世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

BBQシーズニングの世界市場 - 2022-2029


Global BBQ Seasoning Market - 2022-2029

市場概要 肉は燻製、グリル、ローストされる前に、塩、スパイス、砂糖を混ぜたバーベキューシーズニングで味付けされる。このバーベキュー・レシピに使われる様々なスパイスは、牛肉、鶏肉、豚肉、野菜によく合... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年1月5日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
170 英語

 

サマリー

市場概要
肉は燻製、グリル、ローストされる前に、塩、スパイス、砂糖を混ぜたバーベキューシーズニングで味付けされる。このバーベキュー・レシピに使われる様々なスパイスは、牛肉、鶏肉、豚肉、野菜によく合う。大きめに切った肉のマリネやドライ・ブラインとして前夜に塗ることもできるし、ステーキのシーズニングとして調理直前に使うこともできる。スパッチコックチキン、ベイビーバックリブ、ブリスケット、丸ごとカリフラワー、ポークチョップなどがバーベキューシーズニングを使う主な料理である。市場成長は、消費者の可処分所得の増加、グリル料理の風味を向上させる様々なラブとソースに対する消費者需要の増加、ハーブとスパイスの生産における技術進歩などの要因によって影響される。
世界のBBQシーズニング市場は、2021年にYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2022-2029年)の年平均成長率は4.61%である。
市場動向:バーベキュー用調味料の産業用途の増加が市場成長を牽引
加工食品とコンビニエンス製品の需要増加、天然素材志向の高まり、グリーンラベルの義務化は、世界産業に影響を与える主要トレンドの一部である。利便性の高い食品に対する需要の高まりが、BBQ調味料市場の需要拡大を牽引すると予想される。バーベキュー用調味料は、利便性を重視するバイヤーを食肉ケースに引きつける鍵となる。トレンディで多様な風味を加えることで、鶏肉や肉製品におけるBBQ調味料の需要を高めることができる。ヘルシー、ロースト、グリルした肉や野菜に対する需要の増加が、バーベキュー・ソース市場を世界的に直接牽引している。低糖質のソースや調味料を好み、加工食品を消費するという消費者の行動変化も、バーベキュー用調味料の需要拡大に貢献している。また、バーベキューソースの健康効果に対する消費者の意識の高まりも、バーベキュー用調味料市場の需要を後押ししている。
バーベキュー調味料市場を阻害するいくつかの代替調味料が市場に出回っている。また、消費者の購買パターンの急激な変化も市場成長の妨げとなっている。
市場細分化:世界のバーベキュー調味料市場で最も高いシェアを占めたのはソース類である。
バーベキューソースを作るには、トマトソース、酢、砂糖、液体スモーク、スパイス、ニンニク、マヨネーズ、マスタード、タマネギなどの調味料が使われる。この特定のソースは通常、ハンバーガー、鶏肉、豚肉などの食品に加えられる。また、マリネード、調味料、風味付けのソースとしても使われる。バーベキューの肉のトッピングとしてよく使われる。バーベキューソースには、必要な栄養素が豊富に含まれている。ソースは肉の風味を向上させる。ソースに含まれる抗酸化物質は、がんや心血管疾患のリスクを軽減することが示されている。ソースを定期的に摂取することで、血圧を良好に保ち、コレステロール値を下げることができる。バーベキューソースに含まれる栄養素は、心血管系の健康を維持し、体細胞を酸化ダメージから守るのに役立つ。
バーベキューソースにはビタミンが豊富に含まれている。このソースを作るのに使われるトマトに含まれる抗酸化物質リコピンは、さまざまなガンを効果的に予防するのに役立つ。バーベキューソースに含まれる主なビタミンには、ビタミンE、ビタミンC、ビタミンAがある。ビタミンAは目の健康に非常に重要であり、健康な生殖システムと免疫システムを維持することができる。また、心臓、肺、腎臓、その他の臓器の機能を高める働きもある。ビタミンCもまた、免疫系を保護するビタミンとしてよく知られている。ビタミンEは、老化、日焼け、炎症から皮膚を保護する。リコピンはまた、肺がんや前立腺がんなどのがんのリスクを効果的に減らすのに役立つ。ソースのこれらの健康上の利点は、予測期間におけるセグメントの成長を促進する。
地理的浸透:予測期間中は北米が圧倒的地域
北米は、同地域におけるグリル料理の人気上昇と肉消費の増加により、最大の市場シェアを占めている。消費者の可処分所得の増加により、米国とカナダがこの地域を支配している。バーベキューの味を引き立てる新しい調味料やフレーバーを試そうとする消費者の意欲の高まりは、エスニックな味への深い関心を示し、予測期間の市場成長を後押しする。同地域における製品発売の増加は市場成長を後押しする。例えば、2019年4月、Rufus Teague社は米国で2つの新しい無糖バーベキューソースを発売した。2つの新しいフレーバーを発売した:Slim n SweetとSmoke N Chipotleである。両製品ともグルテンフリーで、天然のバーベキューソースを使用している。急速に拡大するファーストフード部門は、包装食品、冷凍食品、コンビニエンス・フードの消費を増やしており、これが世界市場をさらに押し上げると予想される。
競争環境:
業界には複数の既存参入企業と地元メーカーが存在するため、市場は断片化されている。主な市場プレイヤーには、Kraft、Sweet Baby Ray's、Croix Valley、KC Masterpiece、Stubb's、Victory Lane BBQ、Flagship、Rufus Teague、Traeger、Sucklebustersなどがいる。一部の主要プレーヤーは、売上を伸ばすために新製品を市場に投入した。例えば、2022年6月、Barti社は夏向けのバーベキュースパイス・ラムバーベキューソースを発売した。スモーキーで甘みがある。ビーガンやグルテンフリーにも適している。また、2022年3月には、スウィート・ベイビー・レイが、グリル・シーズン向けに2種類のソースを発売し、砂糖無添加のラインを拡大した。商品名は、Ray's No Sugar Added Sweet & Spicy BBQとRay's Honey Mustard Flavored Dipping Sauceである。Ray's No Sugar Added Sweet & Spicy BBQは、甘いスモーキーさと唇を刺激するような熱さをブレンドしている。カロリー15kcal、糖質1g。Ray'sのハニーマスタード風味ディップソースは、ホットドッグやチキン・テンダー、エアフライヤーを使った美味しい作品に、滑らかで甘い風味を添えてくれます。1食130カロリー、糖質0グラム。また、2020年5月、Sweet Baby raysはRay's No Sugar Addedバーベキューソース2種を新発売した。Ray's 砂糖無添加バーベキューソースは、スウィート・ベイビー・レイズの伝説的な特徴である甘く、ピリッとした、スモーキーな風味を備えながら、1食あたりわずか1gの砂糖と1gの正味炭水化物を含む。これらの製品はグルテンフリー、ビーガン、ベジタリアン、ケトフレンドリーである。
COVID-19の影響世界のBBQシーズニング市場にプラスの影響
ほとんどの主要消費国における規制緩和により、市場はプラス成長を遂げると推定される。ワクチンや効果的なワクチン接種プログラムの展開は、外食産業が消費者基盤を獲得するのに役立つだろう。家庭料理は、コビッド19後のシナリオでBBQソースと調味料の需要を高めた。Hearth, Patio & Barbecue Association (HPBA)が2020年に発表した調査研究によると、COVID-19が蔓延している間、ホームステイの長期化により、BBQ食品の消費は住宅環境で顕著な急増を示した。
この調査レポートは世界のバーベキュー用調味料市場を分析・予測したもので、市場データ表53件、図表40件、170ページから構成されています。

ページTOPに戻る


目次

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Sauces *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Rubs
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Commercial*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Household
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Kraft*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Sweet Baby Ray's
11.3. Croix Valley
11.4. KC Masterpiece
11.5. Stubb's
11.6. Victory Lane BBQ
11.7. Flagship
11.8. Rufus Teague
11.9. Traeger
11.10. Sucklebusters
*List not Exhaustive*
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
Meat is seasoned with BBQ seasoning which is a mixture of salt, spices, and sugar, before being smoked, grilled, or roasted. Various spices used in this barbecue recipe go well with beef, chicken, pig, or vegetables. It can be applied the night before as a marinate or dry brine for larger slices of meat, or it can be used right before cooking as a steak seasoning. Spatchcocked chicken, baby back ribs, brisket, whole cauliflower, and pork chops are the main dishes that use barbecue seasoning. Market growth is influenced by factors like rising consumer disposable income, rising consumer demand for various rubs and sauces that improve the flavor of grilled food, and technological advancements in the production of herbs and spices.
The global BBQ seasoning market was valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 4.61% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: Increased industrial applications of barbecue seasoning drive market growth
Increasing the demand for processed food and convenience products, increasing the preference for natural ingredients, and mandatory actions on green labels are some of the major trends influencing the global industry. Rising demand for convenience food products is expected to drive higher demand for the BBQ seasoning market. BBQ seasonings are key in attracting convenience-minded buyers to the meat case. Adding trendy and diverse flavors can boost demand for BBQ seasoning in poultry and meat products. The increase in demand for healthy, roasted, and grilled meat and vegetables is directly driving the barbecue sauce market globally. Changing the consumer's behavior to favor low-sugar sauces and seasoning and consuming processed food has also helped to increase demand for BBQ seasonings. Also, an increase in the consumer's health benefits awareness of BBQ sauce helps to boost the demand in the BBQ seasoning market.
Several substitute seasonings are available in the market which hamper barbecue seasoning market. Also, rapid change in the consumers buying pattern also negatively hamper the market growth.
Market Segmentation: Sauces segment accounted for the highest share in global BBQ seasoning market
Tomato sauce, vinegar, and seasonings like sugar, liquid smoke, spices, garlic, mayonnaise, mustard, onion, etc., are used to make barbecue sauce. This specific sauce is typically added to foods like burgers, poultry, pork, and other items. It may also be used as a marinade, a condiment, or a flavoring sauce. It is frequently used as a meat topping for barbeque. Barbecue sauce is a rich source of many necessary nutrients. Sauces can improve the flavor of the meat. Antioxidants included in sauces have been shown to reduce the risk of cancer and cardiovascular disease. Regular sauce consumption helps maintain good blood pressure and lower cholesterol levels. Nutrients in barbecue sauce help maintain good cardiovascular health and protect body cells from oxidative damage.
Barbecue sauce is a rich source of vitamins. The antioxidant lycopene in tomatoes used for preparing this sauce helps to effectively prevent a wide range of cancers. Some of the major vitamins present in BBQ sauce include Vitamin E, Vitamin C as well as Vitamin A. Sauce also contains selenium which is also considered to be a powerful antioxidant. Vitamin A is extremely important for eye health and can maintain a healthy reproductive and immune system. It also improves the functionality of the heart, lungs, kidneys, and other body organs. Vitamin C is another well-known vitamin for protecting the immune system. Vitamin E protects the skin from aging, sun damage, and inflammation. Lycopene can again help to effectively reduce the risk of cancers, including lung and prostate cancer. These health benefits of sauce drive growth of segment growth in the forecast period.
Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period
North America accounted largest market share due to the rising popularity of grilled food and increasing consumption of meat in the region. The United States and Canada dominate the region due to the increasing consumer disposable income. Increasing consumers’ willingness to try the new seasonings and flavors to enhance the BBQ taste showcasing a profound interest in ethnic tastes drives the market growth in the forecast period. Increasing product launches in the region help boost market growth. For instance, in April 2019, Rufus Teague launched two new sugar-free barbeque sauces in the United States. They launched two new flavors: Slim n Sweet and Smoke N Chipotle. Both products are gluten-free and have natural barbecue sauces. The quickly expanding fast food sector has increased the consumption of packaged, frozen, and convenience foods, which is anticipated to boost the global market further.
Competitive Landscape:
There are several established participants in the industry and local manufacturers; hence, the market is fragmented. Some major market players are Kraft, Sweet Baby Ray's, Croix Valley, KC Masterpiece, Stubb's, Victory Lane BBQ, Flagship, Rufus Teague, Traeger, and Sucklebusters, among others. Some key players launched new products in the market to increase their sales. For instance, in June 2022, Barti launched barbeque spice rum barbeque sauce for summer. It is smoky and sweet. It is suitable for vegans and gluten-free. Also, in March 2022, Sweet baby rays expanded rays no sugar added line with two sauces for grilling season. Two product names are Ray's No Sugar Added Sweet & Spicy BBQ and Ray's Honey Mustard Flavored Dipping Sauce. Ray's No Sugar Added Sweet & Spicy BBQ blends sweet smokiness with a lip-tingling touch of heat. One serving has 15 calories and contains 1 gram of sugar. And Ray's Honey Mustard Flavored Dipping Sauce is a smooth, sweet complement to hot dogs, chicken tenders and tasty air fryer creations. One serving has 130 calories and zero grams of sugar. Also, in May 2020, Sweet Baby rays introduced two new Ray's No Sugar Added barbecue sauces. Ray's No Sugar Added Barbecue Sauces contain just 1g of sugar and 1g of net carbs per serving while featuring the signature sweet, tangy, and smoky flavors that make Sweet Baby Ray's legendary. These products are gluten-free, vegan, vegetarian, and keto-friendly.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global BBQ seasoning market
The market is estimated to gain positive growth due to the easing restrictions in most major consuming countries. The roll-out of vaccines and effective vaccination programs will aid the food service industry in attaining its consumer base. Home cooking elevated the demand for BBQ sauces and seasonings in the post-Covid-19 scenario. According to a research study published by Hearth, Patio & Barbecue Association (HPBA) in 2020, the consumption of BBQ food showed a noticeable spike in residential settings during the spread of COVID-19 due to prolonged homestays.
The global BBQ seasoning market report would provide an access to approximately 53 market data tables, 40 figures and 170 pages



ページTOPに戻る


Table of Contents

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Sauces *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Rubs
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Commercial*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Household
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key region-specific dynamics
9.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. South America
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Brazil
9.3.5.2. Argentina
9.3.5.3. Rest of South America
9.4. Europe
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Germany
9.4.5.2. U.K.
9.4.5.3. France
9.4.5.4. Spain
9.4.5.5. Italy
9.4.5.6. Rest of Europe
9.5. Asia Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
9.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive scenario
10.2. Competitor strategy analysis
10.3. Market positioning/share analysis
10.4. Mergers and acquisitions analysis
11. Company Profiles
11.1. Kraft*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Sweet Baby Ray's
11.3. Croix Valley
11.4. KC Masterpiece
11.5. Stubb's
11.6. Victory Lane BBQ
11.7. Flagship
11.8. Rufus Teague
11.9. Traeger
11.10. Sucklebusters
*List not Exhaustive*
12. DataM
12.1. Appendix
12.2. About us and services
12.3. Contact us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る