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中東・アフリカのクッキー市場展望、2027年


Middle East & Africa Cookies Market Outlook, 2027

中東・アフリカでは、クッキー市場の需要は利便性と手軽なスナックへの需要によって牽引されている。消費者の嗜好の変化に合わせて、新しい素材やおいしいフレーバーを使った製品を頻繁に発売することで、中東・... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年11月30日 US$2,750
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サマリー

中東・アフリカでは、クッキー市場の需要は利便性と手軽なスナックへの需要によって牽引されている。消費者の嗜好の変化に合わせて、新しい素材やおいしいフレーバーを使った製品を頻繁に発売することで、中東・アフリカでは甘いクッキーの販売が可能になっている。新製品開発とマーケティング・コミュニケーションに重点を置き、企業はさまざまな店頭プロモーションにも取り組んでいる。これらの店頭プロモーションは、特価パックや1つ買えば1つ無料といった、値引きプロモーションが中心になると思われる。さらに、クリーンラベルのスナック菓子の人気が拡大していることも、業界の製品革新を促進している。主要ブランドは、ビーガンの消費者層を取り込むため、スイート・クッキーやクッキーに植物性原料を使用している。例えば、2022年1月、アラブ首長国連邦のビーガンブランド、カインド・ライフ(Kind Life)は、新商品「ピーカン・パイクッキー・ドウ・バイツ(Pecan Pie Cookie Dough Bites)」を発売した。同ブランドは、おいしくて罪悪感のないビーガンクッキーで知られている。さらに、グルテンフリー、防腐剤フリー、非遺伝子組み換えなどのラベルが付いた甘いクッキーの品種は、予測期間中に大きな需要を獲得すると予想される。

Bonafide Research社の調査レポート「中東およびアフリカのクッキー市場展望、2027年」によると、2021年の市場は15億米ドル以上であった。この地域の市場成長の原動力となっているのは、甘いクッキーなどの焼き菓子をコンビニエンス・スナックとして定期的に消費する若い消費者層、子供や労働者階級の消費者の台頭である。さらに、食品会社は、外出先でのスナックとしてさまざまなクッキー・スナックの導入と販売促進に積極的に取り組んでいる。さらに、クッキーを荷物の中に入れて持ち運べるような、小さくて実用的なパックの利用可能性を強調している。

サウジアラビアや南アフリカのような国は肥満や糖尿病の人口が多いため、ケロッグ・アラビア、マース・サウジアラビア、ネスレ・ミドル・イーストのような国際的な企業は、サウジアラビア食品医薬品局(SFDA)と自主的な誓約書に署名し、製品に含まれる砂糖、塩分、脂肪分の削減を目指している。例えば、ケロッグは2019年、よりヘルシーなココポップス・クッキーを発売し、中東地域全体で砂糖、塩分、飽和脂肪酸をそれぞれ7%、26%、40%削減する。したがって、国際的なプレーヤーの助けを借りて、健康的/機能的なクッキー業界は、健康的な間食のカテゴリでかなりの機会を保持している。

さらに、このセグメントの売上は、バターベースのクッキー、チョコレートクッキー、クリーム入りクッキー、プレーンクッキー、ウエハースクッキー、職人技クッキー、卵ベースのクッキーなど、多種多様な品揃えの消費の増加によって牽引されている。例えば、2020年、ロイヤル・チョコレート・カンパニーのコロナは、リブランディングのOOHキャンペーンを通じて、エジプトのカイロのビルボードにクッキー・ビンボの新しいパッケージ・デザインを掲げた。さらに、消費者は、強化クッキーやオーガニッククッキーなど、甘いクッキーの健康的なバリエーションをオンラインやオフラインのチャネルで簡単に購入することができ、この地域の市場成長を増強している。この地域の有名スーパーマーケットには、Carrefour、Kazyon、Spinneys、Metroなどがある。多様な甘いクッキー製品を提供する多数の地域的・国際的企業が存在するため、中東・アフリカのクッキー市場は競争が激しい。同市場の著名なプレーヤーとしては、Britannia Industries Limited、Gandour、Deemah United Food Industries Corp.Ltd.、Tiffany Foods Ltd.、Yildiz Holding Inc.などが挙げられる。主要企業は、市場での地位を維持するために、製品の発売、提携、合併、買収などの戦略的アプローチを採用している。例えば、2022年5月、Azcco Global GroupはCRAZEのクッキーブランドを買収し、40種類以上のクッキーを市場に再投入する予定である。

この地域におけるコンビニエンス・フードの需要急増の要因となっているのは、欧米文化の採用の増加、若年層における欧米食習慣の影響の増大、多忙な勤務スケジュールである。急速な都市化、現代的なライフスタイル、消費者の消費能力の増大により、消費者の買い物習慣や購買行動が変化している。消費者は、調理に必要な時間と労力を最小限に抑えるために、コンビニエンス・フード製品に出費を増やす傾向にある。これらの要因は、今後数年間、同地域の冷凍ベーカリー製品市場の成長を押し上げると予想される。

イースターであれイードであれ、中東のレバント地方における祝日は、マームールと呼ばれるサブレ抜きには語れない。ナツメヤシのペーストや刻んだクルミやピスタチオを詰め、粉砂糖をまぶしたバター風味のクッキーは、ラマダンや四旬節の断食明けのご褒美にぴったりだ。ドバイでは、Ben's Cookies、Sugarmoo、Home Bakery、Mélange、Butter Dessert Salon、Monkey Cookiesなどが有名だ。さらに、ドバイの素晴らしいオンライン・クッキー・ショップには、Pisrachoux、Broadway Bakery、The Silly Gooseなどがある。

最近の発展
- 2022年4月、フランドルのクッキーメーカー、ロータスは1100万米ドルを投資し、南アフリカに第3工場の建設を開始した。ロータスは生産能力を1,800トンから約3,100トンに拡大した。
- 2022年3月、ユルツ・ホールディングは事業を拡大し、アラブ首長国連邦でトルコの大手菓子メーカーのクッキーブランド「ユルケル」の製品を発売。
- 2022年2月、Editaは最新のクッキー製品「Onrio Mini LAVA」を発売し、フィリングクッキー分野での足跡を拡大した。この新製品はEditaのOnrioブランドで1パック3英ポンドで販売される。

Covid-19の影響
COVID-19の場合、中東とアフリカ、特に南アフリカでコロナウイルスの感染者数がかつてないほど増加し、冷凍ベーカリー製品の製造活動が中止された。他の食品・飲料生産部門の没落は、その後、2020年の初期の数ヶ月間、冷凍ベーカリー製品の需要に影響を与えた。さらに、全体的なベーカリー製品生産量の減少が冷凍ベーカリー製品製造プロジェクトの中止につながっており、それによって冷凍ベーカリー製品の需要が減少している。同様の傾向は、UAEやサウジアラビアなど他の中東・アフリカ諸国でも見られた。しかし、特に2021年初頭に経済活動が再開されれば、これらの国々はこの需要減退を克服する可能性が高い。

市場に参入している主要企業
Nestle SA、PepsiCo, Inc.、MARS、Mondelez International, Inc.、The Kraft Heinz Company(Berkshire Hathwayおよび3G Capital)、General Mills、Grupo Bimbo、Kellog Co.、The Ferrero Group、Danone S.A.、Barilla G. e R. Fratelli S.p.A.、Tiffany(IFFCO)、Bahlsen GmbH and Co.KG(バールセン・ファミリー)、United Biscuits (UK) Limited Co.(プラディス・グローバル)、UNIBIC Foods India Pvt.

本レポートの対象
- 地理中東・アフリカ
- 歴史的な年2016
- 基準年2021
- 推定年2022
- 予測年2027

本レポートでカバーされている側面
- 中東・アフリカのクッキー市場、その価値と予測、セグメントとともに
- 国別のクッキー市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- アラブ首長国連邦
- サウジアラビア
- 南アフリカ

製品別
- バークッキー
- サンドイッチクッキー
- 成型クッキー
- プレスクッキー
- ロールクッキー
- その他クッキー(ドロップクッキー、ノーベイククッキー、冷蔵庫クッキー、アイスボックスクッキーなど)

包装別
- フレキシブル包装
- 硬包装
- その他の包装

流通チャネル別
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店・小売店
- オンライン小売業者
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査が使用されました。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、クッキー業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティング、プレゼンテーションに加え、業界についての競争知識を高めることもできます。





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目次

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cookies Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Packing
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Middle East & Africa Cookies Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Packing
8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6. UAE Cookies Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product
8.6.3. Market Size and Forecast By Packing
8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Saudi Arabia Cookies Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Packing
8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. South Africa Cookies Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Packing
8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Nestle SA
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. PepsiCo, Inc.
9.3. MARS
9.4. Mondelez International, Inc.
9.5. The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital)
9.6. General Mills
9.7. Grupo Bimbo
9.8. Kellog Co.
9.9. The Ferrero Group
9.10. Danone S.A.
9.11. Barilla G. e R. Fratelli S.p.A
9.12. Tiffany (IFFCO)
9.13. Bahlsen GmbH and Co. KG (The Bahlsen family)
9.14. United Biscuits (UK) Limited Co. (Pladis global)
9.15. UNIBIC Foods India Pvt. Ltd.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Cookies Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cookies Market
Figure 7: Global Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cookies Market Share By Region (2021)
Figure 9: Middle East & Africa Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Cookies Market Share By Country (2021)
Figure 11: UAE Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Cookies Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cookies Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cookies Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cookies Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cookies Market Size and Forecast, By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cookies Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Middle East & Africa Cookies Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Middle East & Africa Cookies Market Size and Forecast By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: UAE Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 14: UAE Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 15: UAE Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Saudi Arabia Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Saudi Arabia Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Saudi Arabia Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: South Africa Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: South Africa Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: South Africa Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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Summary

In Middle East & Africa, the cookie market's demand is driven by the demand for convenience and go-to snacks. Frequent product launches with new ingredients and tasty flavours to match changing consumer preferences are enabling the sale of sweet cookies in the Middle East and Africa. With a focus on new product development and marketing communications, the companies are also engaging in various in-store promotions. These in-store promotions are likely to center on money-off promotions, such as extra-value packs or buy one, get one free. Moreover, the expanding popularity of clean-label snack foods is promoting product innovation in the industry. Key brands are using plant-based ingredients in sweet cookies and cookies to tap into a vegan consumer base. For instance, in January 2022, the United Arab Emirates vegan brand Kind Life launched new Pecan Pie Cookie Dough Bites. The brand is known for its delicious and guilt-free vegan cookies. Further, the sweet cookie varieties with labels such as gluten-free, preservative-free, and non-GMO are anticipated to gain significant demand during the forecast period.

According to the report, "Middle East and Africa Cookies Market Outlook, 2027," published by Bonafide Research, the market stood at more than USD 1.5 Billion in 2021. The region's market growth is being fueled by an emerging class of younger consumers, as well as children and working-class consumers, who regularly consume baked goods, such as sweet cookies, as convenience snacks. Further, food companies are intensively capitalizing on introducing and promoting a range of cookie snacks as on-the-go snacks. Additionally, they emphasize the availability of tiny, practical packets that let customers take cookies in their luggage.

As countries such as Saudi Arabia and South Africa have high obese and diabetic populations, international players such as Kellogg's Arabia, Mars Saudi Arabia, and Nestlé Middle East have signed a voluntary pledge with the Saudi Food and Drug Authority (SFDA) that seeks to reduce sugar, salt, and fat content in their products. For instance, in 2019, Kellogg’s launched a healthier version of Coco Pops cookies, in which sugar, salt, and saturated fats will be slashed by 7%, 26%, and 40%, respectively, across the Middle East region. Therefore, with the help of international players, the healthy/functional cookie industry holds substantial opportunities in the healthy snacking category.

Further, the sales in the segment are driven by the increased consumption of a wide variety of assortments, such as butter-based cookies, chocolate cookies, cream-filled cookies, plain cookies, wafer cookies, artisanal cookies, and egg-based cookies. For instance, in 2020, through a rebranding OOH campaign, Corona, a Royal Chocolate Company, hit the billboards of Cairo, Egypt, with the new packaging design for their cookie Bimbo. Moreover, consumers can easily buy healthy variants of sweet cookies, such as fortified cookies and organic cookies, across online and offline channels, augmenting market growth in the region. Some of the famous supermarkets in the region are Carrefour, Kazyon, Spinneys, and Metro, among others. Because of the presence of numerous regional and international players offering a diverse range of sweet cookie products, the Middle East and Africa Cookies market is highly competitive. Some of the prominent players in the market are Britannia Industries Limited, Gandour, Deemah United Food Industries Corp. Ltd., Tiffany Foods Ltd., and Yildiz Holding Inc., among others. Key companies are adopting strategic approaches such as product launches, partnerships, mergers, and acquisitions to maintain their position in the market. For instance, in May 2022, the Azcco Global Group acquired the CRAZE cookie brand, which will be re-launched on the market with more than 40 varieties.

An increase in the adoption of western culture, a rise in the influence of western food habits on the young population, and hectic work schedules are the factors responsible for the surging demand for convenience food in the region. Rapid urbanization, a modern lifestyle, and the increased spending capacity of consumers have changed their shopping habits and buying behaviors. Consumers tend to spend more on convenience food products to minimize the time and effort required for cooking. These factors are anticipated to boost the growth of the frozen bakery products market in the region over the coming years.

Be it Easter or Eid, holidays in the Levantine region of the Middle East are incomplete without a shortbread cookie called maamoul. Stuffed with date paste or chopped walnuts or pistachios and dusted with powdered sugar, these buttery cookies are the perfect reward after a month of fasting during Ramadan or Lent. In Dubai, some of the top spots serving the best cookies include Ben's Cookies, Sugarmoo, Home Bakery, Mélange, Butter Dessert Salon, and Monkey Cookies. Further, some amazing online cookie shops in Dubai include Pisrachoux, Broadway Bakery, and The Silly Goose.

Recent Development
• In April 2022, Flemish cookie maker Lotus invested US$11 million and commenced construction of its third factory in South Africa. Lotus has expanded its production capacity from 1,800 metric tonnes to about 3,100 metric tonnes.
• In March 2022, Yldz Holding expanded its operations, launching the products of the leading Turkish confectionery maker’s cookie brand Ülker in the United Arab Emirates.
• In February 2022, Edita extends its footprint in the filled cookies segment by launching its latest cookie product, Onrio Mini LAVA. The new product is sold under Edita’s Onrio brand at a price of EGP 3 per pack.

Covid-19 Impacts:
In the case of COVID-19, the Middle East and Africa, especially South Africa, witnessed an unprecedented rise in the number of coronavirus cases, which led to the discontinuation of frozen bakery product manufacturing activities. The downfall of other food and beverage producing sectors has subsequently impacted the demand for frozen bakery products during the early months of 2020. Moreover, the decline in overall bakery product production has led to the discontinuation of frozen bakery product manufacturing projects, thereby reducing the demand for frozen bakery products. Similar trends were observed in other Middle East and African countries, such as the UAE and Saudi Arabia. However, the countries are likely to overcome this drop in demand as economic activity resumes, particularly in early 2021.

Major Companies present in the market:
Nestle SA, PepsiCo, Inc., MARS, Mondelez International, Inc., The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital), General Mills , Grupo Bimbo, Kellog Co., The Ferrero Group, Danone S.A., Barilla G. e R. Fratelli S.p.A, Tiffany (IFFCO), Bahlsen GmbH and Co. KG (The Bahlsen family), United Biscuits (UK) Limited Co. (Pladis global), UNIBIC Foods India Pvt. Ltd.

Considered in this report
• Geography: Middle East & Africa
• Historic year: 2016
• Base year: 2021
• Estimated year: 2022
• Forecast year: 2027

Aspects covered in this report
• Middle East & Africa Cookies market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise cookies market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa

By Product
• Bar Cookies
• Sandwich Cookies
• Molded Cookies
• Pressed Cookies
• Rolled Cookies
• Others Cookies (Drop Cookies, No-bake Cookies, Refrigerator Cookies, Ice Box Cookies, etc.)

By Packing
• Flexible Packing
• Rigid Packing
• Other Packing

By Distribution Channel
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores & Retailers
• Online Retailers
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Cookies industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cookies Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Packing
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Middle East & Africa Cookies Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Packing
8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6. UAE Cookies Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product
8.6.3. Market Size and Forecast By Packing
8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Saudi Arabia Cookies Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Packing
8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. South Africa Cookies Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Packing
8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Nestle SA
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. PepsiCo, Inc.
9.3. MARS
9.4. Mondelez International, Inc.
9.5. The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital)
9.6. General Mills
9.7. Grupo Bimbo
9.8. Kellog Co.
9.9. The Ferrero Group
9.10. Danone S.A.
9.11. Barilla G. e R. Fratelli S.p.A
9.12. Tiffany (IFFCO)
9.13. Bahlsen GmbH and Co. KG (The Bahlsen family)
9.14. United Biscuits (UK) Limited Co. (Pladis global)
9.15. UNIBIC Foods India Pvt. Ltd.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Cookies Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cookies Market
Figure 7: Global Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cookies Market Share By Region (2021)
Figure 9: Middle East & Africa Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Cookies Market Share By Country (2021)
Figure 11: UAE Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Cookies Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cookies Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cookies Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cookies Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cookies Market Size and Forecast, By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cookies Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Middle East & Africa Cookies Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Middle East & Africa Cookies Market Size and Forecast By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: UAE Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 14: UAE Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 15: UAE Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Saudi Arabia Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Saudi Arabia Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Saudi Arabia Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: South Africa Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: South Africa Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: South Africa Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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