世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フルーツとナッツ農業の世界市場 - 2023-2030


Global Fruit and Nut Farming Market - 2023-2030

市場概要 果物・ナッツ栽培市場には、マンゴー、オレンジ、ブドウ、リンゴ、バナナなどの果物や、アーモンド、クルミ、ピーカンなどの木の実の栽培・収穫を行う個人事業者、組織、組合による果物・ナッツの販売... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年2月14日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

市場概要
果物・ナッツ栽培市場には、マンゴー、オレンジ、ブドウ、リンゴ、バナナなどの果物や、アーモンド、クルミ、ピーカンなどの木の実の栽培・収穫を行う個人事業者、組織、組合による果物・ナッツの販売が含まれる。果物やナッツは主に人間の食品として利用される。健康に対する消費者の意識の高まりが、市場の需要を後押ししている。市場の成長を後押しする要因としては、ワイナリー需要の増加、健康的な食品の消費に対する消費者の嗜好の増加、消費者の一人当たり所得の増加、新しい新興企業に対する政府の支援の急増などが挙げられる。
世界の果実・ナッツ栽培市場は、2022年にはYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は11.45%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。
市場ダイナミクス:有機果物・ナッツの需要拡大が市場成長を後押し
オーガニックフルーツとナッツの健康効果を求める消費者需要の高まりが、市場成長を後押ししている。消費者は様々な病気と闘う上で免疫力の重要性を認識しており、果物やナッツは免疫力を高めるのに有用である。オーガニックの果物やナッツは免疫力を高める最良の方法の1つを提供するため、消費者はオーガニック食品を喜んで購入し、さらに追加価格を支払うため、予測期間の市場シェアを押し上げるのに役立っている。COVID-19のパンデミックの間に世界的に認識された最も重要なことの1つは、致命的なウイルスに対する潜在的なバリアとして強力な免疫力を開発する必要性である。オーガニック・フルーツとナッツは、免疫力を高めるのに不可欠な抗酸化物質と栄養素の豊富な供給源である。オーガニックの果物やナッツの栽培は、農薬、化学肥料、除草剤を使わずに行われる。輪作作物、緑肥、作物残渣、豆類、家畜糞尿、農場外の有機廃棄物など、さまざまな有機資源が木の成長を促進する肥料として使用される。
垂直農法による有機果物やナッツの生産は、市場の成長を後押しする重要なトレンドである。垂直農法は、都市環境の近くに設置することで、土地1エーカー当たりの食料生産量を増加させる。これにより、長い流通チェーンを最小限に抑え、消費者の食卓により新鮮な食料を届けることができる。Biorfarm、Koraput Organic、MyGreen Mart、Organic Tapovana、Plenty、Atlántica Agrícola、Aero Farm Systems、Homecrop、Pindfresh、UrbanKissanといった市場の主要プレーヤーは、有機製品の市場拡大に注力している。
市場細分化:木の実栽培分野が世界の果実・ナッツ栽培市場で最も高いシェアを占める
木の実の健康効果に対する消費者の意識が高まり、木の実の需要が増加している。カシューナッツとアーモンドが市場の2大主要製品である。アーモンドは、その健康上の利点に対する認識と入手可能性から高い需要がある。木の実は世界的に大きく普及している。オンライン販売チャネルにより、世界の様々な地域の消費者が入手しやすくなっている。化粧品における木の実オイルの使用量の増加。木の実のオイルは、肌の潤いを保ち、老化を防ぐために使用されるため、アンチエイジング治療によく使用される。抗酸化物質が含まれているため、木の実はシワを減らし、肌を害から守るのに役立つ。木の実はタンパク質とミネラルの豊富な供給源であり、様々な健康効果がある。また、食品や飲料業界における木の実の使用量の増加は、木の実の市場需要がセグメント成長を後押しするのに役立ちます新しい技術の進歩と木の実の養殖に焦点を当て、主要なプレーヤーが増加したように需要を後押しするのに役立ちます。
一方、オンライン小売市場は2022年にYY百万米ドルと予測され、予測期間中(2023-2030年)にCAGR YY%で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。オンラインショッピングの増加傾向は、果物やナッツの売上を押し上げ、セグメントの成長を後押しするのに役立っている。消費者はオンライン販売チャネルで複数のオファーを受け、多くの選択肢を得た。宅配オプションは、オンライン販売チャネルで製品を購入する消費者をより多く引き付けている。
地理的浸透:予測期間中はアジア太平洋地域が支配的
2022年、アジア太平洋地域の売上シェアはほぼYY%と最も高かった。消費者の可処分所得と人口の増加により、インド、中国、日本がこの地域の主要シェア国となっている。また、果物やナッツの栽培に対する政府支援の増加も、予測年における市場成長を後押ししている。予測期間中、加工食品よりも高価格の果物を購入する消費者の意識が高まっている。加工食品や飲料製品における果物やナッツの需要の増加は、地域の市場成長を後押しする。インドや中国のような発展途上国では、健康的なライフスタイルを求める消費者の嗜好が果物やナッツの需要を高めている。この地域の主要企業は、果物・ナッツ栽培に新たな機会をもたらす新品種の開発に取り組んでいる。この地域で事業を展開している主な企業は、South Valley Farms社、Paramount Farming社、Agril and Farming Co Inc社、Braden Farms社、Farmland Management Services社などである。研究開発活動や製品の発売が増加し、予測期間における地域の成長を後押しする。
競争環境:
世界の果物・ナッツ栽培市場は競争が激しく、大手企業が圧倒的な収益シェアを獲得している。Total Produce plc、Olam International、Chiquita Brands International Sarl、Ocean Spray Cranberries Inc.、Sunkist Growers Inc.、Soufflet SA、Blue Diamond Growers、Costa Group Holdings Ltd.、Fresh Del Monte Produce Inc.、Yuan Longping High-Tech Agriculture Co.Ltd.は、手頃な価格で新商品を発売するための技術の進歩に注力している。主要プレーヤーは、市場で強力な競争相手として際立つために、買収・合併、地域拡大、パートナーシップなどの戦略を活用している。R&Dと新製品発売への注力の増加は、主要プレーヤーが市場での存在感を高めるための追加的な方法である。2020年10月、Total ProduceのOppenheimerはアボカド・サプライヤーのEco Farmsの株式の過半数を取得した。Eco Farmsは有機・無機アボカド、ドラゴンフルーツ、キンカン、レモン・オレンジ・ミカンなどの柑橘類を小売・外食向けに生産していた。エコ・ファームのポートフォリオは、エコ・ファームの名を冠したブランド、レインボーとTNTで構成されている。主要企業の中には、事業拡大のためにM&A戦略をとるところもある。例えば、2021年2月、Total ProduceはDole Food Companyと合併し、米国の大手上場企業となった。トータル・プロデュースは世界最大級の生鮮農産物生産・提供企業である。2021年4月、モンデリーズ・インターナショナルとOlam Food Ingredientsは、アジアで世界最大の持続可能な商業カカオ農園を作るための提携を完了。このパートナーシップにより、当地域の住民に700の新規雇用が創出される。2021年6月、オラム社はナッツ・カシュー農家支援のためのグローバル持続可能性戦略を発表。当社は過去10年間で5万人以上のカシューナッツ農家を支援した。
COVID-19 インパクト世界のフルーツ・ナッツ農業市場にプラスの影響
COVID-19の大流行は、健康と栄養食に対する意識の高まりにより、市場にプラスの影響を与えた。そのため、果物やナッツの需要が世界的に急増した。COVID-19パンデミックの間、消費者は果物がより健康的で免疫に良いと認識したため、果物の需要が増加した。インドでは2020年のパンデミック以降、消費者が予防的な健康対策としてオーガニックフルーツをより多く購入するようになり、パラダイムシフトが起きている。このような認識の変化は、将来的にも果物・ナッツ農業市場の成長を促進すると思われる。オーガニックフルーツ&野菜市場の主要プレーヤーの1つであるクラフト・ハインツは、2020年度の純売上高が2019年度比で4.8%増加したと発表した。Eコマースの売上高は100%以上増加し、現在では同社の世界売上高の5%以上を占めている。2021年第1四半期、クラフト・ハインツはオーガニック売上高の伸びが横ばいからプラスになると予想している。この第1四半期は、オーガニック純売上高の成長に6ポイントから7ポイントの寄与を含む前年の第1四半期と比較される。
この調査レポートは世界の果物・ナッツ栽培市場を分析・予測し、約61の市場データ表、53の図表、200ページにわたる情報を提供しています。

ページTOPに戻る


目次

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Farming Process
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Orange Groves*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Citrus Groves
7.4. Noncitrus Fruit
7.5. Tree Nut Farming
8. By Farming Process
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Farming Process Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Farming Process Segment
8.2. Organic Fruit and Nut Farming*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Traditional Farming
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Total Produce plc.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Fresh Del Monte Produce Inc.
11.3. Chiquita Brands International Sarl
11.4. Olam International
11.5. Ocean Spray Cranberries Inc.
11.6. Blue Diamond Growers
11.7. Sunkist Growers Inc.
11.8. Soufflet Sa
11.9. Costa Group Holdings Ltd.
11.10. Yuan Longping High-Tech Agriculture Co. Ltd.
*List not Exhaustive*
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The fruit and nut farming market includes sales of fruits and nuts by the sole traders, organizations, and partnerships that grow and harvest tree nut crops and fruit, including fruits such as mango, oranges, grapes, apples, and bananas, and tree nuts such as almonds, walnuts, and pecans. Fruits and nuts are primarily used as human food. Increasing consumer awareness about health helps to boost market demand. Some of the factors that help to boost market growth are a rise in the demand for wineries, an increase in the consumer’s preference for the consumption of healthy food products, an increase in the per capita income of the consumers, and a surge in the government support to the new startups.
The global fruit and nut farming market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 11.45% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: Growing demand for the organic fruits and nuts helps to boost market growth
Increasing consumer demand for organic fruits and nuts for their health benefits helps boost the market growth. Consumers realize the importance of immunity in fighting against various diseases, and fruits and nuts are useful in boosting immunity. Organic fruits and nuts offer one of the best ways to enhance immunity, so consumers are willing to buy and even pay an additional price for organic food, which helps to boost market share in the forecast period. One of the most important realizations worldwide during the COVID-19 pandemic is the need to develop strong immunity as a potential barrier against deadly viruses. Organic fruits and nuts are a rich source of antioxidants and nutrients essential to boost immunity. Organic fruit and nuts farming are done without pesticides, chemicals and herbicides. Various organic sources such as crop rotations, green manures, crop residues, legumes, animal manures, and organic waste from off-farm are used as a fertilizer to enhance the growth of the trees.
The production of organic fruits and nuts in vertical farming is the key trend that helps to boost the market growth. A vertical farm will increase food production per acre of land by sitting near an urban environment; this can minimize long distribution chains and get fresher food to consumers’ tables. Major Key players in the market, such as Biorfarm, Koraput Organic, MyGreen Mart, Organic Tapovana, Plenty, Atlántica Agrícola, Aero Farm Systems, Homecrop, Pindfresh, and UrbanKissan, are focusing on increasing their organic products in the market.
Market Segmentation: Tree nut farming segment accounted for the highest share in global fruit and nut farming market
Increase in demand for tree nuts as increased consumer awareness about their health benefits. Cashews and almonds are the two major products in the market. Almonds have high demand due to their health benefits awareness and availability. Tree nuts have gained significant penetration globally. Online sales channel has made it accessible to consumers across various part of the world. Increase in the usage of tree nut oils in cosmetics. Tree nuts oils are often used in the anti-aging treatment because they are used to keep skin moist and prevent it from aging. Due to the presence of antioxidants, tree nuts help reduce wrinkles and protect the skin from harm. Tree nuts are a rich source of proteins and minerals, with various health benefits. Also, an increase in the usage of tree nuts in the food and beverage industry helps to boost demand as market demand for tree nuts increased major key players focusing on tree nut farming with new technological advancements that helps to boost segment growth.
On the other hand, the market for online retail is projected at USD YY million in 2022 and is estimated to grow at a CAGR YY% during the forecast period (2023-2030) to reach USD YY million by 2030. The increasing trend of online shopping helps to boost sales of fruits and nuts and helps to boost segment growth. Consumers got a lot of options on online sales channels with multiple offers. Home delivery options attract more consumers to buy their products on online sales channels.
Geographical Penetration: Asia-Pacific is the dominating region during the forecast period
In 2022, Asia-Pacific had the highest revenue share of almost YY percent. India, China, and Japan are the major shareholding countries in the region due to the increased consumer disposable income and population. Also, an increase in government support for fruit and nuts farming helps to boost the market growth in the forecast year. The consumer’s awareness to buy higher priced fruits rather than processed food in the forecast period has increased. Increasing the demand for fruits and nuts in processed food and beverage products helps boost regional market growth. Consumer preference in developing countries like India and China for a healthy lifestyle increases demand for fruits and nuts. Major Key players in the region are engaged in developing new varieties of products that create new opportunities for fruit and nut farming. The key companies operating in the region are South Valley Farms; Paramount Farming; Agril and Farming Co Inc; Braden Farms; Farmland Management Services, among others. Increasing research and development activities and products launched help boost regional growth in the forecast period.
Competitive Landscape:
The global fruit and nut farming market is competitive in nature, with the leading players capturing a whopping share in revenues. Total Produce plc, Olam International, Chiquita Brands International Sarl, Ocean Spray Cranberries Inc., Sunkist Growers Inc., Soufflet SA, Blue Diamond Growers, Costa Group Holdings Ltd., Fresh Del Monte Produce Inc., and Yuan Longping High-Tech Agriculture Co. Ltd. are focused on technology advances for new launches at affordable prices. The major players are utilizing strategies including acquisitions & mergers, regional expansion, and partnerships to stand out as strong competitors in the market. Increased focus on R&D and new product launches are additional ways the key players improve their market presence. In October 2020, Total Produce's Oppenheimer took a majority stake in avocado supplier Eco Farms. Eco farms produced organic and inorganic avocados, dragon fruit, kumquats and citrus fruits such as lemons, oranges and tangerines for the retail and food service sectors. Its portfolio consists of Eco Farms' namesake brand, Rainbow and TNT. Some key players follow merger and acquisition strategies to expand their business. For instance, in February 2021, Total Produce merged with the Dole Food Company to become a major public Company in the United States. Total Produce is one of the world's largest fresh produce producers and providers. In April 2021, Mondelēz International and Olam Food Ingredients completed a partnership in Asia to create the world's largest sustainable commercial cocoa farm. This partnership creates 700 new jobs for residents in the Area. In June 2021, Olam released a global sustainability strategy for supporting nuts cashew farmers. The Company supported over 50,000 cashew farmers over the last decade.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global fruit and nut farming market
The Covid-19 pandemic has positively impacted the market due to growing awareness of health and nutritional diets. Therefore, this led to surging demand for fruits and nuts globally. During the COVID-19 pandemic, the demand for fruits increased as consumers perceived them as being healthier and good for immunity. There has been a paradigm shift in India post the 2020 pandemic as consumers began to buy more organic fruits as a preventive health measure. This change in perception is likely to drive the growth of the fruits and nuts farming market in the future as well. Kraft Heinz, one of the key players in the organic fruits & vegetable market, announced that net sales in the year 2020 increased by 4.8% compared to fiscal 2019. E-commerce sales grew by more than 100% and now account for more than 5% of the company’s global sales. In the first quarter of 2021, Kraft Heinz expects organic net sales growth to be flat to positive. The first quarter will compare to the previous year’s first quarter, which includes a six-point to seven-point contribution to organic net sales growth.
The global fruit and nut farming market report would provide an access to approximately 61 market data tables, 53 figures and 200 pages



ページTOPに戻る


Table of Contents

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Farming Process
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Orange Groves*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Citrus Groves
7.4. Noncitrus Fruit
7.5. Tree Nut Farming
8. By Farming Process
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Farming Process Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Farming Process Segment
8.2. Organic Fruit and Nut Farming*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Traditional Farming
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Total Produce plc.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Fresh Del Monte Produce Inc.
11.3. Chiquita Brands International Sarl
11.4. Olam International
11.5. Ocean Spray Cranberries Inc.
11.6. Blue Diamond Growers
11.7. Sunkist Growers Inc.
11.8. Soufflet Sa
11.9. Costa Group Holdings Ltd.
11.10. Yuan Longping High-Tech Agriculture Co. Ltd.
*List not Exhaustive*
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る