補助食品と呼ばれることがある。栄養補助食品は、幸福感を高めたり、老化を遅らせたり、慢性疾患の発生を食い止めたり、寿命を延ばしたり、身体の構造や機能をサポートしたりするために使用することができる。栄養価が高く、安全で治療効果が期待できることから、栄養補助食品は最近注目を集めている。人々は病気の治療や予防のために医薬品や栄養補助食品を使用することができるが、政府が認可しているのは医薬品だけである。栄養補助食品は、栄養面、安全面、治療面での効果が期待できることから、近年注目されている。
酵母や善玉菌を含むプロバイオティクスのような栄養補助食品は、消化、腸の健康、免疫、栄養吸収を高めるため、消費者にとって有利である。ヨーグルト、飲料、錠剤やカプセルの栄養補助食品は、プロバイオティクス製品を見つけることができるいくつかの異なるフォーマットに過ぎない。例えば、医薬品賦形剤ソリューションの大手企業であるDFEファーマは2021年4月、バイオ製薬企業の世界的な需要に応えるため、新製品ライン「バイオヘイル」の発売を発表した。
しかし、研究開発投資に対するリターンの減少、高い臨床試験・登録コストが市場の成長見通しを抑制している。高額の研究開発投資は生産性の面で不均等なリターンをもたらす。分子発見に成功しても、新しい栄養補助食品や新しい賦形剤を市場に出すためのコストは著しく高いからだ。同時に、失敗のリスクも依然として高い。臨床試験を通じて賦形剤の有効性を証明するコストも比較的高価である。これは市場における新規賦形剤開発の大きな障害となり得る。
市場細分化:栄養補助食品の賦形剤市場ではプロバイオティクス分野が最も高いシェアを占めている。
プロバイオティクスは、消化と腸の健康を増進し、免疫力を高め、栄養吸収を増加させ、食物アレルギーの可能性を低下させることによって消費者に利益をもたらす酵母と善玉菌である。プロバイオティクス製品は、ヨーグルト、ドリンク、錠剤やカプセルなどのサプリメントなど、さまざまな形態で提供されている。しかし、商業利用可能なプロバイオティクス製剤の開発には、主に2つの課題が存在する。ひとつはプロバイオティクス生物がもたらす健康特性の質であり、もうひとつは賞味期限が切れるまでの製剤の安定性である。
企業は、さまざまな種類の賦形剤を使用したプロバイオティクス製剤を含むAPI(原薬)を含むプロバイオティクス・ブレンド製品の開発・提供に注力している。プロバイオティクス製剤のブレンドに使用される賦形剤の中で、マンニトールが最も適していることが判明し、最終製品の保存期間延長に役立っている。例えば、2022年9月13日、ネスレのガーデン・オブ・ライフは、子供の成長と免疫の健康のための2つの新しいプロバイオティクスを中国のオフライン小売市場で発売した。例えば、韓国アムウェイは2022年6月1日、精密プロバイオティクス・サービスを開始した。このサービスでは、利用者は糞便を送付して分析を受け、腸内細菌叢を改善し、有益な短鎖脂肪酸の産生を増加させるためにどのプロバイオティクスを摂取すべきかの推奨を受ける。
地理的浸透度:予測期間中は北米が主要地域
北米は、栄養補助食品賦形剤市場において最も高い市場シェアと支配的な地位を占めている。北米地域における栄養補助食品賦形剤の増加は、機能性食品の需要を促進している。この成長の背景には、多忙なライフスタイルと、食品サプリメントを含む栄養食品の健康効果に対する消費者の意識の高まりがある。加えて、新製品の発売とテクノロジーの利用により、賦形剤は新しく革新的な方法で利用できるようになった。北米の栄養補助食品賦形剤市場は、国全体で栄養補助食品の需要が増加していることから、米国が支配的な市場であると予想される。
消費者の栄養と栄養補助食品への注目は、栄養補助食品賦形剤メーカーが革新的な上市に注力し、食品・飲料業界の需要に応えるよう促している。例えば、2021年2月、イノフォスは栄養補助食品と栄養補助食品における多機能賦形剤の発売を発表した。A-TAB® MDとNUTRA-TAB® CPMEはメーカーを支援するために設計されている。共加工多機能賦形剤(CPME)を使用し、ラベルを簡素化し、圧縮性を向上させます。また、錠剤サイズを縮小し、製造効率を向上させます。肥満、糖尿病などの生活習慣病の増加により、米国ではプレバイオティクスやプロバイオティクスの消費が増加している。米国疾病予防管理センター(CDC)によると、米国の肥満は42.4%を記録している。同国の目まぐるしいライフスタイルに伴い、肥満は増加すると予想されている。
栄養補助食品の賦形剤市場は、アジア太平洋地域で最も急速に拡大すると予想されている。この地域には主に中国、インド、日本が含まれる。同地域の栄養補助食品などの食品分野は、所得と購買力の上昇、中流階級の人口の大幅な拡大、消費者の健康とフィットネスに対する意識の高まり、栄養価が高く健康的な製品に対する消費者の消費の増加などの結果、成長と多様化の有望な見通しを持っている。市場関係者は、人口が増加しているこの地域の製品に注目している。このような製品の需要を後押ししている。人口の増加は、栄養補助食品賦形剤の需要を急増させる様々な要因によって病気や問題も増加しているため、市場を大きくリードしている。
競争環境:
主要企業は、新規リリース、製品承認、特許、イベントなどの有機的成長戦術に注力している。業界の無機的な成長戦略としては、買収や提携協力が観察された。こうした取り組みにより、市場プレーヤーは事業と顧客基盤を拡大する道を開いた。栄養補助食品賦形剤市場のプレーヤーには、デュポン、BASF SE、Kerry Group PLC、Ingredion Plc、Sensient Technologies、Associated British Foods、Roquette Freres、Meggle Group Wasser、Cargill Inc.、Ashland Global Holdings Inc.などがいる。例えば、2020年3月、アゼリス・ケミカル・リミテッドは、特殊化学品と食品原料の大手販売会社であるコスボンド(中国)の買収を発表し、コスボンドの既存顧客基盤の助けを借りて中国での優位性を固めた。2019年12月19日、デュポンはニュートリション&バイオサイエンス事業をIFF(米国)と統合する契約を締結した。合併後の企業価値は454億ドル。デュポンが55.4%と過半数を所有し、IFFが残り44.6%を所有。両者が合意した。この発展により、世界の消費者に栄養成分とソリューションを提供することで、同社の能力の幅が広がることが期待される。
COVID-19の影響世界の栄養補助食品賦形剤市場にプラスの影響
COVID-19の大流行を受け、栄養補助食品と機能性食品の需要が急増している。免疫力を高めるサプリメントはこの1年で主流となり、これが購買パターンと消費者行動に大きな変化をもたらした。さらに、COVID-19パンデミック後は、栄養補助食品のような予防医療対策が人々の日常生活の一部になるだろう。このように、世界中でCOVID-19が大流行したことで、栄養補助食品が世界市場で確固たる地位を築く道が開かれた。
世界の栄養補助食品賦形剤市場レポートでは、約61の市場データ表、58の図と170ページへのアクセスを提供します。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by End Product
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Flavoring Agents*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Lubricants
7.4. Disintegrates
7.5. Coating Agents
7.6. Binders
7.7. Fillers & Diluents
7.8. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Dry*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Wet
9. By End Product
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End Product Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By End Product Segment
9.2. Prebiotics and Probiotics*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Proteins/Amino Acids
9.4. Minerals
9.5. Vitamins
9.6. Omega 3 Fatty Acids
9.7. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. DuPont*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. TypePortfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. BASF SE
12.3. Kerry Group PLC
12.4. Ingredion Plc
12.5. Sensient Technologies
12.6. Associated British Foods
12.7. Roquette Freres
12.8. Meggle Group Wasser
12.9. Cargill Inc
12.10. Ashland Global Holdings Inc
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
The global nutraceutical excipients market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 7.45% during the forecast period (2023-2030).
Nutraceutical excipients are inactive components prepared with Active Pharmaceutical Ingredients (API) for bulking up solutions with powerful active ingredients. These nutraceutical excipients are used in standardized and pharmaceutical-grade supplements. Nutraceutical is a term used for food or fortified food derived from food sources that supplement the diet and provide additional health benefits along with the basic nutritional value present in foods. Other terms used for nutraceuticals are "medical foods," "functional foods," "designer foods," and others. They also provide medical benefits and help treat or prevent diseases, ensuring improved health conditions. Furthermore, nutraceutical products contain various compounds unstable to heat, light, oxygen, alkaline pH, and elevated humidity. They may also have poor flow, low bulk density, and variable particle size distribution. The unstable nature of compounds is controlled by incorporating different nutraceutical excipients. It contains fillers, diluents, disintegrants, binders, coating agents, flavoring agents, colorants, sweeteners, and lubricants during the production of different supplements, such as tablets, capsules, powders, and liquid syrups.
Moreover, the increasing application of prebiotics and probiotics and the rising prevalence of lifestyle diseases across the globe are fueling the demand for nutraceutical excipients. The growing geriatric population, coupled with increasing cases of osteoporosis and cardiovascular diseases, has improved the adoption of nutritional foods and dietary supplements. The rapid adoption of dry nutraceutical excipients to curb the rising prevalence of osteoarthritis, diabetes, thyroid disease, and obesity will continue to improve the demand in the market.
Market Dynamics: Rising demand for nutraceuticals is driving the nutraceutical excipients market
Products known as nutraceuticals can be used as medicine in addition to being nutritional. A substance with physiological benefits or protection against chronic disease may be referred to as a nutraceutical product. Nutraceuticals can be used to boost well-being, slow down aging, stop chronic diseases from occurring, lengthen life expectancy, or support the body's structure or functions. Due to their potential for having nutritional, safe, and therapeutic impacts, nutraceuticals have recently attracted much attention. Although people may use pharmaceutical and nutraceutical substances to treat or prevent disease, the government only approves pharmaceutical substances. Due to their potential for having nutritional, safe, and therapeutic impacts, nutraceuticals have recently attracted much attention.
Nutraceuticals such as probiotics, which contain yeast and beneficial bacteria, are advantageous to consumers because they boost digestion, gut health, immunity, and nutrient absorption. Yogurt, beverages, and dietary supplements in tablets and capsules are just a few different formats in which they can find probiotic products. For instance, in April 2021, DFE Pharma, a leading player in pharmaceutical excipient solutions, announced the launch of its new product line, "BioHale," to cater to the worldwide demand of biopharmaceutical companies.
However, the decrease in returns on R&D investments and high clinical trials and registration costs restrain the market's growth prospects. High R&D investments give unequal returns in terms of productivity, as even after successful molecule discovery, the cost of bringing a new nutraceutical product and a new excipient to market is significantly high. At the same time, the risk of failure also remains high. The cost of proving the effectiveness of an excipient through clinical trials is also relatively expensive. It can be a major hindrance to developing novel excipients in the market.
Market Segmentation: The probiotics segment had the highest share in the nutraceutical excipients market
Probiotics are yeast and good bacteria that benefit consumers by enhancing digestion and gut health, improving immunity, increasing nutrient absorption, and lowering the chances of food allergies. Probiotic products are offered in different forms, including yogurt, drinks, and supplement forms such as tablets and capsules. However, two main challenges exist in developing a probiotic formulation viable for commercial use. The first is the quality of health attributes that the probiotic organisms can confer, and the second is the formula's stability until the end of its shelf life.
Companies are focusing on developing and offering probiotic blend products, including APIs (Active Pharmaceutical Ingredient), containing probiotic formulations using different types of excipients. Among the excipients used in these blends for the probiotic formulation, mannitol was found to be the most suitable, which helped in the enhancement of the shelf life of end-products. For instance, on September 13, 2022, Nestle’s Garden of Life launched two new probiotics for kids’ growth and immune health on China’s offline retail market. For instance, on June 1, 2022, Amway Korea launched a precision probiotics service where users send in their feces for analysis and receive recommendations on which probiotics to take to improve their gut microbiome and increase the production of beneficial short-chain fatty acids.
Geographical Penetration: North America is the dominant region during the forecast period
North America has the highest market share and a dominant position in the nutraceutical excipients market. The rise of nutraceutical excipients in the North American region has fueled the demand for functional food products. This growth has been attributed to busy lifestyles and growing consumer awareness of the health benefits of nutritional foods, including food supplements. In addition, new product launches and the use of technology have made excipients available for use in new and innovative ways. The U.S. is anticipated to dominate the North American nutraceutical excipients market owing to the increasing demand for dietary supplements across the country.
Consumers' focus on nutrition and dietary supplements has encouraged nutraceutical excipient producers to focus on innovative launches and cater to the demand in the food and beverage industry. For instance, in February 2021, Innophos announced the launch of multifunctional excipients in nutraceuticals and dietary supplements. A-TAB® MD and NUTRA-TAB® CPMEs are designed to assist manufacturers. It uses co-processed multifunctional excipients (CPMEs) to simplify labels and improve compressibility. It also reduces tablet size and increases manufacturing efficiency. The increasing prevalence of lifestyle diseases such as obesity, diabetes, and others has increased the consumption of prebiotics and probiotics in the U.S. This will subsequently create opportunities for nutraceutical excipients' application in the country's food sector. According to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), obesity in the U.S. was recorded at 42.4%. It is expected to rise with the fast-paced lifestyle in the country.
The market for nutraceutical excipients is anticipated to expand at the fastest rate in the Asia Pacific region. This region primarily includes China, India, and Japan. The region's food sectors, such as nutraceuticals, have promising prospects for growth and diversification as a result of the rise in income and purchasing power, the massive expansion of the middle-class population, the rise in awareness of health and fitness among consumers, and the rise in consumer consumption of nutritional and healthy products. The market players are focusing on the products in this region owing to its rising population. It boosts the demand for such products. The rising population is leading the market in a significant way as illness and problems are also rising due to various factors that spike the demand for nutraceutical excipients.
Competitive Landscape:
The major companies focusing on organic growth tactics such as new releases, product approvals, patents, and events. Acquisitions and partnership collaborations were observed as inorganic growth strategies in the industry. These initiatives have paved the way for market players to expand their businesses and client bases. Some players in the nutraceutical excipients market are DuPont, BASF SE, Kerry Group PLC, Ingredion Plc, Sensient Technologies, Associated British Foods, Roquette Freres, Meggle Group Wasser, Cargill Inc., and Ashland Global Holdings Inc. For instance, in March 2020, Azelis Chemical Limited announced the acquisition of CosBond, China, a leading specialty chemical and food ingredient distributor, to cement its dominance in China with the help of CosBond’s existing customer base. On December 19, 2019, DuPont signed an agreement to merge its Nutrition & Biosciences business with IFF (US). The combined company is valued at $45.4 billion. DuPont owned the majority of the shares, 55.4%, and IFF owned the remaining 44.6%. Both parties agreed upon it. This development is expected to help the company broaden its capabilities by offering nutritional ingredients and solutions to global consumers.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global nutraceutical excipients market
In the wake of the COVID-19 pandemic, the demand for dietary supplements and functional foods has soared. Immunity boosting supplements have become mainstream over the past year and this has led to a significant change in buying patterns and consumer behavior. Moreover, after the COVID-19 pandemic, preventive healthcare measures such as dietary supplements will become a part of people’s everyday lives. Thus, the COVID-19 pandemic across the globe has paved the way for nutraceuticals to build a strong presence in the global market.
The global nutraceutical excipients market report would provide access to approximately 61 market data tables, 58 figures and 170 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by End Product
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Flavoring Agents*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Lubricants
7.4. Disintegrates
7.5. Coating Agents
7.6. Binders
7.7. Fillers & Diluents
7.8. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Dry*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Wet
9. By End Product
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End Product Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By End Product Segment
9.2. Prebiotics and Probiotics*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Proteins/Amino Acids
9.4. Minerals
9.5. Vitamins
9.6. Omega 3 Fatty Acids
9.7. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End Product
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. DuPont*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. TypePortfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. BASF SE
12.3. Kerry Group PLC
12.4. Ingredion Plc
12.5. Sensient Technologies
12.6. Associated British Foods
12.7. Roquette Freres
12.8. Meggle Group Wasser
12.9. Cargill Inc
12.10. Ashland Global Holdings Inc
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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