ヒゲケア製品の世界市場規模調査&予測、製品別(ワックス&クリーム、オイル、シャンプー&コンディショナー、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン)、地域別分析、2023-2030年Global Beard Care Products Market Size study & Forecast, by Product (Wax & Cream, Oil, Shampoo & Conditioner, Others) by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online) and Regional Analysis, 2023-2030 世界のヒゲケア製品市場は、2022年に約32億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ヒゲケア製品は、皮膚や顔の毛に特別な栄養を与え、ヒゲの柔らかさと滑... もっと見る
サマリー世界のヒゲケア製品市場は、2022年に約32億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ヒゲケア製品は、皮膚や顔の毛に特別な栄養を与え、ヒゲの柔らかさと滑らかさを保つ化粧品である。ヒゲが単なるファッションステートメントを超え、ライフスタイルの重要な一部となったため、ヒゲケア製品の売上は急速に伸びている。ヒゲ・ケア製品には、従来のものとオーガニックのものがある。市場成長を促進する主な要因は、男性人口における美容意識の高い顧客の増加、可処分所得の増加、主要メーカーによる製品提供の拡大であり、これらは市場成長をサポートすると予想される。さらに、eコマース産業の成長がヒゲケア製品市場の成長を支える重要な役割を果たしている。eコマース・プラットフォームはグローバルな市場を提供するため、ヒゲケア製品企業は地域を超えて顧客にリーチすることができる。このリーチの拡大により、新たな市場と顧客層が開拓され、これらの製品の潜在的な顧客層が拡大する。Statistaによると、2019年の世界の電子商取引市場は2兆500億米ドル、2022年には3兆3200億米ドルに達し、2025年には4兆8700億米ドルに達すると予測されている。さらに、オーガニック化粧品に対する需要の急増とソーシャルメディア・マーケティングの台頭は、予測期間中に市場に有利な機会を創出すると予想されている。しかし、ヒゲのグルーミング製品に関連する欠点は、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。 ヒゲケア製品の世界市場調査において考慮した主な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカなどである。北米は、グルーミングとパーソナルケアに対する意識の高まり、可処分所得の増加、流通チャネルの拡大、オンライン販売の増加により、2022年の市場を支配しました。一方、アジア太平洋地域は、ヒゲの人気の高まり、パーソナルグルーミングに対する意識の高まり、ソーシャルメディアや有名人の推薦の影響、電子商取引やオンライン小売の拡大、技術革新と製品開発などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想される。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: L'Oreal S.A. レブロン ユニリーバPLC エッジウェル・パーソナルケア エスティローダー・カンパニーズ オネスト・アミッシュ ワイルド・ウィリーズ マードック・ロンドン バダス・ビアード・ケア ゼウス・ビアード・プロダクツ 市場における最近の動き 2022年5月、ジレットは、彼の顔のヘアスタイルとグルーミングレジメンを自宅で完璧にするために必要なすべての製品とアクセサリーを提供する新ブランド、King C. Gilletteの立ち上げを発表した。 世界のヒゲケア製品市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象範囲 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - 製品、流通チャネル、地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 ワックス&クリーム オイル シャンプー&コンディショナー その他 流通チャネル別 スーパーマーケット&ハイパーマーケット コンビニエンスストア オンライン 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Beard Care Products Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Beard Care Products Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Beard Care Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Beard Care Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Beard Care Products Market Dynamics 3.1. Beard Care Products Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising number of beauty-conscious customers among male population 3.1.1.2. Increase in disposable income 3.1.1.3. Extended product offering facilitated by key manufacturers 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Disadvantages associated with the beard grooming products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Surge in demand for organic cosmetic products 3.1.3.2. Rise of social media marketing Chapter 4. Global Beard Care Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Beard Care Products Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Beard Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Beard Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Beard Care Products Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Wax & Cream 5.4.2. Oil 5.4.3. Shampoo & Conditioner 5.4.4. Others Chapter 6. Global Beard Care Products Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Beard Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Beard Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Beard Care Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 6.4.2. Convenience Stores 6.4.3. Online Chapter 7. Global Beard Care Products Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Beard Care Products Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Beard Care Products Market 7.4.1. U.S. Beard Care Products Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Beard Care Products Market 7.5. Europe Beard Care Products Market Snapshot 7.5.1. U.K. Beard Care Products Market 7.5.2. Germany Beard Care Products Market 7.5.3. France Beard Care Products Market 7.5.4. Spain Beard Care Products Market 7.5.5. Italy Beard Care Products Market 7.5.6. Rest of Europe Beard Care Products Market 7.6. Asia-Pacific Beard Care Products Market Snapshot 7.6.1. China Beard Care Products Market 7.6.2. India Beard Care Products Market 7.6.3. Japan Beard Care Products Market 7.6.4. Australia Beard Care Products Market 7.6.5. South Korea Beard Care Products Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Beard Care Products Market 7.7. Latin America Beard Care Products Market Snapshot 7.7.1. Brazil Beard Care Products Market 7.7.2. Mexico Beard Care Products Market 7.8. Middle East & Africa Beard Care Products Market 7.8.1. Saudi Arabia Beard Care Products Market 7.8.2. South Africa Beard Care Products Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Beard Care Products Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. L’Oreal S.A. 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Revlon, Inc. 8.3.3. Unilever PLC 8.3.4. Edgewell Personal Care 8.3.5. The Estée Lauder Companies, Inc. 8.3.6. Honest Amish 8.3.7. Wild Willies 8.3.8. Murdock London 8.3.9. Badass Beard Care 8.3.10. Zeus Beard Products Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Beard Care Products Market is valued approximately USD 3.20 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.7% over the forecast period 2023-2030. Beard care products are cosmetics that specially nourish the skin, facial hair, and keep the beard's softness and smoothness. As beards have grown into more than just a fashion statement and have become a vital part of lifestyle, the sales of beard care products are rising rapidly. There are both conventional and organic beard care products available. The key factors driving the market growth is rising number of beauty-conscious customers among male population, increase in disposable income, and extended product offering facilitated by key manufacturers that anticipated to support the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Beard Care Products Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Beard Care Products Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Beard Care Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Beard Care Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Beard Care Products Market Dynamics 3.1. Beard Care Products Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising number of beauty-conscious customers among male population 3.1.1.2. Increase in disposable income 3.1.1.3. Extended product offering facilitated by key manufacturers 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Disadvantages associated with the beard grooming products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Surge in demand for organic cosmetic products 3.1.3.2. Rise of social media marketing Chapter 4. Global Beard Care Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Beard Care Products Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Beard Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Beard Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Beard Care Products Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Wax & Cream 5.4.2. Oil 5.4.3. Shampoo & Conditioner 5.4.4. Others Chapter 6. Global Beard Care Products Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Beard Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Beard Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Beard Care Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Supermarkets & Hypermarkets 6.4.2. Convenience Stores 6.4.3. Online Chapter 7. Global Beard Care Products Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Beard Care Products Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Beard Care Products Market 7.4.1. U.S. Beard Care Products Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Beard Care Products Market 7.5. Europe Beard Care Products Market Snapshot 7.5.1. U.K. Beard Care Products Market 7.5.2. Germany Beard Care Products Market 7.5.3. France Beard Care Products Market 7.5.4. Spain Beard Care Products Market 7.5.5. Italy Beard Care Products Market 7.5.6. Rest of Europe Beard Care Products Market 7.6. Asia-Pacific Beard Care Products Market Snapshot 7.6.1. China Beard Care Products Market 7.6.2. India Beard Care Products Market 7.6.3. Japan Beard Care Products Market 7.6.4. Australia Beard Care Products Market 7.6.5. South Korea Beard Care Products Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Beard Care Products Market 7.7. Latin America Beard Care Products Market Snapshot 7.7.1. Brazil Beard Care Products Market 7.7.2. Mexico Beard Care Products Market 7.8. Middle East & Africa Beard Care Products Market 7.8.1. Saudi Arabia Beard Care Products Market 7.8.2. South Africa Beard Care Products Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Beard Care Products Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. L’Oreal S.A. 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Revlon, Inc. 8.3.3. Unilever PLC 8.3.4. Edgewell Personal Care 8.3.5. The Estée Lauder Companies, Inc. 8.3.6. Honest Amish 8.3.7. Wild Willies 8.3.8. Murdock London 8.3.9. Badass Beard Care 8.3.10. Zeus Beard Products Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(care products)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |