トリュフオイルの世界市場 - 2022-2029Global Truffle Oil Market - 2022-2029 市場概要 トリュフオイルは、料理の風味や香りを高めるために使用される食材である。トリュフフライ、パスタ料理、ピザ、マッシュポテトやデビルドエッグなどのピュレ料理など、様々な料理の仕上げ油として使用... もっと見る
サマリー市場概要トリュフオイルは、料理の風味や香りを高めるために使用される食材である。トリュフフライ、パスタ料理、ピザ、マッシュポテトやデビルドエッグなどのピュレ料理など、様々な料理の仕上げ油として使用される。トリュフオイルは安価で、生のトリュフよりもかなり安価である。トリュフオイルは、トリュフを狩る犬や豚の調教によく使われる。トリュフオイルは家庭料理に好まれ、ステーキからパスタまで様々な料理のトッピングに最適です。トリュフオイルは、健康的な血圧とコレステロール値を維持するのに役立ち、トリュフオイルの消費に対する健康上の利点の認識を高め、予測期間における市場の成長を後押しする。 世界のトリュフオイル市場は、2021年にYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達し、予測期間(2022-2029年)のCAGRは4.54%で成長すると予測される。 市場動向:トリュフオイルの健康効果に関する消費者意識の高まりが市場成長の原動力となる見込み トリュフオイルは通常、オリーブなどの心臓に良い油をベースオイルとして製造される。トリュフオイルの定期的な摂取は心臓の健康増進に役立つ。トリュフオイルにはポリフェノールが豊富に含まれており、酸化ストレスや体細胞へのダメージを防ぐ抗酸化作用を持つ天然化合物である。ポリフェノールは、冠状動脈性心臓病を含む慢性疾患の長いリストに関連していると考えられている炎症を抑えるのに役立ちます。研究によると、ポリフェノールはコレステロールやトリグリセリドを効果的に減らし、心臓の健康に良い血圧を下げる。BMCメディシン誌によると、オリーブオイルの摂取量が多いほど心臓病のリスクが下がるという結果も出ている。European Journal of Clinical Nutrition誌に掲載された研究によると、187人の成人を3年間追跡調査した結果、トリュフオイルの主成分であるオリーブオイルを多く含む食事は、体重の減少に関連すると述べられている。食事から摂った脂肪は消化に時間がかかり、胃が空っぽになるのが遅くなるため、満腹感が増し、空腹感が減少する。脂肪はまた、炭水化物よりも、空腹感を刺激するホルモンであるグレリンのレベルを下げることができ、食欲を抑え、体重減少を促進するのに役立つ。 トリュフオイルに含まれる健康的な脂肪は、特にアルツハイマー病やパーキンソン病などの認知障害の予防に関して、多くの健康効果がある。また、トリュフオイルは、がん細胞の成長と発達を阻止し、がんの成長を抑制するのに役立ちます。トリュフオイルには、体内でがんを引き起こすフリーラジカルの生成を防ぐ、有益な抗酸化物質が含まれています。トリュフオイルには炎症を抑えるビタミンEが豊富に含まれており、アトピー性皮膚炎、乾癬、にきびなどの治療に役立ちます。また、トリュフオイルは血糖値を正常に保つ働きもある。このような健康上の利点が、予測期間における市場成長の原動力となっている。 市場細分化:白トリュフオイル部門が世界トリュフオイル市場で最も高いシェアを占める 白トリュフオイルは、白トリュフ、特にイタリア原産のアルバ・トリュフを使用して作られる。このイタリア産トリュフは、世界で最も希少で高価なトリュフの1種であることで差別化されている。白トリュフオイルは、他のトリュフとは一線を画し、軽く、わずかに胡椒のような、ガーリックのような風味がある。白トリュフオイルは淡い白色の果肉で、大理石のような外観と繊細な風味を持つ。白トリュフは信じられないほど高価である。黒トリュフオイルに比べ、白トリュフオイルは濃くなく、土臭さもないため、淡白で繊細な料理によく合います。主に魚のフィレに使用される。また、白いピザの泡立てにも使われる。食品業界やレストランにおける白トリュフオイルの需要の増加が、市場成長の原動力となっている。また、白トリュフオイル・セグメントにおける研究開発活動の増加は、市場の成長を後押しする。 地理的浸透:予測期間中はヨーロッパが圧倒的な地域 ヨーロッパは、トリュフとオリーブオイルに対する消費者需要の増加により、トリュフオイルの最大市場シェアを占めている。ドイツ、英国、フランス、イタリアは、消費者の可処分所得の増加が市場成長を促進するため、この地域の主要国の一部である。ヨーロッパの消費者は可処分所得が高く、生活水準が高い。Urbani社、Truffle hunter社、Marcel Plantin社、Monini社は、予測期間中にトリュフオイル市場を後押しする新製品を市場に投入した主要企業の一部である。 競争状況: トリュフオイル業界には、複数の既存参入企業や地元メーカーが存在するため、市場は細分化されている。主な市場参入企業は、ワイルドハーベスト、MarDona Specialty Foods, Ltd.、Monini、BLACK BOAR TRUFFLE、TruffleHunter Inc.、Urbani、AROTZ、La truffle du Ventoux、Marcel Plantin、Truffle Hunterなどである。主要な主要プレイヤーの中には、売上を伸ばすために新製品を発売したところもある。例えば、2022年9月、トリュフは白トリュフから作られたトリュフオイル市場を立ち上げた。TRUFF白トリュフオイルは、本物の白トリュフをオリーブオイルに漬け込み、鮮やかで魅惑的な、まぎれもなく贅沢な、特別な仕上げ用オイルに仕上げている。Nbrosiaは、白トリュフオイルと黒トリュフオイルを市場に送り出しました。白トリュフの風味は強烈で、ニンニクとチーズを連想させる。天然の白トリュフ(Tuber magnatum)フレーバーと他の天然フレーバー(20%)から作られている。乳、小麦を含む。黒トリュフ・フレーバーは、土っぽさとナッツのようなエレガントな味わい。ココナッツオイルとオリーブオイルの2種類のオイルベースから作られている。 COVID-19の影響世界のトリュフオイル市場へのマイナス影響 COVID-19パンデミックの発生により、トリュフオイルの需要と販売が急減した。各国の封鎖措置により貿易活動が中断され、この業界の成長が鈍化した。パンデミックは世界市場に悪影響を与えた。パンデミックの間、ホテルやレストランが閉鎖されたため、トリュフオイルの消費が減少した。流通網の混乱が影響したコヴィッドでは、トリュフオイルは完成品の販売に苦戦した。外食産業の閉鎖は市場に悪影響を与えた。新型コロナウィルスの蔓延を抑えるために課された閉鎖措置の間、世界的な貿易が停止した一方で、食品業界は深刻な貨物難の影響を受けた。需要不足とサプライチェーンの混乱により、ほとんどの食品カテゴリーで販売量が減少した。 この調査レポートは世界のトリュフオイル市場を分析・予測し、61の市場データ表、55の図表、170ページを提供しています。 目次Scope and Methodology1.1. Research Methodology 1.2. Scope of the Market 2. Key Trends and Developments 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet by Type 3.2. Market Snippet by Application 3.3. Market Snippet by End-User 3.4. Market Snippet by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market impacting factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunities 4.2. Impact analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's five forces analysis 5.2. Value chain analysis 5.3. Patent Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment 7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment 7.2. Black Truffle Oil * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 7.3. White Truffle Oil 7.4. Burgundy Truffle 7.5. Garlic Truffle 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment 8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment 8.2. Pasta* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 8.3. Pizza 8.4. Meat 8.5. Others 9. By End-User 9.1. Introduction 9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End-User Segment 9.1.2. Market attractiveness index, By End-User Segment 9.2. Restaurants and Hotels* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 9.3. Cosmetic Industry 9.4. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key region-specific dynamics 10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. South America 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Brazil 10.3.6.2. Argentina 10.3.6.3. Rest of South America 10.4. Europe 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Germany 10.4.6.2. U.K. 10.4.6.3. France 10.4.6.4. Spain 10.4.6.5. Italy 10.4.6.6. Rest of Europe 10.5. Asia Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive scenario 11.2. Competitor strategy analysis 11.3. Market positioning/share analysis 11.4. Mergers and acquisitions analysis 12. Company Profiles 12.1. Wild Harvest* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Key Highlights 12.1.4. Financial Overview 12.2. MarDona Specialty Foods, Ltd. 12.3. Monini 12.4. BLACK BOAR TRUFFLE 12.5. TruffleHunter Inc. 12.6. Urbani 12.7. AROTZ 12.8. La truffle du Ventoux 12.9. Marcel Plantin 12.10. Truffle Hunter *List not Exhaustive* 13. DataM 13.1. Appendix 13.2. About us and services 13.3. Contact us
SummaryMarket Overview Table of ContentsScope and Methodology1.1. Research Methodology 1.2. Scope of the Market 2. Key Trends and Developments 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet by Type 3.2. Market Snippet by Application 3.3. Market Snippet by End-User 3.4. Market Snippet by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market impacting factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunities 4.2. Impact analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's five forces analysis 5.2. Value chain analysis 5.3. Patent Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment 7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment 7.2. Black Truffle Oil * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 7.3. White Truffle Oil 7.4. Burgundy Truffle 7.5. Garlic Truffle 8. By Application 8.1. Introduction 8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment 8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment 8.2. Pasta* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 8.3. Pizza 8.4. Meat 8.5. Others 9. By End-User 9.1. Introduction 9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End-User Segment 9.1.2. Market attractiveness index, By End-User Segment 9.2. Restaurants and Hotels* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029 9.3. Cosmetic Industry 9.4. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key region-specific dynamics 10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. South America 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Brazil 10.3.6.2. Argentina 10.3.6.3. Rest of South America 10.4. Europe 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Germany 10.4.6.2. U.K. 10.4.6.3. France 10.4.6.4. Spain 10.4.6.5. Italy 10.4.6.6. Rest of Europe 10.5. Asia Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End-User 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive scenario 11.2. Competitor strategy analysis 11.3. Market positioning/share analysis 11.4. Mergers and acquisitions analysis 12. Company Profiles 12.1. Wild Harvest* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Key Highlights 12.1.4. Financial Overview 12.2. MarDona Specialty Foods, Ltd. 12.3. Monini 12.4. BLACK BOAR TRUFFLE 12.5. TruffleHunter Inc. 12.6. Urbani 12.7. AROTZ 12.8. La truffle du Ventoux 12.9. Marcel Plantin 12.10. Truffle Hunter *List not Exhaustive* 13. DataM 13.1. Appendix 13.2. About us and services 13.3. Contact us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポートDataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |