世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

トリュフオイルの世界市場 - 2022-2029


Global Truffle Oil Market - 2022-2029

市場概要 トリュフオイルは、料理の風味や香りを高めるために使用される食材である。トリュフフライ、パスタ料理、ピザ、マッシュポテトやデビルドエッグなどのピュレ料理など、様々な料理の仕上げ油として使用... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年1月5日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
170 英語

 

サマリー

市場概要
トリュフオイルは、料理の風味や香りを高めるために使用される食材である。トリュフフライ、パスタ料理、ピザ、マッシュポテトやデビルドエッグなどのピュレ料理など、様々な料理の仕上げ油として使用される。トリュフオイルは安価で、生のトリュフよりもかなり安価である。トリュフオイルは、トリュフを狩る犬や豚の調教によく使われる。トリュフオイルは家庭料理に好まれ、ステーキからパスタまで様々な料理のトッピングに最適です。トリュフオイルは、健康的な血圧とコレステロール値を維持するのに役立ち、トリュフオイルの消費に対する健康上の利点の認識を高め、予測期間における市場の成長を後押しする。
世界のトリュフオイル市場は、2021年にYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達し、予測期間(2022-2029年)のCAGRは4.54%で成長すると予測される。
市場動向:トリュフオイルの健康効果に関する消費者意識の高まりが市場成長の原動力となる見込み
トリュフオイルは通常、オリーブなどの心臓に良い油をベースオイルとして製造される。トリュフオイルの定期的な摂取は心臓の健康増進に役立つ。トリュフオイルにはポリフェノールが豊富に含まれており、酸化ストレスや体細胞へのダメージを防ぐ抗酸化作用を持つ天然化合物である。ポリフェノールは、冠状動脈性心臓病を含む慢性疾患の長いリストに関連していると考えられている炎症を抑えるのに役立ちます。研究によると、ポリフェノールはコレステロールやトリグリセリドを効果的に減らし、心臓の健康に良い血圧を下げる。BMCメディシン誌によると、オリーブオイルの摂取量が多いほど心臓病のリスクが下がるという結果も出ている。European Journal of Clinical Nutrition誌に掲載された研究によると、187人の成人を3年間追跡調査した結果、トリュフオイルの主成分であるオリーブオイルを多く含む食事は、体重の減少に関連すると述べられている。食事から摂った脂肪は消化に時間がかかり、胃が空っぽになるのが遅くなるため、満腹感が増し、空腹感が減少する。脂肪はまた、炭水化物よりも、空腹感を刺激するホルモンであるグレリンのレベルを下げることができ、食欲を抑え、体重減少を促進するのに役立つ。
トリュフオイルに含まれる健康的な脂肪は、特にアルツハイマー病やパーキンソン病などの認知障害の予防に関して、多くの健康効果がある。また、トリュフオイルは、がん細胞の成長と発達を阻止し、がんの成長を抑制するのに役立ちます。トリュフオイルには、体内でがんを引き起こすフリーラジカルの生成を防ぐ、有益な抗酸化物質が含まれています。トリュフオイルには炎症を抑えるビタミンEが豊富に含まれており、アトピー性皮膚炎、乾癬、にきびなどの治療に役立ちます。また、トリュフオイルは血糖値を正常に保つ働きもある。このような健康上の利点が、予測期間における市場成長の原動力となっている。
市場細分化:白トリュフオイル部門が世界トリュフオイル市場で最も高いシェアを占める
白トリュフオイルは、白トリュフ、特にイタリア原産のアルバ・トリュフを使用して作られる。このイタリア産トリュフは、世界で最も希少で高価なトリュフの1種であることで差別化されている。白トリュフオイルは、他のトリュフとは一線を画し、軽く、わずかに胡椒のような、ガーリックのような風味がある。白トリュフオイルは淡い白色の果肉で、大理石のような外観と繊細な風味を持つ。白トリュフは信じられないほど高価である。黒トリュフオイルに比べ、白トリュフオイルは濃くなく、土臭さもないため、淡白で繊細な料理によく合います。主に魚のフィレに使用される。また、白いピザの泡立てにも使われる。食品業界やレストランにおける白トリュフオイルの需要の増加が、市場成長の原動力となっている。また、白トリュフオイル・セグメントにおける研究開発活動の増加は、市場の成長を後押しする。
地理的浸透:予測期間中はヨーロッパが圧倒的な地域
ヨーロッパは、トリュフとオリーブオイルに対する消費者需要の増加により、トリュフオイルの最大市場シェアを占めている。ドイツ、英国、フランス、イタリアは、消費者の可処分所得の増加が市場成長を促進するため、この地域の主要国の一部である。ヨーロッパの消費者は可処分所得が高く、生活水準が高い。Urbani社、Truffle hunter社、Marcel Plantin社、Monini社は、予測期間中にトリュフオイル市場を後押しする新製品を市場に投入した主要企業の一部である。
競争状況:
トリュフオイル業界には、複数の既存参入企業や地元メーカーが存在するため、市場は細分化されている。主な市場参入企業は、ワイルドハーベスト、MarDona Specialty Foods, Ltd.、Monini、BLACK BOAR TRUFFLE、TruffleHunter Inc.、Urbani、AROTZ、La truffle du Ventoux、Marcel Plantin、Truffle Hunterなどである。主要な主要プレイヤーの中には、売上を伸ばすために新製品を発売したところもある。例えば、2022年9月、トリュフは白トリュフから作られたトリュフオイル市場を立ち上げた。TRUFF白トリュフオイルは、本物の白トリュフをオリーブオイルに漬け込み、鮮やかで魅惑的な、まぎれもなく贅沢な、特別な仕上げ用オイルに仕上げている。Nbrosiaは、白トリュフオイルと黒トリュフオイルを市場に送り出しました。白トリュフの風味は強烈で、ニンニクとチーズを連想させる。天然の白トリュフ(Tuber magnatum)フレーバーと他の天然フレーバー(20%)から作られている。乳、小麦を含む。黒トリュフ・フレーバーは、土っぽさとナッツのようなエレガントな味わい。ココナッツオイルとオリーブオイルの2種類のオイルベースから作られている。
COVID-19の影響世界のトリュフオイル市場へのマイナス影響
COVID-19パンデミックの発生により、トリュフオイルの需要と販売が急減した。各国の封鎖措置により貿易活動が中断され、この業界の成長が鈍化した。パンデミックは世界市場に悪影響を与えた。パンデミックの間、ホテルやレストランが閉鎖されたため、トリュフオイルの消費が減少した。流通網の混乱が影響したコヴィッドでは、トリュフオイルは完成品の販売に苦戦した。外食産業の閉鎖は市場に悪影響を与えた。新型コロナウィルスの蔓延を抑えるために課された閉鎖措置の間、世界的な貿易が停止した一方で、食品業界は深刻な貨物難の影響を受けた。需要不足とサプライチェーンの混乱により、ほとんどの食品カテゴリーで販売量が減少した。
この調査レポートは世界のトリュフオイル市場を分析・予測し、61の市場データ表、55の図表、170ページを提供しています。

ページTOPに戻る


目次

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by End-User
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Black Truffle Oil *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. White Truffle Oil
7.4. Burgundy Truffle
7.5. Garlic Truffle
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Pasta*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Pizza
8.4. Meat
8.5. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End-User Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By End-User Segment
9.2. Restaurants and Hotels*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Cosmetic Industry
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Wild Harvest*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. MarDona Specialty Foods, Ltd.
12.3. Monini
12.4. BLACK BOAR TRUFFLE
12.5. TruffleHunter Inc.
12.6. Urbani
12.7. AROTZ
12.8. La truffle du Ventoux
12.9. Marcel Plantin
12.10. Truffle Hunter
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
Truffle oil is an ingredient used to enhance the flavor and aroma in a dish. The ingredient is used as finishing oil in various dishes, including truffle fries, pasta dishes, pizzas, and puréed foods such as mashed potatoes and deviled eggs. Truffle oil is less expensive and is significantly less expensive than fresh truffles. Truffle oil is frequently used to train truffle-hunting dogs and pigs. Truffle oil is preferred for home cooking, and it is a great topping for various dishes, ranging from steaks to pasta. It helps to conserve healthy blood pressure and a cholesterol level that increase health benefits awareness of the consumption of truffle oil boost the market growth in the forecast period.
The global truffle oil markets were valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 4.54% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: Increasing consumer awareness regarding its health benefits is expected to drive the market growth
Truffle oil is usually produced by using heart-healthy oils such as olive as base oil. Regular consumption of truffle oil helps to boost heart health. Truffle oil is rich in polyphenols, natural compounds with antioxidant properties that can prevent oxidative stress and damage to body cells. Polyphenols help to reduce inflammation, which is believed to be linked to a long list of chronic conditions, including coronary heart disease. Research shows that polyphenols can effectively reduce cholesterol and triglycerides and lower blood pressure which is good for heart health. According to the journal, BMC Medicine even found that a higher intake of olive oil is associated with a reduced risk of heart disease. According to the study published in the European Journal of Clinical Nutrition followed 187 adults over three years stated that a diet rich in olive oil, the primary ingredient in truffle oil, was associated with body weight reduction. Dietary fat takes more time to digest and slows the emptying of the stomach, resulting in increased satiety and decreased hunger. Fat can also reduce ghrelin levels, the hormone responsible for stimulating hunger, more than carbohydrates, helping to ward off cravings and promote weight loss.
Healthy fats in truffle oil have numerous health benefits, especially concerning the prevention of cognitive disorders like Alzheimer’s and Parkinson’s. Also, truffle oil helps block the growth and development of cancer cells and suppress cancer growth. Truffle oil has some beneficial antioxidants that can prevent the formation of cancer-causing free radicals in the body. Truffle oil is rich in vitamin E that reduces inflammation and may aid in treating conditions like atopic dermatitis, psoriasis and acne. Truffle oil also help to keep blood sugar in levels. These health benefits drive market growth in the forecast period.
Market Segmentation: White truffle oil segment accounted for the highest share in global truffle oil market
White truffle oil is made using white truffles, often specifically the Alba truffle, native to Italy. This Italian truffle differentiates itself by being one of the rarest and most expensive species of truffles in the world. White truffle oil stands out from other truffles with its lighter, slightly peppery, and garlicky taste. White truffle oil has pale white flesh with a marble-like appearance and a delicate flavor. White truffles are incredibly pricy. Compared to its Black Truffle Oil counterpart, White Truffle Oil is less dark and earthy, meaning it pairs well with lighter, more delicate foods. It is mostly used in the fish fillet. It is also used in whipping white pizza. Increased white truffle oil demand in the food industry and restaurants drives the market growth. Also, increasing research and development activities in the white truffle oil segment helps to boost market growth.
Geographical Penetration: Europe is the dominating region during the forecast period
Europe accounted largest market share in truffle oil due to increased consumer demand for truffle and olive oil. Germany, the U.K., France, and Italy are some of the leading countries in the region because the increase in consumer disposable income drives the market growth. European consumers have a higher standard of living with higher disposable income. Urbani, Truffle hunter, Marcel Plantin, and Monini are some of the leading key players who launched new products in the market that helps to boost the truffle oil market in the forecast period.
Competitive Landscape:
There are several established participants in the industry and local manufacturers; hence, the market is fragmented. Some major market players are Wild Harvest, MarDona Specialty Foods, Ltd., Monini, BLACK BOAR TRUFFLE, TruffleHunter Inc., Urbani, AROTZ, La truffle du Ventoux, Marcel Plantin, and Truffle Hunter, among others. Some of the major key players launched new products to increase their sales. For instance, in September 2022, Truff launched a truffle oil market made from white winter truffles. TRUFF White Truffle Oil infuses real white winter truffles with olive oil to create exceptional finishing oil that’s bright, decadent, and unmistakably luxurious. Nbrosia launched white and black truffle oil in the market. The white truffle flavor is intense and reminiscent of garlic and cheese. It is made from the natural white truffle (Tuber magnatum) flavor with other natural flavors (20%). It contains milk and wheat. The black truffle flavor is elegant with earthy and nutty dimensions. It is made from two oil bases such as coconut oil and olive oil.
COVID-19 Impact: Negative impact on the global truffle oil market
The demand and sales of truffle oil have experienced a sudden fall due to the outbreak of the COVID-19 pandemic. Country-wise lockdown in various countries has resulted in the disruption of trade activities, which slowed the growth of this industry. The pandemic has negatively impacted the market worldwide. Consumption of truffle oil decreased due to the closure of hotels and restaurants during the pandemic. In covid, which impacted their disruption in the distribution network, truffle oil struggled to sell their finished products. Shutting down the food service industry impacted the market negatively. While global trade halted during the lockdowns imposed to control the spread of novel coronavirus, the food industry has been impacted by severe freight challenges. Most food categories witnessed a decline in sales volume due to a lack of demand and supply chain disruptions.
The global truffle oil market report would provide an access to approximately 61 market data tables, 55 figures and 170 pages



ページTOPに戻る


Table of Contents

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by End-User
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Black Truffle Oil *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. White Truffle Oil
7.4. Burgundy Truffle
7.5. Garlic Truffle
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Pasta*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Pizza
8.4. Meat
8.5. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End-User Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By End-User Segment
9.2. Restaurants and Hotels*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Cosmetic Industry
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Wild Harvest*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. MarDona Specialty Foods, Ltd.
12.3. Monini
12.4. BLACK BOAR TRUFFLE
12.5. TruffleHunter Inc.
12.6. Urbani
12.7. AROTZ
12.8. La truffle du Ventoux
12.9. Marcel Plantin
12.10. Truffle Hunter
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る