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タラ肝油の世界市場 - 2023-2030


Global Cod Liver Oil Market - 2023-2030

市場概要 世界のタラ肝油市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.56%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 タラ肝油は、タラの肝臓から抽出... もっと見る

 

 

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2023年2月1日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のタラ肝油市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は8.56%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
タラ肝油は、タラの肝臓から抽出される魚油サプリメントである。マイルドな風味と淡い麦わら色の外観が、食用のタラ肝油の特徴である。オメガ3脂肪酸、エイコサペンタエン酸(EPA)とドコサヘキサエン酸(DHA)の豊富な供給源である。また、他の魚油に比べて高濃度のビタミンAとDを含んでいる。
革新的な製品を生み出すための広範な研究開発活動と、魚肝油の幅広い入手可能性が、業界の成長を支えるものと予想される。さらに、個人の急速な都市化と、特に新興経済圏における裁量所得の増加は、今後数年間の市場成長を促進すると予想される。
市場のダイナミクス消費者の健康意識の高まりによるサプリメント消費の増加傾向
人口の食品サプリメント摂取量は大幅に増加している。都市化と多忙なライフスタイルにより、消費者の健康意識の高まりがタラ肝油セクターを前進させている。タラ肝油には幅広い栄養成分が含まれており、摂取することでビタミンAとDの1日の必要量を満たすことができるため、健康補助食品、乳児用ミルク、臨床栄養の成分として利用されることが増えている。同市場は、特に発展途上国における可処分所得の増加やプライベートブランド商品の増加によってさらに支えられている。予測期間中、既存製品の強化や新製品ラインの追加を目的としたメーカーによる投資の増加は、市場の成長に大きく貢献すると予想される。栄養食事・栄養調査によると、19~64歳の成人の33%、若年層の22%、65歳以上の成人の40%が栄養ニーズを満たすために栄養補助食品を摂取している。例えば、2022年2月、Carlson Laboratories Inc.は、青リンゴ風味のタラ肝油を米国市場に投入した。新しく発売されたこの製品は、大人用には1食あたり1,100mgのオメガ3、ビタミンA、D3が、子供用には550mgのオメガ3、ビタミンA、D3が含まれている。同社によれば、この製品は伝統的で持続可能な方法で北極タラから抽出されたものだという。
しかし、需要が伸びているとはいえ、市場の成長を妨げる要因もある。なかでも、価格は重要な要因のひとつである。この製品はタラの肝臓から抽出される。そのため、原料の入手が制限される。また、肝臓から油を抽出する割合は、最終製品の生産量を左右する。さらに、この製品の製造工程はより高価で複雑である。そのため、製品は魚や魚の肝油よりも高価になることが多い。価格要因により、特に発展途上国では製品の普及が制限されている可能性がある。
市場細分化:栄養補助食品分野がタラ肝油市場で最も高いシェア
2021年の世界市場では、栄養補助食品分野が大きなシェアを占めていた。世界的な健康志向の高まりが需要を支えている。同製品はオメガ3やビタミンA、Dを提供し、骨の健康、免疫系機能、細胞成長をサポートする。また、EPAとDHA脂肪酸の含有量が高いため、消費者の心血管と精神の健康をサポートするのにも役立つ。そのため、このセグメントは予測期間中、非の打ちどころのないペースで繁栄すると予想されている。タラ油はかなりの栄養源であり、関節炎に伴う関節のこわばりを和らげ、骨の健康を促進するいくつかの重要な治療特性を含んでいる。従って、この製品の医薬品用途への需要の高まりが、市場の業績を支える可能性が高い。さらに、タラ油やその他の魚油のような栄養補助食品やサプリメントの流通経路の拡大は、市場の成長を後押しすると予測される。
さらに、過去10年間で、一般人口における心血管疾患の有病率は急速に増加しており、個人におけるオメガ3欠乏がその主な要因の一つとなっている。オメガ3脂肪酸は、心臓病のリスクを低減し、脳の健康と骨の発育をサポートし、関節リウマチの症状を軽減し、目と神経の健康を改善するのに役立つ。2021年の健康食品製造者協会(HFMA)の調査によると、英国では成人の71%以上がタラ肝油のような栄養補助食品を利用している。英国では全年齢層で2,000万人以上の顧客がサプリメントを利用しており、2019年から19%増加している。その結果、栄養補助食品消費の増加がタラ肝油市場の成長に寄与すると予測される。
地理的浸透:予測期間中は欧州が支配的地域
2021年の市場シェアは欧州が最大であった。消費者の健康意識の高まりとバランスの取れたライフスタイルの追求が、ノルウェー、デンマーク、フィンランド、ドイツなどの欧州諸国全体で栄養補助食品に対する大きな需要を生み出し、欧州での消費を支えている。製品受容性の高まり、激しい競争、巨大な顧客基盤が、製品サービスの提供と提供に関する改善を通じて競争上の優位性を確保しようとするブランドの努力を後押ししている。地域の有力企業は、拠点拡大、技術革新、新製品発売、デジタルプレゼンスなどいくつかの戦略を通じて、欧州市場での足場を固めようとしている。例えば、2022年5月7日、トゥルー・ウェストフィヨルド社は、スカンジナビアのバイキング入植者が使用した古代のコールドプロセス技術を再現する方法で抽出したドロピ・タラ肝油を発売した。同社は、タラ肝油が長年認識されてきた健康上の利点を確実に保持するため、最も生の状態でタラ肝油を製造することを目指した。タラ肝油は、ビタミンAとD、そしてEPA、DHA、DPAに代表されるオメガ3脂肪酸を豊富に含んでいる。このように、これらの要因が総合的に欧州全体の市場牽引に寄与している。
北米は同市場で第2位のシェアを占めると予想されている。オメガ3系の摂取は代謝率を高め、体重の減少に役立つ可能性がある。北米では、肥満問題に直面している消費者が多いため、同製品にチャンスがある。従って、予測期間中、この地域の産業はかなりの成長率で拡大すると予想される。
競争環境:
世界市場は、少数の支配的なプレーヤーによる中程度の統合構造を示している。これらの主要プレーヤーは、巨大な顧客基盤、ユニークな製品提供、強力なブランド・ロイヤルティ、流通網を背景に、市場全体で大きなシェアを占めている。業界の成長は、流通網の強化、新製品の発売、競争力を高めるための電子商取引の強化など、各社が採用するいくつかの戦略によって牽引される。タラ肝油市場のプレーヤーには、LYSI Iceland、Nestle Health Science、Olvea Fish Oils、Vital Nutrients、Power Health Products Ltd.、Mason Naturals、Carlson Laboratories Inc.、WN Pharmaceuticals Ltd.、NOW Health Group, Inc.、Nordic Naturals Inc.などがいる。例えば、2022年1月、ノルウェーの魚油製造会社であるOrkla Healthは、海洋油とタンパク質産業向けの原料製造会社であるVesterlen Marine Olje ASを買収した。Orklaは、この地域での事業をさらに発展させるためにこの会社を買収した。
2021年3月、健康的なビタミンとサプリメント製品の製造を専門とする米国のNordic Natural Inc.は、Cloud Brigadeと共同でカスタムEコマースサイトを開発した。新たに立ち上げた中国語のマーケティング・サイトにより、同社は中国市場での事業拡大を実現した。
COVID-19 インパクト世界のタラ肝油市場にプラスの影響
COVID-19パンデミックは、サプライチェーンにおける予期せぬ課題により、世界市場に中程度の影響を与えた。供給における障害は、製品価格の変動につながる原料供給に影響を与えた。しかし、免疫機能を改善し、健康に関連する問題を軽減するために、個人の間で食品サプリメントや栄養補助食品に対する高い需要が、最終用途分野での製品需要を促進した。Nutrition Business Journalによると、2020年の米国のサプリメント売上高は70億8000万米ドル近く増加し、14.5%の成長を示した。プレバイオティクス、プロバイオティクス、オメガ3脂肪酸、コラーゲンを含む特殊なサプリメントは、2019年から2020年にかけて12.0%成長した。例えば、2020年1月4日、AlaskOmega社は天然魚油から製造され、Wiley Companies社が製造するオメガ3濃縮粉末を発売した。この製品は、生臭さや味を感じることなく、200mg/gのDHAとEPAを摂取できる。
この世界のタラ肝油市場に関する調査レポートは、約61の市場データ表、54の図表、170ページを提供しています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Source
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Source
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By SourceSegment
7.2. Atlantic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Arctic
7.4. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Liquid*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Soft Gels
8.4. Capsules & Tablets
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Nutraceuticals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Pharmaceuticals
9.4. Personal Care and Cosmetics
9.5. Dietary Supplements
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. LYSI Iceland*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. SourcePortfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Nestle Health Science
12.3. Olvea Fish Oils
12.4. Vital Nutrients
12.5. Power Health Products Ltd
12.6. Mason Naturals
12.7. Carlson Laboratories Inc.
12.8. WN Pharmaceuticals Ltd.
12.9. NOW Health Group, Inc.
12.10. Nordic Naturals Inc.
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
The global cod liver oil market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 8.56% during the forecast period (2023-2030).
Cod liver oil is a fish oil supplement extracted from the liver of cod fish. A mild flavor and a pale, straw-colored appearance characterize cod liver oil for human consumption. It is a rich source of omega-3 fatty acids, eicosapentaenoic acid (EPA), and docosahexaenoic acid (DHA). It also contains vitamins A and D in higher concentrations as compared to other fish oils.
Extensive research and development activities for producing innovative products and the wide availability of fish liver oil are expected to support the industry's growth. Furthermore, individuals' rapid urbanization and rising discretionary incomes, especially in emerging economies, are anticipated to aid market growth in the forthcoming years.
Market Dynamics: Growing health awareness among consumers increasing trend of supplement consumption
The population's intake of food supplements has increased significantly. Due to urbanization and hectic lifestyles, consumers' growing health consciousness is propelling the cod liver oil sector ahead. As cod liver oil has a wide nutritional content and its consumption can fulfill the daily requirements of vitamins A and D, it is increasingly utilized as an ingredient in health supplements, infant formulas, and clinical nutrition. The market is further supported by escalating disposable incomes and the rising number of private-label brands, particularly in developing nations. Over the forecast period, the growing investments by the manufacturers to enhance existing products and add new product lines are expected to contribute significantly to the market's growth. According to the Nutritional Diet and Nutrition Survey, 33% of adults aged 19–64 years, 22% of young people, and 40% of adults 65 years and older consume dietary supplements to fulfill their nutritional needs. For instance, in February 2022, Carlson Laboratories Inc. introduced cod liver oil in green apple flavor to the U.S. marketplace. The newly launched product provides 1,100 mg of omega-3s, vitamins A, and D3 per serving for adults and 550 mg of omega-3s, vitamins A, and D3 for kids. The company says this product is derived from Arctic cod using traditional, sustainable methods.
However, despite increasing demand for the product, certain factors hamper the market growth. Among others, price is one of the key factors. The product is extracted from the cod's liver. Thus, the availability of raw materials becomes limited. The oil-extracting percentage from the liver also sorts the final product's production volume. Furthermore, the production process for the product is more expensive and complex. Therefore, the product is often more expensive than fish and fish liver oil. Price factors may have limited product penetration, especially in developing economies.
Market Segmentation: The dietary supplements segment had the highest share in the cod liver oil market
The dietary supplements segment held the major share of the global market in 2021. The rapidly increasing number of health-conscious individuals worldwide primarily supports the demand. The product offers omega-3s and vitamins A and D and supports bone health, immune system function, and cellular growth. It also helps to support consumers' cardiovascular and mental health, owing to the high content of EPA and DHA fatty acids. Therefore, the segment is anticipated to flourish at an impeccable pace during the forecast period. Codfish oil is a considerable source of nutrients and contains several important therapeutic properties that help relieve joint stiffness associated with arthritis and promote bone health. Thus, the product's growing demand for pharmaceutical applications will likely support its market performance. Moreover, expanding the distribution channel for nutraceutical products and supplements, such as cod oil and other fish oils, is predicted to boost market growth.
Moreover, over the past decade, the prevalence of cardiovascular diseases among the general population has been growing rapidly, with an omega-3 deficiency in individuals being one of the key factors responsible. Omega-3 fatty acids help to reduce the risk of heart diseases, support brain health and bone development, reduce rheumatoid arthritis symptoms, and improve eye and nerve health. According to the Health Food Manufacturers' Association (HFMA) survey in 2021, more than 71% of adults in the United Kingdom utilize dietary supplements like cod liver oil. More than 20 million customers of all ages in the United Kingdom use supplements, a 19% increase from 2019. As a result, increased dietary supplement consumption is projected to contribute to the growth of the cod liver oil market.
Geographical Penetration: Europe is the dominant region during the forecast period
Europe held the largest market share in 2021. Rising consumers' health awareness and pursuit of a balanced lifestyle have created a significant demand for nutraceuticals across European countries, including Norway, Denmark, Finland, and Germany, which have supported the consumption of the product in Europe. The growing product acceptability, intense competition, and huge customer base have pushed brands to strive for competitive advantages through improvements concerning product service delivery and offerings. The prominent regional players are rigorously trying to strengthen their footholds in the European market through several strategies, including base expansion, innovation, new product launches, and digital presence. For instance, on May 7, 2022, True Westfjords launched Dropi cod liver oil, extracted in a way that recreates ancient cold-process techniques used by the Scandinavian nation’s Viking settlers. The company aimed to create cod liver oil in its rawest form to assure the retention of its long-recognized health benefits. Cod liver oil is a potent source of vitamins A and D and a full spectrum of omega-3 fatty acids, most prominently EPA, DHA, and DPA. Thus, these factors cumulatively contribute toward driving the market across Europe.
North America is anticipated to hold the second-largest share of the market. The consumption of omega-3s may increase the metabolic rate and help reduce body weight. A larger number of consumers facing obesity problems across North America unlocks an opportunity for the product. Thus, the industry is anticipated to expand with a sizable growth rate in the region during the forecast period.
Competitive Landscape:
The global market exhibits a moderately consolidated structure with a few dominant players. These key players in the industry hold a prominent share of the entire market owing to their huge clientele base, unique product offerings, strong brand loyalty, and distribution network. The industry's growth will be driven by several strategies adopted by the companies, such as strengthening distribution networks, launching new products, and fortifying their e-commerce presence to achieve a competitive edge. Some players in the cod liver oil market are LYSI Iceland, Nestle Health Science, Olvea Fish Oils, Vital Nutrients, Power Health Products Ltd., Mason Naturals, Carlson Laboratories Inc., WN Pharmaceuticals Ltd., NOW Health Group, Inc., and Nordic Naturals Inc. For instance, in January 2022, Orkla Health, a Norwegian fish oil manufacturing company, acquired Vesterlen Marine Olje AS, a raw material manufacturing company for the marine oil and protein industries. Orkla acquired this company to develop its business in the region further.
In March 2021, Nordic Natural Inc., a U.S.-based company specializing in producing healthy vitamins and supplement products, developed a custom e-commerce website in collaboration with Cloud Brigade. The newly launched Chinese-language marketing website enabled the company to expand its business in the China market.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global cod liver oil market
The global market was moderately affected by the COVID-19 pandemic due to unpredicted challenges in the supply chain. Hurdles in the supply impacted the raw material supply leading to product price volatility. However, the high demand for food supplements and nutraceuticals among individuals to improve immune function and reduce health-related issues propelled the product's demand within its end-use application segments. According to the Nutrition Business Journal, U.S. supplement sales in 2020 increased by nearly USD 7.08 billion, showcasing 14.5% growth. Specialty supplements, including prebiotics, probiotics, omega-3 fatty acids, and collagen, grew by 12.0% from 2019 to 2020. For instance, on January 4, 2020, AlaskOmega launched an omega-3 concentrate powder produced from natural fish oils and manufactured by Wiley Companies. This product delivers 200 mg/g of DHA and EPA without a fishy smell or taste.
The global cod liver oil market report would provide access to approximately 61 market data tables, 54 figures and 170 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Source
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Source
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Source Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By SourceSegment
7.2. Atlantic*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Arctic
7.4. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Liquid*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Soft Gels
8.4. Capsules & Tablets
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Nutraceuticals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Pharmaceuticals
9.4. Personal Care and Cosmetics
9.5. Dietary Supplements
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. LYSI Iceland*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. SourcePortfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Nestle Health Science
12.3. Olvea Fish Oils
12.4. Vital Nutrients
12.5. Power Health Products Ltd
12.6. Mason Naturals
12.7. Carlson Laboratories Inc.
12.8. WN Pharmaceuticals Ltd.
12.9. NOW Health Group, Inc.
12.10. Nordic Naturals Inc.
13. DataM
13.1. Appendix
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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/21 10:26

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