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不溶性食物繊維の世界市場 - 2023-2030


Global Insoluble Dietary Fibers Market - 2023-2030

市場概要 世界の不溶性食物繊維市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.24%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。 不溶性食物繊維の炭酸塩は、人... もっと見る

 

 

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2023年2月1日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の不溶性食物繊維市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.24%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。
不溶性食物繊維の炭酸塩は、人間の最適な代謝を確保するために不可欠である。消化器官は不溶性食物繊維を直接吸収することはないが、体内を移動して便を柔らかくし、通過しやすくする。不溶性食物繊維は、水溶性食物繊維のように水に溶けません。果物の皮、種子、小麦ふすま、豆類、玄米などが不溶性食物繊維の豊富な供給源です。水溶性食物繊維よりも不溶性食物繊維の方が優れているため、これらの食物繊維は急速に普及しつつある。便秘症、憩室性疾患、減量、大腸がん治療における不溶性食物繊維の重要性は、長期にわたる研究によって裏付けられている。
消費者の間で医薬品から栄養補助食品へのシフトが顕著であり、製薬業界への投資が増加していることから、予測期間中の需要が増大すると予想される。さらに、高血圧、糖尿病、心血管疾患などの生活習慣病をコントロールすることで、活動的なライフスタイルにつながる健康的な食生活を維持することの重要性に対する消費者の意識の高まりが、その他の主な利点の中でも、市場の成長を促進する可能性がある。
市場力学:機能性食品に対する需要の増加と政府の取り組みの活発化が市場成長の原動力となっている。
各国政府と協力して、各国のさまざまな規制機関が、国民的サプリメントや食物繊維を摂取することの利点についての認識を高めるためのイニシアチブを取っている。消費者の意識の高まりは、ベーカリー製品、栄養バー、サプリメントを含む不溶性食物繊維強化食品に対する需要の増加につながっている。これらの要因は、世界中で不溶性食物繊維の市場成長と需要を後押しすると予想される最も重要な要因の一つです。供給源の入手可能性もまた、この市場で重要な役割を果たしている。小麦、米、オート麦、ふすま、トウモロコシなどの穀物や穀類は、不溶性食物繊維を生産するために大量に入手可能である。穀類や穀物の収穫量も、果物や種子を含む他の原料に比べて多い。このように穀類や穀物の形で原料が入手可能であるため、予測期間中、不溶性食物繊維の市場が促進されると予想される。例えば、2022年12月20日、ハインツはベイクドビーンズから作られたナゲットを発売した。Heinz Magical Beanz Nuggetsは、野菜と豆がたっぷり入ったサクサクの豆型ナゲットで、ナゲット好きの子供(そして大人も)にアピールするようデザインされている。トマトとスイートコーンを使ったオリジナル味、カリフラワーとチェダーチーズを使ったチーズ味、パースニップ、ニンジン、ココナッツ、マイルドなカレースパイスを使ったカレー味の3種類がある。
しかし、食事中の食物繊維の過剰摂取は、下痢やミネラルの吸収低下、善玉コレステロールの除去につながる可能性があり、食物繊維の市場成長は制限される。
市場細分化:不溶性食物繊維の世界市場では、動物飼料分野が最も高いシェアを占めている。
不溶性食物繊維市場における動物飼料用途は、体重管理食や動物の肥満における食物繊維の使用など、動物の健康に関する意識の高まりを理由に、予測される期間中にCAGR YY%で大きな成長が見込まれている。さらに、動物の腸の健康状態の改善と動物由来の食品に対する需要の高まりは、市場の需要をさらに促進します。このセグメントの急成長は、副作用とコストを削減する効率性、注射ルートよりも経口投与が好まれるようになっていることなどの要因によるものである。さらに、動物の健康に対する不溶性食物繊維の有益な効果に対する意識の高まり、イヌやネコの栄養学の進歩、動物飼料産業の成長は、市場における水溶性食物繊維の需要を押し上げると予想される。例えば、2021年12月9日、BASFは動物飼料用の新しい酵素製品ナチュパルス®TSを発売した。ナチュパルス®TSは非デンプン多糖類(NSP)酵素である。エンド-1,4-β-D-マンナナーゼとして、β-マンナンをより小さな成分、例えばマンノオリゴ糖(MOS)に加水分解する。β-マンナナーゼを飼料に添加することで、消化物の粘度が低下し、飼料の消化率が向上し、より持続可能な生産が可能になります。2021年12月9日、ケミンインダストリー社はペットフード用の機能性繊維と有機畜産業界向けの抗酸化溶液を発売した。この製品の繊維は、ブラジル料理の様々なレシピに広く使用されている食用根であるキャッサバから抽出されている。Tegraviaは、プレバイオティクスと腸の健康をサポートする特性を持つ食物繊維源として機能し、食感とデンプンのゲル化を促進することで、ペットフード製品の配合にも役立つ。
地理的浸透:予測期間中は北米が主要地域
北米は最大の不溶性食物繊維市場であるが、これは消費者の意識の高まり、可処分所得の高さ、機能性食品への需要の増加、健康的で活動的なライフスタイルを望む人々の増加によるものである。北米地域の国々、主に米国とカナダが市場シェアを独占しているのは、不溶性食物繊維をベースとしたサプリメントの摂取が増加していることと、ほとんどの機能性食品や飲料の成分として使用されているためである。こうした有益な要因に加えて、政府の取り組みも市場の成長を後押ししている。例えば、2016年の米国の栄養成分表示では、FDAは「食物繊維」の下に記載された製品の生理学的な利点を証明することをメーカーに義務付け、これがメーカーに製品の評価と精製に影響を与え、製品開発の強化につながっている。例えば、2021年11月17日、Del Monte Foodsはアップサイクル生豆製品を発売した。Del Monte Blue Lake、Petite Cut、Blue Lake Farmhouse Cut Green Beansは、ウィスコンシン州とイリノイ州で生産された生豆を100%アップサイクルし、持続可能な方法で栽培したものである。
アジア太平洋市場は、2022年から2029年までのCAGRが最も高くなると予想されている。アジア太平洋地域は市場をリードし、2021年には世界収益のYY%以上を占めた。中国、インドネシア、日本などの国々は、今後数年間、食品・飲料の主要生産国になると予想される。アジア太平洋地域の食品・飲料業界の有望な動向は、予測期間中に不溶性食物繊維の需要を促進すると推定される。
競争状況:
主要な不溶性食物繊維メーカーは新製品を発売して製品ポートフォリオを拡大することに注力しており、これによって販売の可能性を拡大し、他の市場プレーヤーに対する競争上の優位性を獲得している。不溶性食物繊維の有望企業は、他の市場プレーヤーが提供していない新規製品の研究開発に投資することに注力している。また、新規参入企業は、新たな資金調達ラウンドを通じて資本を調達し、販売潜在力と全体的な収益創出能力を促進するために創造的なマーケティング戦略を選択することが期待される。不溶性食物繊維市場の主要企業には、BENEO、Lonza、DuPont de Nemours, Inc.、Archer Daniels Midland Company (ADM)、Batory Foods、Ingredion Incorporated、Roquette Freres、PURIS、Tate & Lyle、Emsland Groupなどがある。例えば、2021年7月20日、クラフト・ハインツは豆とパルスのNPDを促進するための「イノベーション・チャレンジ」を開始した。このFMCG大手は、"豆や豆類をメニューに取り入れる美味しいアプリケーションや食材 "を開発するよう、FMCGの新進気鋭の人材に求めている。2022年12月25日、食品のスパイスや調味料を製造するナイジェリアの製造会社タイガー・フーズ・リミテッドは、最新の食品として豆の加工・包装品を発売した。
COVID-19の影響世界の不溶性食物繊維市場にプラスの影響
パンデミックは供給にも影響を与えたが、健康食品に対する顧客の嗜好にも影響を与えた。COVID-19の大流行は消費者に自分の健康を評価するよう促した。その結果、消費者の健康増進につながる健康的な製品や機能性食品への関心が高まった。例えば、パンデミックは、オーガニック、ナチュラル、クリーンラベル製品への嗜好の高まりや、腸の健康や砂糖の代替品への大きな重点を置いて、水溶性食物繊維市場に機会を提供した。水溶性食物繊維は、栄養補助食品、動物飼料、医薬品など、さまざまな商品に採用されている。また、水溶性食物繊維製品は筋肉量と免疫力を促進し、その結果、水溶性食物繊維製品に対する大きな需要をもたらした。COVID-19は食物繊維市場にわずかな影響を与えた。
食物繊維は医薬品、栄養補助食品、飼料など多くの製品に含まれている。食物繊維は免疫力や筋肉量を高めるためにも使用される。それゆえ、パンデミック(世界的大流行)の間、食物繊維製品の需要は高かった。例えば、2020年10月11日、ネスレSAの子会社であるガーバー・プロダクツ社は、フレッシュ・スタート・ボウルとバイトを発売し、冷凍カテゴリーに参入した。全粒穀物と野菜を使用した、USDA認定のオーガニックでクリーンラベルのこの製品は、12ヶ月以上の幼児向けに設計されており、数分で温めて提供できる。さらに、顧客が食物繊維を毎日の食事に取り入れ始めたことも、市場全体の成長に影響を与えた。COVID-19の流行は、公衆衛生と、水溶性食物繊維市場を含むいくつかの産業のサプライチェーンのさまざまな段階に大きな影響を与えた。
この調査レポートは世界の不溶性食物繊維市場を分析・予測し、77の市場データテーブル、74の図表、170ページから構成されています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Source
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Cellulose *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Hemicellulose
7.4. Chitin and Chitosan
7.5. Lignin
7.6. Fiber/Bran
7.7. Resistant Starch
7.8. Others
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Source Segment
8.2. Cereals and Grains*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Legumes
8.4. Fruits and Vegetables
8.5. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Functional Food and Beverages*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Pharmaceuticals
9.4. Feed
9.5. Pet Food
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. BENEO*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Type Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Lonza
12.3. DuPont de Nemours, Inc.
12.4. Archer Daniels Midland Company (ADM)
12.5. Batory Foods
12.6. Ingredion Incorporated
12.7. Roquette Freres
12.8. PURIS
12.9. Tate & Lyle
12.10. Emsland Group
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
The global insoluble dietary fibers market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 8.24% during the forecast period (2023-2030).
Insoluble dietary fiber carbonates are essential to ensure optimal metabolism in humans. Though the digestive system does not directly absorb insoluble dietary fibers, they move through the body to make stools softer and easier to pass. Insoluble fibers do not dissolve in water as soluble fibers do. Fruit skin, seeds, wheat bran, legumes, and brown rice are rich sources of insoluble fibers. These are gaining rapid traction due to the good characteristics of insoluble dietary fibers over soluble fibers. Prolonged research underlines the importance of insoluble dietary fibers in curing constipation problems, diverticular diseases, weight loss, and colon cancer treatment.
A significant shift from pharmaceutical to nutraceutical products among consumers and rising investments in the pharmaceutical industry are anticipated to augment demand during the forecast period. Additionally, increasing consumer awareness of the importance of maintaining a healthy diet leading to an active lifestyle by controlling lifestyle diseases such as hypertension, diabetes, and cardiovascular diseases, among other key benefits, may foster market growth.
Market Dynamics: Increasing demand for functional foods and growing government initiatives are driving the market growth
In collaboration with their respective governments, various regulatory bodies in different countries are taking the initiative to increase awareness about the benefits of consuming national supplements and dietary fibers. The increase in consumer awareness is subject to an increase in the demand for insoluble dietary fiber-fortified foods, including bakery products, nutritional bars, and supplements. These factors are among the most crucial factors anticipated to boost market growth and demand for insoluble dietary fibers across the globe. The availability of sources also plays an important role in this market. Cereals and grains such as wheat, rice, oats, bran, and corn are available in large quantities to produce insoluble dietary fibers. The crop yield of cereals and grains is also high compared to other sources, including fruits and seeds. This availability of raw materials in the form of cereals and grains is expected to propel the market for insoluble dietary fibers over the forecasted period. For instance, on December 20, 2022, Heinz launched nuggets made from baked beans. Heinz Magical Beanz Nuggets are crispy, bean-shaped nuggets filled with vegetables and beans, designed to appeal to nugget-loving kids (and adults too). They come in three flavors: the original, made with tomato and sweet corn; cheesy, made with cauliflower and cheddar cheese; and curried, with parsnip, carrot, coconut, and mild curry spices.
However, excessive content of dietary fibers in the diet can lead to diarrhea, reduced mineral absorption, and removal of good cholesterol, which restricts the market growth of dietary fibers.
Market Segmentation: The animal feed segment accounted for the highest share of the global insoluble dietary fibers market
Animal feed application in the insoluble dietary fibers market is expected to witness significant growth with a CAGR of YY% during the projected timeframe on account of the rising awareness regarding animal health, such as using dietary fibers in weight management diets and obesity in animals. Additionally, improvements in the intestinal health of the animals and ascending demand for animal-derived food products further propel market demand. The rapid growth of this segment is attributed to factors such as its efficiency in reducing side effects and cost and the increasing preference for oral dosages over injected routes. Furthermore, increased awareness of the beneficial effects of insoluble dietary fibers on animal health, advances in canine and feline nutrition, and the growing animal feed industry are expected to boost the demand for soluble dietary fibers in the market. For instance, on December 9, 2021, BASF launched the new enzyme product Natupulse® TS for animal feed. Natupulse® TS is a non-starch polysaccharide (NSP) enzyme. As an endo-1,4-ß-D-mannanase, it hydrolyzes ß-mannans into smaller components, e.g., manno-oligosaccharides (MOS). Adding ß-mannanase to the feed decreases digesta viscosity, increases the digestibility of the feed, and ensures a more sustainable production. On December 9, 2021, Kemin Industries launched a functional fiber for pet food and an antioxidant solution for the organic livestock production industry. The product's fiber is extracted from cassava, an edible root widely used in various recipes in Brazilian cuisine. Tegravia serves as a fiber source with prebiotic and intestinal health support properties and can also benefit pet food product formulations by enhancing texture and starch gelatinization.
Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period
North America was the largest insoluble dietary fiber market, owing to increased awareness among consumers, high disposable income, increased demand for functional foods, and a desire for a healthy and active lifestyle among the population. Countries in the North American region, mainly the United States and Canada, dominate the market share owing to the increased intake of supplements based on insoluble dietary fibers and their use as an ingredient in most functional foods and beverages. Besides all these beneficial factors, government initiatives have fueled the market's growth. For instance, under U.S. Nutritional facts label in 2016, the FDA mandated to prove the physiological benefits of the products mentioned under 'dietary fiber' by the manufacturers, which influences them to evaluate and purify their products, leading to enhanced product development. For instance, on November 17, 2021, Del Monte Foods launched upcycled green bean products. Del Monte Blue Lake, Petite Cut, and Blue Lake Farmhouse Cut Green Beans are made with 100 percent upcycled and sustainably grown green beans from Wisconsin and Illinois.
The Asia Pacific market is anticipated to witness the most elevated CAGR from 2022 to 2029 in revenue. Asia Pacific led the market and accounted for more than YY% of the global revenue in 2021. Countries such as China, Indonesia, and Japan are expected to be the leading producers of foods and beverages during the next few years. Promising trends in the food and beverage industry in the Asia Pacific are estimated to spur demand for insoluble dietary fibers during the forecast years.
Competitive Landscape:
Major insoluble dietary fiber manufacturers are focusing on expanding their product portfolio by launching new products, allowing them to expand their sales potential and gain a competitive advantage over other market players. Aspiring insoluble dietary fiber companies are focusing on investing in research and development of novel products that other market players are not offering. The new companies are also expected to raise capital through new financing rounds and opt for creative marketing strategies to drive their sales potential and overall revenue generation capacity. Some major players in the insoluble dietary fiber market are BENEO, Lonza, DuPont de Nemours, Inc., Archer Daniels Midland Company (ADM), Batory Foods, Ingredion Incorporated, Roquette Freres, PURIS, Tate & Lyle, and Emsland Group. For instance, on July 20, 2021, Kraft Heinz launched an "innovation challenge" to boost bean and pulse NPD. The FMCG giant is asking emerging FMCG talent to develop "a delicious application or ingredient that brings beans or pulses to the menu." On December 25, 2022, Tiger Foods Limited, a Nigerian manufacturing company that produces food spices and seasonings, launched processed and packaged beans as its latest food product.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global insoluble dietary fibers market
As much as the pandemic has impacted supplies, it has also influenced customers' preferences for healthy food products. The COVID-19 pandemic has prompted consumers to assess their health. It has heightened customers' search for healthy products and functional foods that may improve their health. For example, the pandemic has provided opportunities for the soluble dietary fiber market, with a growing preference for organic, natural, and clean-label products and a significant emphasis on gut health and sugar alternatives. Soluble dietary fibers are employed in various goods, including dietary supplements, animal feed, and medications. Soluble dietary fiber products also promoted muscle mass and immunity, resulting in a significant demand for soluble dietary fiber products. COVID-19 had a marginal impact on the dietary fiber market.
Dietary fibers can be found in many products, such as pharmaceuticals, dietary supplements, and animal feed. Dietary fibers are also used to boost immunity and muscle mass. Hence, the demand for dietary fiber products was high during the pandemic. For instance, on October 11, 2020, Gerber Products Co., a subsidiary of Nestle SA, entered the frozen category with the launch of Fresh Start bowls and bites. Made with whole grains and vegetables, the USDA-certified organic, clean-label products are designed for toddlers 12 months and up and are ready to warm and serve in minutes. In addition, customers began to incorporate dietary fibers into their daily diets, which influenced overall market growth. The COVID-19 pandemic significantly impacted public health and the different stages of the supply chain of several industries, including the soluble dietary fiber market.
The global insoluble dietary fibers market report would provide access to approximately 77 market data tables, 74 figures and 170 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Source
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Cellulose *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Hemicellulose
7.4. Chitin and Chitosan
7.5. Lignin
7.6. Fiber/Bran
7.7. Resistant Starch
7.8. Others
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Source Segment
8.2. Cereals and Grains*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Legumes
8.4. Fruits and Vegetables
8.5. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Functional Food and Beverages*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Pharmaceuticals
9.4. Feed
9.5. Pet Food
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. BENEO*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Type Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Lonza
12.3. DuPont de Nemours, Inc.
12.4. Archer Daniels Midland Company (ADM)
12.5. Batory Foods
12.6. Ingredion Incorporated
12.7. Roquette Freres
12.8. PURIS
12.9. Tate & Lyle
12.10. Emsland Group
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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