世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ヒゲケア製品の世界市場規模調査&予測、製品別(ワックス&クリーム、オイル、シャンプー&コンディショナー、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン)、地域別分析、2023-2030年


Global Beard Care Products Market Size study & Forecast, by Product (Wax & Cream, Oil, Shampoo & Conditioner, Others) by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のヒゲケア製品市場は、2022年に約32億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ヒゲケア製品は、皮膚や顔の毛に特別な栄養を与え、ヒゲの柔らかさと滑... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のヒゲケア製品市場は、2022年に約32億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ヒゲケア製品は、皮膚や顔の毛に特別な栄養を与え、ヒゲの柔らかさと滑らかさを保つ化粧品である。ヒゲが単なるファッションステートメントを超え、ライフスタイルの重要な一部となったため、ヒゲケア製品の売上は急速に伸びている。ヒゲ・ケア製品には、従来のものとオーガニックのものがある。市場成長を促進する主な要因は、男性人口における美容意識の高い顧客の増加、可処分所得の増加、主要メーカーによる製品提供の拡大であり、これらは市場成長をサポートすると予想される。

さらに、eコマース産業の成長がヒゲケア製品市場の成長を支える重要な役割を果たしている。eコマース・プラットフォームはグローバルな市場を提供するため、ヒゲケア製品企業は地域を超えて顧客にリーチすることができる。このリーチの拡大により、新たな市場と顧客層が開拓され、これらの製品の潜在的な顧客層が拡大する。Statistaによると、2019年の世界の電子商取引市場は2兆500億米ドル、2022年には3兆3200億米ドルに達し、2025年には4兆8700億米ドルに達すると予測されている。さらに、オーガニック化粧品に対する需要の急増とソーシャルメディア・マーケティングの台頭は、予測期間中に市場に有利な機会を創出すると予想されている。しかし、ヒゲのグルーミング製品に関連する欠点は、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

ヒゲケア製品の世界市場調査において考慮した主な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカなどである。北米は、グルーミングとパーソナルケアに対する意識の高まり、可処分所得の増加、流通チャネルの拡大、オンライン販売の増加により、2022年の市場を支配しました。一方、アジア太平洋地域は、ヒゲの人気の高まり、パーソナルグルーミングに対する意識の高まり、ソーシャルメディアや有名人の推薦の影響、電子商取引やオンライン小売の拡大、技術革新と製品開発などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想される。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
L'Oreal S.A.
レブロン
ユニリーバPLC
エッジウェル・パーソナルケア
エスティローダー・カンパニーズ
オネスト・アミッシュ
ワイルド・ウィリーズ
マードック・ロンドン
バダス・ビアード・ケア
ゼウス・ビアード・プロダクツ

市場における最近の動き
 2022年5月、ジレットは、彼の顔のヘアスタイルとグルーミングレジメンを自宅で完璧にするために必要なすべての製品とアクセサリーを提供する新ブランド、King C. Gilletteの立ち上げを発表した。
世界のヒゲケア製品市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象範囲 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
ワックス&クリーム
オイル
シャンプー&コンディショナー
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット&ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
オンライン
地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Beard Care Products Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Beard Care Products Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Beard Care Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Beard Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Beard Care Products Market Dynamics
3.1. Beard Care Products Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising number of beauty-conscious customers among male population
3.1.1.2. Increase in disposable income
3.1.1.3. Extended product offering facilitated by key manufacturers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Disadvantages associated with the beard grooming products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surge in demand for organic cosmetic products
3.1.3.2. Rise of social media marketing
Chapter 4. Global Beard Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Beard Care Products Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Beard Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Beard Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Beard Care Products Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Wax & Cream
5.4.2. Oil
5.4.3. Shampoo & Conditioner
5.4.4. Others
Chapter 6. Global Beard Care Products Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Beard Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Beard Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Beard Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
6.4.2. Convenience Stores
6.4.3. Online
Chapter 7. Global Beard Care Products Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Beard Care Products Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Beard Care Products Market
7.4.1. U.S. Beard Care Products Market
7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Beard Care Products Market
7.5. Europe Beard Care Products Market Snapshot
7.5.1. U.K. Beard Care Products Market
7.5.2. Germany Beard Care Products Market
7.5.3. France Beard Care Products Market
7.5.4. Spain Beard Care Products Market
7.5.5. Italy Beard Care Products Market
7.5.6. Rest of Europe Beard Care Products Market
7.6. Asia-Pacific Beard Care Products Market Snapshot
7.6.1. China Beard Care Products Market
7.6.2. India Beard Care Products Market
7.6.3. Japan Beard Care Products Market
7.6.4. Australia Beard Care Products Market
7.6.5. South Korea Beard Care Products Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Beard Care Products Market
7.7. Latin America Beard Care Products Market Snapshot
7.7.1. Brazil Beard Care Products Market
7.7.2. Mexico Beard Care Products Market
7.8. Middle East & Africa Beard Care Products Market
7.8.1. Saudi Arabia Beard Care Products Market
7.8.2. South Africa Beard Care Products Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Beard Care Products Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. L’Oreal S.A.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revlon, Inc.
8.3.3. Unilever PLC
8.3.4. Edgewell Personal Care
8.3.5. The Estée Lauder Companies, Inc.
8.3.6. Honest Amish
8.3.7. Wild Willies
8.3.8. Murdock London
8.3.9. Badass Beard Care
8.3.10. Zeus Beard Products
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Beard Care Products Market is valued approximately USD 3.20 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.7% over the forecast period 2023-2030. Beard care products are cosmetics that specially nourish the skin, facial hair, and keep the beard's softness and smoothness. As beards have grown into more than just a fashion statement and have become a vital part of lifestyle, the sales of beard care products are rising rapidly. There are both conventional and organic beard care products available. The key factors driving the market growth is rising number of beauty-conscious customers among male population, increase in disposable income, and extended product offering facilitated by key manufacturers that anticipated to support the market growth.

Moreover, the growing e-commerce industry has played a significant role in supporting the growth of the Beard Care Products market. The e-commerce platforms provide a global marketplace, allowing Beard Care Products companies to reach customers beyond their local regions. This expanded reach opens up new markets and customer segments, increasing the potential customer base for these products. According to Statista, in 2019, the global e-commerce market was valued USD 2.05 trillion; in 2022 the market reached USD 3.32 trillion and it is anticipated to reach USD 4.87 by 2025. Additionally, surge in demand for organic cosmetic products and rise of social media marketing is anticipated to create the lucrative opportunity for the market during forecast period. However, the disadvantages associated with the beard grooming products stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Beard Care Products Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the growing awareness of grooming and personal care, rising disposable income, expansion of distribution channels, and growing online sales. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as the increasing popularity of beards, growing awareness of personal grooming, influence of social media and celebrity endorsements, expansion of e-commerce and online retail, and innovation and product development.


Major market player included in this report are:
L’Oreal S.A.
Revlon, Inc.
Unilever PLC
Edgewell Personal Care
The Estée Lauder Companies, Inc.
Honest Amish
Wild Willies
Murdock London
Badass Beard Care
Zeus Beard Products

Recent Developments in the Market:
 In May 2022, Gillette has announced the launch of King C. Gillette, a new brand that will offer all the products and accessories needed to perfect his facial hair style and grooming regimen at home.
Global Beard Care Products Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Product, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Wax & Cream
Oil
Shampoo & Conditioner
Others
By Distribution Channel:
Supermarkets & Hypermarkets
Convenience Stores
Online
By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Beard Care Products Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Beard Care Products Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Beard Care Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Beard Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Beard Care Products Market Dynamics
3.1. Beard Care Products Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising number of beauty-conscious customers among male population
3.1.1.2. Increase in disposable income
3.1.1.3. Extended product offering facilitated by key manufacturers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Disadvantages associated with the beard grooming products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surge in demand for organic cosmetic products
3.1.3.2. Rise of social media marketing
Chapter 4. Global Beard Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Beard Care Products Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Beard Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Beard Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Beard Care Products Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Wax & Cream
5.4.2. Oil
5.4.3. Shampoo & Conditioner
5.4.4. Others
Chapter 6. Global Beard Care Products Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Beard Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Beard Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Beard Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
6.4.2. Convenience Stores
6.4.3. Online
Chapter 7. Global Beard Care Products Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Beard Care Products Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Beard Care Products Market
7.4.1. U.S. Beard Care Products Market
7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Beard Care Products Market
7.5. Europe Beard Care Products Market Snapshot
7.5.1. U.K. Beard Care Products Market
7.5.2. Germany Beard Care Products Market
7.5.3. France Beard Care Products Market
7.5.4. Spain Beard Care Products Market
7.5.5. Italy Beard Care Products Market
7.5.6. Rest of Europe Beard Care Products Market
7.6. Asia-Pacific Beard Care Products Market Snapshot
7.6.1. China Beard Care Products Market
7.6.2. India Beard Care Products Market
7.6.3. Japan Beard Care Products Market
7.6.4. Australia Beard Care Products Market
7.6.5. South Korea Beard Care Products Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Beard Care Products Market
7.7. Latin America Beard Care Products Market Snapshot
7.7.1. Brazil Beard Care Products Market
7.7.2. Mexico Beard Care Products Market
7.8. Middle East & Africa Beard Care Products Market
7.8.1. Saudi Arabia Beard Care Products Market
7.8.2. South Africa Beard Care Products Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Beard Care Products Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. L’Oreal S.A.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revlon, Inc.
8.3.3. Unilever PLC
8.3.4. Edgewell Personal Care
8.3.5. The Estée Lauder Companies, Inc.
8.3.6. Honest Amish
8.3.7. Wild Willies
8.3.8. Murdock London
8.3.9. Badass Beard Care
8.3.10. Zeus Beard Products
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/05 10:26

153.43 円

167.28 円

201.52 円

ページTOPに戻る