シンバイオティクス製品の世界市場規模調査・予測、製品別(機能性食品・飲料、栄養補助食品、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2023-2030年Global Synbiotic Product Market Size study & Forecast, by Product (Functional Food & Beverages, Dietary Supplements, Others), by Distribution Channel (Offline, Online) and Regional Analysis, 2023-2030 世界のシンバイオティクス製品市場は、2022年に約8.7億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には8.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。シンバイオティクス製品とは、プロバイオティクスとプレバ... もっと見る
サマリー世界のシンバイオティクス製品市場は、2022年に約8.7億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には8.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。シンバイオティクス製品とは、プロバイオティクスとプレバイオティクスの両方を単一の製剤に配合したものを指す。シンバイオティクスは、プロバイオティクスの成長と活性に必要な栄養素を供給することで、プロバイオティクスの効果を高めるように設計されている。これらの製品は、消化、免疫機能、さらには精神的な幸福感など、健康全般のさまざまな側面に関連する健康な腸内細菌叢をサポートし、維持することを目的としている。シンバイオティクス製品市場は、機能性食品に対する需要の増加や栄養補助食品への傾倒の高まりなどの要因により拡大している。その結果、2023-2030年の予測期間中、国際市場ではシンバイオティクス製品の需要が徐々に増加している。機能性食品は、全体的な健康を増進し、特定の健康問題を予防し、特定の栄養不足に対処するように設計されている。シンバイオティクス製品は、プロバイオティクスとプレバイオティクスの両方の利点を組み合わせて腸の健康を促進し、その他のさまざまな健康上の利点を提供する可能性があるため、このカテゴリーに分類される。Statistaによると、2019年の世界の機能性食品市場は約1,780億米ドルで、2027年には約2,680億米ドルになると予測されている。さらに、アジア太平洋地域の機能性食品原料は、2023年には約214億5000万米ドルに達すると予測されている。シンバイオティクス製品市場を牽引するもう一つの重要な要因は、栄養補助食品への志向の高まりである。多くの消費者が健康に対するホリスティックなアプローチを採用し、全体的な幸福におけるバランスの取れた栄養の役割を認識している。シンバイオティクス製品を含む栄養補助食品は、特定の健康面に的を絞ったサポートを提供することで、こうした考え方に合致している。また、Statistaによると、世界の栄養補助食品市場は2025年までに1,851億米ドルの規模になると予想されている。さらに、プロバイオティクスとプレバイオティクスの利用が増加し、健康的なライフスタイルに関する意識が高まっていることから、予測期間中、市場には有利な成長機会が生まれると予想される。しかし、シンバイオティクス製品の高コストが、2023-2030年の予測期間を通じて市場全体の成長を阻害することになるだろう。 シンビオティック製品の世界市場調査において考慮された主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカが含まれる。ヨーロッパは、シンバイオティクス製品に関する意識の高まりと、同地域におけるプレバイオティクスとプロバイオティクスの継続的な需要により、2022年の市場を支配した。この地域の圧倒的な実績は、シンバイオティクス製品の全体的な需要を促進すると予想される。さらに、アジア太平洋地域は予測期間中に最も急成長することが予想されるが、これは人口増加による健康問題の増加などの要因によるもので、同地域では機能性食品の需要が増加している。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: Daflorn Ltd Chr.Hansen A/S スカイストーン・フィード社 サビンサ・コーポレーション ヤクルト薬品工業株式会社 ファイザー株式会社 味の素株式会社 カルピス株式会社 ダノン・森永製菓株式会社 プロビオティカル社 市場における最近の動き: 2023年4月、ADMはマイクロバイオームの最適化を目的としたエビデンスに基づく機能性シンバイオティクス製品を開発するため、バイオアクティブズ企業のブライトシードと提携した。同社に非公開の投資を行ったADMは、2025年までに食品・飲料、栄養補助食品、医療用食品向けに臨床的に検証された様々な機能性成分を提供したいと考えている。 世界のシンバイオティクス製品市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - 製品、流通チャネル、地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 機能性食品&飲料 栄養補助食品 その他 流通チャネル別 オフライン オンライン 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Synbiotic Product Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Synbiotic Product Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Synbiotic Product Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Synbiotic Product Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Synbiotic Product Market Dynamics 3.1. Synbiotic Product Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased the demand for functional foods 3.1.1.2. Rising inclination towards nutritional supplements 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of counterfeit products 3.1.2.2. High cost associated to manufacturing of Synbiotic Products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing use of probiotics and prebiotics 3.1.3.2. Rising awareness regarding healthy lifestyle Chapter 4. Global Synbiotic Product Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Synbiotic Product Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Synbiotic Product Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Synbiotic Product Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Synbiotic Product Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Functional Food & Beverages 5.4.2. Dietary Supplements 5.4.3. Others Chapter 6. Global Synbiotic Product Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Synbiotic Product Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Synbiotic Product Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Synbiotic Product Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Offline 6.4.2. Online Chapter 7. Global Synbiotic Product Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Synbiotic Product Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Synbiotic Product Market 7.4.1. U.S. Synbiotic Product Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Synbiotic Product Market 7.5. Europe Synbiotic Product Market Snapshot 7.5.1. U.K. Synbiotic Product Market 7.5.2. Germany Synbiotic Product Market 7.5.3. France Synbiotic Product Market 7.5.4. Spain Synbiotic Product Market 7.5.5. Italy Synbiotic Product Market 7.5.6. Rest of Europe Synbiotic Product Market 7.6. Asia-Pacific Synbiotic Product Market Snapshot 7.6.1. China Synbiotic Product Market 7.6.2. India Synbiotic Product Market 7.6.3. Japan Synbiotic Product Market 7.6.4. Australia Synbiotic Product Market 7.6.5. South Korea Synbiotic Product Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Synbiotic Product Market 7.7. Latin America Synbiotic Product Market Snapshot 7.7.1. Brazil Synbiotic Product Market 7.7.2. Mexico Synbiotic Product Market 7.8. Middle East & Africa Synbiotic Product Market 7.8.1. Saudi Arabia Synbiotic Product Market 7.8.2. South Africa Synbiotic Product Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Synbiotic Product Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. Daflorn Ltd 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Chr. Hansen A/S 8.3.3. Skystone Feed Co., Ltd 8.3.4. Sabinsa Corporation 8.3.5. Yakult Pharmaceutical Industry Co., Ltd 8.3.6. Pfizer Inc 8.3.7. Ajinomoto Co., Inc 8.3.8. Calpis Co., Ltd 8.3.9. Danone and Morinaga & Company Ltd 8.3.10. Probiotical S.p.A. Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Synbiotic Product Market is valued at approximately USD 0.87 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.3% over the forecast period 2023-2030. A synbiotic product refers to a combination of both probiotics and prebiotics in a single formulation Synbiotics are designed to enhance the effectiveness of probiotics by providing the necessary nutrients for their growth and activity. These products aim to support and maintain a healthy gut microbiome, which is linked to various aspects of overall health, including digestion, immune function, and even mental well-being. The Synbiotic Product market is expanding because of factors such as increasing the demand for functional foods and rising inclination towards nutritional supplements. As a result, the demand for Synbiotic products have progressively increased in the international market during the forecast period 2023-2030. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Synbiotic Product Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Synbiotic Product Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Synbiotic Product Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Synbiotic Product Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Synbiotic Product Market Dynamics 3.1. Synbiotic Product Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased the demand for functional foods 3.1.1.2. Rising inclination towards nutritional supplements 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of counterfeit products 3.1.2.2. High cost associated to manufacturing of Synbiotic Products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing use of probiotics and prebiotics 3.1.3.2. Rising awareness regarding healthy lifestyle Chapter 4. Global Synbiotic Product Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Synbiotic Product Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Synbiotic Product Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Synbiotic Product Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Synbiotic Product Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Functional Food & Beverages 5.4.2. Dietary Supplements 5.4.3. Others Chapter 6. Global Synbiotic Product Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Synbiotic Product Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Synbiotic Product Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Synbiotic Product Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Offline 6.4.2. Online Chapter 7. Global Synbiotic Product Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Synbiotic Product Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Synbiotic Product Market 7.4.1. U.S. Synbiotic Product Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Synbiotic Product Market 7.5. Europe Synbiotic Product Market Snapshot 7.5.1. U.K. Synbiotic Product Market 7.5.2. Germany Synbiotic Product Market 7.5.3. France Synbiotic Product Market 7.5.4. Spain Synbiotic Product Market 7.5.5. Italy Synbiotic Product Market 7.5.6. Rest of Europe Synbiotic Product Market 7.6. Asia-Pacific Synbiotic Product Market Snapshot 7.6.1. China Synbiotic Product Market 7.6.2. India Synbiotic Product Market 7.6.3. Japan Synbiotic Product Market 7.6.4. Australia Synbiotic Product Market 7.6.5. South Korea Synbiotic Product Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Synbiotic Product Market 7.7. Latin America Synbiotic Product Market Snapshot 7.7.1. Brazil Synbiotic Product Market 7.7.2. Mexico Synbiotic Product Market 7.8. Middle East & Africa Synbiotic Product Market 7.8.1. Saudi Arabia Synbiotic Product Market 7.8.2. South Africa Synbiotic Product Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Synbiotic Product Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. Daflorn Ltd 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Chr. Hansen A/S 8.3.3. Skystone Feed Co., Ltd 8.3.4. Sabinsa Corporation 8.3.5. Yakult Pharmaceutical Industry Co., Ltd 8.3.6. Pfizer Inc 8.3.7. Ajinomoto Co., Inc 8.3.8. Calpis Co., Ltd 8.3.9. Danone and Morinaga & Company Ltd 8.3.10. Probiotical S.p.A. Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(functional food)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|