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コーンファイバーの世界市場 - 2022-2029


Global Corn Fiber Market - 2022-2029

市場概要 コーンファイバーは、コーンスターチの酵素加水分解によって生成される炭水化物である。様々な飲料、調理済み食品、焼き菓子、果実飲料、乳製品に使用される。これらの繊維は一般に、食感や味の成分を... もっと見る

 

 

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2023年1月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
コーンファイバーは、コーンスターチの酵素加水分解によって生成される炭水化物である。様々な飲料、調理済み食品、焼き菓子、果実飲料、乳製品に使用される。これらの繊維は一般に、食感や味の成分を犠牲にすることなく繊維含有量を高めるために組み込まれる。また、トウモロコシ繊維はもともと環境に優しく、優れた快適性を提供し、汚れや熱に強いため、繊維用途での使用が増えている。また、動物栄養学や化粧品にも使用されている。
さらに、コーンファイバーは腸の健康維持に役立ち、骨のミネラル化をサポートし、体内でのカルシウム吸収を高めるほか、心臓病や特定のガンのリスク低下にも関係しています。その結果、水溶性コーンファイバーは製薬会社でますます使用されるようになり、コーンファイバー業界に活気をもたらしている。食品加工会社も水溶性コーンファイバーを使用している。食品・飲料業界におけるコーンファイバーの需要の高まりが、コーンファイバー産業の成長を牽引している。
世界のコーンファイバー市場は2021年にYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2022-2029年)のCAGRは9.89%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:健康効果への嗜好の高まりによるコーンファイバー市場の需要拡大
コーンファイバーは体内の繊維レベルの維持を助けるため、いくつかの健康上の利点がある。コーンファイバーは、繊維の健康上の利点に関する消費者の知識の高まりにより、様々な適正の顧客の間で高い需要がある。思春期や閉経後の段階では、食物繊維はカルシウムの合成を助け、骨内のカルシウムを保存します。食物繊維にはプレバイオティクスが含まれ、腸の正常な働きを助けます。トウモロコシの食物繊維は、消化を促進し、血糖値とインスリン反応を低下させ、代謝を改善し、必須ミネラルを供給する食物繊維を多く含むため、食品サプリメントを作る際によく使用されます。トウモロコシ繊維にはタンパク質が多く含まれ、筋肉の増強と回復を助けるため、フィットネス業界で人気が高まっている。高栄養製品に対する需要の高まりと、健康飲料や食事代替飲料の消費の増加は、このセグメントにおけるトウモロコシ繊維の需要を押し上げると予測される。
トウモロコシ繊維製品はタンパク質と炭水化物が豊富であるため、動物栄養製品に好都合である。これらは家禽、豚、反芻動物の補助飼料に広く使用されている。例えば、多様な業界に食材ソリューションを提供する世界的な大手プロバイダーであるイングレディオン・インコーポレイテッドは、食品に食物繊維を簡単に添加したいメーカー向けに、低コストで使用可能な食物繊維の新シリーズ、VERSAFIBE™食物繊維シリーズの発売を発表した。コーン由来の食物繊維で、乾燥固形分基準で測定した総食物繊維量は70%以上です。VERSAFIBE™ 1490食物繊維は、クラッカー、シリアル、パスタ、スナック菓子の食感を改善し、「白い」小麦粉のような性能を発揮します。
しかし、世界のトウモロコシ生産量の変動は、市場の成長をある程度妨げると予想される。さらに、現在世界的に発生しているコロナウイルスがサプライチェーンを阻害し、コーンファイバー市場に悪影響を及ぼしている。さらに、不安定な収量と生産につながる気候条件は、トウモロコシ繊維市場の成長を阻むいくつかの要因である。
市場細分化:食品・飲料セグメントが2021年の市場収益シェアでYY%と最も高い。
栄養に対する消費者の見方の変化と高品質原料への需要の増加は、このセグメントの成長に有利に働くと思われる。健康的な食習慣へのシフトと可処分所得の増加は、製品の容易な入手を伴って、コーンファイバー産業を後押しする可能性が高い。さらに、コーンファイバーは腸の健康を維持し、骨のミネラル化をサポートし、体内でのカルシウム吸収を高める。また、心臓病や一部のガンのリスク低下にもつながっ ている。そのため、水溶性コーンファイバーは製薬会社によってますます使用されるようになり、その結果、コーンファイバー産業が活性化している。
コーンファイバーは炭水化物とタンパク質を豊富に含むため、動物栄養学的にも好まれる。食品・飲料分野からのコーンファイバー需要の高まりが、コーンファイバー産業を後押ししている。例えば、2021年12月22日、栄養と農産物の原産地と加工における世界的リーダーであるADMは、中南米とカリブ海諸国の顧客向けにフレーバーと特殊原料のソリューションを提供するフルレンジ・プロバイダーであるFlavor Infusion International, S.A.(FISA)を買収したと発表した。ADM社の高品質でフレーバーニュートラルな澱粉は、様々な最高級食品に、より優れた食感と柔らかさを提供する。トウモロコシ、小麦、タピオカ澱粉の広範な製品群は、事実上あらゆる食品設計の課題に対して、美味しく多彩な食感ソリューションを提供している。
地理的浸透:予測期間中、北米が支配的地域。
北米は2021年にYY%の市場シェアで世界のコーンファイバー市場を支配し、予測期間中もその支配が続くと予想される。この地域は製薬産業と繊維産業が確立しており、市場成長に大きく貢献している。さらに、パフォーマンス衣料や特殊衣料のトレンドの高まりが、トウモロコシ繊維の需要を支えていると予想される。
米国は2021年に最大の市場シェアを占め、推定期間中に安定したCAGRでさらに拡大すると予想される。同国はトウモロコシの最大生産国であり、用途産業も確立されている。例えば、2022年9月23日、カーギルは水溶性コーンファイバー原料の商業導入を計画した。サンプルは現在入手可能だ。この成分は、乾燥ベースで最低80%の繊維含有量を持つ製品において、高繊維表示を可能にする。ミネアポリスに本社を置くカーギル社によれば、増量剤である水溶性コーンファイバーは砂糖の半分のカロリーで、色や食感への影響は最小限である。植物由来で非遺伝子組み換え、グルテンフリーの原料は、用途において糖分を減らす可能性がある。想定される用途は、焼き菓子、シリアル、飲料、製菓、乳製品、果実加工品、ペットフードなどである。
アジア太平洋地域は2021年に大きな収益シェアを占め、予測期間中に最も高いCAGRで加速すると予想されている。この地域には著名な製薬メーカーが存在し、繊維産業が成長していることから、予測期間中に市場に成長機会がもたらされる可能性が高い。中国市場は、大規模なトウモロコシ生産と確立された応用産業により、緩やかな成長が予想される。現在のコロナウイルスの大流行は、同国の製造業を阻害し、市場に悪影響を及ぼしている。しかし、コロナウィルスの影響の減少に伴い、今年の第2四半期から需要は改善すると予想される。
競争状況:
コーンファイバー市場は競争が激しく、小規模・地域的なプレーヤーが複数存在する。市場は断片化されており、主なプレーヤーとしては、Archer Daniels Midland Company、Doshi Group、Cargill Incorporated、Roquettes Freres、Grain Processing Corporation、SunOpta、J. Retentate & Söhne GmbH & Co.KG、Ingredion Incorporated、HL Agro and Corn products internationalである。各社の合併、拡大、買収、提携に加え、消費者の間でブランドの存在感を高めるために大手企業が採用する戦略的アプローチとして機能する新製品開発が重視されている。大手企業は、顧客ロイヤルティを獲得するために、認証によって製品の品質を強化することを信じている。
例えば、2021年7月13日、減糖製品の需要が伸び続ける中、カーギルは4,500万ドル(3,800万ユーロ)を投資し、欧州の澱粉、甘味料、テクスチャライザーのポートフォリオに水溶性食物繊維を追加した。同時にこの動きは、同社が初めて欧州の水溶性食物繊維市場に参入したことを意味する。小麦やトウモロコシなど植物由来のカーギルの水溶性繊維は、若い消費者にとって消化耐性が問題となる砂糖菓子など、既存のソリューションでは不十分な用途に特に適している。
2022年11月30日、ノボザイムズは初の酵素的トウモロコシ分離ソリューションを発表し、澱粉メーカーが機械的分離だけでは不可能な、より効率的な方法でコーンミルを稼動させることを可能にし、業界に革命を起こした。フロンティア®ファイバーウォッシュと呼ばれる第一世代の酵素により、工場は澱粉の収量を向上させ、エネルギーコストを削減し、CO2排出量を改善することができた。
2019年9月12日、テート&ライルとランド・オ・レイクスSUSTAINは、150万エーカーの米国産トウモロコシで画期的な持続可能性イニシアチブを開始した。これは、同社が毎年世界中で購入するトウモロコシの面積を示すものである。同社は、より持続可能な農業を可能にし、顧客の環境イニシアティブと影響報告を支援し、最終的には食品・飲料業界全体の透明性を高めることを目指している。
COVID-19の影響世界のトウモロコシ繊維市場への悪影響
COVID-19が主要な港湾、都市、ビジネスセンターを通じて拡散したことにより、短期・中期的には原料価格の上昇が予想される。また、世界的な封鎖により、市場における原料や最終製品の供給さえも制限された。ほとんどの地域で封鎖が続いているため、原材料のサプライチェーンや最終製品の流通経路が寸断されている。それが市場の成長ペースと業績の妨げとなった。COVID-19の発生は、数多くのセクターや企業の成長予測を変えた。TMRリサーチのアナリストは、パンデミック発生後の市場について良心的な調査を実施した。アナリストはレポートの中で、彼らの素晴らしく、よく調査された意見を発表している。この意見は、関係者がそれに応じて戦略を立てるのに役立つだろう。
COVID-19パンデミックの初期におけるトウモロコシ価格の急落は、トレーダー、アナリスト、消費者を直撃した。通常、米国では夏の生育期に向けて、とうもろこし価格はリスクプレミアムを維持していたが、大規模な需要破壊と投機的なショートにより、価格は急速に下落した。米国農務省によると、世界で生産されるとうもろこしの約65%は飼料用である。しかし、米国の多くの食肉加工工場がCOVID-19の蔓延により操業停止を余儀なくされたため、トウモロコシ飼料の需要は急減した。
世界のトウモロコシ繊維市場レポートは約61の市場データテーブル、55の図と170ページへのアクセスを提供します。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Liquid Syrup*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Granules
7.4. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Food and Beverages*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Animal Nutrition
8.4. Pharmaceuticals
8.5. Dietary Supplements
8.6. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Archer Daniels Midland Company *
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Doshi Group
11.3. Cargill Incorporated
11.4. Roquettes Freres
11.5. Grain Processing Corporation
11.6. SunOpta
11.7. J. Retentate & Söhne GmbH & Co. KG
11.8. Ingredion Incorporated
11.9. HL Agro
11.10. Corn products international
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Corn fiber is a carbohydrate produced through the enzymatic hydrolysis of corn starch. It is used in various beverages, prepared foods, baked goods, fruit drinks and dairy products. These fibers are generally incorporated to enhance fiber content without sacrificing texture or taste components. Also, corn fibers are increasingly used in textile applications as they are eco-friendly in nature, provide superior comfort, and are stain and heat-resistant. It is also used in animal nutrition and cosmetics.
Additionally, corn fiber helps maintain gut health, supports bone mineralization, increases calcium absorption in the body, and has also been linked to a reduced risk of heart disease and certain cancers. As a result, soluble corn fiber is increasingly being used by pharmaceutical companies, bringing vitality to the corn fiber industry. Food processing companies also use soluble corn fiber. The growing demand for corn fiber in the food and beverage industry is driving the growth of the corn fiber industry.
The global corn fiber market was valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 9.89% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: Growing demand for corn fiber market with increased preference for health benefits
Corn fiber has several health benefits since it aids in the maintenance of the body's fiber levels. Corn fiber is in high demand among customers of various appropriateness due to rising consumer knowledge of the health benefits of fibers. During the adolescent and postmenopausal stages, fiber aids in synthesizing calcium and preserving calcium in the bone. It contains prebiotics, which aid in the proper functioning of the intestines. Corn fiber is commonly used in creating food supplements because of its high fiber content, which facilitates digestion, lowers blood glucose and insulin response, improves metabolism, and provides essential minerals. Because of the high protein content in maize fiber, which aids muscle building and recovery, it is gaining favor in the fitness industry. Growing demand for high-nutritional products and increasing consumption of health and meal replacement drinks are projected to boost the demand for corn fibers in this segment.
Corn fiber products are rich in proteins and carbohydrates and thus are favorable for animal nutrition products. These are widely used in the supplement diets of poultry, swine, and ruminants. For instance, Ingredion Incorporated, a leading global provider of ingredient solutions to diversified industries, announced the launch of a new line of low-cost-in-use dietary fibers for manufacturers wanting to add fiber to foods easily – the VERSAFIBE™ dietary fiber series – for fiber fortification and calorie reduction in pasta, baked goods and extruded products with little to no impact on product texture, flavor and color. It is a corn-based dietary fiber with a minimum total dietary fiber of 70% on a dry solids basis as measured. VERSAFIBE™ 1490 dietary fiber improves texture in crackers, cereals, pasta and snacks with a “white” flour-like performance.
However, fluctuations in global corn production are expected to hamper the market growth to some extent. Moreover, the current coronavirus outbreak globally has hampered the supply chain, negatively affecting the corn fiber market. Moreover, climatic conditions leading to unstable yield and production are some factors holding back the corn fiber market growth.
Market Segmentation: Food and beverage segment held a highest market revenue share of YY% in the year 2021
Changing consumer views on nutrition and increasing demand for high-quality ingredients will likely favor segment growth. A shift towards healthy eating habits and rising disposable income, accompanied by the easy availability of the product, are likely to boost the corn fiber industry. Further, corn fiber helps maintain intestinal health, supporting bone mineralization, and increasing calcium absorption in the body. It has also been linked to a lower risk of heart disease and some cancers. Therefore, soluble corn fiber is increasingly used by pharmaceutical companies, consequently invigorating the corn fiber industry.
Food processing companies are developing and expanding their business due to the widespread consumption of corn fiber Corn fiber is also preferred for animal nutrition as they are rich in carbohydrates and proteins. The rising demand for corn fiber from the food and beverages sector is boosting the corn fiber industry. For instance, on 22 December 2021, ADM, a global leader in nutrition and agricultural origination and processing, announced that it had acquired Flavor Infusion International, S.A. (FISA), a full-range provider of flavor and specialty ingredient solutions for customers across Latin America and the Caribbean. ADM’s high-quality, flavor-neutral starches deliver enhanced texture and tenderness across various top-of-the-line foods. Their extensive range of corn, wheat and tapioca starches deliver delicious, versatile textured solutions to virtually any food design challenge.
Geographical Penetration: North America the dominating region during the forecast period.
North America dominated the global corn fiber market in 2021 with a market share of YY% and is anticipated to continue its dominance over the forecast period. The region's well-established pharmaceutical and textile industries have majorly contributed to the market growth. Moreover, the growing trend of performance and specialty clothing is anticipated to support the demand for corn fibers.
U.S. accounted for the largest market share in 2021 and is anticipated to expand further at a steady CAGR over the estimated time. The country is the largest producer of corn and has well-established application industries. For instance, on 23 September 2022, Cargill planned to introduce a soluble corn fiber ingredient commercially. Samples are available now. The ingredient enables a high fiber claim in products with a minimum of 80% fiber content on a dry basis. A bulking agent, the soluble corn fiber has half the calories of sugar and minimally impacts color and texture, according to Minneapolis-based Cargill. The plant-based, non-GMO, gluten-free ingredient may reduce sugar in applications. Potential applications include baked foods, cereal, beverages, confectionery, dairy, fruit preparations and pet food.
Asia Pacific accounted for a significant revenue share in 2021 and is expected to accelerate at the highest CAGR over the projected period. The presence of prominent pharmaceutical manufacturers in the region and the growing textiles industry will likely provide growth opportunities to the market over the forecast period. The market in China is anticipated to grow at a moderate rate owing to large-scale corn production in the country coupled with well-established application industries. The current coronavirus pandemic has hampered the manufacturing sector in the country and has negatively affected the market. However, the demand is expected to improve from the year's second quarter with a decrease in the coronavirus impact.
Competitive Landscape:
The corn fiber market is highly competitive and has several small and regional players. The market is fragmented, and the major players include Archer Daniels Midland Company, Doshi Group, Cargill Incorporated, Roquettes Freres, Grain Processing Corporation, SunOpta, J. Retentate & Söhne GmbH & Co. KG, Ingredion Incorporated and HL Agro and Corn products international. Emphasis is given to the merger, expansion, acquisition, and partnership of the companies, along with new product development, which work as strategic approaches adopted by the leading companies to boost their brand presence among consumers. Major companies believe in strengthening their product quality with certifications to gain customer loyalty.
For instance, on 13 July 2021, as demand for reduced-sugar products continues to grow, Cargill invested $45 million (EUR 38 million) to add soluble fibers to its European portfolio of starches, sweeteners and texturizers. At the same time, the move marks the company’s first entry into the European soluble fiber market. Cargill’s soluble fibers with botanical origins, such as wheat and corn, are especially relevant for applications where existing solutions fall short, such as sugar confectionery, where digestive tolerance can be an issue for young consumers
On 30 November 2022, Novozymes launched the first enzymatic corn separation solution, revolutionizing the industry by allowing starch manufacturers to run their corn mills in a more efficient way, which is not possible only with mechanical separation. The first-generation enzyme called Frontia® Fiberwash allowed plants to improve their starch yield, cut energy costs and improve their CO2 footprint.
On 12 September 2019, Tate & Lyle and Land O’Lakes SUSTAIN launched a landmark sustainability initiative on 1.5 million acres of U.S. corn. With an acreage scope representing the corn, it buys each year globally. The company aims to enable more sustainable farming practices, support its customers’ environmental initiatives and impact reporting, and ultimately increase transparency throughout the food and beverage industry.
COVID-19 Impact: Negative impact on the global corn fiber market
The spread of COVID-19 through major ports, cities, and business centers is expected to increase the prices for raw materials in the short and medium run. Also, the worldwide lockdown restricted the supply of raw materials and even the final product in the market. The supply chains for raw materials and distribution channels for finished goods have been disrupted due to the prevailing lockdown in most regions. It hindered the pace of market growth and performance. The COVID-19 outbreak has changed the growth projections of numerous sectors and businesses. The analysts at TMR Research have conducted a conscientious survey on the markets after the pandemic struck. The analysts have put forth their brilliant and well-researched opinions in the report. The opinions will help the stakeholders to plan their strategy accordingly.
The sharp drop in corn prices in the early days of the COVID-19 pandemic hit traders, analysts and consumers alike. Typically, corn prices held a risk premium in the U.S. heading into the summer growing season, but prices fell quickly due to massive demand destruction and speculative shorts. According to USDA, the latest figures indicate that approximately 65% of the corn produced globally is destined for animal feed. However, demand for corn feed fell sharply as many meatpacking plants in the U.S. were initially forced to shut down due to the spread of COVID-19.
The global corn fiber market report would provide access to approximately 61 market data tables, 55 figures and 170 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Liquid Syrup*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Granules
7.4. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Food and Beverages*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Animal Nutrition
8.4. Pharmaceuticals
8.5. Dietary Supplements
8.6. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Archer Daniels Midland Company *
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Doshi Group
11.3. Cargill Incorporated
11.4. Roquettes Freres
11.5. Grain Processing Corporation
11.6. SunOpta
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11.9. HL Agro
11.10. Corn products international
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