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低カロリースナックの世界市場 - 2023-2030


Global Low Calorie Snacks Market - 2023-2030

市場概要 低カロリー・スナック食品は、栄養が豊富で健康的、かつ目的にかなった間食と、情緒的に満足できる嗜好性 の高いスナック、特に嗜好性の高いスナックの質の高さを両立させる方法を顧客が探し続けている... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年2月14日 US$4,350
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200 英語

 

サマリー

市場概要
低カロリー・スナック食品は、栄養が豊富で健康的、かつ目的にかなった間食と、情緒的に満足できる嗜好性 の高いスナック、特に嗜好性の高いスナックの質の高さを両立させる方法を顧客が探し続けているため、より具体的な役 割を果たすようになっている。低カロリーのスナック菓子は、天然の原材料を使用しているため、健康に影響を与えることなく、いくつかの健康上のメリットを提供できる可能性がある。
さらに、インドや中国などのアジア太平洋地域の新興市場におけるスナック菓子の需要と消費の増加が、低カロリー・スナック菓子の世界市場の成長を大きく後押ししている。さらに、可処分所得の増加、ライフスタイルや食習慣の変化がスナック市場の成長をさらに後押しする。さらに、既製品や簡便な食品への志向の高まり、人々の消費能力の増加、オーガニックや従来のスナック菓子の需要の伸びが低カロリースナック菓子の需要を増加させ、低カロリースナック菓子市場の成長を加速させている。
世界の低カロリースナック市場は2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2023-2030年)のCAGRは9.46%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:健康意識の高まりとコンビニエンス・フード需要の増加が市場を牽引
時が経つにつれて、人々は食べることの重要性をより強く認識するようになった。慢性的な健康問題の急増がそれをもたらしている。最近の消費者は、健康問題に対処するために特別なダイエット・プランを取り入れ、体型維持のためにライフスタイルまで変えている。低カロリーのスナック菓子の使用は、この傾向に関連する重要な発展のひとつである。低カロリーのスナック菓子は、添加物を含まず、健康的な体重を維持するのに必要なカロリーよりはるかに少ないため、栄養的に完全である可能性が低いため、人気が高まっている。さらに、コンビニエンス・フードの需要は長期にわたって着実に増加しており、その傾向は特に発展途上地域で顕著である。企業部門で働く消費者にとって、コンビニエンス・フードは信頼できる栄養源としての地位を確立している。それがこうした商品の市場浸透を高めている。低カロリー・スナック菓子もコンビニエンス・フードと見なされているため、低カロリー・スナック菓子市場はコンビニエンス・フードの拡大と人気から恩恵を受けるだろう。
主要メーカーも新製品を発売しており、市場成長の原動力になるとみられる。例えば、2022年12月2日、ケロッグは朝食とスナックタイム向けの低カロリー製品2種を発売した。Krave Double Chocolate Brownie Batter Cereal」と「Froot Loops with Marshmallow Jumbo Snax」が新製品である。
しかし、味は低カロリー・スナックの消費を減少させる大きな要因である。さらに、低カロリー・スナックのコストが高いことも、予測期間中の市場成長の妨げになると予想される。すぐに食べられる加工食品には潜在的な健康脅威がほとんどないため、予測期間中の市場成長を妨げる可能性が高い。また、低カロリーのスナック菓子に含まれる人工的な保存料は、市場にとって大きな課題になると予想される。
市場細分化:低カロリースナックの世界市場シェアはセイボリースナックセグメントが最も高い
セイボリースナック分野は2022年に最大の収益シェアを占めた。急速な都市化と人口消費の増加は、いずれも食品・飲料産業の市場拡大に大きな影響を与えている。低カロリースナック市場の成長を牽引するかなりの要素は、食品・飲料セクターにおけるスナッキング製品への主要トレンドである。予測期間中、低カロリー・スナック市場は、食品に対する消費支出の増加や、ショッピングモールやシネコンでの映画上映時の香ばしいスナック需要の高まりにより拡大すると思われる。主要メーカーも新製品を発売しており、市場成長の原動力になるとみられる。例えば、2021年3月24日、Bikano社はインド北部の消費者をより多く取り込むため、複数の新しいセイボリースナックを市場に投入した。パッケージ形式では、地域の味や地元のスナッキングオプションはインドの家庭でかなり人気がある。また、家庭内での食品消費が昨年の同国におけるパッケージ入りコンビニエンス・フード、クッキー、塩味スナックの売上を牽引したことも貢献している。
地理的浸透:予測期間中は欧州が主要地域
2022年には、欧州が市場を支配し、低カロリースナック業界における最大の割合を占めた。小売チャネルは成長し、欧州全域に広がっている。インターネットの普及が進み、オンラインでの食品配達が可能になったことで、スナック菓子市場は飛躍的に成長し、この地域におけるこうした食品・飲料の消費に拍車をかけている。さらに、同地域では観光業が発展しているため、ロードサイド・ビジネスがスナック製品を販売することが可能で、販売コストや保管コストが安く、持ち運びにも便利である。さらに、国民の間で低カロリーのスナック菓子に対する需要が高まっていることから、大手メーカーはこうした革新的な製品の発売に向けて集中力を高めている。大手メーカーは低カロリー・スナックの製品ポートフォリオの開発に注力している。例えば、2022年4月、NestléのブランドDiGiornoは、最新の詰め物付きピザ一口スナック、搭載チーズ入り主力ピザを発売した。
競争環境:
市場の主要プレーヤーは、ゼネラル・ミルズ社、コナグラ・ブランズ社、カーギル社、イート・ナチュラル社、メープル・リーフ・フーズ社、クオーン社、ウーンフ!社、アプトンズ・ナチュラル社、ヒラリーズ・ドリンク・イート・ウェル社、ゼッレ・オーガニック社である。低カロリースナック市場のプレーヤーは、市場シェアを拡大し、収益性を高め、競争力を維持するために、主要な開発戦略として事業拡大と製品発売を採用している。例えば、2021年10月15日、Kookyはフルーティーなスナックを発表した。新製品は家族全員においしくヘルシーなスナックを提供する。新製品は、フリーズドライの軽くてサクサクしたジャックフルーツ、マンゴー、マンゴスチンや、優しく乾燥させた柔らかくて噛み応えのあるバナナ、ドラゴンフルーツなど、様々なスーパーフルーツを特徴としている。
COVID-19の影響世界の低カロリー・スナック市場にプラスの影響
COVID-19パンデミックの発生により、スナック菓子の需要と販売は急激に低迷した。封鎖の初期段階では、消費者のパニック的な食料品の買い占めが、小売流通チャネルにおける調理済み食品の急速な販売に貢献した。米国農務省によると、食料品店の売上は3月中旬には前年比99%まで上昇し、2020年4月1日には前年比25%増となった。現在のパンデミックでは、全体的な健康と免疫力を維持するために栄養強化製品を消費する傾向があるため、健康食品メーカーにとっては今後数年間で莫大なビジネスチャンスが生まれると予想されている。さらに、COVID-19パンデミックはオンライン流通チャネルに燃料を供給しており、予測期間中に最も急成長するセクターになると予想されている。食品宅配プラットフォームと食料品チェーンとの連携は、勢いを増している傾向である。例えば、2021年10月、英国最大のスーパーマーケットチェーンであるTescoは、ドイツのデリバリーグループGorillasと提携し、商品を10分で配達するようになった。この契約は、戸締まりや在宅勤務がオンライン・ショッピングへの移行を加速させる中で台頭してきた、急成長するファストトラック・デリバリー分野へのテスコの参入を後押しするものと期待されている。
この調査レポートは、約53の市場データ表、50の図表、200ページを提供している。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Nature
3.3. Market Snippet by Packaging
3.4. Market Snippet by Distribution Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Sweet Snacks*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Savory Snacks
7.4. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Nature Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Nature Segment
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Conventional
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Packaging Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Packaging Segment
9.2. Pouches*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Cans
9.4. Jars
9.5. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Online*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Offline
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. General Mills Inc.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Packaging Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Conagra Brands, Inc.
13.3. Cargill, Incorporated
13.4. Eat Natural
13.5. Maple Leaf Foods
13.6. Quorn
13.7. Oumph!
13.8. Upton’s Natural
13.9. Hilary's - Drink Eat Well, LLC
13.10. ZELLE ORGANIC
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Low calorie snack foods are aiding in more specific roles as customers continue to look for ways to balance nutrient-dense, healthy, and purposeful snacking with the aim for emotionally satisfying and indulgent snacks, especially when indulgent snacks are of higher quality. Low calorie snacks have the potential to offer several health benefits without impacting health as it is prepared from natural and free from ingredients.
Moreover, the increase in demand for and consumption of snack food in the emerging markets of Asia-Pacific, such as India and China, has significantly fueled the growth of the global low calorie snacks market. Furthermore, a rise in disposable income and a change in lifestyle and food habits will further boost the snack market's growth. In addition, an increase in inclination for ready-made and convenient food products, an increase in the spending capacity of people, and growth in demand for organic and conventional snacks increase the demand for low calorie snacks, thereby accelerating the low calorie snacks market growth.
The global low calorie snacks market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 9.46% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: The upsurge in health awareness and increasing demand for convenience foods is driving the market
Over time, people have become more aware of the significance of eating. The sharp increase in chronic health problems brings it on. Consumers nowadays have embraced special diet plans to address health issues and even changed their lifestyles to stay in shape. The use of low-calorie snack products is one of the significant developments associated with this trend. Low calorie snacks are becoming more popular because they do not include additives and are less likely to be nutritionally complete because they have many fewer calories than are required to maintain a healthy weight. Additionally, there has been a steady rise in the demand for convenience foods over time, with the trend being particularly pronounced in developing regions. For consumers who work in the corporate sector, convenient food has established itself as a reliable source of nourishment. It enhances the market uptake of these items. Since low calorie snacks are also seen as convenience foods, the market for low calorie snacks will benefit from the expansion and popularity of convenience foods.
The key manufacturers are also launching new products, which is expected to drive market growth. For instance, on December 2, 2022, Kellogg’s launched two low-calorie products for breakfast and snack time. Krave Double Chocolate Brownie Batter Cereal and Froot Loops with Marshmallow Jumbo Snax are new products.
However, taste is a major factor that decreases the consumption of low-calorie snacks. Furthermore, the high cost of low-calorie snacks is also anticipated to hinder market growth in the forecast period. Ready-to-eat to have few potential health threats that are processed food claims to have few potential health threats that will likely obstruct market growth over the forecast period. Also, artificial preservatives in low calorie snacks are anticipated to be a major challenge for the market.
Market Segmentation: The savory snacks segment accounted for the highest global low calorie snacks market share
The savory snack segment held the largest revenue share in 2022. Rapid urbanization and rising population consumption both have a significant impact on the market expansion of the food and beverage industry. A considerable element driving the growth of the low-calorie snack market is the leading trend in the food and beverage sector toward snacking products. During the projection period, the market for low calorie snacks would increase due to rising consumer spending on food products and rising demand for savory snacks during movie times in malls and the multiplex sector. The key manufacturers are also launching new products, which are expected to drive market growth. For instance, on March 24, 2021, Bikano launched several new savory snacks in the market to capture more consumers in Northern India. In packaged format, regional flavors and local snacking options are quite popular among Indian households. It also helps that in-home consumption of foods drove sales of packaged convenience foods, cookies, and salty snacks in the country last year.
Geographical Penetration: Europe is the dominant region during the forecast period
In 2022, Europe dominated the market, accounting for the largest proportion of the low-calorie snacks industry. Retail channels have grown and spread across Europe. With the growing internet penetration and the availability of online food delivery, the market for snacks has grown dramatically, fueling the consumption of such food and beverages in this region. Furthermore, the development of the tourism sector in this region allows roadside businesses to sell snack products that can be conveniently sold and carried at cheap selling and storage costs. Moreover, the increasing demand for low calorie snacks among the population is increasing the concentration of big manufacturers towards launching such innovative offerings. The major players are concentrating on developing a product portfolio of low-calorie snacks. For instance, in April 2022, Nestlé’s brand DiGiorno launched the latest stuffed pizza bites snack, its flagship pizza with loaded cheese.
Competitive Landscape:
The key players in the market are General Mills, Inc., Conagra Brands, Inc., Cargill, Incorporated, Eat Natural, Maple Leaf Foods, Quorn, Oumph!, Upton's Natural, Hilary's Drink Eat Well, LLC, and ZELLE ORGANIC. Players in the low-calorie snacks market have adopted business expansion and product launch as their key developmental strategies to expand their market share, increase profitability, and remain competitive. For instance, on October 15, 2021, Kooky introduced fruity snacks. A new product offers deliciously healthy snacks for the whole family. A new product features a range of super fruits, including freeze-dried, light, and crispy jackfruit, mango, and mangosteen, and gently dried, soft, and chewy banana and dragon fruit.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global low calorie snacks market
The demand for and sale of snacks has experienced a sudden slump due to the outbreak of the COVID-19 pandemic. In the initial stages of the lockdown, consumers' panic buying of food supplies contributed to the rapid sale of ready-to-eat food in retail distribution channels. According to the U.S. Department of Agriculture, grocery store sales rose to 99% in the middle of March and 25% higher on April 1st, 2020, compared to the last year. The trend of consuming nutrient-enriched products to maintain overall health and immunity in the current pandemic has been expected to create enormous opportunities for healthy food manufacturers in the forthcoming years. Moreover, the COVID-19 pandemic has fueled the online distribution channel and is expected to be the fastest-growing sector during the forecast period. The collaboration of food delivery platforms with grocery chains is a trend that is gaining momentum. For instance, in October 2021, Tesco, the U.K.'s largest supermarket chain, partnered with German delivery group Gorillas to deliver their products in 10 minutes. The deal is expected to aid Tesco in entering the rapidly growing fast-track delivery sector, which has emerged as lockdowns and working from home have accelerated the transition to online shopping.
The global low calorie snacks market report would provide an access to approximately 53 market data tables, 50 figures and 200 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Nature
3.3. Market Snippet by Packaging
3.4. Market Snippet by Distribution Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Sweet Snacks*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Savory Snacks
7.4. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Nature Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Nature Segment
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Conventional
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Packaging Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Packaging Segment
9.2. Pouches*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Cans
9.4. Jars
9.5. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Online*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Offline
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. General Mills Inc.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Packaging Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. Conagra Brands, Inc.
13.3. Cargill, Incorporated
13.4. Eat Natural
13.5. Maple Leaf Foods
13.6. Quorn
13.7. Oumph!
13.8. Upton’s Natural
13.9. Hilary's - Drink Eat Well, LLC
13.10. ZELLE ORGANIC
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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